(bkz: bir derdim var bin dermana değişmem)
(bkz: beşiktaş hayattır hayat da beşiktaş)
https://www.youtube.com/watch?v=7KCydhq9TJ4
bilic'in; ''bu sezon da tek forvet ısrarım ve yanlış kadro dizilişlerimle sizi kanser edeceğim'' mesajı verdiği maçtır.
--alıntı--
Önder Özen'e inanan, güvenen ve getiren benim. Geldiği günden beri de hep destek oldum. Her kurumda sıkıntılar olabilir. Herkes herkesi sevecek diye bir şey yok. Ortak paydada buluşmuş kulüp yönetiyoruz. Beni de bu camiada sevmeyen, yönetimde fikirlerime katılmayanlar var ve bu doğal. Özen'i de istemeyen, sevmeyenler olabilir. Gereğinden çok fazla bir değerlendirme var. Beşiktaş büyük camia ve bir mesele varsa sıkıntıları da göğüslemek gerekir. Önder Hoca ile bu konuları konuştuk, 'devam' dedik. 1 yılın ardından kampa gitti. Yeni bir başlangıç yaptı derken istifayla geldi. 'Kararına saygı duymaktan' başka bir seçenek kalmamıştı. Kendisine hizmetlerinden dolayı teşekkür ederiz. Önder Hoca işini iyi yapmaya çalışan, titiz bir isimdi. Çalıştığı süre içinde Beşiktaş'a katkıları olmuştur.
YALÇIN OLAYI İYİ YÖNETİLMEDİ
Beşiktaş Kulübü'nün bir işleyişi var. Alınan ve konuşulan bazı konular var, yöntemler var. Siz bunları uygulamadığınız anda hem kulübe hem de muhataplarınıza zarar verebilirsiniz. O öyle demi, bu böyle demiş. Yalçın Ayhan olayı daha iyi yönetilebilirdi. Değerli bir oyuncu, gittiği takımda kendisine başarılar dileriz. Önder hocanın istifasında payı vardır ama tek sebep değil.
İBRAHİM VE SEZER'İ DÜŞÜNMÜYOR
Gerek ben, gerek Ahmet Abi (Nur Çebi) Bilic'e kampta İbrahim Toraman ve Sezer konusundaki olumlu fikirlerimizi ve düşüncemizi ilettik. Ancak Bilic kendi gerekçelerini sıraladı fikirlerimize saygı duyduğunu ama kesinlikle kadroda düşünmediğini söyledi. Bizim müdahale etmemiz de mümkün değil.
DEMBA BA BÜYÜK KATKI SAĞLAYACAK
Demba Ba çok yetenekli ve karakterli bir futbolcu. Beşiktaş'ın nokta atışı yaptığı bir oyuncu. Demba Ba'yı istedik, üzerinde aylarca özel çalıştık. Ancak medyaya sızdıktan sonra 13 milyon euro olan fiyatı, o aralar 11 milyon euro seviyesindeydi. Bizim istekli tavrımız birçoğu tarafından kullanılınca, onu karalamak için değil, ilgilenmediğimizi göstermek için bilinçli olarak TV'de öyle bir ifade kullandım. Kendisiyle de konuştum. O ifadeyi kullandım çünkü gündemden düşmeliydi. 13 milyon euro'dan 6 milyona indirdik. Yaklaşık 8 milyon euro tasarrufumuz oldu.
GÖKHAN TÖRE'NİN RAKAMI BELLİ
Gökhan Töre ilgili hep açık olduk. Bilic istiyor. Biz de sıcak bakıyoruz. Gittik, Rubin başkanıyla oturduk ve 4.5 milyon euro'ya anlaştık. Onursal başkan değerli Cumhurbaşkanı Rustam Minnikhanov ile görüşme imkanı bulduk. Vodafone Arena'nın açılışına davet ettik. Türk oyuncuların aldığı ücret belli. Dengeler var, onu bozamayız. Gökhan'ın alacağı ücret 1.4 milyon euro. Rubin Kazan'dan aldığı ücreti de biliyorum. Ne istediğiyle ilgilenmiyorum. Bildiğim Gökhan yetenekli ve genç olduğu için 4.5 milyon bonservis ödeyeceğim. Fedakarlık filan istemiyoruz. O ücrete oynuyorsa buyursun gelsin. Yoksa olmaz. Eski usul yöntemlerle hareket etsek, 2 hafta önce Gökhan'a 4 yıllık imza attırmıştım. Ama cebimizden fazladan çıkacak para ekstradan 4 milyon euro idi. Bu parayı kim ödeyecek?..
LANZİNİ'DEN BEN VAZGEÇTİM!
BU takıma 10 numara lazım. En uygun aday Lanzini idi. İsmi bana geldiğinde maliyeti 4 milyon euro dediler. Dört koldan baktık araştırdık, uygun. Görüşmeler başladıkça fiyat 4.5 oldu. Ona tamam dedik. 'Yok vergisi de var' dediler. Süreç uzuyor. Şampiyonlar Ligi ön eleme yaklaşıyor '5.5' dediler, olabilir, 'Tamam' dedik. Bu sefer 6-6.5 telaffuz etmeye başladılar. Bu iş böyle olmaz. Biz basına yansımadan önce de sonra da hep dürüst davrandık. Ancak 'tamam' dedikten sonra sürekli fikir değiştirip fiyat artıran bir yapıyla karşı karşıyayız. Şampiyonlar Ligi ön eleme maçını bize karşı koz olarak kullanıyorlar. Ben de arkadaşlara "Bırakın yeter, başkalarına yoğunlaşın" dedim.
BU TAKIMA İNANIYORUM
Beşiktaş'ın çok iyi bir kadrosu ve iyi bir hocası var. Arkadaşlar 4 takviye daha yapacaklar. Çalışıyorlar. Hücumda eksiklerimiz vardı. Demba Ba, Cenk Tosun bu açığı giderir. Motta bonservisiyle alındı. (Orada 1.5 milyon tasarruf ettik) Fernandes 2. yarı neredeyse hiç yoktu. Yerini Oğuzhan doldurdu. Şu an 10 numaraya, sağ kanat ve sağ beke ve bir de stopere takviye olabilir. Ancak şunu da söyleyeyim bu mevcut kadronun yetersiz olduğu anlamına gelmez. İsmail, son dönemde olmayan Ersan, Sivok takıma döndü. Arkadaşlar 'Mustafa çok iyiydi' diyor. Bilakis onlara çok güveniyor ve inanıyorum. Çok iyi bir arkadaşlık ortamı var. Bunun da bozulmasını istemeyiz.
EN KOLAY İŞ TRANSFER
Transferden yana yapılan eleştiriler, bir amaca hizmet ediyor mu ben ona bakıyorum. Çünkü kulübün şartlarını biliyorum. Ödemeleri yaparken çektiğimiz sıkıntıları biliyorum. Bir tarafta stadı yapıyoruz. Elde para yok, kredi yok.. Transferleri yapıyoruz. Geleceği düşünerek. Yoksa dünyanın en kolay şeyi transfer yapmak... Ne istiyorlar, şu kadar... Al 5 yıl vade, ne istiyorsun şu kadar... Al, yay 6 yıla. Biz Quaresma'ların paralarını yeni bitirdik. Ferrari'yi hâlâ ödüyoruz. Günü düşünmüyorum. Günlük kesinlikle hiç düşünmüyorum. Bir futbolcuyu Demba Ba'da olduğu gibi iyi fiyatlara almak beceri. Bunun içinde futbol takımında her türlü riski göğüslemeye de hazırım. Çünkü kulüp için hep doğru olduğuna inandığımız şeyleri yapıyoruz. Kimse merak etmesin; herkesin gurur duyacağı dünya markası bir kulüp ve dünya markası bir takım oluşturacağız. Ama gaza gelerek, dolmuşa binerek değil. Bunu bildiğimiz yöntemlerle yapacağız. Stat olmadan, pazarlama ve sponsorluklar, yani sistem olmadan aldığın başarılar tesadüf olarak kalır. Sportif başarı olmadan da boş statların, tesislerin bir işe yaramayacağını da biliyoruz. Bu stat bittiği gün Kartal'ın şahlanışını herkes görecek.
--alıntı--
Önder Özen'e inanan, güvenen ve getiren benim. Geldiği günden beri de hep destek oldum. Her kurumda sıkıntılar olabilir. Herkes herkesi sevecek diye bir şey yok. Ortak paydada buluşmuş kulüp yönetiyoruz. Beni de bu camiada sevmeyen, yönetimde fikirlerime katılmayanlar var ve bu doğal. Özen'i de istemeyen, sevmeyenler olabilir. Gereğinden çok fazla bir değerlendirme var. Beşiktaş büyük camia ve bir mesele varsa sıkıntıları da göğüslemek gerekir. Önder Hoca ile bu konuları konuştuk, 'devam' dedik. 1 yılın ardından kampa gitti. Yeni bir başlangıç yaptı derken istifayla geldi. 'Kararına saygı duymaktan' başka bir seçenek kalmamıştı. Kendisine hizmetlerinden dolayı teşekkür ederiz. Önder Hoca işini iyi yapmaya çalışan, titiz bir isimdi. Çalıştığı süre içinde Beşiktaş'a katkıları olmuştur.
YALÇIN OLAYI İYİ YÖNETİLMEDİ
Beşiktaş Kulübü'nün bir işleyişi var. Alınan ve konuşulan bazı konular var, yöntemler var. Siz bunları uygulamadığınız anda hem kulübe hem de muhataplarınıza zarar verebilirsiniz. O öyle demi, bu böyle demiş. Yalçın Ayhan olayı daha iyi yönetilebilirdi. Değerli bir oyuncu, gittiği takımda kendisine başarılar dileriz. Önder hocanın istifasında payı vardır ama tek sebep değil.
İBRAHİM VE SEZER'İ DÜŞÜNMÜYOR
Gerek ben, gerek Ahmet Abi (Nur Çebi) Bilic'e kampta İbrahim Toraman ve Sezer konusundaki olumlu fikirlerimizi ve düşüncemizi ilettik. Ancak Bilic kendi gerekçelerini sıraladı fikirlerimize saygı duyduğunu ama kesinlikle kadroda düşünmediğini söyledi. Bizim müdahale etmemiz de mümkün değil.
DEMBA BA BÜYÜK KATKI SAĞLAYACAK
Demba Ba çok yetenekli ve karakterli bir futbolcu. Beşiktaş'ın nokta atışı yaptığı bir oyuncu. Demba Ba'yı istedik, üzerinde aylarca özel çalıştık. Ancak medyaya sızdıktan sonra 13 milyon euro olan fiyatı, o aralar 11 milyon euro seviyesindeydi. Bizim istekli tavrımız birçoğu tarafından kullanılınca, onu karalamak için değil, ilgilenmediğimizi göstermek için bilinçli olarak TV'de öyle bir ifade kullandım. Kendisiyle de konuştum. O ifadeyi kullandım çünkü gündemden düşmeliydi. 13 milyon euro'dan 6 milyona indirdik. Yaklaşık 8 milyon euro tasarrufumuz oldu.
GÖKHAN TÖRE'NİN RAKAMI BELLİ
Gökhan Töre ilgili hep açık olduk. Bilic istiyor. Biz de sıcak bakıyoruz. Gittik, Rubin başkanıyla oturduk ve 4.5 milyon euro'ya anlaştık. Onursal başkan değerli Cumhurbaşkanı Rustam Minnikhanov ile görüşme imkanı bulduk. Vodafone Arena'nın açılışına davet ettik. Türk oyuncuların aldığı ücret belli. Dengeler var, onu bozamayız. Gökhan'ın alacağı ücret 1.4 milyon euro. Rubin Kazan'dan aldığı ücreti de biliyorum. Ne istediğiyle ilgilenmiyorum. Bildiğim Gökhan yetenekli ve genç olduğu için 4.5 milyon bonservis ödeyeceğim. Fedakarlık filan istemiyoruz. O ücrete oynuyorsa buyursun gelsin. Yoksa olmaz. Eski usul yöntemlerle hareket etsek, 2 hafta önce Gökhan'a 4 yıllık imza attırmıştım. Ama cebimizden fazladan çıkacak para ekstradan 4 milyon euro idi. Bu parayı kim ödeyecek?..
LANZİNİ'DEN BEN VAZGEÇTİM!
BU takıma 10 numara lazım. En uygun aday Lanzini idi. İsmi bana geldiğinde maliyeti 4 milyon euro dediler. Dört koldan baktık araştırdık, uygun. Görüşmeler başladıkça fiyat 4.5 oldu. Ona tamam dedik. 'Yok vergisi de var' dediler. Süreç uzuyor. Şampiyonlar Ligi ön eleme yaklaşıyor '5.5' dediler, olabilir, 'Tamam' dedik. Bu sefer 6-6.5 telaffuz etmeye başladılar. Bu iş böyle olmaz. Biz basına yansımadan önce de sonra da hep dürüst davrandık. Ancak 'tamam' dedikten sonra sürekli fikir değiştirip fiyat artıran bir yapıyla karşı karşıyayız. Şampiyonlar Ligi ön eleme maçını bize karşı koz olarak kullanıyorlar. Ben de arkadaşlara "Bırakın yeter, başkalarına yoğunlaşın" dedim.
BU TAKIMA İNANIYORUM
Beşiktaş'ın çok iyi bir kadrosu ve iyi bir hocası var. Arkadaşlar 4 takviye daha yapacaklar. Çalışıyorlar. Hücumda eksiklerimiz vardı. Demba Ba, Cenk Tosun bu açığı giderir. Motta bonservisiyle alındı. (Orada 1.5 milyon tasarruf ettik) Fernandes 2. yarı neredeyse hiç yoktu. Yerini Oğuzhan doldurdu. Şu an 10 numaraya, sağ kanat ve sağ beke ve bir de stopere takviye olabilir. Ancak şunu da söyleyeyim bu mevcut kadronun yetersiz olduğu anlamına gelmez. İsmail, son dönemde olmayan Ersan, Sivok takıma döndü. Arkadaşlar 'Mustafa çok iyiydi' diyor. Bilakis onlara çok güveniyor ve inanıyorum. Çok iyi bir arkadaşlık ortamı var. Bunun da bozulmasını istemeyiz.
EN KOLAY İŞ TRANSFER
Transferden yana yapılan eleştiriler, bir amaca hizmet ediyor mu ben ona bakıyorum. Çünkü kulübün şartlarını biliyorum. Ödemeleri yaparken çektiğimiz sıkıntıları biliyorum. Bir tarafta stadı yapıyoruz. Elde para yok, kredi yok.. Transferleri yapıyoruz. Geleceği düşünerek. Yoksa dünyanın en kolay şeyi transfer yapmak... Ne istiyorlar, şu kadar... Al 5 yıl vade, ne istiyorsun şu kadar... Al, yay 6 yıla. Biz Quaresma'ların paralarını yeni bitirdik. Ferrari'yi hâlâ ödüyoruz. Günü düşünmüyorum. Günlük kesinlikle hiç düşünmüyorum. Bir futbolcuyu Demba Ba'da olduğu gibi iyi fiyatlara almak beceri. Bunun içinde futbol takımında her türlü riski göğüslemeye de hazırım. Çünkü kulüp için hep doğru olduğuna inandığımız şeyleri yapıyoruz. Kimse merak etmesin; herkesin gurur duyacağı dünya markası bir kulüp ve dünya markası bir takım oluşturacağız. Ama gaza gelerek, dolmuşa binerek değil. Bunu bildiğimiz yöntemlerle yapacağız. Stat olmadan, pazarlama ve sponsorluklar, yani sistem olmadan aldığın başarılar tesadüf olarak kalır. Sportif başarı olmadan da boş statların, tesislerin bir işe yaramayacağını da biliyoruz. Bu stat bittiği gün Kartal'ın şahlanışını herkes görecek.
--alıntı--
--alıntı--
Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turu ilk maçında Feyenoord'un konuğu olacak Beşiktaş'ta teknik direktör Slaven Bilic'in, kafasındaki hücum planı ortaya çıktı. Hırvat hocanın, rövanştaki maçın İstanbul'da olması sebebiyle kontrollü bir oyunla sahaya çıkmayı düşündüğü öğrenildi. Orta sahaya kalabalık tutmayı planlayan Bilic'in, ileride tek forvet oynatacağı belirtildi. Ancak Hırvat hocanın, gol bölgesinde kime forma vereceği konusunda biraz kararsız olduğu ifade ediliyor. Kampta fizik olarak oldukça iyi ve hazır gözüken Mustafa Pektemek, alternatifler arasında yer alıyor. Chelsea ile sezon öncesi kampında fazla çalışma imkanı bulamayan Demba Ba'nın ise henüz kondisyon anlamında tam olarak hazır hale gelmemesine rağmen, antrenmanlardaki istekli görüntüsü, ilk 11'de oynamak istediğinin en önemli göstergesi olarak yorumlanıyor.
Bilic'in, tecrübesi sebebiyle Ba'yı sahaya sürüp, maçın gidişatına göre de Mustafa'yı kullanacağı düşünülüyor. Ayrıca takıma henüz kazandırılamayan 10 numara açığının, Oğuzhan Özyakup'la kapatılacağı bildirildi. Bilic, orta alanda büyük sorumluluk vereceği genç yıldızla sürekli diyalog halinde olmasının yanı sıra, antrenmanlarda da onunla yakından ilgileniyor. Bu arada tecrübeli çalıştırıcının yakın çevresine, "Zor maç olacak. Mutlaka gol atmalıyız. Bunu başarırsak, turu yarılamış oluruz" dediği öğrenildi.
--alıntı--
Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turu ilk maçında Feyenoord'un konuğu olacak Beşiktaş'ta teknik direktör Slaven Bilic'in, kafasındaki hücum planı ortaya çıktı. Hırvat hocanın, rövanştaki maçın İstanbul'da olması sebebiyle kontrollü bir oyunla sahaya çıkmayı düşündüğü öğrenildi. Orta sahaya kalabalık tutmayı planlayan Bilic'in, ileride tek forvet oynatacağı belirtildi. Ancak Hırvat hocanın, gol bölgesinde kime forma vereceği konusunda biraz kararsız olduğu ifade ediliyor. Kampta fizik olarak oldukça iyi ve hazır gözüken Mustafa Pektemek, alternatifler arasında yer alıyor. Chelsea ile sezon öncesi kampında fazla çalışma imkanı bulamayan Demba Ba'nın ise henüz kondisyon anlamında tam olarak hazır hale gelmemesine rağmen, antrenmanlardaki istekli görüntüsü, ilk 11'de oynamak istediğinin en önemli göstergesi olarak yorumlanıyor.
Bilic'in, tecrübesi sebebiyle Ba'yı sahaya sürüp, maçın gidişatına göre de Mustafa'yı kullanacağı düşünülüyor. Ayrıca takıma henüz kazandırılamayan 10 numara açığının, Oğuzhan Özyakup'la kapatılacağı bildirildi. Bilic, orta alanda büyük sorumluluk vereceği genç yıldızla sürekli diyalog halinde olmasının yanı sıra, antrenmanlarda da onunla yakından ilgileniyor. Bu arada tecrübeli çalıştırıcının yakın çevresine, "Zor maç olacak. Mutlaka gol atmalıyız. Bunu başarırsak, turu yarılamış oluruz" dediği öğrenildi.
--alıntı--
--alıntı--
Yeni sezona güçlü bir takımla girmek isteyen ve katıldığı her kulvarda başarı hedefleyen Beşiktaş'ta Başkan Fikret Orman, transfer harekatında yine başrolü oynayacak isimler arasında yer
alacak. Fikret Orman'ın, Fulham'da forma giyen Bryan Ruiz'i almak için İngiltere'nin Başkent'i Londra'ya gideceği öğrenildi. Daha önce Chelsea'den alınan Demba Ba'nın transferinde Londra'nın yolunu tutan ve işi bitiren başkan Orman, bir kez daha görevini başarıyla tamamlayarak Türkiye'ye dönmenin planlarını yapıyor. Fulham'la, Yunan golcü Mitroglou pazarlıkları sırasında masaya oturan
Orman, bu kez Ada temsilcisinin kapısını Kosta Rikalı futbolcu için çalacak.
Anlaşmayı kesin olarak bitirme hedefiyle yakında İngiltere'ye uçacak Orman'ın, 2014 Dünya Kupası'nda ülkesinin tarihinde ilk kez çeyrek finale çıkmasında büyük pay sahibi olan 28 yaşındaki orta
saha oyuncusu ile yapılan görüşmelerden olumlu yanıt aldığı ifade ediliyor. Kapıyı 8 milyon Euro'dan açan Fulham'dan, Ruiz'in ya bonservisi alınacak ya da kiralanacak. Bu transfer için Kartal'ın, 5 milyon Euro'luk bir bütçe ayırdığı bildirildi.
--alıntı--
Yeni sezona güçlü bir takımla girmek isteyen ve katıldığı her kulvarda başarı hedefleyen Beşiktaş'ta Başkan Fikret Orman, transfer harekatında yine başrolü oynayacak isimler arasında yer
alacak. Fikret Orman'ın, Fulham'da forma giyen Bryan Ruiz'i almak için İngiltere'nin Başkent'i Londra'ya gideceği öğrenildi. Daha önce Chelsea'den alınan Demba Ba'nın transferinde Londra'nın yolunu tutan ve işi bitiren başkan Orman, bir kez daha görevini başarıyla tamamlayarak Türkiye'ye dönmenin planlarını yapıyor. Fulham'la, Yunan golcü Mitroglou pazarlıkları sırasında masaya oturan
Orman, bu kez Ada temsilcisinin kapısını Kosta Rikalı futbolcu için çalacak.
Anlaşmayı kesin olarak bitirme hedefiyle yakında İngiltere'ye uçacak Orman'ın, 2014 Dünya Kupası'nda ülkesinin tarihinde ilk kez çeyrek finale çıkmasında büyük pay sahibi olan 28 yaşındaki orta
saha oyuncusu ile yapılan görüşmelerden olumlu yanıt aldığı ifade ediliyor. Kapıyı 8 milyon Euro'dan açan Fulham'dan, Ruiz'in ya bonservisi alınacak ya da kiralanacak. Bu transfer için Kartal'ın, 5 milyon Euro'luk bir bütçe ayırdığı bildirildi.
--alıntı--
--alıntı--
Geçen sezon Rubin Kazan'dan kiralık olarak Beşiktaş'ın formasını giyen ve tekrar takıma kazandırılması için tüm imkanların seferber edildiği Gökhan Töre konusunda mutlu sona ulaşıldı. Rus ekibiyle, bonservisi konusunda 4 milyon 250 bin Euro'ya anlaşan Siyah- Beyazlılar, Gökhan'la yaptığı pazarlıklarda ufak pürüzleri aşamamıştı. Kartal'dan yıllık 1.8 milyon Euro isteyen milli futbolcu, yönetimin
kendisine rest çekip, "1.4 milyon Euro'dan yukarı çıkamayız" mesajından sonra bu teklifi kabul etmişti.
Bayram sonrası bitecek
Ancak bu kez de sorun olarak ortaya, Gökhan'ın maç başına 20 bin Euro'dan aşağı inmemesi, Beşiktaş'ın ise 10 bin Euro'nun üstüne çıkmaması gelmişti. Bu kez her iki tarafın da fedakarlık yaptığı ve rakamın 15 bin Euro'da sabitlendiği ifade edildi. Sorunun çözülmesiyle birlikte 22 yaşındaki kanat oyuncusunun takıma katılması yönünde hiçbir engel kalmadığı öğrenildi. "Gökhan'ı seviyoruz ve onunla anlaşacağız" diyen Futbol Şube'sinin başındaki Ahmet Nur Çebi'nin de pazarlıkta kilit rol oynadığı belirtildi. Artık bayram sonrası tarafların bir kez daha araya gelip, transferin resmiyete dökülmesi bekleniyor.
--alıntı--
Geçen sezon Rubin Kazan'dan kiralık olarak Beşiktaş'ın formasını giyen ve tekrar takıma kazandırılması için tüm imkanların seferber edildiği Gökhan Töre konusunda mutlu sona ulaşıldı. Rus ekibiyle, bonservisi konusunda 4 milyon 250 bin Euro'ya anlaşan Siyah- Beyazlılar, Gökhan'la yaptığı pazarlıklarda ufak pürüzleri aşamamıştı. Kartal'dan yıllık 1.8 milyon Euro isteyen milli futbolcu, yönetimin
kendisine rest çekip, "1.4 milyon Euro'dan yukarı çıkamayız" mesajından sonra bu teklifi kabul etmişti.
Bayram sonrası bitecek
Ancak bu kez de sorun olarak ortaya, Gökhan'ın maç başına 20 bin Euro'dan aşağı inmemesi, Beşiktaş'ın ise 10 bin Euro'nun üstüne çıkmaması gelmişti. Bu kez her iki tarafın da fedakarlık yaptığı ve rakamın 15 bin Euro'da sabitlendiği ifade edildi. Sorunun çözülmesiyle birlikte 22 yaşındaki kanat oyuncusunun takıma katılması yönünde hiçbir engel kalmadığı öğrenildi. "Gökhan'ı seviyoruz ve onunla anlaşacağız" diyen Futbol Şube'sinin başındaki Ahmet Nur Çebi'nin de pazarlıkta kilit rol oynadığı belirtildi. Artık bayram sonrası tarafların bir kez daha araya gelip, transferin resmiyete dökülmesi bekleniyor.
--alıntı--
http://www.youtube.com/watch?v=NzXMtoQKAu8
--alıntı--
Trabzonspor Teknik Direktörü Vahid Halilhodzic, 2-2'lik beraberlikle sona eren Lokomotif Taşkent maçının ardından maçın oynandığı Jenbach Stadı'nda bir basın toplantısı düzenledi.
Oldukça gergin olduğu gözüken Halilhodzic, sert açıklamalarda bulundu. Halilhodzic, takımın oynadığı oyunu eleştirerek şöyle konuştu:"Takımla ilgili ilk izlenimlerim doğru çıktı. Bu maçta tam bir tespit oldu. Trabzonspor'a büyük bir takviye yapmam gerekiyor. Şu anda kalite anlamında memnun olmadığımı söyleyebilirim. Birçok oyuncu bulmamız gerekiyor. Çok kritik ve olumsuz düşünemem ama gördüklerimle bugün baya bir tedirginim."
Halilhodzic, "İmza töreninde en az 4 oyuncu istemiştiniz. Şimdi fikriniz değişti mi?" şeklindeki soruya ise şu şekilde cevap verdi: "Belki 9-10 oyuncuya bile ihtiyacımız olabilir. Tedirginim. Farklı bir şey bekliyordum. Fazla da konuşmak istemiyorum." Boşnak teknik adam, "Hangi mevkilere oyuncu lazım" şeklindeki soruya ise, "Tüm mevkilere lazım" şeklinde cevap verdi. Halilhodzic, "Emrah ve Musa Nizam transferlerinin gerçekleştiği söyleniyor. Transferlerden bilginiz var mı?" şeklindeki soruya ise, "Şu ana kadar hiçbir transfer olmadı" diyerek cevap verdi.
--alıntı--
Trabzonspor Teknik Direktörü Vahid Halilhodzic, 2-2'lik beraberlikle sona eren Lokomotif Taşkent maçının ardından maçın oynandığı Jenbach Stadı'nda bir basın toplantısı düzenledi.
Oldukça gergin olduğu gözüken Halilhodzic, sert açıklamalarda bulundu. Halilhodzic, takımın oynadığı oyunu eleştirerek şöyle konuştu:"Takımla ilgili ilk izlenimlerim doğru çıktı. Bu maçta tam bir tespit oldu. Trabzonspor'a büyük bir takviye yapmam gerekiyor. Şu anda kalite anlamında memnun olmadığımı söyleyebilirim. Birçok oyuncu bulmamız gerekiyor. Çok kritik ve olumsuz düşünemem ama gördüklerimle bugün baya bir tedirginim."
Halilhodzic, "İmza töreninde en az 4 oyuncu istemiştiniz. Şimdi fikriniz değişti mi?" şeklindeki soruya ise şu şekilde cevap verdi: "Belki 9-10 oyuncuya bile ihtiyacımız olabilir. Tedirginim. Farklı bir şey bekliyordum. Fazla da konuşmak istemiyorum." Boşnak teknik adam, "Hangi mevkilere oyuncu lazım" şeklindeki soruya ise, "Tüm mevkilere lazım" şeklinde cevap verdi. Halilhodzic, "Emrah ve Musa Nizam transferlerinin gerçekleştiği söyleniyor. Transferlerden bilginiz var mı?" şeklindeki soruya ise, "Şu ana kadar hiçbir transfer olmadı" diyerek cevap verdi.
--alıntı--
gerekli olan yerlere acil olarak transfer yapması gereken takım.
gerekli olan yerler;
sağ bek
sağ açık
ofansif orta saha
stoper
göbek orta saha
bu 5 bölgeye 10 üzerinden 6-7'lik transferler yapılırsa şampiyonluğun en ciddi favorilerinden olacağımızı düşünüyorum.
sadece sağ açık ve sağ bek alınırsa ve şanssızlıklar, sakatlıklar yaşamazsak da şampiyonluğu son haftalara kadar kovalayacağımız kanaatindeyim.
sağ açık bölgesine gökhan töre'nin alınacağı yüksek bir ihtimal. eğer sağ beke gökhan gönül kadar kaliteli olmasa da iyi bir isim alınırsa çok iyi olacaktır. ofansif orta saha için kiralama maliteti olmayan ve kanatlarda da kullanabileğimiz marko marin bence en ideal isim.
ismail köybaşı'nın bomba gibi döndüğü söyleniyor, ki bu çok iyi bir haber. inşallah sakatlanmaz. cenk tosun'dan çok umutluyum, umarım iyi çalışarak forma şansı bulur ve bol gollü bir sezon geçirir. pektemek her zamanki gibi çok hırslı. umarım sakatsız, belasız bir sezon geçirir. inşallah necip var olan oyunun üstüne birşeyler eklemiştir. zira veli veya atiba'nın sakatlanması veya cezalı olması durumunda o bölge için tek alternatif gibi duruyor. oğuzhan'ın biraz daha kendini geliştirdiği ama hala yetersiz olduğu açık. güçlenmesi şart. inşallah lig başlayana kadarki 1 ay iyi çalışır. demba ba'nın bizi şaşırtmayarak iyi bir sezon geçireceğini düşünüyorum. olcay her zamanki gibi inişli çıkışlı bir performans sergilese de bölgesi için yeterli olacaktır. veli ve atiba takımda en güvendiğim isimler. pedro franco ümit veriyor, geçen sezon stoperde sırıtmamıştı. çok çalıştığı ve tam not aldığı söyleniyor. bu arada 3 cm uzamış. ersan çok kaliteli olmasa da iyi bir isim. umarım o da sakatlık belasıyla karşılaşmaz. ibrahim toraman ve sezer'in artık affedilmesi gerektiğini düşünüyorum. kadro derinliği açısından 2 önemli isim bana göre. bir topçuyu 1 yıl kadro dışı bırakmak abartı bir cezadır, zulümdür. yazılıp çizilenlere göre kampın en iyisi kerim imiş. umarız 11'de şans bulur ve iyi performanslar çıkartır. 3 kulvarda da yarışmayı ümit ettiğimiz bir sezonda kendisine çok ihtiyacımız olacak.
inşallah 2014-2015 sezonu beşiktaş'ın şaha kalkışı olur. inşallah şampiyonlar ligi'nde gruplara kalır, lig ve kupada da şampiyonluk ipini göğüsleriz. inşallah şampiyonluk turunu vodafone arena'da atarız. inşallah bu sezon başarılar gelir, taraftardaki bıkkınlık ve küslük biter ve kulübüne ciddi anlamda destek olmaya başlar. inşallah bu sezon; ekonomisi güçlü, sağlam bir takıma sahip beşiktaşlı yılların ilk yılı olur.
(bkz: inşallah)
(bkz: fikstüre endeksli hayatlar)
gerekli olan yerler;
sağ bek
sağ açık
ofansif orta saha
stoper
göbek orta saha
bu 5 bölgeye 10 üzerinden 6-7'lik transferler yapılırsa şampiyonluğun en ciddi favorilerinden olacağımızı düşünüyorum.
sadece sağ açık ve sağ bek alınırsa ve şanssızlıklar, sakatlıklar yaşamazsak da şampiyonluğu son haftalara kadar kovalayacağımız kanaatindeyim.
sağ açık bölgesine gökhan töre'nin alınacağı yüksek bir ihtimal. eğer sağ beke gökhan gönül kadar kaliteli olmasa da iyi bir isim alınırsa çok iyi olacaktır. ofansif orta saha için kiralama maliteti olmayan ve kanatlarda da kullanabileğimiz marko marin bence en ideal isim.
ismail köybaşı'nın bomba gibi döndüğü söyleniyor, ki bu çok iyi bir haber. inşallah sakatlanmaz. cenk tosun'dan çok umutluyum, umarım iyi çalışarak forma şansı bulur ve bol gollü bir sezon geçirir. pektemek her zamanki gibi çok hırslı. umarım sakatsız, belasız bir sezon geçirir. inşallah necip var olan oyunun üstüne birşeyler eklemiştir. zira veli veya atiba'nın sakatlanması veya cezalı olması durumunda o bölge için tek alternatif gibi duruyor. oğuzhan'ın biraz daha kendini geliştirdiği ama hala yetersiz olduğu açık. güçlenmesi şart. inşallah lig başlayana kadarki 1 ay iyi çalışır. demba ba'nın bizi şaşırtmayarak iyi bir sezon geçireceğini düşünüyorum. olcay her zamanki gibi inişli çıkışlı bir performans sergilese de bölgesi için yeterli olacaktır. veli ve atiba takımda en güvendiğim isimler. pedro franco ümit veriyor, geçen sezon stoperde sırıtmamıştı. çok çalıştığı ve tam not aldığı söyleniyor. bu arada 3 cm uzamış. ersan çok kaliteli olmasa da iyi bir isim. umarım o da sakatlık belasıyla karşılaşmaz. ibrahim toraman ve sezer'in artık affedilmesi gerektiğini düşünüyorum. kadro derinliği açısından 2 önemli isim bana göre. bir topçuyu 1 yıl kadro dışı bırakmak abartı bir cezadır, zulümdür. yazılıp çizilenlere göre kampın en iyisi kerim imiş. umarız 11'de şans bulur ve iyi performanslar çıkartır. 3 kulvarda da yarışmayı ümit ettiğimiz bir sezonda kendisine çok ihtiyacımız olacak.
inşallah 2014-2015 sezonu beşiktaş'ın şaha kalkışı olur. inşallah şampiyonlar ligi'nde gruplara kalır, lig ve kupada da şampiyonluk ipini göğüsleriz. inşallah şampiyonluk turunu vodafone arena'da atarız. inşallah bu sezon başarılar gelir, taraftardaki bıkkınlık ve küslük biter ve kulübüne ciddi anlamda destek olmaya başlar. inşallah bu sezon; ekonomisi güçlü, sağlam bir takıma sahip beşiktaşlı yılların ilk yılı olur.
(bkz: inşallah)
(bkz: fikstüre endeksli hayatlar)
yönetimden ümitli olduğu zaman da kulübün yanında olmayandır. misal; feda sezonunda taraftardan beklenen ilgi, alaka ve desteğin olmaması.
iyi gün taraftarı mıdır, cimri midir nedir anlayamadığım topluluk. en ihtiyaç olunan zamanda bir ''feda'' akımı başlamıştı. kulübün borcu 330 milyon dolardı ve bu feda t-shirtleri 200 bin sattı, kulüp kasasına 3 milyon dolarcık girdi. kulüp maddi olarak bok durumda olur, kombine 10-12 binde kalır, stad yapıyoruz her zamankinden daha çok para lazım denir o zaman da taraftardan ses çıkmaz. anlayamadım gitti.
attığı 3 golün özeti;
https://www.youtube.com/watch?v=DO58jDDA_Lw
https://www.youtube.com/watch?v=DO58jDDA_Lw
129 lira veremeyecek olanların olduğu formalar. o kişiler şunu alabilir;
http://www.kartalyuvasi.com.tr/pinfo.asp?pid=42725
http://www.kartalyuvasi.com.tr/pinfo.asp?pid=42725
kartal sözlük'te ara sıra yaşanan, saatlerce kimsenin entry girmeme durumu.
oruç tutanlar için zor geçen ay. bitime yakın ''ne çabuk bitti yahu'' dedirtir.
fake twitter hesapları bulunan topçu.
gerçek twitter hesabı;
https://twitter.com/GokhanTore1
gerçek twitter hesabı;
https://twitter.com/GokhanTore1
uzun zaman sonra şairler parkında görülen hacut.
sadece 2 gömlek satan mağaza. ürün çeşitliliği açısından kötü bir durum.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?