spor toto süper lig 34. hafta karşılaşması. türkiye futbol federasyonu, maçın başlama saatini (vurgula: 19.05) olarak açıklamış. bir de şöyle bir şey vardı:
#269092
sonu baştan yazılmış filmler izlemekten bıkmaya ömrümüz yetmeyecek herhalde.
real madrid'de bugüne kadar atmış olduğu 200 golü, şöyle bir videoda derlemişler:
https://www.youtube.com/embed/HR0HZqnt6HQ
https://www.youtube.com/embed/HR0HZqnt6HQ
anadolu efes'in 86-72 kazandığı maç. efes, normal sezonu 2. sırada tamamladı ve çeyrek finalde ted ankara kolejliler ile eşleşti. beşiktaş da banvit ile eşleşti.
beşiktaş erkek basketbol takımının, beko basketbol ligi 2012-2013 sezonu play-off çeyrek finalindeki rakibini belirleyecek olan karşılaşma. 28 hafta erteleme maçı olan karşılaşma 18.00'de başlayacak. anadolu efes'in kazanması durumunda banvit ile; tofaş'ın kazanması durumunda ise anadolu efes ile eşleşiyoruz.
(bkz: canını seven kaçsın)
-----alıntı-----
Biraz hesap yaptım ve büyük sürpriz olmazsa BBL finalisti de seneye [ybkz]swh[/ybkz] Euroleague'de. Her şey ligler bitince kesinleşecek tabii ki. Sürpriz derken: Yunanistan'da Oly ya da Pao'dan başka şampiyon çıkması. ispanya'da Malaga-Laboral-Real-Barça'dan başka finalist çıkması ya da italya'da Milano'nun finale çıkamaması bizim finalistin Euroleague'e direkt katılımını olumsuz etkiler. Her şey bir yana, BBL finali Anadolu Efes ve Fenerbahçe Ülker arasında oynanırsa üçüncü takımın gitme ihtimali sadece wild card'a kalıyor. Efes ve Fenerbahçe'nin ikisi birden finale kalamaz ve diğer liglerde beklenen sonuçlar çıkarsa, türkiye seneye dört takımla Euroleague'de olur.
-----alıntı----- [ybkz]swh[/ybkz]
Biraz hesap yaptım ve büyük sürpriz olmazsa BBL finalisti de seneye [ybkz]swh[/ybkz] Euroleague'de. Her şey ligler bitince kesinleşecek tabii ki. Sürpriz derken: Yunanistan'da Oly ya da Pao'dan başka şampiyon çıkması. ispanya'da Malaga-Laboral-Real-Barça'dan başka finalist çıkması ya da italya'da Milano'nun finale çıkamaması bizim finalistin Euroleague'e direkt katılımını olumsuz etkiler. Her şey bir yana, BBL finali Anadolu Efes ve Fenerbahçe Ülker arasında oynanırsa üçüncü takımın gitme ihtimali sadece wild card'a kalıyor. Efes ve Fenerbahçe'nin ikisi birden finale kalamaz ve diğer liglerde beklenen sonuçlar çıkarsa, türkiye seneye dört takımla Euroleague'de olur.
-----alıntı----- [ybkz]swh[/ybkz]
redhack'in gazabına uğrayanlar kervanına katılmıştır.
http://haber.gazetevatan.com/dugunumuzun-tadi-kacti/537691/1/gundem#.UZDTWhhzAGQ.twitter
-----alıntı-----
Sen burhan kuzu, oğluna söyle; artık evlilik yıldönümlerini her yıl hatırlayacağız.. Kan üzerine kurduğunuz aile kurumunuzda mutluluklar.. Madem burhan kuzu yas tutmuyor, Hatay yerine Halay'a gidiyor, bari sitesi yas tutsunhttp://burhankuzu.gen.tr Down!
-----alıntı-----
http://haber.gazetevatan.com/dugunumuzun-tadi-kacti/537691/1/gundem#.UZDTWhhzAGQ.twitter
-----alıntı-----
Sen burhan kuzu, oğluna söyle; artık evlilik yıldönümlerini her yıl hatırlayacağız.. Kan üzerine kurduğunuz aile kurumunuzda mutluluklar.. Madem burhan kuzu yas tutmuyor, Hatay yerine Halay'a gidiyor, bari sitesi yas tutsunhttp://burhankuzu.gen.tr Down!
-----alıntı-----
aramıza yeni katılan arkadaşlar için ve hatta yeni katılmayanlar için de, bazı noktaların hatırlatılması gereken format.
