olay yerinden temsili bir kare:https://pbs.twimg.com/media/BEqjG4YCMAAvjq5.jpg:large
ilgili cezaların yarın [ybkz]swh[/ybkz] açıklanacağı maç. pfdk cezaları her hafta perşembe akşamı açıklanır.
herhangi bir masrafa gerek kalmadan, doğal yollardan yüzümüze yerleştirebileceğimiz maske türü. gözlerimizi iyice kısarak, şu ifadeyi takınmamız yeterli:http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8yhivjD6y1r1e474o1_500.jpg ama böyle bir şey yapmak isteyeceğimizi düşünmüyorum, o ayrı.
ukdeyi veren: dingoc
ukdeyi veren: dingoc
recep tayyip erdoğan'ın, "çok yoğun olmasaydı fatih terim'i de almak isterdim." dediği liste. öyle bir laf ki, insan neresine yorum yapacağını şaşırıyor.
1. "akil insan" denen şeye senin karar veriyor olman zaten saçmalığın en büyüğü.
2. listeye aldığın insanlar, boş gezenin boş kalfası mı bu durumda?
3. hangi özelliklerinden dolayı bu sıfata layık gördün terim'i?
4. benimkiler de soru ha.
5. bir an hangi ülkede yaşadığımı unuttuysam demek.
6. neyse.
1. "akil insan" denen şeye senin karar veriyor olman zaten saçmalığın en büyüğü.
2. listeye aldığın insanlar, boş gezenin boş kalfası mı bu durumda?
3. hangi özelliklerinden dolayı bu sıfata layık gördün terim'i?
4. benimkiler de soru ha.
5. bir an hangi ülkede yaşadığımı unuttuysam demek.
6. neyse.
9 nisan 2013 galatasaray real madrid maçında attığı 2 golle, avrupa kupalarında attığı toplam gol sayısı 50 olan ve 49 gollü alfredo di stefano'yu geçen futbolcu. manchester united'da oynadığı 6 sezon boyunca 16 gol; real madrid'de ise 4 sezonda 34 gol atmış avrupa kupalarında.
panathinaikos'un sportmenlik dışı faul beklediği pozisyon:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=R6P_txeqW0c#t=930s
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=R6P_txeqW0c#t=930s
--alıntı--
maçın ardından takımın başkanı dimitris giannakopoulos, hakemlerin bulunduğu odaya kadar gitti. giannakopoulos, yaptığı açıklamalarda şunları söyledi:
"bu kadarı artık yeterli. euroleague yönetiminden hakemlerle ilgili yöneticilerin banka hesaplarını, özellikle de bay rigas’ın banka hesabını incelemesini istiyorum."
panathinaikos koçu agyris pedoulakis de maçın ardından hakemlerin iki tarafa farklı yönetim uyguladığını söyledi. panathinaikos kulübü euroleague yönetiminin şikayetlerini dikkate almaması durumunda, 2. maça çıkmayacaklarını da belirtti.
--alıntı--
maçın ardından takımın başkanı dimitris giannakopoulos, hakemlerin bulunduğu odaya kadar gitti. giannakopoulos, yaptığı açıklamalarda şunları söyledi:
"bu kadarı artık yeterli. euroleague yönetiminden hakemlerle ilgili yöneticilerin banka hesaplarını, özellikle de bay rigas’ın banka hesabını incelemesini istiyorum."
panathinaikos koçu agyris pedoulakis de maçın ardından hakemlerin iki tarafa farklı yönetim uyguladığını söyledi. panathinaikos kulübü euroleague yönetiminin şikayetlerini dikkate almaması durumunda, 2. maça çıkmayacaklarını da belirtti.
--alıntı--
real madrid'in yaşadığı bir diğer ilk: jose mourinho yönetimindeki real madrid, ilk kez bir şampiyonlar ligi maçında 3 gol yedi. bence barcelona'dan 5 yemekten daha vahim bir durum bu ama, neyse.
malaga'nın sahibi, maçtan sonra twitter hesabından veryansın etmiş.
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/10/bu-futbol-degil-irkcilik/
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/10/bu-futbol-degil-irkcilik/
9 nisan 2013 galatasaray real madrid maçı sonrası yepyeni bir gurur kaynağı ile karşımızdalar: "sen hiç reyal madrit karşısında '5 5 5 5!' diye bağırdın mı??????" hımmm real madrid inönü'de antrenman yapınca izlemeye gitmek ve antrenmanı bjk tv'den canlı yayınlamak eziklik ama o soruyu sormak eziklik değil. ok.
bir bahis firması. real madrid futbol takımının da forma sponsoru. ancak ülkemizde reklamının yapılması, bir firmaya sponsor olması falan yasak. neden? çünkü kumar, bahis, bunlar yasal değil ülkemizde. iddaa diye bir şey var mesela ama o helal bahis. devletimizin izin verdiği kişi ve kurumlar tarafından soyulduğumuz sürece sıkıntı yok yani.
maçı izleyemediğim için göremedim, özete de koymamışlar ama izleyen herkes, uzatmanın son anlarında panathinaikos lehine çalınması gereken sportmenlik dışı faulün çalınmadığını söylüyor. maçın 2 farkla bittiği düşünülünce, hakemler resmen maçın kaderiyle oynamış. işte bunlar hep barcelona; her yerde böyle korunuyor adamlar. sırf bu sebepten panathinaikos'un bu seride bir sürpriz yapmasını istiyorum. zor ama, şu maça bakınca imkânsız değil.
avrupa maçlarında daha bir ortaya çıkan fair play türü. süper lig maçlarında, elinde görünmez baltasıyla hakemin üzerine yürüyen terim, avrupa maçlarında yapılan hakem hatalarını, kenarda bizzat kendisi görünmez olarak izler.
takım tutmanın ruhuna aykırıdır.
9 nisan 2013 galatasaray real madrid maçının ardından, bütün takım içeri giderken sahaya gelip, galatasaray tribünlerini alkışlayarak selamlayan futbolcu.
https://pbs.twimg.com/media/BHcQL5gCAAAtgLC.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/BHcQL5gCAAAtgLC.jpg:large
https://twitter.com/S_Ozkan21/status/321740451696758784
dortmund'un 3. golü ofsaytmış. daha da yazık olmuş malaga'ya. ispanyol basını da manşetlerine taşımış bu pozisyonu.
https://twitter.com/YARISAHA/status/321737289690673154/photo/1
https://twitter.com/YARISAHA/status/321737289690673154/photo/1
kendisiyle kanka olan veya kendisine hayranlık, saygı falan duyan insanlarla olan ilişkimi, genelde gözden geçiririm. ilişkim yoksa da, muhtemelen gerekmedikçe olmayacaktır. aslında lafı gereksiz uzattım, tek cümleyle de anlatılabilirmiş: idolü/kankası fatih terim olan insandan hayır gelmez.
ne yazık ki, (bkz: jose mourinho)
ne yazık ki, (bkz: jose mourinho)
kendisine duyduğum hayranlık, 9 nisan 2013 galatasaray real madrid maçı ile son buldu. real madrid'le şampiyonlar ligi'ni kazansa bile sempati duyamam sanırım artık. (sevinirim, o ayrı.) bu kadar aleni ve rezil bir yatış olamaz. yakışmadı.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?