http://instagram.com/p/ZPz-jkDeeX/
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/550155_10150955507999948_409861383_n.jpg [ybkz]swh[/ybkz]
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/179934_10151666659439948_712629393_n.jpg [ybkz]swh[/ybkz]
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/179934_10151666659439948_712629393_n.jpg [ybkz]swh[/ybkz]
toplu sonuçlar [ybkz]swh[/ybkz]:
şampiyon: olimpiakos
ikinci: real madrid
üçüncü cska moskova
dördüncü: barcelona regal
sezon mvp'si: vassilis spanoulis
final four mvp'si: vassilis spanoulis
sezonun parlayan yıldızı: kostas papanikolaou
alphonso ford ödülü: bobby brown
en iyi savunma oyuncusu: stephane lasme
şampiyon: olimpiakos
ikinci: real madrid
üçüncü cska moskova
dördüncü: barcelona regal
sezon mvp'si: vassilis spanoulis
final four mvp'si: vassilis spanoulis
sezonun parlayan yıldızı: kostas papanikolaou
alphonso ford ödülü: bobby brown
en iyi savunma oyuncusu: stephane lasme
"bu takım [ybkz]swh[/ybkz] yürekli ve karakterli bir takım. bu takım, savaşın tanrısı." sözlerinin sahibi.
(bkz: 12 mayıs 2013 olympiacos real madrid maçı)
(bkz: 12 mayıs 2013 olympiacos real madrid maçı)
fenerbahçe ülker ile her konuda anlaştığı haberi, an itibariyle son dakika haberi olarak geçmekte olan koç.
11 mayıs 2013 beşiktaş gençlerbirliği maçı öncesindeki biber gazı rezaleti konusunda, rezil bir şekilde ağız birliği eden medya. polisin durduk yerde gaz sıktığı gerçeği, videolu, fotoğraflı kanıtlarla sabit olduğu halde, olayın servis ediliş şekli şu: "yüzlerini atkıyla gizleyen bir grup taraftar, polise saldırdı ve yolu kapattı. dağılmayınca polis müdahale etmek zorunda kaldı. tribünler de polisin müdahalesine tepki gösterdi."
(bkz: siktir git)
(bkz: siktir git)
11 mayıs 2013 beşiktaş gençlerbirliği maçında bütün stat tarafından haykırılan isyan. Yanlış hatırlamıyorsam ve yanlış duymadıysam [ybkz]swh[/ybkz] önce "yıldırım demirören", sonra da "şerefsiz demirören" şeklinde söylendi.
Dün digiturk play'den tamamını izlediğim karşılaşma. spikerler ilk dakikadan itibaren tribübleri öve öve bitiremiyor ve zaten öyle bir tribün ki, çoğu zaman spikerlerin sesini bastırıyor. buraya kadar her şey şahane, ta ki meşaleler yanana kadar. orada sahibinin sesi oluyorlar ve "ortam bu kadar güzelken meşale yakmanın ne anlamı var, anlamak mümkün degil." tarzı yorumlar başlıyor. anlaman için uygun yollar gösterirdim ama ayıp olur şimdi. iyisi mi sen anlama. Hatta, sen anlama lan ayı.
Sadece beşiktaş ve spor odaklı olmadığı için defalarca kez eleştirilen ve büyük ihtimalle bu sebeple hızlı büyüyemeyen sözlüğün aldığı eleştiri. 3 saattir devam eden elektrik kesintisi nedeniyle cepten giriyor olmasam, bkz'larla doldururdum burayı. ilk fırsatta da yapacağım. kişisel eleştirilerin hiçbirini de kabul etmiyorum ve bu entry de sözlük ahalisini savunma amaçlı. bazıları toplumsal olaylara tepkisini, toplum içinde, yani olması gereken yerde gösterir. bu uğurda biber gazı yer, fişlenir falan ama klavye tuşlarına basmaya tercih eder hepsini. Hep diyorum işte, bu kadar sanal sosyalleşme hiç iyi olmadı. daha da kötü olacak zaman geçtikçe.
Futbolculara sallamayınca kendinde bir eksiklik hisseden samet aybaba'nın bu eksikliği taraftara sallayarak kapattığını gösteren cümlesi.
11 mayıs 2013 beşiktaş gençlerbirliği maçının ilk yarısı bittiğinde, formasını bir taraftara verdiğini; bunu neredeyse maç sonunda da yapacağını, ancak idari menajerin "dur nabıyon, müzeye kaldıracaz onu!" uyarısıyla bu hatadan döndüğünü açıklayan sempatik.
adımın bulunduğu etiketi söküp almadığım yol. fotoğrafını çektim ama almadım. hadi inönü koltuğunu eve gelince siler temizlersin de, milletin pis pis ayaklarıyla basıp geçtiği yapışkan kağıdın, fotoğrafı yeterli bence. [ybkz]swh[/ybkz]
çok büyük adamdır, çok.
http://www.youtube.com/watch?v=Rthe9uQ9mWI
http://www.youtube.com/watch?v=Rthe9uQ9mWI
http://media2.ligtv.com.tr/img/gallery/2013511_inonuye_boyle_veda_ettiler/20130511.233743_ISTANBUL306_2137593.jpg
cska'nın 74-73 kazanarak, thy euroleague 2013 2013 sezonunu üçüncü tamamladığı maç.
1995 yılında houston rockets ile üst üste ikinci şampiyonluğunu kazanan rudy tomjanovich'in söylediği efsane söz.
https://www.youtube.com/watch?v=5-1jgNhopNo
olimpiakos'un, turnuvanın tüm favorilerini birer birer devirerek kazandığı 2012 ve 2013 euroleague şampiyonlukları sonrası yeniden gündeme geldi. haklı olarak.
https://www.youtube.com/watch?v=5-1jgNhopNo
olimpiakos'un, turnuvanın tüm favorilerini birer birer devirerek kazandığı 2012 ve 2013 euroleague şampiyonlukları sonrası yeniden gündeme geldi. haklı olarak.
neyse bari, şunu play of the night seçmişler, hadi yine iyisin pablo:http://euro-step.net/wp-content/uploads/2013/05/slaughteroop.gif
olympiacos'un euroleague 2012-2013 sezonu şampiyonluğunu, yas tutar gibi anlatan spiker. rakip real madrid olunca tabi... [ybkz]swh[/ybkz]
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?