beşiktaş erkek basketbol takımı'nın, 2012-2013 sezonundaki kâbusu. başlarda sadece gasper vidmar'a özgü bir hastalıktı, ancak anlaşılmaz bir domino etkisiyle, zamanla tüm takıma yayıldı. 2'de 2 atan oyuncu kalmadı. "sırf o atışları sokabilsek kazanmıştık." dediğimiz kaç maç oldu, sayamadım ama galiba kaybettiğimiz maçların (özellikle lig maçları) tamamı için söylenebilir bu. son örnek, 25 mart 2013 beşiktaş galatasaray medical park maçı. anlamıyorum, anlayamıyorum.
günde en az 5 kere dinlediğim şarkı. youtube'da izlenme sayısı da, 1 haftada 1 milyonu aşmış. çok iyi iş olmuş cidden; ali atay'ın marifetlerine hayran olmamak mümkün değil. leyla the band'in bundan sonra yapacağı şarkıları da heyecanla bekliyoruz.
25 mart 2013 beşiktaş galatasaray medical park maçında kendisine sövenleri duydukça kahrolduğum oyuncu. hiç mi vicdanınız yok ya? adam adeta bir fabian ernst gibi, istemeye istemeye gitti bu takımdan. kalmak istediğini söyledi kaç kere ve gittikten sonra bile beşiktaş taraftarı diyordu hâlâ. hayır ne yapacaktı bu maçta, ayıp olmasın diye kötü mü oynayacaktı? salon fuck you dedi, ben utandım. ve belki de böyle yaparak daha çok hırslandırdılar adamı. o küfürlerin tek bir hedefi olmalıydı [ybkz]swh[/ybkz] ve o hedeften sapılmamalıydı. hiç yakışmadı, hiç.
anne-babasının, düşmeyi bir felaket gibi algılamak yerine, hayatın bir parçası olarak düşündüğü çocuktur. bu nedenle abartılı tepkiler vermezler ve çocuk da, canı yanmadıysa eğer, ağlamaz. düşen çocuğun yaygara koparmasının sebebi, ebeveynin aşırı abartılı tepkileridir çoğu zaman.
saat 19.00'da başlayacak olan kura çekimi.
http://www.tribundergi.com/haber/fifa-u20-dunya-kupasi-kura-cekimi-bugun
http://www.fifa.com/u20worldcup/news/newsid=2040415/index.html
http://www.tribundergi.com/haber/fifa-u20-dunya-kupasi-kura-cekimi-bugun
http://www.fifa.com/u20worldcup/news/newsid=2040415/index.html
https://pbs.twimg.com/media/BGL_aWBCEAE7IHA.jpg:large
istanbul 2020 olimpiyat oyunları adaylık sloganımız. sokaktan geçen birine sorsan, daha yaratıcı bir şey bulurdu herhalde. fatih terim ingilizcesi terk. sonunda "gideyim ben, ingilizcem bitti." eksik hatta.
(bkz: 2020 olimpiyat oyunları)
(vurgula: milangaz'ın çocuğu ergin ataman) nidaları eşliğinde kazanacağımız maç. oradayız.
(bkz: haftanın en iyi entry'leri)
takımımızın 4-0 kazandığı karşılaşma. tebrikler çocuklar.
çok kolaydır. hele ki karşınızdaki kişiyi doğru anlamadıysanız.
https://twitter.com/SergioRamos/status/314328655335665664
birkaç ay önce formasının içine mesut özil tişörtü giymesi olayını da, mourinho'ya tepki için değil, mesut özil'e olan sevgisi nedeniyle yaptığını söylemiş. hımmm...
birkaç ay önce formasının içine mesut özil tişörtü giymesi olayını da, mourinho'ya tepki için değil, mesut özil'e olan sevgisi nedeniyle yaptığını söylemiş. hımmm...
beşiktaş futbol takımı'nın başına geçtiğinden beri yaptığı en iyi iş, bir takım ruhu oluşturmak oldu. geçenlerde olcay şahan da söylemişti hatta bunu: "takımda arkadaşlık değil, kardeşlik var. başarımızın sırrı bu." aybaba'nın teknik konularda da fazla katkı sağlamadığını düşünürsek, yaptığı tek iyi şey belki de bu. ama o konuda da, (vurgula: bazı) oyuncularını sürekli ama sürekli basın önünde eleştirerek, kendi ayağına sıkıyor. birtakım sebeplerle, daha fazla sevdiği ve "o kadar da sevmediği" oyuncular var takımda. bu çok belli. işte keşke bu kadar belli olmasaydı. adam takmış kafayı oğuzhan özyakup'a. "durumunu görüyorsunuz işte." demiş. ya bu nasıl laf? yeter artık oyuncuları itin kıçına soktuğun be adam. ve dikkat ederseniz bu oyuncular da ersan [ybkz]swh[/ybkz] gibi, oğuzhan gibi avrupa'da yetişmiş ama (vurgula: gurbetçi) tabir edilenlerden ziyade, kendini geliştirmeyi başarmış, biraz daha "kültürlü" çocuklar. aynı kompleks tayfur havutçu'da da vardı ve bu kafa benim midemi bulandırıyor. eleştiriyi çok daha fazla hak eden oyuncular hakkında tek kelime etme; en kötü performansı gösterdiği maçta bile takımın en iyilerinden olan çocuk için "halini görüyorsunuz" de. yapma işte bunu hoca, yapma.
fenerbahçe'nin 70-73 kazanarak, son 8'de 3'te 3 yaptığı ve grup lideri olarak tur atladığı maç.
şike nedeniyle ceza veremediği fenerbahçe'ye, abuk subuk sebepler nedeniyle ceza verip duran kurum.
7 mart 2013 viktoria plzen fenerbahçe maçına sahte biletle girmeye çalışan taraftarlar nedeniyle, uefa disiplin kuruluna sevk edilen kulüp.
"8jk, 6s" muhabbetleriyle büyüyen neslin, tribündeki yansımasıdır. işin bir de bu yönü var. aynı tepkilerin, tribündeki diğer bozulma emarelerine de verilmesini isterim. çünkü ben ne zaman burada beşiktaş taraftarındaki kötü gidişten bahsetsem, eksi manyağı ediliyor ve hatta "yetti artık beşiktaş taraftarını sürekli eleştirmeniz." tarzı entry'ler ile karşılaşıyorum.
edit:
1. "rakip takım atkısı açmak" düşüncesini savunmuyorum. derdim, herkesin sınırları kendi doğrularına göre çizmeye çalışması.
2. daha önce de söyledim, yine söyleyeyim. "eksi oy" vurgusunun nedeni, birinci maddede belirttiğim olay. derdim sadece bu.
3. bu entry, cevap niteliği taşımamaktadır.
edit:
1. "rakip takım atkısı açmak" düşüncesini savunmuyorum. derdim, herkesin sınırları kendi doğrularına göre çizmeye çalışması.
2. daha önce de söyledim, yine söyleyeyim. "eksi oy" vurgusunun nedeni, birinci maddede belirttiğim olay. derdim sadece bu.
3. bu entry, cevap niteliği taşımamaktadır.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?