"olimpiyat ruhu"ndan yoksun bir ülkede, hiçbir anlam ifade etmeyen adaylık. kendimi bildim bileli, istanbul'un olimpiyatları alması için çeşitli kampanyalar yürütülüyor habire. ama bizdeki mantık şu: "olimpiyatlar'ın ev sahipliğini bize versinler de, öyle yapalım yatırımı. boş yere para harcamayalım." olması gereken ise, olimpiyat için uygun şartlara zaten sahip olmak, spora ve sporcuya gerçekten değer vermek. bize çok yabancı şeyler bunlar; bizde spor eşittir ticaret. olimpiyatlar'ın bu kadar derdine düşülmesinin ardında da yine rant hırsı var zaten. o yüzden, umarım vermezler istanbul'a ev sahipliğini. en azından ben böyle bir rezilliğe tanık olmak istemiyorum. insanca yaşayamadığın bir şehirden söz ediyoruz çünkü...
bağdat caddesi şubesi, dün itibariyle hizmete girmiştir.
https://www.bjk.com.tr/tr/haber/55196/
https://www.bjk.com.tr/tr/haber/55196/
https://twitter.com/erginataman/status/316875385323278336
bırak bu işleri gergin ya, galatasaray taraftarından başka sevenin yok işte. kabullen ve kendinle yüzleş. kimsenin sana minnet duyduğu falan yok. sen karaktersizsin ve bu nedenle de sevilmemeye mahkûmsun. her ne kadar çocukça bir davranış gibi gözükse de, 25 mart 2013 beşiktaş galatasaray medical park maçı'nda 3 kupanın posterlerini salona astırmayan yönetimi tebrik ediyorum. oldukça net ve yerinde bir tavır. şimdi gücenmeyi kes ve sevgili galatasaray'ını şampiyon yapmaya bak gergin. yoksa orada da fazla kalamayacaksın bu gidişle.
bırak bu işleri gergin ya, galatasaray taraftarından başka sevenin yok işte. kabullen ve kendinle yüzleş. kimsenin sana minnet duyduğu falan yok. sen karaktersizsin ve bu nedenle de sevilmemeye mahkûmsun. her ne kadar çocukça bir davranış gibi gözükse de, 25 mart 2013 beşiktaş galatasaray medical park maçı'nda 3 kupanın posterlerini salona astırmayan yönetimi tebrik ediyorum. oldukça net ve yerinde bir tavır. şimdi gücenmeyi kes ve sevgili galatasaray'ını şampiyon yapmaya bak gergin. yoksa orada da fazla kalamayacaksın bu gidişle.
2012-2013 fiba eurochallenge cup final four organizasyonuna ev sahipliği yapacağı açıklanan kulüp. ulan geçen sene o kadar yırtındık, bize niye vermediniz? gurbet ellerde boyunları bükük kutladı çocuklar şampiyonluğu.
bu akşam oynanan azerbaycan-portekiz maçında portekiz'in ikinci golünü atarak, uzun bir sakatlık döneminden sonra golle hasret gideren sempatiğimiz. bizim maçlarda da at hugo, kalp'lerini özledik.
http://www.trtspor.com.tr/Haber.aspx?id=51504
http://www.trtspor.com.tr/Haber.aspx?id=51504
1-1 beraberlikle sonuçlanan karşılaşma. takımımızın golünü, 58. dakikada ethem ercan pülgir attı.
http://www.trtspor.com.tr/Haber.aspx?id=51499
http://www.trtspor.com.tr/Haber.aspx?id=51499
portekiz ile oynayacağımız ikinci hazırlık maçı. saat 18.00'de başlayacak olan maç, olimpiyat stadı'nda oynanacak. sinan kurumuş ilk 11'de.
http://www.bjk.com.tr/tr/haber/55185
hadi şimdi dağılın ve kuyuya atılan her taşa atlamadan önce, nasıl bir ülkede yaşadığınızı hatırlayın.
hadi şimdi dağılın ve kuyuya atılan her taşa atlamadan önce, nasıl bir ülkede yaşadığınızı hatırlayın.
https://twitter.com/EurosportCom_TR/status/316254616511733761/photo/1
https://twitter.com/YuruGunese/status/316262882239188994/photo/1
https://twitter.com/YuruGunese/status/316262882239188994/photo/1
bugün doğum günü olan oyuncumuz. mutlu yıllar dileriz. [ybkz]swh[/ybkz]
"sadece türkiye'de memleket meselesi yapılabilecek olaylar" listesinde zirveyi zorlayan gece hayatı. size ne arkadaş? insanları kendi zihniyetinize göre yontmaya çalışmaktan vazgeçin artık. kimisi sakin bir aile hayatı yaşar ve işine bakar, kimisi işinden arta kalan zamanda hayatını yaşar ve yine işine bakar. karışamazsınız. esas karışırsanız düşer o adamın performansı. bu kadar kompleksli ve ezik olmayın. altında ezileceğiniz görevlere de talip olmayın bir zahmet. olmayın ki, mazideki güzel günlerle hatırlayabilelim sizi, tiksinmeyelim hiçbirinizden. neyse, konu dağılmasın. sadece manuel fernandes'i ilgilendirir. onun dışında konuşan varsa, bilin ki kötü gidişatın sorumluluğunu almamak için, çatacak yer arıyordur. aynı kişiyi, u21 milli maçında 2 gol 1 asist yapan oğuzhan özyakup'a "şımartıyorsunuz" diye burun kıvırırken de görebilirsiniz. şaşırmayın ve çifte standart yapmayın; oğuzhan'a sahip çıktığınız gibi fernandes'e de sahip çıkın.
