confessions

avcarlıçürük

2. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 13432
  2. takipçi 0
  3. puan 246903

santiago bernabeu stadyumu

avcarlıçürük
bir beşiktaşlı olarak, 3 nisan 2013 real madrid galatasaray maçına dair kıskançlık duymama sebep olan tek şey. kaç tane yediklerinin hiç önemi yok bence; o statta maç izlemek bambaşka olmalı. baya da güzel ortam yaptılar, meşaleli, tezahüratlı falan. ki bu da galatasaray taraftarı adına önemli bir gelişme; takımı yenilse bile desteği bırakmamak anlamında. neyse, insan imreniyor tabi ama çaktırmayın, aramızda. [ybkz]swh[/ybkz]

yakalı forma

avcarlıçürük
ülkemizde yasaklanmasını istediğim forma çeşidi. özellikle galatasaray futbol takımının acilen men edilmesi gerek, yakalı forma giymekten. burak yılmaz yetmiyormuş gibi, 3 nisan 2013 real madrid galatasaray maçında selçuk inan da dikmişti yakaları. bir süre önce şöyle bir tweet görmüştüm, altına imzamı atmak isterim:

"cantona'nın [ybkz]swh[/ybkz] yakalarını dikelttiği güne lanet olsun."

3 nisan 2013 real madrid galatasaray maçı

avcarlıçürük
real madrid'in, galatasaray'ı 1 gram bile ciddiye almadığını gösteren maç. ben ki bu sezon 1-2 maç dışında real madrid maçı kaçırmadım, bu kadar rahat oynadıkları bir maç hiç görmedim. 5 atmadılarsa, bu tamamen keyifleri istemediği için. bence galatasaray adına esas üzücü olması gereken nokta bu. şimdi tabi onlar kendilerini "biz çeyrek final'e çıkıp real ile oynadık!!!11" diye avutacak mecburen ama, sonuçta hepimiz izledik maçı. ha bir de "hakem :(" diyecekler. sanki hakem o penaltıyı çalsa, 5-0 yenecektiniz. he canım he. bir de burak yılmaz'ın, gerçekten penaltı olan bir pozisyonda kendini atmakla itham edilip sarı kart görmesi var ki, bundan büyük haz olamaz herhalde bir beşiktaşlı için. [ybkz]swh[/ybkz] hadi bakalım sessiz sedasız sabiha gökçen'e inip, havataş'la evlerimize geri dönüyoruz çocuklar. ha bir de arena'daki maça gitmeyecek olan galatasaraylı görürseniz, bana haber verin. kombine/biletlerine talibim. [ybkz]swh[/ybkz]

bıyık

avcarlıçürük
durduk yerde tekrar moda olmasında emeği geçen herkese çok pis sövdüğüm kıl yumağı. arkadaşlar, herkese yakışmıyor. lütfen bunu anlayın artık. kadınlardaki kızıl saç/sarı saç takıntısına döndü iş iyice. lütfen bu furyanın azalarak bitmesi için elimizden gelen gayreti gösterelim, yazıktır.
279 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol