confessions

blackeagle1903

4. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 14964
  2. takipçi 0
  3. puan 235224

tuğrul yenidoğan

blackeagle1903
rezil bir adam. onu kulüp dışına postalamayanlara yazıklar olsun. korkunç iddialar var. ahmet nur çebi'den güç aldığı ve elinde fikret orman'ın kasetleri olduğu söyleniyor. başkana bunu koz olarak kullanıyormuş. bu iddialar umarım doğru değildir...

hz. ayşe

blackeagle1903
hz muhammed ile 9 yaşında ilişkiye girdiğine dair rivayetlerin olduğu kişi. birçok patformda bu konuyla ilgili çok yazıldı çizildi. ilahiyatçıların büyük bir çoğunluğu ise hz ayşe'nin peygamber tarafından 15 yaşında istendiği, 18-19 yaşında da nikahın olduğunu söyler.

edit: nesnel bilgilere 2 eksi. ilk cümleye bakalım; böyle rivayetler var mı ? var. ikinci cümle zaten kesin. son cümlede de bilinen ilahiyatçıların bu konudaki yorumlarına bakın. görüş bildirmememe rağmen ne bu çekemezlik amk ?

burak yılmaz

blackeagle1903
16 eylül 2014 galatasaray anderlecht maçında kendine yere atarak penaltı aldırmaya çalışan emek hırsızı. e tabi şampiyonlar ligi maçında fırat aydınus, hüseyin gökçek olmayınca penaltı da çalınmıyor.

görünen köy kılavuz istemez

blackeagle1903
boktan anadolu takımlarına karşı bile korkakça oynayıp puanlar bırakarak, beşiktaş'ı şampiyonluktan eden teknik direktörlerin geleceği için kullanılması muhtemeldir. hala samet aybaba'nın döneminin şartları düşünülmüyor. herşey istatistiğe vuruluyor. onlarca artıya ve birçok takviyeye rağmen samet hocadan 4 puan fazla alabilen bilic kral, evet.

ulan takım gol atamıyor, adam gibi atak yapamıyor hala edebiyat ustası kurnaz bir adama tapılıyor kafayı yiyecem. bir tarafına koduğumun futbolunda gol olmazsa puan olmaz, puan olmazsa başarı olmaz. geçen sezon fenerbahçe'den 21 gol az atmışsın. bu yüzden şampiyonluğu kaçırmışsın. hala çift santrfor oynatmıyorsun takımını. çift forvetle oynayıp birini kanatta oynatmayı maharet sanıyor beceriksiz. oyuna olumlu müdahalesi olmayıp puan kaybedilen maç sonunda saçma sapan çıkıp ''camon give me a break'' zart zurt zırvalıyor, sonra birileri de ''oo reyiz yiiiaa'' diye peşinden koşuyor. yazık.
444 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol