10 numara pozisyonunda kerim frei'ın oynaması muhtemel maç.
tolga
serdar-pedro-ersan-ismail
atiba-necip[ybkz]swh[/ybkz]
olcay-kerim-motta
mustafa
bilic'in bu 11'le çıkacağını düşünüyorum
bu sefer cidden beşiktaş'a geleceğine dair söylentiler olan topçu. geleceğini düşünmüyorum, gelmesini de istemiyorum açıkçası.
--alıntı--
bu konuda kendime hep kızarım. keşke satsaydık. bize hiç bir katkısı oymadı. aldığı paranın karşılığını vermedi. bu kulüp ona dünyanın parasını verdi ama o oynamadı. o paranın hepsi haram zıkkım olsun. yedi yetimin hakkı var o parada. nasıl helal edebilirim ki? Quaresma'ya, paranı 2.5 milyon euroya düşür dedik, kabul etmedi. Şimdi 650 bin euroya oynuyor. Hilbert parayı beğenmedi gitti, şimdi bize haber gönderiyor.
--alıntı--
röportaj doğru mu bilemem ama, eğer hilbert haber yolluyorsa alınması gerekir. haa fark yaratmaz, ama vyntra denen bir belirsizden iyidir.
bu konuda kendime hep kızarım. keşke satsaydık. bize hiç bir katkısı oymadı. aldığı paranın karşılığını vermedi. bu kulüp ona dünyanın parasını verdi ama o oynamadı. o paranın hepsi haram zıkkım olsun. yedi yetimin hakkı var o parada. nasıl helal edebilirim ki? Quaresma'ya, paranı 2.5 milyon euroya düşür dedik, kabul etmedi. Şimdi 650 bin euroya oynuyor. Hilbert parayı beğenmedi gitti, şimdi bize haber gönderiyor.
--alıntı--
röportaj doğru mu bilemem ama, eğer hilbert haber yolluyorsa alınması gerekir. haa fark yaratmaz, ama vyntra denen bir belirsizden iyidir.
antipatik görünse de çoğu yazdığı doğru olan twitter hesabı. bazı iddiaları da var.
--alıntı--
Marco marin free ve 1.3-1.6 arasina imzalamaya razi; Lanzini ise gelecek sezon icin bugunden Free imzalamak istiyor...Neyin pesindesiniz??[ybkz]swh[/ybkz] Bundan iyisi samda kayisi...neyin pesindesiniz eyyyyyy sureka??? Moskova fernandes'i catir catir free yemedi mi?? Biz niye yemeyelim ki Lanzini'yi? Imza attigi an is biter..Zehir ZIKKIM diye sallarlar...[ybkz]swh[/ybkz] Ozzie sakatlandi; Veli iyilesir mi? Sen hala sağ bek Vyntra kovala Bilic efendi...
Marco Marin hakkinda görüsüm sudur; bedava Kira ve 1.3-1.6 maasa yapacagi her katki kardir ve yapmamasi icin somut hicbir gerekce olamaz... Yani adam alkole veya bonzai'ye filan baglamadiysa; bu teklifi Kabul etmemenin nasil bir izahi olabilir; bilemiyorum...[ybkz]swh[/ybkz] Marin + Lanzini ile ilgili yazdiklarim %100 dogrudur...Bu böyle biline... Bu dedikodu; duyum filan degil..Somut FACT!!!
--alıntı--
--alıntı--
Marco marin free ve 1.3-1.6 arasina imzalamaya razi; Lanzini ise gelecek sezon icin bugunden Free imzalamak istiyor...Neyin pesindesiniz??[ybkz]swh[/ybkz] Bundan iyisi samda kayisi...neyin pesindesiniz eyyyyyy sureka??? Moskova fernandes'i catir catir free yemedi mi?? Biz niye yemeyelim ki Lanzini'yi? Imza attigi an is biter..Zehir ZIKKIM diye sallarlar...[ybkz]swh[/ybkz] Ozzie sakatlandi; Veli iyilesir mi? Sen hala sağ bek Vyntra kovala Bilic efendi...
Marco Marin hakkinda görüsüm sudur; bedava Kira ve 1.3-1.6 maasa yapacagi her katki kardir ve yapmamasi icin somut hicbir gerekce olamaz... Yani adam alkole veya bonzai'ye filan baglamadiysa; bu teklifi Kabul etmemenin nasil bir izahi olabilir; bilemiyorum...[ybkz]swh[/ybkz] Marin + Lanzini ile ilgili yazdiklarim %100 dogrudur...Bu böyle biline... Bu dedikodu; duyum filan degil..Somut FACT!!!
--alıntı--
https://twitter.com/Muratozen1903/status/494856083257958400
1.1 milyon euroya bonservisi olmasına rağmen, bizden başka talibi olmayan topçu. şut, hız, adam eksiltme, rakibe yapışma gibi artıları olsa da, daha önce defalarca belirttiğimiz eksileri de var. arkaya adam kaçırma, orta açmayı bilememe, penaltı-kırmızı kart yaptırması muhtemel oluşu, boyu nedeniyle hava toplarında etkisiz oluşu vs.
2014-2015 sezonunda duymayacağımız sıkıntıdır. 10-15 güne maç eksiğini kapatacak demba ba, çok istekli ve azimli olan mustafa, yetenekleri belli olan ve terinin son damlasına kadar savaşağı aşikar olan bir cenk tosun var zira.
--alıntı--
Beşiktaş, Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turu ilk maçında Hollanda’da Feyenoord’u 2-1 yenerek tur için büyük avantaj elde etti. Temsilcimiz bu turu geçerse dördüncü tur olan Şampiyonlar Ligi play-off’unda elense bile Avrupa Ligi’nde gruplara katılacak.
Turun geçilmesi Şampiyonlar Ligi’ne katılım umutlarını devam ettirmenin dışında maddi olarak da büyük anlam taşıyor. UEFA, geçen sezon Şampiyonlar Ligi üçüncü ön eleme turunda veda eden her takıma 200 bin Euro ödemişti. Play-off’ta ise bu ödül 2 milyon 100 biner Euro idi.
Geçen sezon Avrupa Ligi’nde Türkiye’yi temsil eden Trabzonspor’un toplam 7.8 milyon Euro’nun üzerinde bir gelir elde ettiği göz önüne alındığında Beşiktaş’ın bu turu geçmesi ile geçememesi arasındaki fark yaklaşık 50 misli oynayabilir. Şampiyonlar Ligi’ne kalınması durumunda ise fark daha da büyüyebilir.
--alıntı--
Beşiktaş, Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turu ilk maçında Hollanda’da Feyenoord’u 2-1 yenerek tur için büyük avantaj elde etti. Temsilcimiz bu turu geçerse dördüncü tur olan Şampiyonlar Ligi play-off’unda elense bile Avrupa Ligi’nde gruplara katılacak.
Turun geçilmesi Şampiyonlar Ligi’ne katılım umutlarını devam ettirmenin dışında maddi olarak da büyük anlam taşıyor. UEFA, geçen sezon Şampiyonlar Ligi üçüncü ön eleme turunda veda eden her takıma 200 bin Euro ödemişti. Play-off’ta ise bu ödül 2 milyon 100 biner Euro idi.
Geçen sezon Avrupa Ligi’nde Türkiye’yi temsil eden Trabzonspor’un toplam 7.8 milyon Euro’nun üzerinde bir gelir elde ettiği göz önüne alındığında Beşiktaş’ın bu turu geçmesi ile geçememesi arasındaki fark yaklaşık 50 misli oynayabilir. Şampiyonlar Ligi’ne kalınması durumunda ise fark daha da büyüyebilir.
--alıntı--
30 temmuz 2014 feyenoord beşiktaş maçında harika oynayarak takdirimi kazanmış topçu. maçta atiba ve mustafa ile birlikte en iyi oyuncuydu. eskiden dengesiz ve boşa kayan, ne yapacağını bilemeyen necip kaybolmuştu sanki. böyle devam etmesi ümidiyle, nazar değmesin.
henüz hazır olmayan forvet. beşiktaş futbol takımı 2 kamp yapmış ve 1 aydan uzun bir süre çalışmıştı. kendisi ise chelsea'de 3 gün antrenmana çıkıp geldi. o yüzden henüz hazır olmaması gayet normal. kendisi de ilk geldiğinde hazır olmadığını söylemişti zaten. önemli olan istekli arzulu olması. ki bu da onda var. zira takım antrenmanı bitirip otele dönerken, kendisi yarım saat 1 saat daha oruçlu oruçlu kondisyon çalıştı. bu şartlar altında en geç 10-15 güne tam hazır hale gelir. inşallah feyenoord turu geçilirse şampiyonlar ligi play-off'ta şahin gibi bir demba ba ile yardırmamız işten bile değil.
yerine acilen kendisinden 3-5 gömlek üstün, olmuş bir oyuncu almamız gerek. topa rakipten daha yakınken bile ayağını sokup topu alamıyor, hala çok yanlış paslar atıyor, en çok yapması gereken olan iş olan ''dikine gitmeyi'' beceremiyor. korkarım ki olmayacak. iyi bir transferle yedeğe çekilmeli, ardından da aklını başına alıp çok çalışmalı ve kendini geliştirmeli.
tartışmasız beşiktaş'ın en faydalı oyuncularından. ne kadar methiye düzsek az kendisine.
twitter adresi;
https://twitter.com/atibahutchinson
twitter adresi;
https://twitter.com/atibahutchinson
maçın başında olcay'ın topuk pası sonrasında bomboş bir alan bulmuş, yerden bir ortayla topu rakibe nişanlamayı becermiş yeteneksiz. maçın sonundaki penaltı ise tam bir facia. beşiktaş demek kanser demek. 2-0 çok daha avantajlı idi. istanbul'da maçın başında 1 gol yer ve bocalarsak iyi şeyler olmayabilir. bu yüzden bugün yaptırdığı penaltıyla maçı katletmiştir, zira tur hala garanti değil.
(bkz: takımın anasını sikiyor)
muhtemel 11'in siteden siteye, gazeteden gazeteye değiştiği maç. holosko ve demba ba'nın ilk 11 başlayacağını söyleyenler bile var. bu konuda maç öncesini beklemeliyiz sanırım.
öncesinde, bursa sokaklarında beşiktaş formasıyla dolaşacağım maçtır. ardından maçlarımı izlediğim mekana geçeceğim.
(bkz: vurduğun gol olsun kartalım)
(bkz: vurduğun gol olsun kartalım)
yaz sıcaklarıyla birlikte kendisini antalya sahillerine ve barlara atmış yazar. kendisini tekrar sözlüğe döndürmek farz oldu.[ybkz]swh[/ybkz]
barış manço'nun efsane şarkılarındandır.
https://www.youtube.com/watch?v=PbpkCq9RqGo
https://www.youtube.com/watch?v=PbpkCq9RqGo
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?