476 arsenal - galatasaray / h0 / 3.40
477 atletico madrid - juventus / alt / 1.50
526 trabzon - legia varşova / h0 / 3.30
540 tottenham - beşiktaş / alt / 1.80
toplam oran: 30,29
2 ekim 2014 tottenham hotspur beşiktaş maçını yönetecek hakem.
yapımı hızla devam eden stad.
http://www.mustafavmms.com/wp-content/uploads/2013/07/vodafone-arena-29.09.2014-57.jpg
http://www.mustafavmms.com/wp-content/uploads/2013/07/vodafone-arena-29.09.2014-31.jpg
http://www.mustafavmms.com/wp-content/uploads/2013/07/vodafone-arena-29.09.2014-24.jpg
http://www.mustafavmms.com/wp-content/uploads/2013/07/vodafone-arena-29.09.2014-25.jpg
http://www.mustafavmms.com/wp-content/uploads/2013/07/vodafone-arena-29.09.2014-09.jpg
http://www.mustafavmms.com/wp-content/uploads/2013/07/vodafone-arena-29.09.2014-44.jpg
http://www.mustafavmms.com/wp-content/uploads/2013/07/vodafone-arena-29.09.2014-57.jpg
http://www.mustafavmms.com/wp-content/uploads/2013/07/vodafone-arena-29.09.2014-31.jpg
http://www.mustafavmms.com/wp-content/uploads/2013/07/vodafone-arena-29.09.2014-24.jpg
http://www.mustafavmms.com/wp-content/uploads/2013/07/vodafone-arena-29.09.2014-25.jpg
http://www.mustafavmms.com/wp-content/uploads/2013/07/vodafone-arena-29.09.2014-09.jpg
http://www.mustafavmms.com/wp-content/uploads/2013/07/vodafone-arena-29.09.2014-44.jpg
şampiyonlar ligi gruplarında 3. torbadan şampiyon wolfsburg'u çeken başarıdır.
beşiktaş teknik direktörü olmasına realist bir pencereden bakarsak gayet olumlu bir hamle olacaktır kendisi. tekrar belirtelim; galatasaray ve fenerbahçe rezil bir sezon geçiriyor ve bizim bu fırsatı tepmememiz lazım. kendisi bilic'ten daha başarılı olacak mıdır ? evet. gs gibi yabancı ve ligi bilmeyen bir adamı getirip kumar oynayacağına bu adamı getirmek daha doğru olacaktır. çok basit bir denklem. yoksa beşiktaş hakkında yapmaması gereken yorumlar yapmış falan teferruat bunlar. olaya rasyonel bakmak lazım, verirsin 1 senelik sözleşme, al şampiyon yap takımı dersin. onu dedi bunu dedi, şunu yaptı bunu yaptı teferruat bunlar. sene sonunda şampiyonluk kupasını kaldırırken kimin aklına gelecek bursa maçı sonrası dedikleri ? geçelim bunları.
takımlarına genel olarak savunma futbolu oynatan teknik adam. gel gelelim türkiye ligi'ni çok iyi bilmektedir. oyuna müdahale edeceği yeri ve zamanı da çok iyi bilmektedir. takımı 1-0 gerideyken oyundan forvet çıkartıp yerine başka bir forvet sokma gibi huyları da olmayacaktır. en azından böyle bir durumda orta sahadan 1 oyuncu alıp forveti ikileme cesaretini ve gerekliliğini gösterecektir. ligimizde 2 tane çok önemli başarıya imza atmıştır. ben kendisiyle uzun vadeli bir anlaşma yapalım falan demiyorum. zaten daha önce de birkaç entrymde beşiktaş'ta olmaması gerektiğini belirtmiştim. fakat durum şuan çok farklı. vasat bir galatasaray ve fenerbahçe var. bu sene mutlaka şampiyon olmamız gerekiyor. seneye de kendi stadımıza kavuştuğumuzda 3. yıldızı takmalıyız. zira galatasaray ve fenerbahçe ile aramızdaki makas sürekli açılıyor. bunun için de bilic gitmeli ve yerine ligi bilen, oyuna doğru müdahale edebilecek, rakibi iyi analiz eden türk bir teknik direktör gelmelidir. ertuğrul sağlam ve mehmet özdilek örneklerini türk olmaları ve türkiye ligi'ni iyi analiz edebilecekleri açısından veriyorum. galatasaray gibi ligi bilmeyen yabancı hocalarla bir kumar oynayacağına bu adamları getir diyorum. yani kendisi uluslararası düzeyde bir hocadır ve beşiktaş'a avrupa'da büyük başarılar yaşattıracaktır demiyorum. ama ligi kazandıracak güç ve potansiyeli kendisinde gördüğümü ifade ediyorum.
