confessions

avcarlıçürük

2. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 13432
  2. takipçi 0
  3. puan 246902

ntv

avcarlıçürük
doğuş yayın grubu'na ait tv kanallarından biri. euroleague'de saat çakışması veya tamamen keyfi nedenlerle ntvspor'un yayınlamadığı maçları yayınlamasını bekliyoruz ama, nafile bir bekleyiş. sadece bir keresinde, top 16'da beşiktaş ile fenerbahçe ülker'in maç saatleri çakışmıştı da, o zaman mecburen devreye girmişti ntv. çeyrek final serisinde ise, sonucunun 3-0 olacağını sağır sultan'ın bile bildiği seriyi izletiyor bize ntvspor. bir de tabi efes'in maçlarını. aferin.

sabri'yi iplemeyen ronaldo

avcarlıçürük
aslında iplememe durumu yoktur. melo iti, o sırada vır vır vır ronaldo'yu lafa tutmaya devam ettiği için, ronaldo sabri'nin elini sıkıyor ama dönüp bakamıyor. bir yandan melo'yu dinliyor çünkü. sabri de beklemeyip gidiyor. ama işin içinde sabri olunca malzeme çıktı işte millete.

cristiano ronaldo

avcarlıçürük
2012-2013 sezonunda, şampiyonlar ligi'nde şu ana kadar attığı 11 gol ile, real madrid tarihinde şl'de bir sezonda en çok gol atan oyuncu olmuş ve 10 gol ile bu rekoru elinde bulunduran raul'ü geçmiştir. üstelik şampiyonlar ligi henüz bitmiş değil. cristiano ronaldo rekorlarını yayma, yaşatma ve sevme derneği başkanı avcarlıçürük, istanbul'dan bildirdi.

akrep nalan

avcarlıçürük
halikarnas
taa geçen yaz
rastladım sana

şeklinde nakaratı olan şarkısıyla hafızalarda yer eden şarkıcı. doğrusunun "halikarnas'ta" olduğunu ben de biliyorum. okunuşunu yazdım ben. [ybkz]swh[/ybkz]

http://www.youtube.com/watch?v=-xHP25-F8wA

samet aybaba

avcarlıçürük
"fenerbahçe galibiyeti [ybkz]swh[/ybkz] bizi öne iteceğine, sanki çok önemli hedefe ulaşmışız durumuna getirdi."

http://www.ntvspor.net/haber/gunun-haberleri/86257/aybaba-dan-fenerbahce-itirafi

maçın öyle sihirli bir gücü varmış. birden gökten zembille indirmiş o havayı takımın üstüne. tüh ya.

9 nisan 2013 borussia dortmund malaga maçı

avcarlıçürük
--alıntı--

maç 2-1 olduktan sonra ortada hakem yoktu. uzun toplarla, faullerle ve dirseklerle savunmaya çekilmeye zorlandık. hakemin rakibe 2 kırmızı kart göstermesi gerekirdi ama tüm faullere ve topla elle oynanmasına seyirci kaldı. her ne kadar topu ileriye taşımaya çalışsak da bu şartlar altında direnmek zordu. zaten gelecek sezon avrupa'da yer alamayağız. uefa'nın bize verdiği cezanın bununla sınırlı kalacağını sanıyorduk. ama yanılmışız.

--alıntı-- [ybkz]swh[/ybkz]

271 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol