confessions

avcarlıçürük

2. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 13432
  2. takipçi 0
  3. puan 246903

sana ilk başta çok gıcık olmuştum

avcarlıçürük
o arkadaşlığın bir gün mutlaka, bir şekilde biteceğini işaret eden itiraf. o gıcık olunan şey, bilinçaltında bir köşede sinsice saklanır çünkü. sonra hiç beklenmedik bir anda ortaya çıkar, falan filan. kimseye sonsuz güven duymamak lazım yani, bence. sonra kafanızı vuracak duvar ararsınız bak, "dediydi" dersiniz. [ybkz]swh[/ybkz]

oğuzhan özyakup

avcarlıçürük
#254479

birkaç örnek:

https://twitter.com/Ozyakup/status/268388708481380352
https://twitter.com/Ozyakup/status/267231783718907904
https://twitter.com/Ozyakup/status/265932826359255040
https://twitter.com/Ozyakup/status/317211230068699136
https://twitter.com/Ozyakup/status/305712316178120704
https://twitter.com/Ozyakup/status/288597036910141440
https://twitter.com/Ozyakup/status/286569944676724736
https://twitter.com/Ozyakup/status/285385451462860800
https://twitter.com/Ozyakup/status/284640282295824384
https://twitter.com/Ozyakup/status/280751161206771712
https://twitter.com/Ozyakup/status/280396424955441153

sultan süleyman

avcarlıçürük
sözleri aysel gürel'e, bestesi onno tunç'a ait olan, 1988 yapımı sezen aksu şarkısı. çerçeveletilip duvarlara asılası sözlere sahiptir; bilhassa nakarat kısmı.

kaç sene oldu, zaman durdu
deniz öyle hep aynı dünya, bilinmez
taş duvar aynı kaldı
ümit öylece kaldı da
ümit edeni, söyle, kim aldı

kaç devir geldi, kaç nesil geçti
yürek öyle sevda, yollar kavuşmaz
hasretin ne tadı kaldı
sabır öylece kaldı da
sabredeni söyle kim aldı

(vurgula: bu dünya ne sana ne de bana kalmaz
dünya ne sana ne de bana kalmaz
sultan süleyman'a kalmadı, böyle
hiçbir kitap yazmaz)

kaç çiçek soldu, hani bu sondu
hani bir sarı fırtına koptu, zamansız
kaç tohum filiz dondu
hani bir acı yel savurdu
yürekler son defa vurdu

http://www.youtube.com/watch?v=8FzvO2lvHUw

fenerbahçe taraftarı

avcarlıçürük
statlarını paylaşmak istememelerini, asla anlayışla karşılamayacağım taraftar kitlesi. ne onlara ne de galatasaraylılara anlayış gösterebilirim bu konuda. "beşiktaş'ı stadımızda istemiyoruz" diye ağlayan, kulübünün ve inönü stadı'nın mazisinden bihaber demektir. o yüzden, gidip ötede ağlasınlar bir zahmet.

ülker

avcarlıçürük
beşiktaş'tan sponsorluk desteğini çekme ihtimaline hiç üzülmediğim firma. o güzelim formaların, isim yazması gereken yerinde dev puntolarla "ülker" yazıyor olması, büyük bir utanç kaynağıydı zaten. maddi açıdan düşününce, sevinilmemesi gereken bir şey belki ama söz konusu firmaya olan antipatinin sebebi malum. umarım formalarımızdaki o yazıdan kurtuluruz ve o yazının olduğu yerde, futbolcu isimleri yazar. tıpkı eski günlerdeki gibi ve zaten olması gerektiği gibi.
283 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol