real madrid tv'den yayınlanacak olan karşılaşma.
edit: galiba euroleague tv'den de izlenebilecek.
o arkadaşlığın bir gün mutlaka, bir şekilde biteceğini işaret eden itiraf. o gıcık olunan şey, bilinçaltında bir köşede sinsice saklanır çünkü. sonra hiç beklenmedik bir anda ortaya çıkar, falan filan. kimseye sonsuz güven duymamak lazım yani, bence. sonra kafanızı vuracak duvar ararsınız bak, "dediydi" dersiniz. [ybkz]swh[/ybkz]
#254488
#254489
işte o kamp:https://twitter.com/olcay_sahan10/status/317252001601835009/photo/1
not: hesap, olcay'ın gerçek hesabı.
#254489
işte o kamp:https://twitter.com/olcay_sahan10/status/317252001601835009/photo/1
not: hesap, olcay'ın gerçek hesabı.
(bkz: yav he he)
galatasaray'ın şampiyonlar ligi'nde oynayacağı real madrid maçları öncesi verdiği röportajda;
"türkiye'nin barcelona'sıyız. topla rahat oynayabilen bir takımız. takımımız adına en iyi şey ise 3 farklı sistem kullanıyor olmamız."
şeklinde ifadeler kullanan futbolcu.
"türkiye'nin barcelona'sıyız. topla rahat oynayabilen bir takımız. takımımız adına en iyi şey ise 3 farklı sistem kullanıyor olmamız."
şeklinde ifadeler kullanan futbolcu.
halk arasında "beynim yandı" şeklinde ifade edilen durum. beynin, tıpkı bir bilgisayar gibi, aşırı yükü kaldıramayıp hata vermesi olarak tanımlanabilir. "en çok ihtiyaç duyulan anda" kısmı da, yine beynimizin bilgisayara ne kadar benzediğinin bir göstergesi. bi' kapatıp açın, düzelir. [ybkz]swh[/ybkz]
#254479
birkaç örnek:
https://twitter.com/Ozyakup/status/268388708481380352
https://twitter.com/Ozyakup/status/267231783718907904
https://twitter.com/Ozyakup/status/265932826359255040
https://twitter.com/Ozyakup/status/317211230068699136
https://twitter.com/Ozyakup/status/305712316178120704
https://twitter.com/Ozyakup/status/288597036910141440
https://twitter.com/Ozyakup/status/286569944676724736
https://twitter.com/Ozyakup/status/285385451462860800
https://twitter.com/Ozyakup/status/284640282295824384
https://twitter.com/Ozyakup/status/280751161206771712
https://twitter.com/Ozyakup/status/280396424955441153
birkaç örnek:
https://twitter.com/Ozyakup/status/268388708481380352
https://twitter.com/Ozyakup/status/267231783718907904
https://twitter.com/Ozyakup/status/265932826359255040
https://twitter.com/Ozyakup/status/317211230068699136
https://twitter.com/Ozyakup/status/305712316178120704
https://twitter.com/Ozyakup/status/288597036910141440
https://twitter.com/Ozyakup/status/286569944676724736
https://twitter.com/Ozyakup/status/285385451462860800
https://twitter.com/Ozyakup/status/284640282295824384
https://twitter.com/Ozyakup/status/280751161206771712
https://twitter.com/Ozyakup/status/280396424955441153
http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetayV3&ArticleID=1127030&CategoryID=77&CMessageID=1135771&CRes=1#fc1135771
twitter ve instagram'daki takipçi sayısını arttırmakla kafayı bozmuş olan futbolcumuz. twitter'da düzenli olarak, instagram hesabının reklamını yapıyor "takip edelim" tarzı mesajlarla.
sözleri aysel gürel'e, bestesi onno tunç'a ait olan, 1988 yapımı sezen aksu şarkısı. çerçeveletilip duvarlara asılası sözlere sahiptir; bilhassa nakarat kısmı.
kaç sene oldu, zaman durdu
deniz öyle hep aynı dünya, bilinmez
taş duvar aynı kaldı
ümit öylece kaldı da
ümit edeni, söyle, kim aldı
kaç devir geldi, kaç nesil geçti
yürek öyle sevda, yollar kavuşmaz
hasretin ne tadı kaldı
sabır öylece kaldı da
sabredeni söyle kim aldı
(vurgula: bu dünya ne sana ne de bana kalmaz
dünya ne sana ne de bana kalmaz
sultan süleyman'a kalmadı, böyle
hiçbir kitap yazmaz)
kaç çiçek soldu, hani bu sondu
hani bir sarı fırtına koptu, zamansız
kaç tohum filiz dondu
hani bir acı yel savurdu
yürekler son defa vurdu
http://www.youtube.com/watch?v=8FzvO2lvHUw
kaç sene oldu, zaman durdu
deniz öyle hep aynı dünya, bilinmez
taş duvar aynı kaldı
ümit öylece kaldı da
ümit edeni, söyle, kim aldı
kaç devir geldi, kaç nesil geçti
yürek öyle sevda, yollar kavuşmaz
hasretin ne tadı kaldı
sabır öylece kaldı da
sabredeni söyle kim aldı
(vurgula: bu dünya ne sana ne de bana kalmaz
dünya ne sana ne de bana kalmaz
sultan süleyman'a kalmadı, böyle
hiçbir kitap yazmaz)
kaç çiçek soldu, hani bu sondu
hani bir sarı fırtına koptu, zamansız
kaç tohum filiz dondu
hani bir acı yel savurdu
yürekler son defa vurdu
http://www.youtube.com/watch?v=8FzvO2lvHUw
statlarını paylaşmak istememelerini, asla anlayışla karşılamayacağım taraftar kitlesi. ne onlara ne de galatasaraylılara anlayış gösterebilirim bu konuda. "beşiktaş'ı stadımızda istemiyoruz" diye ağlayan, kulübünün ve inönü stadı'nın mazisinden bihaber demektir. o yüzden, gidip ötede ağlasınlar bir zahmet.
beşiktaş'tan sponsorluk desteğini çekme ihtimaline hiç üzülmediğim firma. o güzelim formaların, isim yazması gereken yerinde dev puntolarla "ülker" yazıyor olması, büyük bir utanç kaynağıydı zaten. maddi açıdan düşününce, sevinilmemesi gereken bir şey belki ama söz konusu firmaya olan antipatinin sebebi malum. umarım formalarımızdaki o yazıdan kurtuluruz ve o yazının olduğu yerde, futbolcu isimleri yazar. tıpkı eski günlerdeki gibi ve zaten olması gerektiği gibi.
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/03/28/gol-atarsam-sevinmem/
valla ne yalan söyleyeyim, ben de sevinmem hamitciğim.
valla ne yalan söyleyeyim, ben de sevinmem hamitciğim.
semt bizim aşk bizim'in, kimselere çaktırmadan israil'e kadar gidip, takımı karşılayıp geri döndüğü karşılaşma. [ybkz]swh[/ybkz]
https://pbs.twimg.com/media/BGX2ctYCcAApp6g.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/BGX2ctYCcAApp6g.jpg:large
27 maçlık galibiyet serisine, dün gece chicago bulls tarafından son verilen takım.
http://www.ntvspor.net/haber/amerikan-basketbol-ligi/85478/nbade-bugun-ne-oldu-28-mart-2013
http://www.ntvspor.net/haber/amerikan-basketbol-ligi/85478/nbade-bugun-ne-oldu-28-mart-2013
türkiye saatiyle 21.00'de başlayacak olan, la liga 29. hafta karşılaşması.
saat 19.00'da başlayacak olan, spor toto süper lig 27. hafta maçı.
saat 19.00'da başlayacak olan, spor toto süper lig 27. hafta maçı.
başlama saati 13.30 olan, spor toto süper lig 27. hafta maçı. 40'ar puanla beşiktaş'ı 3 puan geriden takip eden ve hemen ardımızda, 4. ve 5. sırada yer alan iki takımın maçı. bu nedenle [ybkz]swh[/ybkz] sonucu bizi de yakından ilgilendiriyor.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?