-----alıntı-----
Beşiktaş, bu sezon önde götürdüğü ama kazanamadığı maçlarda toplam 15 puan kaybetti (dışarda gaziantep; içerde galatasaray, bursa, eskişehir, ibb, karabük, gaziantep).
Beşiktaş bu sezon 85. dakikadan sonra yediği gollerle toplam 7 puan kaybetti (içerde galatasaray, eskişehir, gaziantep ve dışarda gaziantep maçları).
-----alıntı-----
yıldız erkek basketbol takımının, türkiye şampiyonası'nda dün anadolu efes ile oynadığı maçtaki hakem kararlarıyla ilgili bir video hazırlanmış:
http://www.trendbasket.net/tr/2013/05/10/diger/yorumsuz-bandirma-kirmizi-anadolu-efes-maci-hakem-kararlari-video/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
http://www.trendbasket.net/tr/2013/05/10/diger/yorumsuz-bandirma-kirmizi-anadolu-efes-maci-hakem-kararlari-video/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
an itibariyle 8 sayfa olan ve günün bitmesine henüz 2 saat olduğu düşünüldüğünde, kendi rekorunu kırmaya oldukça yakın olan, sol yan.
#267597 oylama internet üzerinden, taraftar oylaması şeklinde yapıldıysa; "real madrid karşısında 'beş beş' diye bağırmak" olayını bile şeref, onur ve gurur meselesi yapan galatasaray taraftarı, burak açık ara öne geçene kadar oylara abanarak kazandırmıştır. normal.
medyanın, hakkında her gün türlü türlü senaryolar yazmasından bunalarak, kulübün de onayıyla kendisine twitter hesabı açmış olsa gerek. resmi açıklamayı beklemeden, kendi cevabını kendi versin ya da işte onun adına kim kullanacaksa hesabı. [ybkz]swh[/ybkz]
türkiye şampiyonası'nda çeyrek finale yükselen takımımız. çeyrek finaldeki rakibimiz tofaş. maç, yarın saat 17.00'de oynanacak.
https://www.bjk.com.tr/tr/haber/55614/
https://www.bjk.com.tr/tr/haber/55614/
tam bir çılgın.
http://instagram.com/p/ZGIDl1Fq4X/
fotoğraf açıklaması şu: "kaçırmış olsam da, bu smaç, hâlâ benimle birlikte sıçrayabileceğini düşünenlere gelsin." hashtag'ler: "bir daha düşün", "efsane geri döndü" (the boy is back demiş, türkçe karşılığı bu olsa gerek.) [ybkz]swh[/ybkz] yürü be pops, ser hepsini yere! [ybkz]swh[/ybkz]
http://instagram.com/p/ZGIDl1Fq4X/
fotoğraf açıklaması şu: "kaçırmış olsam da, bu smaç, hâlâ benimle birlikte sıçrayabileceğini düşünenlere gelsin." hashtag'ler: "bir daha düşün", "efsane geri döndü" (the boy is back demiş, türkçe karşılığı bu olsa gerek.) [ybkz]swh[/ybkz] yürü be pops, ser hepsini yere! [ybkz]swh[/ybkz]
manchester united'ın yeni menajeri olduğu, kulüp tarafından resmi olarak açıklanmıştır.
http://www.tbf.org.tr/tbfweb/tbfweb2.nsf/($$TBFV1_BasinBulteni_All_WEB_View)/1705FDC1A2646A2FC2257B66003897E1?OpenDocument
-----alıntı-----
Ligde kural hatası nedeniyle oynanmayan Banvit-Tofaş mücadelesinin oynanması durumunda Beşiktaş Play-Off'larda Banvit ile eşleşecek. bu maçın oynanmaması durumunda ise takımımız, Play-Off'larda Fenerbahçe Ülker ile eşleşecek.
-----alıntı-----
ben hiçbir şey anlamadım bu işten. biri bana bunun niye böyle olduğunu açıklasın lütfen. [ybkz]swh[/ybkz] hiç anlamadım ben ama durum böyleyse oynanmasın, yine geçen seneki gibi efsane bir fenerbahçe eşleşmesi olsun. eheh.
Ligde kural hatası nedeniyle oynanmayan Banvit-Tofaş mücadelesinin oynanması durumunda Beşiktaş Play-Off'larda Banvit ile eşleşecek. bu maçın oynanmaması durumunda ise takımımız, Play-Off'larda Fenerbahçe Ülker ile eşleşecek.
-----alıntı-----
ben hiçbir şey anlamadım bu işten. biri bana bunun niye böyle olduğunu açıklasın lütfen. [ybkz]swh[/ybkz] hiç anlamadım ben ama durum böyleyse oynanmasın, yine geçen seneki gibi efsane bir fenerbahçe eşleşmesi olsun. eheh.
thy euroleague 2012 2013 sezonunun en iyi ikinci 5'ine seçilerek, bugüne kadar en iyi 5'te yer alan en genç oyuncu olmuştur.
bir ferdi tayfur şarkısı. melodisiyle, şampiyonluk görmeden yaşarsak eğer bestesine ilham kaynağı olmuştur.
http://www.youtube.com/watch?v=KTU3Zzze1VQ
edit: 9000. entry'm de ferdi abi şarkısına kısmetmiş demek. [ybkz]swh[/ybkz]
http://www.youtube.com/watch?v=KTU3Zzze1VQ
edit: 9000. entry'm de ferdi abi şarkısına kısmetmiş demek. [ybkz]swh[/ybkz]
bir insana, herhangi bir konuda ne yapması/ne söylemesi/nasıl davranması gerektiğini söylemek anlamına gelen deyim. ne yazık ki ülkemizde, bitmeyen kronik bir hastalık olarak oldukça yaygındır. kültür, yetiştiriliş tarzı gibi pek çok sebebi var mutlaka ama artık bitsin ya. karşınızdaki kişi sizden akıl istemediği sürece, böyle bir şey yapmaya hakkınız yok. insanların bunu artık anlaması gerek. fikrini söylemek ile akıl vermek, çok başka şeyler. taraftarlıkla ilgili mevzularda da sıkça karşılaşıyoruz bu durumla. kombine almayanlar şimdi bilet kovalıyormuş da, tribünde bağıranlar maçlara gitmeyi daha çok (vurgula: hak ediyormuş ) da, falan filan. ne münasebet ya? kendi kendinizi kanaat önderi ilan etmekten bir vazgeçin artık. ne kimse sizin gibi yaşamak zorunda ne de sizin yaptıklarınız %100 doğru. herkes aklını kendine saklamalı, aksi gerekmediği sürece.
silahlı terör örgütü olmadıklarına karar verilmiş. aaa değil miymiş gerçekten? 1 senedir yakalayabilmiş olsaydınız, o zaman kesin terör örgütü olurlardı. hayat işte.
http://www.cumhuriyet.com.tr/?hn=415548&kn=7&ka=4&kb=7
http://www.cumhuriyet.com.tr/?hn=415548&kn=7&ka=4&kb=7
sezonun en değerli oyuncusu [ybkz]swh[/ybkz] vassilis spanoulis olmuştur.
euroleague'de 2012-2013 sezonun mvp'si olmuştur. daha önce iki kez final four mvp'si seçilen spanoulis, ilk kez euroleague mvp'si seçildi.
http://www.euroleague.net/news/i/113134/180/vassilis-spanoulis-named-bwin-mvp-of-the-2012-13-turkish-airlines-euroleague
http://www.euroleague.net/news/i/113134/180/vassilis-spanoulis-named-bwin-mvp-of-the-2012-13-turkish-airlines-euroleague
(bkz: kulübe yakın kaynaklar)
adam tam bir troll çıktı.
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/05/09/anlat-hocam-dinliyoruz/
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/05/09/anlat-hocam-dinliyoruz/
yataktaki performansına güvenen insan eylemi. "bundan sonra bunlara ihtiyacın olmayacak" mesajı vermek istiyor olabilir. [ybkz]swh[/ybkz]
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?