(bkz: under construction)
aynı entry ile ( #250415 ) geçen ayın hem en iyileri hem de en kötüleri arasına girmeyi başardığımı görmemi sağlayan buton. herkese nasip olmaz. [ybkz]swh[/ybkz]
seviye olarak fotomaç'a eşit olan ve real madrid fanatikliğiyle bilinen, ispanyol spor gazetesi. her ne kadar real madrid'e sempati duysam da, bu bir gerçek.
http://skorer.milliyet.com.tr/bernabeu-da-sadece-besiktas-pankarti/besiktas/detay/1667480/default.htm [ybkz]swh[/ybkz]
dış basının yorumları için:
http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetayV3&ArticleID=1128062&CategoryID=84
http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetayV3&ArticleID=1128062&CategoryID=84
hobi olarak hukuki işlem başlatan kişi. durduramıyoruz.
bir beşiktaşlı olarak, 3 nisan 2013 real madrid galatasaray maçına dair kıskançlık duymama sebep olan tek şey. kaç tane yediklerinin hiç önemi yok bence; o statta maç izlemek bambaşka olmalı. baya da güzel ortam yaptılar, meşaleli, tezahüratlı falan. ki bu da galatasaray taraftarı adına önemli bir gelişme; takımı yenilse bile desteği bırakmamak anlamında. neyse, insan imreniyor tabi ama çaktırmayın, aramızda. [ybkz]swh[/ybkz]
ülkemizde yasaklanmasını istediğim forma çeşidi. özellikle galatasaray futbol takımının acilen men edilmesi gerek, yakalı forma giymekten. burak yılmaz yetmiyormuş gibi, 3 nisan 2013 real madrid galatasaray maçında selçuk inan da dikmişti yakaları. bir süre önce şöyle bir tweet görmüştüm, altına imzamı atmak isterim:
"cantona'nın [ybkz]swh[/ybkz] yakalarını dikelttiği güne lanet olsun."
"cantona'nın [ybkz]swh[/ybkz] yakalarını dikelttiği güne lanet olsun."
(bkz: bıldırki hurmalar gelir götünü tırmalar)
http://www.ntvspor.net/video-galeri/iste-g-sarayin-verilmeyen-2--penaltisi
ntvspor'un başlığına dikkat bu arada. canlarım ya.
http://www.ntvspor.net/video-galeri/iste-g-sarayin-verilmeyen-2--penaltisi
ntvspor'un başlığına dikkat bu arada. canlarım ya.
real madrid'in, galatasaray'ı 1 gram bile ciddiye almadığını gösteren maç. ben ki bu sezon 1-2 maç dışında real madrid maçı kaçırmadım, bu kadar rahat oynadıkları bir maç hiç görmedim. 5 atmadılarsa, bu tamamen keyifleri istemediği için. bence galatasaray adına esas üzücü olması gereken nokta bu. şimdi tabi onlar kendilerini "biz çeyrek final'e çıkıp real ile oynadık!!!11" diye avutacak mecburen ama, sonuçta hepimiz izledik maçı. ha bir de "hakem :(" diyecekler. sanki hakem o penaltıyı çalsa, 5-0 yenecektiniz. he canım he. bir de burak yılmaz'ın, gerçekten penaltı olan bir pozisyonda kendini atmakla itham edilip sarı kart görmesi var ki, bundan büyük haz olamaz herhalde bir beşiktaşlı için. [ybkz]swh[/ybkz] hadi bakalım sessiz sedasız sabiha gökçen'e inip, havataş'la evlerimize geri dönüyoruz çocuklar. ha bir de arena'daki maça gitmeyecek olan galatasaraylı görürseniz, bana haber verin. kombine/biletlerine talibim. [ybkz]swh[/ybkz]
berbat başladığımız karşılaşma. çok kötü fark yeriz gibi görünüyor, izlemeyin.
durduk yerde tekrar moda olmasında emeği geçen herkese çok pis sövdüğüm kıl yumağı. arkadaşlar, herkese yakışmıyor. lütfen bunu anlayın artık. kadınlardaki kızıl saç/sarı saç takıntısına döndü iş iyice. lütfen bu furyanın azalarak bitmesi için elimizden gelen gayreti gösterelim, yazıktır.
her arayanın; 1500 yıl önce yayından kaldırdığı ilan için hâlâ arayan bir emlakçı çıkmasından bunalmış insan olma ihtimali vardır. küfür etmemek için açmıyordur. olur öyle şeyler.
gitme ihtimalimin oldukça düşük olduğu karşılaşma. zira başlama saati, işten çıkış saatimle aynı. pazartesi maçı ve saati 18.00; aferin.
halis özkahya'nın düdük çalacağı maç. evet.
942bin tl'lik alacağı için, beşiktaş kulübü'ne dava açan kişi.
1. fabian ernst
2. ibrahim üzülmez
3. beşiktaş'tan başka takım tutmayan çocuk
4. ismail abi
5. nereye sıçacaklar diyen adam
2. ibrahim üzülmez
3. beşiktaş'tan başka takım tutmayan çocuk
4. ismail abi
5. nereye sıçacaklar diyen adam
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?