confessions

avcarlıçürük

2. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 13432
  2. takipçi 0
  3. puan 246897

türk spor medyası

avcarlıçürük
11 mayıs 2013 beşiktaş gençlerbirliği maçı öncesindeki biber gazı rezaleti konusunda, rezil bir şekilde ağız birliği eden medya. polisin durduk yerde gaz sıktığı gerçeği, videolu, fotoğraflı kanıtlarla sabit olduğu halde, olayın servis ediliş şekli şu: "yüzlerini atkıyla gizleyen bir grup taraftar, polise saldırdı ve yolu kapattı. dağılmayınca polis müdahale etmek zorunda kaldı. tribünler de polisin müdahalesine tepki gösterdi."

(bkz: siktir git)

11 mayıs 2013 beşiktaş gençlerbirliği maçı

avcarlıçürük
Dün digiturk play'den tamamını izlediğim karşılaşma. spikerler ilk dakikadan itibaren tribübleri öve öve bitiremiyor ve zaten öyle bir tribün ki, çoğu zaman spikerlerin sesini bastırıyor. buraya kadar her şey şahane, ta ki meşaleler yanana kadar. orada sahibinin sesi oluyorlar ve "ortam bu kadar güzelken meşale yakmanın ne anlamı var, anlamak mümkün degil." tarzı yorumlar başlıyor. anlaman için uygun yollar gösterirdim ama ayıp olur şimdi. iyisi mi sen anlama. Hatta, sen anlama lan ayı.

sözlük ahalisinin toplumsal olayları sol frame'e taşımaması sorunsalı

avcarlıçürük
Sadece beşiktaş ve spor odaklı olmadığı için defalarca kez eleştirilen ve büyük ihtimalle bu sebeple hızlı büyüyemeyen sözlüğün aldığı eleştiri. 3 saattir devam eden elektrik kesintisi nedeniyle cepten giriyor olmasam, bkz'larla doldururdum burayı. ilk fırsatta da yapacağım. kişisel eleştirilerin hiçbirini de kabul etmiyorum ve bu entry de sözlük ahalisini savunma amaçlı. bazıları toplumsal olaylara tepkisini, toplum içinde, yani olması gereken yerde gösterir. bu uğurda biber gazı yer, fişlenir falan ama klavye tuşlarına basmaya tercih eder hepsini. Hep diyorum işte, bu kadar sanal sosyalleşme hiç iyi olmadı. daha da kötü olacak zaman geçtikçe.

feda yolu

avcarlıçürük
adımın bulunduğu etiketi söküp almadığım yol. fotoğrafını çektim ama almadım. hadi inönü koltuğunu eve gelince siler temizlersin de, milletin pis pis ayaklarıyla basıp geçtiği yapışkan kağıdın, fotoğrafı yeterli bence. [ybkz]swh[/ybkz]
221 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol