başarılarına baktığımızda son 15 yılında 1 lig[ybkz]swh[/ybkz], 1 hollanda kupası[ybkz]swh[/ybkz] bulunan, ismi büyük kendisi vasatın da altında olan feyenoord ile oynayacağımız maç.
feyenoord son olarak 1999'da şampiyon olmuş. yani adamlar son 14 yılda şampiyon olamamış, 1 kerecik de hollanda kupası alabilmişler. üstelik geçen seneki kadrodan da ilk 11'in en önemli 3-4 oyuncusu ayrılmış. yıllarca en zor kurayı çeken beşiktaş, bu sefer en kolay kurayı çekmiş vesselam. bu şartlar altında beşiktaş'ın hiç zorlanmadan önce bu maçı, ardından da turu geçmesi gerekiyor. saydığım şartlar olmasaydı da, feyenoord eski feyenoord olsaydı da hiç ek mük etmeden geçmeliydik. zira daha play-off var, geçersek grupları var. gruplarda da bayern münih'den tut, barcelona'ya kadar birçok dünya devi var. diyeceğim o ki; sağ bek yoktu 10 numara yoktu gibi bahanelere sığınmak saçma olacaktır, maçımıza çıkacağız ve turu geçeceğiz, o kadar !
http://tr.wikipedia.org/wiki/Feyenoord
başarılarına baktığımızda son 15 yılında 1 lig, 1 hollanda kupası bulunan ismi büyük kendisi vasatın da altında olan takım.
son şampiyonluk 1999'da. yani adamlar son 15 yılda 1 kerecik hollanda kupası alabilmişler. üstelik geçen seneki kadrodan da ilk 11'in en önemli 3-4 oyuncusu ayrılmış.
son şampiyonluk 1999'da. yani adamlar son 15 yılda 1 kerecik hollanda kupası alabilmişler. üstelik geçen seneki kadrodan da ilk 11'in en önemli 3-4 oyuncusu ayrılmış.
kulübüne destek olmak istiyorsa forma yerine t-shirt vs tarzı ürünler alması daha doğru olacak olan taraftar. zira formadan gelen paranın büyük bir bölümü adidas'a gitmekte. ama kulübün sattığı diğer ürünlerde kar %400'lere kadar ulaşabiliyor.
uefa avrupa ligi'nde elemeleri geçemeyerek şaşırtmamış takım. eskiden twente'ye elenirlerdi, şimdi kasaba takımına...[ybkz]swh[/ybkz]
futbolda; 5 bin kombine, 7 bin forma satan kulüp.
her insan gibi yanlışları olsa da, beşiktaş için gece gündüz çalışan başkanına ''fiko'' diyen taraftarları gün yüzüne çıkarmış topçu.
feyenoord maçı için kadro bildiriminde son gün bugün. ama bence tren daha 1 hafta önce falan kaçtı. ne yani lanzini bugün bildirilse çat diye gelip oynayacak mıydı ? 10 numara, sağ açık ve diğer bölgelerin transferleri gecikmiştir evet, yönetimin suçu vardır evet. ama şuursuzca saldırmak olmuyor, kimse mükemmel değil, herkes elinden geleni yapmaya çalışıyor. küfür edip çapsız dediğiniz, fiko dediğiniz adamlar 4 bin kombine, rakibinin 4'te biri kadar forma, rakiplerinin 3'te biri kadar kartal yuvası gelirlerine rağmen kulübü finansal açıdan ayakta tutan, her işi dengeli bir şekilde yapmaya çalışan, malum finansal durumdan dolayı risk alamayan insanlar. 150 liraya ayakkabı alınca 8 taksit mi yapsam 12 mi diye düşünen adamlar 10-15 milyon euro gibi beşiktaş için hayati diyebileceğimiz paraların idareli ve doğru bir şekilde kullanılmaya çalışılmasını idrak edemiyor.
feyenoord maçı için kadro bildiriminde son gün bugün. ama bence tren daha 1 hafta önce falan kaçtı. ne yani lanzini bugün bildirilse çat diye gelip oynayacak mıydı ? 10 numara, sağ açık ve diğer bölgelerin transferleri gecikmiştir evet, yönetimin suçu vardır evet. ama şuursuzca saldırmak olmuyor, kimse mükemmel değil, herkes elinden geleni yapmaya çalışıyor. küfür edip çapsız dediğiniz, fiko dediğiniz adamlar 4 bin kombine, rakibinin 4'te biri kadar forma, rakiplerinin 3'te biri kadar kartal yuvası gelirlerine rağmen kulübü finansal açıdan ayakta tutan, her işi dengeli bir şekilde yapmaya çalışan, malum finansal durumdan dolayı risk alamayan insanlar. 150 liraya ayakkabı alınca 8 taksit mi yapsam 12 mi diye düşünen adamlar 10-15 milyon euro gibi beşiktaş için hayati diyebileceğimiz paraların idareli ve doğru bir şekilde kullanılmaya çalışılmasını idrak edemiyor.
beşiktaş'ın 1-2 aydır uğraştığı arjantinli topçu. beşiktaş'ın bu transfer olmazsa diye bryan ruiz ve marko marin ile görüştüğünü bilmeyen yok. hatta marko marin'in bedelsiz bir şekilde kiralık veya 3 milyon euro karşılığında bonservisiyle alınması yönünde çoktan chelsea ile anlaştığı söyleniyor.
river plate'in sürekli götlük yaptığı için transferinden vazgeçtiğimiz oyuncu.
#360864 şu entryde river'ın yaptıkları yazıyor. fikret orman çıkıp 7-8 milyon euro basıp alsa da; gündem değiştirmeye çalışıyor yiaaaa, al işte tüpçüye benzedi bu da yiaaa yapacaksınız. beyler siz ne zaman mutlu olacaksınız ?
#360864 şu entryde river'ın yaptıkları yazıyor. fikret orman çıkıp 7-8 milyon euro basıp alsa da; gündem değiştirmeye çalışıyor yiaaaa, al işte tüpçüye benzedi bu da yiaaa yapacaksınız. beyler siz ne zaman mutlu olacaksınız ?
gülme efekti.
cumhurbaşkanlığı seçimlerinde ekmeleddin ihsanoğlu'na destek vereceğini açıklayan bbp'nin genel başkanıdır. cesur bir adamdır,birileri gibi paraya kendisini ve davasını satmamıştır.
saadet partisi'nin çapsız genel başkanı. yıllarca israil uşağı dedikleri tayyip erdoğan'a ilk turda dolaylı, ikinci turda doğrudan destek verecek partinin başı. kendisi korkaklıkta ve çapsızlıkta master yapmıştır. birkaç ay önce genel başkanlık seçiminde fatih erbakan ile yarışmıştır. fatih erbakan, tayyip erdoğan projesiydi ve böylelikle saadet partisi ele geçirilecekti. ama olmadı, mustafa kamalak kazandı. bu yüzden ekmeleddin ihsanoğlu'na oy vereceklerine dair bir kanı oluşmuştu fakat yanılmışız. kendisi çoktan rte'nin uşağı olmuş. bundan sonra söylediği doğru şeylerin bile benim için bir geçerliliği yoktur.
cumhurbaşkanlığı seçiminde kimseyi desteklememe kararı almış parti. oylar tayyip'e diyorlar yani. kendilerinden de böyle bir hainlik beklenirdi zaten. yıllarca israil uşağı, siyonistlerin piyonu dedikleri tayyipler'ini yüzüstü bırakamıyorlar tabi.
saçma sapan oyuncuların transfer edilmesini isteyen çapsız hoca. 33 yaşında, serdar kalibresinde, yabancı bir topçu istiyor. ben bu saçma sapan isteklere ''prim alıp cep doldurma''dan başka bir cevap bulamıyorum. eğer böyle birşey varsa, o aldığın 1.6 milyon euro haram zıkkım olsun.
edit: bilic'in çok istediği mitrouglu ile bu adamın menajeri aynıymış..!
edit: bilic'in çok istediği mitrouglu ile bu adamın menajeri aynıymış..!
(bkz: kabak tadı vermek)
(bkz: kabak tadı vermek)
transferi konusunda, ahmet nur çebi'nin 1.6 milyon euro maaşa anlaştığı, fikret orman'ın 1.4 milyon euro olmadan imza olmaz dediği gibi söylentiler olan topçu. [ybkz]swh[/ybkz]
allah nasip ederse 2014-2015 sezonunda balıkesirspor-beşiktaş maçı için gideceğim şehir.
tanım: 2013 itibariyle 1.162.761 nüfusu olan şehir.
tanım: 2013 itibariyle 1.162.761 nüfusu olan şehir.
transferi hakkında birçok dedikodunun olduğu topçu. aylardır gündemi meşgul ediyor. klasik latin götlüğüyle karşı karşıyayız. nedense bu adamlarda var bir sorun, r10 da bizle taşak geçtiydi. adamlara 4.5 verdik kabul ettiler, sonra olmaz paşam 5 ver dediler, tamam ulan dedik verdik, ardından vergiyi de ödeyin dediler, orada da orta yolu bulduk, şimdi de taksit taksit değil 1 kerede verin diyorlar. bence biz direk domalalım, olsun bitsin bu iş. bitmek tükenmek bilmeyen istekleri caydırdı artık. 1-2 gün içinde de bitmezse bu transfer 10 numara için diğer opsiyonları düşünelim bence. bu ne lan ? bu arada yönetim gerek, r10 gerek diego, gerekse diğer isimler konusunda oldukça başarısız bir profil çizse de bence bu transferde suçları yok.
edit: bu arada beşiktaş'a transfer oldu haberini yapan site 3puan.com. bu site demba ba beşiktaş'ta haberini herkesten 1 gün önce yapmıştı.
edit: bu arada beşiktaş'a transfer oldu haberini yapan site 3puan.com. bu site demba ba beşiktaş'ta haberini herkesten 1 gün önce yapmıştı.
twitter'da şu twiti atmış topçudur.
https://twitter.com/olcay_sahan10/status/491569413750259712
beyaz formayı boral mı tanıtacak yoksa lansmanda ?
https://twitter.com/olcay_sahan10/status/491569413750259712
beyaz formayı boral mı tanıtacak yoksa lansmanda ?
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?