şu saatten sonra [ybkz]swh[/ybkz] hâlâ kendisini savunanla futbol tartışmam. bi' siktirip gitsinler, affedersiniz.
bursaspor'un 3-0 öne geçtiği maç.
manuel fernandes'in bir türlü vazgeçemediği direk. süper lig'deki bütün takımlar fernandes'in keseceği noktayı ezberledi ama ön direk sevdası bitmedi. ben bu entry'yi yazarken, bursaspor üçüncü golü attı.
(bkz: 8 nisan 2013 bursaspor beşiktaş maçı)
(bkz: 8 nisan 2013 bursaspor beşiktaş maçı)
8 nisan 2013 bursaspor beşiktaş maçında büyük hayal kırıklığı yaratmakta olan futbolcumuz. özellikle duran toplarda baya büyük saçmaladı şu ana kadar. kendine gel yiğidim, ne olur.
52. dakikada mustafa pektemek çıktı, holosko girdi. holosko, hadi be oğlum be, hadi.
edit: ikinci yarı da mehmet akgün - necip uysal değişikliğiyle başlamıştı.
edit: ikinci yarı da mehmet akgün - necip uysal değişikliğiyle başlamıştı.
"büyük" maçlarda yaptığı fantastik kadro seçimleriyle, 2012-2013 sezonunu çöpe atan hoca.
çevirmemizin mümkün olmadığı maç. bursaspor'dan fark yiyeceğiz. şu ana kadarki acizlikle, hak ettiğimiz bu maalesef.
ilk 25 dakika itibariyle; bursaspor'u barcelona yaptığımız maç. böyle acizlik, böyle bir ne yaptığını bilmezlik görülmedi.
pinto'nun golüyle 15. dakikada öne geçti bursa. geliyorum diyordu gol zaten ilk dakikadan beri de, pinto'nun golden sonra kime "sus" işareti yaptığını çözemedim ben. bu arada asist batalla'dan geldi.
lig tv'nin muhteşem ikilisi melih gümüşbıçak - melih şendil için kullanılan isim. sadece beşiktaş maçlarında yaptıkları "taktiksel" ve akıl verir tarzda yorumlarıyla dikkat çeken bir ikilidir. galatasaray veya fenerbahçe'nin maçlarında bu ukalalığa rastlayamazsınız.
melihgiller'in şendil olanı. 8 nisan 2013 bursaspor beşiktaş maçında da gereksiz yorumlarıyla bizleri tüketmek üzere karşımızda.
gasper vidmar 15 sayı 13 ribaund, tutku açık 13 sayı 2 ribaund 4 asist, serhat çetin 12 sayı 3 ribaund 2 asist, cemal nalga 11 sayı 6 ribaund, cevher özer 9 sayı 2 ribaund ve daniel ewing 8 sayı 3 ribaund 7 asist ile oynadı.
8 nisan 2013 beşiktaş aliağa petkim maçında attığı 15 sayı ile, takımın en skorer oyuncusu olmuştur. 13 tane de ribaund almış.
(bkz: double double)
(bkz: double double)
79-66 kazandığımız maç. son hücumda bomboş kalan gasper vidmar bir üçlük denedi ama, olmadı. [ybkz]swh[/ybkz] aldığı ribaund'lar ve attığı sayılarla, galibiyette katkısı büyük. kurban olduğumun sempatiği.
filip holosko'nun ilk 11'de yer almaması ile ilgili, diyecek bir şey bulamadığım karşılaşma. mustafa pektemek oynayacağı için bir şey demiyorum ama, doğanın kanununa aykırı bir durum. neyse.
lig tv'nin, futbol spikerine sundurduğu karşılaşma. adam bariz zorlanıyor. molaların televizyon molası olduğundan haberi yok falan. ayrıca anonsçumuz da her zamanki anonsçu değil. resmen kimse sallamamış la maçı. bu arada üçüncü periyodun ortalarında biraz toparlandık ve farkı 10 sayıya kadar çıkardık.
an itibariyle tt arena'da düzenlediği basın toplantısında, 9 nisan 2013 galatasaray real madrid maçında forvet pozisyonunda kimi oynatacağı sorusuna "bunun cevabını biliyorum ama şu an söylemek istemiyorum." şeklinde cevap vermiştir. samet aybaba olsaydı kesin söylerdi. [ybkz]swh[/ybkz]
9 nisan 2013 galatasaray real madrid maçında pepe oynayabilseydi bile, kendisinin burak'a yapacağı olası kasaplıkları göremeyecektik. çünkü; #255858
şu sıralar, gücendikleri mevzulara bir yenisini eklemekle meşgul olan taraftar. real madrid'in inönü'deki idmanını bjk tv'nin canlı yayınlayıp, taraftarların da izlemeye gitmesine gücenmişler. eziklik olarak yorumlamışlar bunları. ya siz gerizekâlı mısınız? bjk tv'nin stat içinde stüdyosu var, real madrid ayaklarına kadar gelmiş ve yayın yapmasınlar, öyle mi? peki şu an ntvspor manşetlerinin en başında yer alan şu videoya ne diyeceksiniz?
http://www.ntvspor.net/video-galeri/real-madrid-inonude
he, ntvspor da fener taraftarıydı ama değil mi? kesin öyle diyorlardır. lan bu nasıl bir kendini dev aynasında görmek. bu ne burnu büyüklük, bir dönün kendinize bakın be. real madrid'i inönü'de görmek, bir insana hayatında kaç kere nasip olur ki? neymiş efendim, anca antrenmanını izlermişiz. bu cümleyi kurmak eziklik ve kompleks değil; dünya çapında milyonlarca taraftarı olan bir takımın oyuncularını yakından görmeyi, forma imzalatmayı istemek eziklik, öyle mi? ne küçük dünyanız varmış be. tur umutları suya düşünce tabi, böyle saçmalıklara kafa yormaya başladınız. bırakın bu işleri de, real'in yarın sizi eşşekten düşmüşe çevirmemesi için dua falan edin bence. hatta kalkın gelin stada da ortam şenlensin. sonuçta yarınki maçta forma imzalatma falan gibi bir şansınız olmayacak. gerzekler sizi.
http://www.ntvspor.net/video-galeri/real-madrid-inonude
he, ntvspor da fener taraftarıydı ama değil mi? kesin öyle diyorlardır. lan bu nasıl bir kendini dev aynasında görmek. bu ne burnu büyüklük, bir dönün kendinize bakın be. real madrid'i inönü'de görmek, bir insana hayatında kaç kere nasip olur ki? neymiş efendim, anca antrenmanını izlermişiz. bu cümleyi kurmak eziklik ve kompleks değil; dünya çapında milyonlarca taraftarı olan bir takımın oyuncularını yakından görmeyi, forma imzalatmayı istemek eziklik, öyle mi? ne küçük dünyanız varmış be. tur umutları suya düşünce tabi, böyle saçmalıklara kafa yormaya başladınız. bırakın bu işleri de, real'in yarın sizi eşşekten düşmüşe çevirmemesi için dua falan edin bence. hatta kalkın gelin stada da ortam şenlensin. sonuçta yarınki maçta forma imzalatma falan gibi bir şansınız olmayacak. gerzekler sizi.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?