8 nisan 2013 real madrid malaga maçında, real madrid kariyerindeki 200. golünü atan futbolcu. 197 maçta 200 gol. (vurgula: 197 maçta 200 gol). kal işte şu takımda.
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/05/09/real-madrid-tarihine-altin-harflerle/
gerektiğinde, güzel bir intikam şekli olarak da düşünülebilir. bi saniye, not alıyorum. [ybkz]swh[/ybkz]
böcek gördüğü zaman aklı çıkan ve çıldırmışcasına ortamı terk eden insanların sahip olduğu fobi. bir kere odada gördüysem ve odadan çıktığını gözümle görmediysem, imkânı yok kalamam o odada. adana'da yaşarken bu konuyla ilgili pek çok travmatik deneyimim oldu. oralarda yaşamayanlar bilmez; esas hamamböceği oradakilerdir. kahverengi, devasa ve uçabilen cinsten. yazarken bile içim kalktı. kapatıyorum konuyu.
balkonu olmayan müstakil evler için, "damda uyumak" şeklinde bir versiyonu bulunan eylem. adanalı olmama rağmen hiçbir zaman yapmadım ve yapamam da sanırım.
(bkz: böcek fobisi)
(bkz: böcek fobisi)
ülkemizdeki önemli geçim kaynaklarından biri.
tottenham'ın büyük bir fırsat teptiği maç.
an itibariyle bursa atatürk stadyumu'nda yapılmakta olan törenle, son yolculuğuna uğurlanmaktadır.
http://www.ntvspor.net/video-galeri/baskana-veda
http://www.ntvspor.net/video-galeri/baskana-veda
bir süre kullandıktan sonra, "n'apıyorum lan ben?" diyerek hesabımı sildiğim uygulama.
http://www.youtube.com/watch?v=S2s5qauPGE4
---alıntı---
Lisanslı ürünlerimizi taraftarlarımızla buluşturan Kartal Yuvası, bu özel maç öncesinde taraftarlarımıza bir sürpriz hazırladı.
Karşılaşmanın oynanacağı gün sabah saatlerinden itibaren BJK İnönü Stadı hatırasını üzerinizde taşıyabileceğiniz t-shirt ve atkılarımız, Beşiktaş Merkez ve BJK inönü Stadı'ndaki mağazalarımızda taraftarlarımızın beğenisine sunulacak olup, ilerleyen günlerde tüm Kartal Yuvası Mağazalarımızda Satışa sunulacak.
Her Beşiktaşlı'nın üzerinde gururla taşıyacağı t-shirt ve atkılarla birlikte taraftarlarımızın tribünlerde bir şölen havası estirmesini bekliyoruz.
---alıntı---
http://www.bjk.com.tr/tr/haber/55607
Lisanslı ürünlerimizi taraftarlarımızla buluşturan Kartal Yuvası, bu özel maç öncesinde taraftarlarımıza bir sürpriz hazırladı.
Karşılaşmanın oynanacağı gün sabah saatlerinden itibaren BJK İnönü Stadı hatırasını üzerinizde taşıyabileceğiniz t-shirt ve atkılarımız, Beşiktaş Merkez ve BJK inönü Stadı'ndaki mağazalarımızda taraftarlarımızın beğenisine sunulacak olup, ilerleyen günlerde tüm Kartal Yuvası Mağazalarımızda Satışa sunulacak.
Her Beşiktaşlı'nın üzerinde gururla taşıyacağı t-shirt ve atkılarla birlikte taraftarlarımızın tribünlerde bir şölen havası estirmesini bekliyoruz.
---alıntı---
http://www.bjk.com.tr/tr/haber/55607
real madrid'i çalıştırdığı süreçte, bugüne kadar, real madrid'in rezerv takımı olan castilla'dan 18 oyuncuya a takımda forma vermiştir.
https://pbs.twimg.com/media/BJx0qXoCMAIntpi.png:large
https://pbs.twimg.com/media/BJx0qXoCMAIntpi.png:large
8 mayıs 2013 real madrid malaga maçı sonrası, önümüzdeki sezon real madrid'de kalıp kalmayacağı sorusuna, "tabii ki burada olacağım" şeklinde cevap vermiştir. ay hadi inşallah ya.
--aitor karanka--
-mesut özil'in ayak bileğinde bir sakatlık var ama detayları yarın öğreneceğiz.
-ıslıklar? taraftarlar istediklerini yapar, teknik ekip de kazanmak için ne gerekiyorsa onu. taraftarlara saygımız var.
-real madrid'de kalmak, hem cristiano ronaldo hem de real madrid için en iyisi olur. o bir fenomen.
-taraftarlar geçen sene "pipita [ybkz]swh[/ybkz] bizimle kal" diye bağırıyorlardı, şimdi onu ıslıklıyorlar. ama biz pipa'ya güveniyoruz.
-pepe? şaşkınım; bugüne kadar onu yerden yere vuruyordunuz, [ybkz]swh[/ybkz] şimdi savunuyorsunuz.
-jose mourinho burada kalırsa, ben de onunla devam ederim ama giderse, ben de kalmam. bir gün teknik direktör olarak kendi takımımı çalıştıracağım ama bunun ne zaman olacağını şu an bilmiyorum.
--aitor karanka--
-mesut özil'in ayak bileğinde bir sakatlık var ama detayları yarın öğreneceğiz.
-ıslıklar? taraftarlar istediklerini yapar, teknik ekip de kazanmak için ne gerekiyorsa onu. taraftarlara saygımız var.
-real madrid'de kalmak, hem cristiano ronaldo hem de real madrid için en iyisi olur. o bir fenomen.
-taraftarlar geçen sene "pipita [ybkz]swh[/ybkz] bizimle kal" diye bağırıyorlardı, şimdi onu ıslıklıyorlar. ama biz pipa'ya güveniyoruz.
-pepe? şaşkınım; bugüne kadar onu yerden yere vuruyordunuz, [ybkz]swh[/ybkz] şimdi savunuyorsunuz.
-jose mourinho burada kalırsa, ben de onunla devam ederim ama giderse, ben de kalmam. bir gün teknik direktör olarak kendi takımımı çalıştıracağım ama bunun ne zaman olacağını şu an bilmiyorum.
--aitor karanka--
8 mayıs 2013 real madrid malaga maçında sakatlanan oyuncu. henüz durumu ile ilgili bir açıklama yapılmadı.
#265300
#266412
kaçınılmaz bir sonuç olarak, 8 mayıs 2013 real madrid malaga maçında kadro dışı kalmıştır.
#266412
kaçınılmaz bir sonuç olarak, 8 mayıs 2013 real madrid malaga maçında kadro dışı kalmıştır.
real madrid'in, santiago bernabeu stadyumu'nda aldığı 1000. galibiyettir. malaga için, talihsizlikler dizisi olarak özetlenebilecek bir maç oldu. maçın henüz 20. dakikasında 10 kişi kaldılar. kaleci cristiano ronaldo'nun penaltısını kurtardı ama o pozisyonda bir sakatlık geçirince, 10 dakika sonra oyundan çıkmak zorunda kaldı. böylece ilk yarıda 2 değişiklik yapmak zorunda kaldılar. en sonunda da 9 kişi kalarak tüyü dikmiş oldular. real madrid de, şampiyonluk yarışından kopmalarına sebep olan maçlardan biri olan, ilk yarıda 3-2 kaybettikleri maçın intikamını almış oldu.
edit: ayrıca mesut özil'in, 82. dakikada sakatlanarak sedye ile oyundan çıktığı maç.
edit: ayrıca mesut özil'in, 82. dakikada sakatlanarak sedye ile oyundan çıktığı maç.
hüseyin göçek ve yardımcıları tarafından kaderiyle oynanan, kim bilir kaçıncı maç. ilk uzatma bölümünde necati ateş'in attığı ve ofsayt gerekçesiyle geçersiz sayılan gol, ofsayt değildi. "şu adama hâlâ maç veriyorlar" diyeceğim de, öyle demediğimiz hakem yok gibi bir şey zaten. istediğiniz oldu, trabzon-fener finali. bol bol kaos ortamı olur artık, kına yakarsınız.
----------------alıntı----------------
11 Mayıs 2013 Cumartesi akşamı inönü Stadı'mıza veda edeceğimiz Beşiktaş-Gençlerbirliği maçımıza yoğun ilgiden dolayı büyük taraftarımıza ve özellikle BJK Bonus Card sahiplerine teşekkür ederiz.
Tarihi şerefli ve güzel anılarla dolu olan stadımızdan, camiamıza yakışır bir şekilde yeniden inşaa edilecek stadımıza en kısa zamanda dönmek üzere ayrılacağımız bu son müsabakada, takımımızı desleklemek ve hep birlikte stadımızı büyük bir coşkuyla şölen havasına çevirmek için, yenilenme öncesi stadımızda son kez taraftarımızla buluşacak olmamız bizi ayrıca mutlu etmektedir.
Hep birlikte bu anlamlı vedada buluşmak dileğiyle, tüm taraftarımızı sevgi ve saygıyla kucaklıyoruz.
----------------alıntı----------------
http://www.bjk.com.tr/tr/haber/55602
11 Mayıs 2013 Cumartesi akşamı inönü Stadı'mıza veda edeceğimiz Beşiktaş-Gençlerbirliği maçımıza yoğun ilgiden dolayı büyük taraftarımıza ve özellikle BJK Bonus Card sahiplerine teşekkür ederiz.
Tarihi şerefli ve güzel anılarla dolu olan stadımızdan, camiamıza yakışır bir şekilde yeniden inşaa edilecek stadımıza en kısa zamanda dönmek üzere ayrılacağımız bu son müsabakada, takımımızı desleklemek ve hep birlikte stadımızı büyük bir coşkuyla şölen havasına çevirmek için, yenilenme öncesi stadımızda son kez taraftarımızla buluşacak olmamız bizi ayrıca mutlu etmektedir.
Hep birlikte bu anlamlı vedada buluşmak dileğiyle, tüm taraftarımızı sevgi ve saygıyla kucaklıyoruz.
----------------alıntı----------------
http://www.bjk.com.tr/tr/haber/55602
sivasspor'un neden bu kadar dağıldığını anlayamadığım maç. beşinci gol de yenmez ayrıca. insan gerçekten hayret ediyor.
sadece bjk bonus sahipleri için ayrılan biletlerin bittiğini düşündüğüm karşılaşma. bence yarın, bütün tribünler için olmasa da genel satış açılacaktır. tamamen tükenmiş olsa, resmi siteden duyurulurdu.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?