---------------alıntı---------------
sportif başarısızlıkların da, yd'nin yediği bokların da, takımın verimsizliğinin, etkisizliğinin de, herşeyin sembolü simgesi seçtik bu adamı.. bu adamdan kurtulursak herşey süper olacakmış gibi davranmaya başladık..
"tanrı bizi köyümüze gelen bu sosyalist adamı kovmadık diye kuraklıkla cezalandırıyor, yakalım onu" diyen mal köylüler gibiyiz, herkes bi gaza gelmiş, adamdan tiksinir hale gelmiş durumda.. resmen korkunç bir linç politikası uygulandı.. 2 ay önce quaresma diye bağıran adamlar öfke, kin nefret kusuyo.. bu adam bu kadar naaptı hacı.. milletin anasını bacısını mı zikti.. töbe töbe..
---------------alıntı---------------
peter pan [ybkz]swh[/ybkz]
ricardo quaresma
şuana kadar yapılmış yorumların genelinde hiç olmazsa bizim hatırımız için kulüp te tutulmalı quaresma diye bir sitem var yönetime karşı...benim görüşüm ise tam tersi bu taraftar o sitemi yönetime değil q7 ye gösterseydi hiç olmazsa bizim hatırımıza oyna ulan diyebilseydi keske...kendi namı ma seviyorum bende bu adamı fakat bir tarafda parayı bir kenara bırakmış beşiktaş için vedayı değil fedayı seçmiş futbolcular,öte yandan beşiktaş için verilecek savaşı hayalleriyle umutlarıyla besleyen genç yetenekler varken ve bunlar cuzi rakamlara bu işleri yaparken q7 nin ben yılda alacağım 10 trilyona bakarım kardeşim paramı vermezsen oynamam kırmızı yı görür otururum seni derbilerinde bile mağdur ederim hasatyım der ülkeme giderim gece bardan cıkmam sabah ıdman yapmam aga ben yıldız futbolcuyum ısınıze gelırse...tavrı nekadar seversem seveyım bı sıktır gıt q7 dememi sağlıyor
türünün son 2 örneğinden biri.
kendini takımdan üstün görmesi taraftarı biraz soğutmuş olsa da çok büyük yıldızdır. liverpool'un 8 milyon euro'luk teklifinin gerçeklik payı varsa bu iş bitmiş demektir. ortada dolaşan diğer söylenti ise q7'nin feda dediği ve 3 yıllık yeni sözleşme yaptığı yönünde. doğrusunu söylemek gerekirse iki ihtimalde de rahat bir nefes alırız.
kendini takımdan üstün görmesi taraftarı biraz soğutmuş olsa da çok büyük yıldızdır. liverpool'un 8 milyon euro'luk teklifinin gerçeklik payı varsa bu iş bitmiş demektir. ortada dolaşan diğer söylenti ise q7'nin feda dediği ve 3 yıllık yeni sözleşme yaptığı yönünde. doğrusunu söylemek gerekirse iki ihtimalde de rahat bir nefes alırız.
Ertem şener in söylediğine göre takımda kalmış feda demiş. ne yalan söyliyim inşallah öyledir lakin liverpool un 8 milyon luk teklifi varsa oda güzel bir seçenek elbette iki taraf için de öyle hem adam akıllı bir ligde top oynar q7 miz hemde bizde para kazanmış oluruz zor zamanlarımızda kasa nakit görür. ama gitmezse de oynar bu takımda yeni çocuğu olgunlaştırır biraz durgunlaşır inşallah biraz da kendini işine ekmeğini yediği olaya verir bizde gönül rahatlığı ile izleriz.
Adam dünyanın sayılı kulüplerinde oynadı beşiktaşta gördüğü muameleyi hiç bir yerde görmemiştir heralde eğer satmak istiyosak pazarlamayı bilmeliyiz adam euro 12 de oynamadı kendini pazarlayamadı biz hazırlık maçlarında pazarlasaydık madem gözden çıkardık bu şekilde pazarlayalım yönetim ücreti çok diyo samet hoca sistemime uygun diyo bence haklı olarak adam da kimse istemiyosa bende bu şekilde çatır çatır paramı alırım diyor. Zaten bu saatten sonra affetselerde bi işe yarıyacağını zannetmiyorum...
---------------alıntı---------------
"Yönetim kurulunun kararı ortadadır. Basında çıktığı gibi ne teknik heyetin ne de yönetim kurulunun olumlu bir kararı yoktur. Quaresma önümüzdeki yıl kadroda düşünmediğimiz kontratlı bir oyuncudur. Hedefimiz uygun şartlarda elden çıkarmak bu olmazsa kontratında iyileştirmeye giderek yola devam etmektir. Quaresma'nın takıma dönmesi yönündeki beklentiler çeşitli kesimlerde var olabilir ama teknik heyette ve yönetim kurulunda böyle bir düşünce yoktur."
---------------alıntı---------------
(bkz: tamer kıran)
"Yönetim kurulunun kararı ortadadır. Basında çıktığı gibi ne teknik heyetin ne de yönetim kurulunun olumlu bir kararı yoktur. Quaresma önümüzdeki yıl kadroda düşünmediğimiz kontratlı bir oyuncudur. Hedefimiz uygun şartlarda elden çıkarmak bu olmazsa kontratında iyileştirmeye giderek yola devam etmektir. Quaresma'nın takıma dönmesi yönündeki beklentiler çeşitli kesimlerde var olabilir ama teknik heyette ve yönetim kurulunda böyle bir düşünce yoktur."
---------------alıntı---------------
(bkz: tamer kıran)
bu işin açık açık boku çıktı artık arkadaş, quaresma iyidir kötüdür maliyetlidir vs bunlara saygım var ama bu nedir böyle, kime mikrofon uzatsan quaresma'yı düşünmüyoruz,göndericez bıdıbıdıbıdı bu ne lan böyle bu kadar da saçmalık olmaz istemiyosan satış listesine koyarsın biter kocakarılar gibi her gördüğün kameraya istemiyoruz göndericez nedir yani ? bu mu beşiktaş'ın bütünleşmesi ? biri çıkar statta taşkınlık yapan taraftar emniyet ekiplerinin desteğiyle etkisiz hale getirtilecek, dava açılacak vs iyice boka sardı bu iş kamerayı gören saçma sapan konuşuyor, böyle bir kenetlenme şekli olmaz olamaz !
bu meselede yönetimimiz çok ucuz hareketler yapıyor.hem kendinin hem Q7 nin değerini düşürüyor böyle.
atletico madrid in ilgilendiği söyleniyor.
yalan haber olması muhtemel ama doğruysa davul zurnayla gönderilmeli
yalan haber olması muhtemel ama doğruysa davul zurnayla gönderilmeli
şu sıralar ne yaptığını merak ettiğim oyuncu. ne yapıyor? ne ediyor? hiç ses seda yok. tek başına çalışıyor nevzat demir'de deniliyor. e bizim takım da nevzat demir'de. kendisi orada çalışırken takım arkadaşları onu görüyor mu? ya da kendisi onlara bakıp iç geçiriyor mu? tek ayak cezasına çarptırılmış çocuk gibi sınıfın önünde duruyor mudur acaba? bu saatten sonra gelse ne kadar katkılı olur? onu öyle gören arkadaşları bir anda beraber top koşturmaya başlayınca ne düşünür?
(bkz: kafam bi milyon)
(bkz: kafam bi milyon)
spor toto süper lig 2012 2013 sezonunda 7 numaralı beşiktaş formasını giyecek kanat oyunucusu
önderilmesi veya kalması mali bir konudur. beşiktaş'ın şartlarına göre değerlendirilmelidir. şahsi fikrim, şu anda kim olursa olsun beşiktaş kadrosunda 3.75 milyon euro garanti para alan bir topçu bulundurma lüksüne sahip değil. gerçi bu konuda quaresma'dan önce ona o sözleşmeyi öneren kafayı eleştirmek gerek ya neyse.
ama mali konuları bir kenara bırakıp takıma faydası hakkında konuşmak gerekirse, 2 sezonluk istatistiğini alt alta yazmak gerek ki, basında ve sosyal medyada oluşturulan takıma sıfır faydası olan sirk topçusu imajını herkes tekrar bir düşünsün.
2010-2011 sezonu: 39 maç - 3067 dk - 11 gol - 16 asist
2011-2012 sezonu: 35 maç - 2724 dk - 7 gol - 11 asist
şimdi bir de ligimizin birkaç kalburüstü futbolcusunu değerlendirelim ve karşılaştırma yapalım. aşağıdaki değerler, lig, türkiye kupası ve avrupa kupaları maçlarını içerir. özel maçlar ve milli maçlar dahil değildir. 2011-2012 sezonunda türkiye'ye gelmiş futbolcuların performansı sadece geçen sezonla değerlendirilmiştir.
stoch;
2010-2011 sezonu: 30 maç - 1906 dk - 3 gol - 7 asist
2011-2012 sezonu: 37 maç - 2500 dk - 12 gol - 6 asist
mehmet topuz;
2010-2011 sezonu: 37 maç - 3241 dk - 1 gol - 10 asist
2011-2012 sezonu: 36 maç - 2792 dk - 3 gol - 2 asist
baroni;
2010-2011 sezonu: 35 maç - 2569 dk - 0 gol - 1 asist
2011-2012 sezonu: 43 maç - 3688 dk - 10 gol - 6 asist
melo;
2011-2012 sezonu: 36 maç - 3066 dk - 10 gol - 1 asist
selçuk inan;
2010-2011 sezonu: 38 maç - 3420 dk - 2 gol - 14 asist
2011-2012 sezonu: 40 maç - 3571 dk - 13 gol - 15 asist
elmander;
2011-2012 sezonu: 36 maç - 2916 dk - 12 gol - 9 asist
şimdi gelelim sadede. bu istatistikleri çok değişik şekillerde karşılaştırabilirsiniz. oyuncuların oynadıkları pozisyonların farklılığı, takımlarındaki görevleri, takımlarının geçen senelerdeki performansları gibi birçok değişken bu değerlendirmeyi doğrudan etkiliyor. ama ben en basit ve en yaygın olanını yapıyorum. asis+gol değerlendirmesi, yani gol pası veya gol vuruşu toplamı olarak "ürettiği gol" diyebiliriz bunun için. oynadığı maç sayısından daha adaletli olması için de dakika bazlı olarak bakalım.
sonuçlar şöyle;
quaresma;
5791 dk - 18 gol - 27 asist
129 dk'da 1 skor
stoch;
4406 dk - 15 gol - 13 asist
157 dk'da bir skor
mehmet topuz;
6033 dk - 4 gol - 12 asist
377 dk'da bir skor
baroni;
6257 dk - 10 gol - 7 asist
368 dk'da bir skor
melo
3066 dk - 10 gol - 1 asist
278 dk'da bir gol
selçuk inan;
6991 dk - 15 gol - 29 asist
159 dk'da bir gol
elmander;
2916 dk - 12 gol - 9 asist
139 dk'da bir gol
sonuçlar sırasıyla:
quaresma 129 dk
elmander 139 dk
stoch 157 dk
selçuk inan 159 dk
melo 278 dk
baroni 368 dk
mehmet topuz 377 dk
görüldüğü gibi quaresma, türkiye'de son 2 senede istatistiki olarak yukarıdaki topçuların hepsinden daha fazla skor üretmiş. hele son 2 sezon beşiktaş'ın ligi 4. ve 5. bitirdiğini düşünürsek bu istatistikler daha da değerli.
dolayısıyla quaresma için "takıma hiçbir katkısı yok, skor üretmiyor, yatıyor" demek doğru değil. quaresma şu anda türkiye liglerinin en kariyerli futbolcusu, ama aynı zamanda en sorunlu futbolcularından da biri. oynatmayı bilmezsen, maaşını öder düz koşu yaptırırsın. oynatmayı bilirsen, takımını alır 1 gömlek seviye atlatır.
ha barcelona, chelsea, inter bu adamı oynatamadı, sen nasıl oynatıcan dersen... haklısın abi ne diyim.
peşin edit 1: bu sıralama quaresma'nın bu topçuların tümünden daha iyi olduğunu göstermez. daha faydalı olduğunu da göstermez. quaresma'nın gördüğü kartlar, ezdiği topları da işin içine dahil etmek gerek, onu da kabul ediyorum
ama mali konuları bir kenara bırakıp takıma faydası hakkında konuşmak gerekirse, 2 sezonluk istatistiğini alt alta yazmak gerek ki, basında ve sosyal medyada oluşturulan takıma sıfır faydası olan sirk topçusu imajını herkes tekrar bir düşünsün.
2010-2011 sezonu: 39 maç - 3067 dk - 11 gol - 16 asist
2011-2012 sezonu: 35 maç - 2724 dk - 7 gol - 11 asist
şimdi bir de ligimizin birkaç kalburüstü futbolcusunu değerlendirelim ve karşılaştırma yapalım. aşağıdaki değerler, lig, türkiye kupası ve avrupa kupaları maçlarını içerir. özel maçlar ve milli maçlar dahil değildir. 2011-2012 sezonunda türkiye'ye gelmiş futbolcuların performansı sadece geçen sezonla değerlendirilmiştir.
stoch;
2010-2011 sezonu: 30 maç - 1906 dk - 3 gol - 7 asist
2011-2012 sezonu: 37 maç - 2500 dk - 12 gol - 6 asist
mehmet topuz;
2010-2011 sezonu: 37 maç - 3241 dk - 1 gol - 10 asist
2011-2012 sezonu: 36 maç - 2792 dk - 3 gol - 2 asist
baroni;
2010-2011 sezonu: 35 maç - 2569 dk - 0 gol - 1 asist
2011-2012 sezonu: 43 maç - 3688 dk - 10 gol - 6 asist
melo;
2011-2012 sezonu: 36 maç - 3066 dk - 10 gol - 1 asist
selçuk inan;
2010-2011 sezonu: 38 maç - 3420 dk - 2 gol - 14 asist
2011-2012 sezonu: 40 maç - 3571 dk - 13 gol - 15 asist
elmander;
2011-2012 sezonu: 36 maç - 2916 dk - 12 gol - 9 asist
şimdi gelelim sadede. bu istatistikleri çok değişik şekillerde karşılaştırabilirsiniz. oyuncuların oynadıkları pozisyonların farklılığı, takımlarındaki görevleri, takımlarının geçen senelerdeki performansları gibi birçok değişken bu değerlendirmeyi doğrudan etkiliyor. ama ben en basit ve en yaygın olanını yapıyorum. asis+gol değerlendirmesi, yani gol pası veya gol vuruşu toplamı olarak "ürettiği gol" diyebiliriz bunun için. oynadığı maç sayısından daha adaletli olması için de dakika bazlı olarak bakalım.
sonuçlar şöyle;
quaresma;
5791 dk - 18 gol - 27 asist
129 dk'da 1 skor
stoch;
4406 dk - 15 gol - 13 asist
157 dk'da bir skor
mehmet topuz;
6033 dk - 4 gol - 12 asist
377 dk'da bir skor
baroni;
6257 dk - 10 gol - 7 asist
368 dk'da bir skor
melo
3066 dk - 10 gol - 1 asist
278 dk'da bir gol
selçuk inan;
6991 dk - 15 gol - 29 asist
159 dk'da bir gol
elmander;
2916 dk - 12 gol - 9 asist
139 dk'da bir gol
sonuçlar sırasıyla:
quaresma 129 dk
elmander 139 dk
stoch 157 dk
selçuk inan 159 dk
melo 278 dk
baroni 368 dk
mehmet topuz 377 dk
görüldüğü gibi quaresma, türkiye'de son 2 senede istatistiki olarak yukarıdaki topçuların hepsinden daha fazla skor üretmiş. hele son 2 sezon beşiktaş'ın ligi 4. ve 5. bitirdiğini düşünürsek bu istatistikler daha da değerli.
dolayısıyla quaresma için "takıma hiçbir katkısı yok, skor üretmiyor, yatıyor" demek doğru değil. quaresma şu anda türkiye liglerinin en kariyerli futbolcusu, ama aynı zamanda en sorunlu futbolcularından da biri. oynatmayı bilmezsen, maaşını öder düz koşu yaptırırsın. oynatmayı bilirsen, takımını alır 1 gömlek seviye atlatır.
ha barcelona, chelsea, inter bu adamı oynatamadı, sen nasıl oynatıcan dersen... haklısın abi ne diyim.
peşin edit 1: bu sıralama quaresma'nın bu topçuların tümünden daha iyi olduğunu göstermez. daha faydalı olduğunu da göstermez. quaresma'nın gördüğü kartlar, ezdiği topları da işin içine dahil etmek gerek, onu da kabul ediyorum
değerini anlayamadığımız yıldız futbolcumuzdur. istatistiklerine baktığımızda bu takımın en çok asist yapan futbolcusu ve en golcü 2nci isimdir kendisi. yaptığı klas hareketlerle herkesin ağzının suyunu akıtan oyuncumuz. o kadar kazmanın içinde bu kadar parlaması bile başarıdır aslında. resmen büyük beşiktaş taraftarının[ybkz]swh[/ybkz] yaptığı bir transferdir bu. bu sene çift forvetin arkasında oynaması ve 60ta 70te yerine muhammede bırakmasıyla hem beşiktaşımız hem q7 hemde mami için daha faydalı olur bence. seneyede güzel bi ücrete satarız böylelikle beşiktaşımızda kazanır.hala sike sike parasını ödüyoruz sözlük
çok küçülmeye giden değerli takımımızın değerli mi değerli topçusu her ay sike sike parası ödenen futbolcumuz, diyerek yazıma başlıyorum şimdi sizlere de açık görüşlülük le sorarım 19 ağustos 2012 tarihinde oynanan futbol ile takım quaresma yı aramadı mı? aramadı diyorsaniz siz hayata at gözlüğü ile bakıyorsunuz demektir. ben yıldız futbolcu alalım istemiyorum her ay sike sike parasını ödediğimiz yıldızı çöp gibi kenara atmayalım diyorum. yazıktır elinizde quaresma gibi bir silah var almeida yı 35 dakika boyunca kanatta oynatmaya çalışıyorsunuz yazık diyorum 1*0 gerideyken kenardan sürebileceğimiz tek silah mehmet akyüz olduğu için kimse bana gençleşme demesin nerde gençler? takımda dün sadece hasan türk vardı genç olarak başka ? quaresma varken de hasan türk oynayabilir. yapmayın etmeyin eylemesin sizi seçip seçip mi veriyorlar başımıza ? iç sorunları elbetteki tam anlamıyla bilmiyoruz sebeblerini bilmiyoruz ama şuan bize lanse edilen herşey yalan dan ibaret yok takım gençleşiyor yok quaresma takım oyuncusu olmadığı için gönderilmeye çalışılıyor falan bunlar hikaye ya ebedi bir güç bizi hiç etmeye çalışıyor bizde buna müsamma gösteriyoruz yada farklı olaylar var yazık etmeyin milyon taraftarı olan takıma yada çıkın adam gibi açıklayın bunların sebebini doğrunun yanında olduk her zaman daima da oluruz ama hiç bir teknik adam elinde quaresma gibi bir adam varken 35 dakika boyunca almeida nın kanatta kıvranmasına dayanamaz. biz izlerken dayanamadık yani. üstelik quaresma dan çok şey beklendiği içi quaresma başarısız görüldü quarasma aslında başarısız değildi ama biz saflığımızdan herşey ondan bekledik ki tek başına takım olsun her maç 3 gol atsın 5 asist yapsın sırtlasın bütün takımı film mi izliyoruz öyle bir futbolcu varmı dünyada varsa da bizde ne işi var gitsin real madrid i kurtarsın amk.
quaresma beşiktaşın sözleşmeli futbolcusudur ve görünen o ki öyle de kalacaktır ama eğerki yok almayacağız takıma diyorsanız çıkın adam gibi açıklayın sebeblerini. geçen yıl tek başına takımı 4. yapan quaresma nın hakkını yemeyin sayesinde guruplardan çıktığınız quaresma nın onuruyla oynamayın. her gün yeni bi açıklamayla yerin dibine sokmayın yok quaresma bok kaka yorumlarınızı kendinize saklayın. hem o nasıl bir strateji dir satmaya çalıştığın futbolcuyu karalamak işte burda olaylar benim bağladığım yere geliyor. hangi satıcı satacağı ürünü karalar ki? sonra gel gelelim son mevzu lara ite köpeğe maskara ettiniz yüce beşiktaş ı ciğeri beş para etmez adamlar hakkımızda yorum yapabiliyor birinin başkanı çıkıyor diyorki hocamız isterse gider alırız quaresma yı ulan kimin götü yeter beşiktaş tan kafana göre topçu almaya. iyi niyetinizden şüphem yok ama 100 yıllardır süre gelen aşkı hibe ettirmeyiz arkadaş.
quaresma beşiktaşın sözleşmeli futbolcusudur ve görünen o ki öyle de kalacaktır ama eğerki yok almayacağız takıma diyorsanız çıkın adam gibi açıklayın sebeblerini. geçen yıl tek başına takımı 4. yapan quaresma nın hakkını yemeyin sayesinde guruplardan çıktığınız quaresma nın onuruyla oynamayın. her gün yeni bi açıklamayla yerin dibine sokmayın yok quaresma bok kaka yorumlarınızı kendinize saklayın. hem o nasıl bir strateji dir satmaya çalıştığın futbolcuyu karalamak işte burda olaylar benim bağladığım yere geliyor. hangi satıcı satacağı ürünü karalar ki? sonra gel gelelim son mevzu lara ite köpeğe maskara ettiniz yüce beşiktaş ı ciğeri beş para etmez adamlar hakkımızda yorum yapabiliyor birinin başkanı çıkıyor diyorki hocamız isterse gider alırız quaresma yı ulan kimin götü yeter beşiktaş tan kafana göre topçu almaya. iyi niyetinizden şüphem yok ama 100 yıllardır süre gelen aşkı hibe ettirmeyiz arkadaş.
bu gitsin de yerine alacağınız baros bizim sırık almeida dan beter olursa ne yaparız?
tahminimce gs maçından sonra affa uğrayıp takıma geri dönecek fitbolcu.
şimdi burdan söylüyorum. yönetim bu futbolcuyu derhal, pazar günki maça kadar affetti affetti, affetmedi ondan sonra affetse de affetmese de sıçar..
neden mi?
pazar günü eğer maçı kazanırsak, ki binde bir ihtimal olduğunu herkes çok iyi biliyor, ama olaki bala göte kazanırsak, o zaman "quaresma'sız herşey çok güzel" tablosu yaratılacak.. ki bu fason bir tablo olacak.. bu tablonun gazıyla q7 gayse'ye ya da başka bir takıma peşkeşe çekilecek, ya da affedilmeyecek, takımın yapısı bozulmasın diye.. nasıl olsa q7'siz süper bir takım olmuş olacağız ballı bir gayse galibiyetiyle.. sonra q7'nin gayse'de uçuşunu izleyip her an taşikardi riskiyle yaşicaz..
eğer maçı kaybedersek, tribünler infial edecek. zaten berbat oynayan takım , gayse karşısında zor duruma düşünce q7'yi affetmek durumunda kalacaklar.. bu durumda bu savaşı q7 kazanmış olacak ve ona -beşiktaş'ın demiyorum bak- beşiktaş futbol takımının mecbur olduğunu hem q7 hem cümle alem bir kez daha kabul edecek.. yönetimin bütün karizması çizilecek, itibarları yerin dibine geçicek..
bir de taraftarın gayse maçında yapacağı hayvani tezahürat, protesto ve baskı olacak q7'nn takıma dönmesi adına.. ki ona hiç girmiyorum bile.
yani her koşulda bu maçın sonrası hayra alamet değil! quaresma'nın derhal maçtan önce affedilmesi gerekir. gayse maçından sonraki bütün formüller boka sarıyor! en kötü ihtimal taraftar baskısı yüzünden affetmiş olacaksın..
sen gel yönetim, hafta içi bağla bu işi.. yoksa hem senin hem beşiktaşımın işi çok zor..
neden mi?
pazar günü eğer maçı kazanırsak, ki binde bir ihtimal olduğunu herkes çok iyi biliyor, ama olaki bala göte kazanırsak, o zaman "quaresma'sız herşey çok güzel" tablosu yaratılacak.. ki bu fason bir tablo olacak.. bu tablonun gazıyla q7 gayse'ye ya da başka bir takıma peşkeşe çekilecek, ya da affedilmeyecek, takımın yapısı bozulmasın diye.. nasıl olsa q7'siz süper bir takım olmuş olacağız ballı bir gayse galibiyetiyle.. sonra q7'nin gayse'de uçuşunu izleyip her an taşikardi riskiyle yaşicaz..
eğer maçı kaybedersek, tribünler infial edecek. zaten berbat oynayan takım , gayse karşısında zor duruma düşünce q7'yi affetmek durumunda kalacaklar.. bu durumda bu savaşı q7 kazanmış olacak ve ona -beşiktaş'ın demiyorum bak- beşiktaş futbol takımının mecbur olduğunu hem q7 hem cümle alem bir kez daha kabul edecek.. yönetimin bütün karizması çizilecek, itibarları yerin dibine geçicek..
bir de taraftarın gayse maçında yapacağı hayvani tezahürat, protesto ve baskı olacak q7'nn takıma dönmesi adına.. ki ona hiç girmiyorum bile.
yani her koşulda bu maçın sonrası hayra alamet değil! quaresma'nın derhal maçtan önce affedilmesi gerekir. gayse maçından sonraki bütün formüller boka sarıyor! en kötü ihtimal taraftar baskısı yüzünden affetmiş olacaksın..
sen gel yönetim, hafta içi bağla bu işi.. yoksa hem senin hem beşiktaşımın işi çok zor..
affedilmesi takımın performansına bağlı olan futbolcumuz. para meselesi hikaye.
baros la takası yalanlanan futbolcumuz. ama gelen haberler galatasaray ın q7 i transfer etmek istediği yönünde.[ybkz]swh[/ybkz]
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?