sınır tanımayan misafirlerimiz sayesinde, diamantidis'in hangi ara 3 faul aldığını göremediğim maç. ilkini gördüm ama diğerleri gözümden kaçmış. çok zor artık şu saatten sonra. o ikinci ve üçüncü maçı çeviren panathinaikos'tan eser yok şu ana kadar.
la liga 33. hafta derbisi. türkiye saatiyle 21.00'de başlayacak ve ntvspor'dan canlı yayınlanacak. bakalım gidiş yolunu yapmak uğruna şampiyonlar ligi finalini ateşe atan mourinho ve takımı, bu maçta umut ışığı verecek mi. bekliyorum ama heyecanla değil.
ve fenerbahçe 45+1'de penaltı kazandı. şaka gibi ya, böyle bir şey olamaz.
edit: baroni kaçırdı. direkten döndü. ve ilk yarı bitti.
edit: baroni kaçırdı. direkten döndü. ve ilk yarı bitti.
ilk yarısı 44-33 barcelona üstünlüğüyle tamamlandı.
bu saatten sonra (21.30 civarı) geleni makbul değildir. üstelik de güya hasta ziyaretine geliyorlar. şaka gibi ya. sabahtan beri saat 22.00 olsun da 25 nisan 2013 barcelona regal panathinaikos maçını izleyeyim diye bekle; 3 saattir beklediğin misafir, daha evinden şu saatte çıksın. bu saatte gelinir mi allasen, yeminle çıldıracağım.
http://instagram.com/p/Yh4bV4y2ZQ/
altındaki fenerli yorumlarını da okuyun mutlaka. [ybkz]swh[/ybkz]
altındaki fenerli yorumlarını da okuyun mutlaka. [ybkz]swh[/ybkz]
#261917
3 ayda bir düzenli olarak isyan ediyorum bu konuya. böyle bir saçmalık olamaz ya. resmen soygun, devlet eliyle soygun. zaten devletin başka da bir işe yaradığı görülmedi bugüne kadar. tüküreyim böyle sistemin içine.
3 ayda bir düzenli olarak isyan ediyorum bu konuya. böyle bir saçmalık olamaz ya. resmen soygun, devlet eliyle soygun. zaten devletin başka da bir işe yaradığı görülmedi bugüne kadar. tüküreyim böyle sistemin içine.
icat edenin, rahat uyumamasını dilediğim soygun çeşidi. kazanmak için bir tarafımızı yırttığımız o para kime gidiyorsa, gün yüzü görmesin, hayrını göremesin 1 kuruşunun bile. lanet olsun böyle düzene de.
dortmund, bayern'in kendisi için yaptığı 25 milyon euro'luk teklifi reddetmiş.
karizma kelimesinin sözlük anlamlarından biridir aynı zamanda. tam bir genç kızların sevgilisi.
mutlu yılları olsun. yutup link'i yok. [ybkz]swh[/ybkz]
dortmund taraftarının, mario götze ile ilgili karışık hislerinin yansımalarını, tribünlerde pankart olarak gördüğümüz maç.
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/25/karisik-tepkiler/
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/25/karisik-tepkiler/
aynı saatte 25 nisan 2013 barcelona regal panathinaikos maçı varken yüzüne bakmayı düşünmediğim maç. taraf da tutmuyorum, hayırlısı neyse o olsun.
sabahın erken saatleri olmasına rağmen şelale gibi akan sol frame'i gören kartal sözlük yazarlarının aklından geçmesi muhtemel cümle.
dsmart sayesinde, çok yakında tamamen öğreneceğim dil. üstelik sadece kulak dolgunluğuyla. detaya girmiyorum, konu anlaşılmış olmalı. [ybkz]swh[/ybkz]
edit: yanlış anlaşılmalar olacak galiba ya.
(bkz: sopcast)
edit: yanlış anlaşılmalar olacak galiba ya.
(bkz: sopcast)
gerektiğinde babasını koluna takıp, şükrü saraçoğlu stadyumu'nda maç izlemeye götüren ve istanbul'da yaşamayan babasının ilk kez orada maç izlemesine vesile olan, hayırlı evlat. bir arkadaş değil, bizzat ben. [ybkz]swh[/ybkz]
daha çok doğu bölgesinde kullanılan ve yakınma, feryat anlamları içeren bir deyiş. aynı zamanda sibel can tarafından seslendirilen bir türkü adı.
http://www.youtube.com/watch?v=SPQ6Lal1KUg
bugünlerde işler güçler dizisinde salih karakterinden sıkça duyuyoruz, "havar komşular havar, x'i patates etmişler, havar..." şeklinde. günlük hayatta da kullanılası bir ünlem. ben kullanıyorum. örnek:
"havar komşular havar, madrid'i patates etmişler, havar..." [ybkz]swh[/ybkz]
http://www.youtube.com/watch?v=SPQ6Lal1KUg
bugünlerde işler güçler dizisinde salih karakterinden sıkça duyuyoruz, "havar komşular havar, x'i patates etmişler, havar..." şeklinde. günlük hayatta da kullanılası bir ünlem. ben kullanıyorum. örnek:
"havar komşular havar, madrid'i patates etmişler, havar..." [ybkz]swh[/ybkz]
bild gazetesi tarafından, önümüzdeki sezon [ybkz]swh[/ybkz] jose mourinho ile birlikte chelsea'ye transfer olacağı iddiası ortaya atılan futbolcu. mario götze'nin bayern münih'e transferini de ilk bu gazete duyurmuştu.
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/25/ikisi-bir-arada-londraya/
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/25/ikisi-bir-arada-londraya/
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?