türkiye saatiyle 13.40'ta başlayan, ispanya endesa league 27. hafta maçı. sports tv'den canlı yayınlanan maçın ilk yarısı, 48-30 real madrid üstünlüğüyle tamamlandı. ayrıca pops mensah bonsu'yu özleyenlerin kaçırmaması gereken maçtır; cajasol formasıyla sahada kendisi. şu ana kadar eski günlerinden eser yok gibi ama, olsun. bonsu, bonsu'dur benim gözümde, her zaman. [ybkz]swh[/ybkz]
hastaneye kaldırılmış yine, son dakika haberi olarak geçiyor şu an. lan bak... aklım çıkıyor bak, ne yazacağımı şaşırdım, o derece. lütfen bak...
durup durup hortlatılmaması gereken marş. ne kadar az kişi bilirse, o kadar iyi arkadaşlar. lütfen bu konuda bilgilendirme yapmaktan kaçınalım. beğenip yaymak isteyen falan çıkar, neme lazım...
28 mart 2013 maccabi electra tel aviv beşiktaş maçının ardından yazdığı ve gece de twitter üzerinden, cümle cümle erman kunter'e gönderdiği yazı:
http://www.besiktasbasket.com/news.asp?NewsIdx=733#inscore_ifheight_xdc_2922
http://www.besiktasbasket.com/news.asp?NewsIdx=733#inscore_ifheight_xdc_2922
uzun ve güzel yılları olmasını dilediğim başkan. iyi ki doğmuş.
spor servisinde çalışan grafikerleri gözden geçirmesi gereken gazete. ya da kalsın böyle, eğleniriz.
https://twitter.com/tribundergi/status/317549575542030336 [ybkz]swh[/ybkz]
https://twitter.com/tribundergi/status/317549575542030336 [ybkz]swh[/ybkz]
(bkz: ay hadi inşallah)
(bkz: sözlükte smiley kullanmak)
101-58 bitmiş. tüh, hiçbir rekoru kıramadık.
euroleague fark rekoru 63 sayıymış. hem onu hem de en çok sayı yeme rekorunu kıracağız herhalde. başta abdullah sözer olmak üzere, emeği geçen herkese teşekkürler.
real madrid'in 9 sayı fark yiyerek, averaj avantajını da kaybettiği karşılaşma; evindeki maçı 7 farkla kazanmıştı. aferin çocuklar, aferin size.
futboldan sonra basketbolda da yeni bir rekora doğru hızla koştuğumuz maç. iki çeyrekte 61 sayı yedik. bu hızla giderse 120 civarında sayıyla bitirecek maccabi maçı. euroleague rekoru, 118 sayıyla yine kendilerindeymiş zaten. bari şu acıyı yaşatmayın bize, rekor kırdırtmayın... bu arada ben tv'yi kapattım. siz de kapatın, izlemeyin ikinci yarıyı. canınıza yazık.
suyu iyiden iyiye ısınmaya başlayan koç. takımı şu an [ybkz]swh[/ybkz] cska karşısında rezilleri oynuyor. böyle acizlik görmedim ben ve son 3 haftadır da devam eden bir düşüş bu.
ilk yarı bitimine 6 dakika kala, felipe reyes 3. faulünü aldı. real madrid'in şu dakikaya kadar yaptığı top kaybı sayısı ise 7.
real madrid'in rezalet oynadığı karşılaşma. bu şekilde kazanması imkansız.
https://twitter.com/Besiktas/status/317310891970420736
saçma sapan konuşmayın ya. siz gs medical park maçında 3 kupa posterlerini salondan kaldırınca bir şey yok, biz ülker'e sövünce auuuvv...
saçma sapan konuşmayın ya. siz gs medical park maçında 3 kupa posterlerini salondan kaldırınca bir şey yok, biz ülker'e sövünce auuuvv...
adana demirspor haber sitesi olan haber ads'nin, kendileriyle twitter üzerinden yaptığı röportaj:
http://www.haberads.com/haber/adana-demirsporlular-tribunleri-hackliyor
http://www.haberads.com/haber/adana-demirsporlular-tribunleri-hackliyor
https://twitter.com/GalatasaraySK/status/317287395160641536
olsun, bulunmuş olma ihtimali bile komik sonuçta. [ybkz]swh[/ybkz]
olsun, bulunmuş olma ihtimali bile komik sonuçta. [ybkz]swh[/ybkz]
1 nisan 2013 mersin idman yurdu beşiktaş maçının hazırlıkları için fethiye'ye giden ve pazar gününe kadar burada kamp yapacak olan takımımız.
http://www.bjk.com.tr/tr/haber/55204
http://www.bjk.com.tr/tr/haber/55204
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?