2012-2013 sezonu başında, galatasaray basketbol şubesi koordinatörlüğü görevini devralan, eski basketbolcu. mazisini yazmayı, bilen arkadaşlara bırakıyorum. şahsen kendisini, bundan birkaç ay önce attığı şu tweet ile hatırlayacağım ben artık:
"en büyük avantajın futbol takımının durumu o yüzden şanslısın, ama çizgileri aşma lütfen!"
https://twitter.com/coachozyer/status/287670578029137920
bir de şu tabi:
https://twitter.com/coachozyer/status/287672195415683073
kendisi, 25 mart 2013 beşiktaş galatasaray medical park maçında ergin ataman'dan sonra en büyük tepkiyi gören isim oldu. galatasaray mp bench arkasında olduğumuz için, olayın tamamen içindeydik ve 1 metre mesafeden, yemediği laf kalmadı. maçın sonlarına doğru da, birkaç kişinin sakinleştirme çabaları eşliğinde, sinir krizi geçirerek sahaya girmeye çalışıyordu küçük enişte. derdinin ne olduğunu anlamadım ama keşke tutmasaydınız. [ybkz]swh[/ybkz]
"en büyük avantajın futbol takımının durumu o yüzden şanslısın, ama çizgileri aşma lütfen!"
https://twitter.com/coachozyer/status/287670578029137920
bir de şu tabi:
https://twitter.com/coachozyer/status/287672195415683073
kendisi, 25 mart 2013 beşiktaş galatasaray medical park maçında ergin ataman'dan sonra en büyük tepkiyi gören isim oldu. galatasaray mp bench arkasında olduğumuz için, olayın tamamen içindeydik ve 1 metre mesafeden, yemediği laf kalmadı. maçın sonlarına doğru da, birkaç kişinin sakinleştirme çabaları eşliğinde, sinir krizi geçirerek sahaya girmeye çalışıyordu küçük enişte. derdinin ne olduğunu anlamadım ama keşke tutmasaydınız. [ybkz]swh[/ybkz]
serbest atış yüzdesi, yanlış şut tercihleri ve (vurgula: rüştü nuran ve çetesi) etkenlerinin birleşimi sayesinde kaybettiğimiz maç. ancak erman kunter'in de dediği gibi, takımda iyiye gidiş var. bir ara farkın 17'ye çıkmasına rağmen, son ana kadar maçın hep içindeydik. en önemli kazanımımız da, tutku açık'ın eski günlerine dönmeye başlaması. o cool adam, taraftarı ateşlemeye bile çalıştı; o kadar istedi maçı. umarım bizimle kalır bu sezondan sonra da.
"ancak galip geldikten sonra karşısına geçip 'nasılsın ergin?' demek bana büyük bir zevk verir." [ybkz]swh[/ybkz] [ybkz]swh[/ybkz]
hadi şimdi git sor bakalım abdullah sözer; nasılmış ergin ataman. hazır gitmişken carlos arroyo'nun hâlini hatırını sormayı da unutma sakın.
hadi şimdi git sor bakalım abdullah sözer; nasılmış ergin ataman. hazır gitmişken carlos arroyo'nun hâlini hatırını sormayı da unutma sakın.
25 mart 2013 beşiktaş galatasaray medical park maçında sezonun en dolu salonlarından birini oluşturmuş, ancak [ybkz]swh[/ybkz] takıma faydasından çok zararı dokunmuştur. bu sefer kanıtı da var üstelik: yanlış hatırlamıyorsam son çeyrekteydi; hücum bize geçti, tutku [ybkz]swh[/ybkz] topu oyuna soktu, pası verdi ve verdiği gibi de tribünlere doğru kollarını kaldırıp "haydi haydi, destek!" anlamında salladı. o sırada, sorsan destek veriyordu taraftar bir de. ama işte, basketbol maçında "kaaaranlıııık kuruuuldu geeceeyeeeğğğğ..." tarzı besteler söylemenin, destek vermekle bir ilgisi yok. sadece kendinizi eğlendirir ve tatmin edersiniz. bu mevzudan illallah eden beşiktaşlılar olarak bunu bir türlü anlatamadık, belki tutku'nun bu hareketi yardımcı olur anlatmaya. rakip takım hücuma çıkarken üçlü çekip, sonra "ben takımı destekledim" diyemezsin, gülerler adama.
pulmoner emboli teşhisi konulan ve sezonu kapattığı açıklanan, barcelona regal oyuncusu.
takımımızın, c grubunda kolombiya, avustralya ve el salvador ile eşleştiği kura çekimi. ilk maç 22 haziran'da, hüseyin avni aker stadyumunda el salvador ile oynanacak. detaylar:
http://www.ntvspor.net/haber/futbol/85366/rakiplerimiz-belli-oldu
http://www.ntvspor.net/haber/futbol/85366/rakiplerimiz-belli-oldu
serbest atış yüzdesinin düşüklüğü nedeniyle kendisine pota altında yapılan faullerin, artık boku çıkmıştır. resmen, tam anlamıyla boku çıktı. bunlardan en az birine kasti faul çalınması gerekir artık, böyle saçma şey mi olur? resmen yaradana sığınıp, adama uçan yumruk falan atıyorlar, faul ayağına. topla alâkası yok hiç. ama aynı maçta vidmar tertemiz blok yapıyor, zırt, faul düdüğü. insan gerçekten hayret ediyor.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?