kayserispor'a türkiye kupası, bursaspor'a lig kupası aldırmış hoca.
beşiktaşımız'ın başına geçmesi gereken teknik direktör. slaven bilic ve saçma sapan takım yönetiminden sonra ilaç gibi gelecektir beşiktaş'a.
balık kokusundan tiksinen bir insan için iğrenç olan kokudur. neden bilmiyorum ama balık kokusu bana çok iğrenç geliyor. 4-5 saniyeden fazla içime çekemem, hemen kusacağım gelir, öğürürüm ve uzaklaşırım o kokunun olduğu yerden. sadece koku da sorun değil benim için, tadına da ısınamadım. geçenlerde konservede bir ton balık yiyeyim dedim, çıkarttım ağzımdan. keşke sevebilseydim şu hayvanı be. protein deposu, kaliteli yağ deposu mis gibi bir nimet.[ybkz]swh[/ybkz]
https://www.youtube.com/watch?v=dUwy9FO1CNc
27 eylül 2014 beşiktaş eskişehirspor maçını hatırlatmıştır.
maalesef hem taraftardaki hem de camiadaki kredisi çok yüksek olan hoca. keşke böyle olmasaydı da bu seneyi feda etmeden postalayabilseydik kendisini.
korkak bilic'in tek forvet çıkacağı maç. 4 defans oyuncumuz da defansta çakılı olacak. geriye düşmemiz durumunda çift forvete dönme veya çift ofansif orta saha[ybkz]swh[/ybkz] gibi bir hamle yapmayacak. yapacağı iş olcay kerim ve demba ba mustafa değişikliği olacak. at fav'a bekle.
her pozisyonda sakatlanmasıyla kabak tadı veren kaleci. bana nedense pek inandırıcı gelmiyor.
egosu çok yüksek olsa da yazdıklarının %99'u doğru olan kişi.
maç içinde sürekli aynı numaraları yapan oyuncu. maalesef 27 eylül 2014 beşiktaş eskişehirspor maçında da vasattı. topu ayağında çok tutup adamı kanser ediyor. önü boşalsa bile kaleyi vurmayı düşünmüyor, ya pas veriyor yada biraz daha topu sürüyor. dikine sürüp ceza sahasına yaklaşması gereken yerde geriye dönüyor, zorlamaması gereken geriye dönmesi gereken yerde dikine gidiyor ve topu kaptırıyor. nasıl olacak bilmiyorum.
27 eylül 2014 beşiktaş eskişehirspor maçında 1 gol atmış olan kanat oyuncumuz.
ciddi anlamda formsuz olan topçu. sene başında kendi kafamda kadro dizilişleri, yedek oyuncular falan düşünürken; ''sivok iyi ya, idare eder'' diyordum. maalesef edemiyor.
olimpiyat stadı'nda, yağmur ve çamur içinde oynanan maç. yalnız bu olimpiyat stadı'nda bir büyü var arkadaşlar. şöyle ki; beşiktaşlı oyuncular yağmuru çamuru hissediyor, ama karşısındaki rakip hissetmiyor. evet, gerçekten ilginç. bu yüzden kesinlikle kötü hava şartlarından dolayı kazanamadık deyip işin içinden çıkmalıyız.
ofsayttan gol attığımız maç. yediğimiz gol de ofsayt falan değildi. oyun olarak da haketmedik. ofsayttan attığımız gol de bala göte idi. adam akıllı ataklar geliştiremedik.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?