1. herhangi bir başlıkta, bir maçtan söz edecekseniz, bunu "maçta şöyle şöyle oldu" tarzı bir entry ile yaptığınız zaman, maç günü belki hangi maçtan bahsettiğinizi herkes anlayacak. ama 1 yıl, 3 yıl, 5 yıl sonra, anlaşılmayacak. işte böyle durumlarda, " ( u: ) " yani görünmez bakınız kullanıyoruz. örnek:
kapalı tribün: uzun zaman sonra ilk kez bugün bu kadar kalabalık gördüğüm yer.
ne oldu o gün? işte o "bugün"ün yanına bir görünmez bakınız koyarak bu sorunun sorulma ihtimalini ortadan kaldırabiliyoruz. veya entry sonuna normal bakınız da olabilir.
2. tek bir başlık altına yazılabilecek entry'ler için ayrı başlık açmak. bu bir futbolcu başlığı veya beşiktaş'a dair herhangi bir şey olabilir. hangi detayların ayrı başlığa değer olduğu konusunda net bir ayrım yapmak kolay değil ama en azından şurası kesin: sadece size özel olan ve başkalarının, "ibretlik paylaşım dostum, yüreğine sağlık" haricinde katkı yapamayacağı mevzular için, ayrı başlık açmaya gerek yok. örnek: x bir maçta yaşadığınız ve unutamadığınız bir anı. bunu yazmanız gereken yer, x maçın başlığı. "unutamadığım anı" tarzında yeni bir başlık değil.
gün geçtikçe nitelikli yazar ve entry sayısı artan sözlüğümüzde, arada sırada bu tarz hatırlatmalar yapmak şart olabiliyor. kimse şahsi algılamazsa sevinirim o yüzden. sevgiler. [ybkz]swh[/ybkz]
1. herhangi bir başlıkta, bir maçtan söz edecekseniz, bunu "maçta şöyle şöyle oldu" tarzı bir entry ile yaptığınız zaman, maç günü belki hangi maçtan bahsettiğinizi herkes anlayacak. ama 1 yıl, 3 yıl, 5 yıl sonra, anlaşılmayacak. işte böyle durumlarda, " ( u: ) " yani görünmez bakınız kullanıyoruz. örnek:
kapalı tribün: uzun zaman sonra ilk kez bugün bu kadar kalabalık gördüğüm yer.
ne oldu o gün? işte o "bugün"ün yanına bir görünmez bakınız koyarak bu sorunun sorulma ihtimalini ortadan kaldırabiliyoruz. veya entry sonuna normal bakınız da olabilir.
2. tek bir başlık altına yazılabilecek entry'ler için ayrı başlık açmak. bu bir futbolcu başlığı veya beşiktaş'a dair herhangi bir şey olabilir. hangi detayların ayrı başlığa değer olduğu konusunda net bir ayrım yapmak kolay değil ama en azından şurası kesin: sadece size özel olan ve başkalarının, "ibretlik paylaşım dostum, yüreğine sağlık" haricinde katkı yapamayacağı mevzular için, ayrı başlık açmaya gerek yok. örnek: x bir maçta yaşadığınız ve unutamadığınız bir anı. bunu yazmanız gereken yer, x maçın başlığı. "unutamadığım anı" tarzında yeni bir başlık değil.
gün geçtikçe nitelikli yazar ve entry sayısı artan sözlüğümüzde, arada sırada bu tarz hatırlatmalar yapmak şart olabiliyor. kimse şahsi algılamazsa sevinirim o yüzden. sevgiler. [ybkz]swh[/ybkz]
(bkz: beşiktaş inönü stadyumu)
https://twitter.com/BJKHentbol/status/333902950365806595
"porno" ile arasında, çok da ince olmayan bir çizgi bulunan duygu ve davranış biçimi. porno derken o bilinen anlamından bahsetmiyorum tabi. paramparça olmuş insan görüntülerini açık açık yayınlamak, paylaşmak da bir tür pornodur bildiğim kadarıyla ve ben bu tarz davranışların, duyarlılık yaratmaktan ziyade kâbuslara malzeme temin ettiğini düşünüyorum.
kendilerine bir özür borçlu olduğumu düşündüğüm insanlar. insan adlı canlıdan tiksineli çok oluyor da, hayvan beslemeye başlayınca bazı şeyler daha da net görülüyormuş. bunu fark ettim. şu gezegenin en büyük düşmanı, insan. kendisi dahil her canlının yaşam alanına tecavüz eden, hayatı cehenneme çeviren tek faktör, insan. tabi şöyle bir ayrım yapmam gerekir; "sıkık hıyvınlarını sıhip çıkılım" tarzı bir "sevgi"den söz etmiyorum. çünkü orada da bir samimiyetsizlik var. sokakları, hayvanların bir damla su bulamayacağı ve hayatta kalamayacağı yerler hâline getiren zaten sensin. onlar doğası gereği, dışarıda yaşayabilen canlılar zaten. tepki verilecekse, işe buradan başlamak gerekir. kapa parantez; artık benim de dahil olduğum kategori.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?