http://www.kartalbakisi.com/futbol/besiktasta-ceza-gibi-antrenman-h20612.html
aferin hocam, çok güzel düşünmüşsün. hatta keşke çöp kutusunun yanına gönderip tek ayak üstünde bekleme cezası da verseydin, az olmuş o. takımda bu kadar çok sakatlık problemi yaşanırken ve bu durumun, antrenman, kondüsyon vs ile alâkalı olduğu düşünülürken, gerçekten mükemmel bir ceza olmuş. daha iyisi olamazdı. yalnız böyle devam edersen hocam, senin cezan da, yıllardır hayalini kurduğun görevden, ardında hayatının en kötü anılarını bırakarak (vurgula: gönderilmek) olacak.
kişinin, beşiktaş'ı çocuğu gibi sevmesinden kaynaklandığını düşündüğüm özlem türü. [ybkz]swh[/ybkz]
eurocup 2012-2013 sezonu'nda yılın koçu seçilmiştir.
http://www.eurocupbasketball.com/eurocup/news/i/111886/3735
http://www.eurocupbasketball.com/eurocup/news/i/111886/3735
http://www.youtube.com/watch?v=MpJV5aXVh4Q
#256222 numaralı entry'de görülen performansın benzerlerini, anadolu efes ile oynayacakları çeyrek final serisinde de görmek istediğim oyuncu. söndürün artık şunların havasını.
türk hakemlerinin, gasper vidmar'a yapıldığında çalmamaya yemin ettiği faul türü.
gasper vidmar'ın, 8 nisan 2013 beşiktaş aliağa petkim maçında ulaştığı performans. [ybkz]swh[/ybkz] [ybkz]swh[/ybkz] faul atışlarını da yavaş yavaş sokmaya başladı. gitmesin.
(bkz: 7 ekim 2012 fenerbahçe beşiktaş maçı)
(bkz: 9 mart 2013 trabzonspor beşiktaş maçı)
(bkz: 1 nisan 2013 mersin idman yurdu beşiktaş maçı)
(bkz: 8 nisan 2013 bursaspor beşiktaş maçı)
hangisini seçsem, diğerlerine haksızlık olacakmış gibi hissediyorum.
(bkz: 9 mart 2013 trabzonspor beşiktaş maçı)
(bkz: 1 nisan 2013 mersin idman yurdu beşiktaş maçı)
(bkz: 8 nisan 2013 bursaspor beşiktaş maçı)
hangisini seçsem, diğerlerine haksızlık olacakmış gibi hissediyorum.
"4 aydır oynamayan, 33 yaşında bir futbolcu" diyerek, kendisi için en doğru tanımı yapmıştır 8 nisan 2013 bursaspor beşiktaş maçı sonrası. anlayana.
2012-2013 sezonunun ikinci yarısında, beşiktaş futbol takımının yaşadığı büyük düşüşün sebebini özetleyen samet aybaba cümlesi. "her önemli maçta ayrı bir fantazi denemek" olarak hayata geçmiş ve en çok ihtiyaç duyduğu sezonda, beşiktaş'ın avrupa hedefini tehlikeye atmıştır. hoş, aybaba ile avrupa'da oynamak ister miyiz, ondan da emin değilim; o ayrı.
(bkz: önümüzdeki maçlara bakacağız)
(bkz: önümüzdeki maçlara bakacağız)
"samet aybaba, macera aramayı seviyor." diyerek 8 nisan 2013 bursaspor beşiktaş maçını özetlemiştir. maçın tek cümlelik özeti budur.
bir samet aybaba savunması. "kaçışı" desek daha doğru olur. fantastik kadro seçimleri sonrası takım sıçınca, bu bahaneye sığınır genelde.
3-0 kaybettiğimiz maç. 3-0 kaybettiğimiz maç. 3-0 kaybettiğimiz maç. 7 ekim 2012 fenerbahçe beşiktaş maçından beri ilk kez 3 fark yediğimiz maç 3-0 kaybettiğimiz maç. 3-0.
benim için bitmiştir. bundan sonra [ybkz]swh[/ybkz] kazanacağı hiçbir başarı (!) kendisine destek vermemi sağlayamaz.
9 mart 2013 trabzonspor beşiktaş maçından sonra, bu sezon en çok koyan ikinci maç oluyor şahsım adına. vizyonunu seveyim samet aybaba ya, sinirden ağlattın. yerinde olsam, maç sonu basın toplantısına çıkmazdım.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?