confessions

blackeagle1903

4. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 14964
  2. takipçi 0
  3. puan 235225

gökhan töre

blackeagle1903
yıpratılmaya çalışılan oyuncumuz. bir yerde çok iyi bir paylaşım gördüm : ''soma unutuldu, 17 aralık unutuldu ama 1 yıl önceki olayın muhabbeti yine başladı diye.beşiktaş'ın şampiyonluk yolunda olduğu senede renkliler mesaiye daha 5. haftadan başladı anlayacağınız. kulübün, takımın, taraftarın herkesin kenetlenmesi lazım. gökhan'ın oyununu çok beğenmem ama sahip çıkılması lazım.

slaven bilic

blackeagle1903
kendisini oldukça ağır ve sert yazılarla eleştirdiğim teknik direktör. yine eleştireceğim fakat bu sefer üslubumu bozmayacağım. malum balıkesir maçını geride bıraktık. o maçta birşey gözüme takıldı. attığımız golü aklınıza bir getirin. ceza sahasında 2 oyuncumuz var; mustafa ve demba ba. onları savunan 3 defans oyuncusu var. eğer kendisi çift forvete dönmeseydi demba ba orada tek olacaktı ve onu 2 kişi koruyacaktı. oğuzhan da ceza sahasında tek bir oyuncum var ve 2 kişi savunuyor orta açmak mantıksız olur deyip orta açmayacaktı, ya kenara ya geriye pas verecekti. doğal olarak gol pozisyonu ve gol olmayacaktı, maç 0-0 devam edecekti. zaten golü attığımızda dikkat ederseniz demba ba da topa vurmak için yükseliyor ve 2 oyuncu onu savunuyor. arkada mustafa 1 savunmacıyla başbaşa kalıyor ve iyi değerlendirerek gol oluyor. tam tersi de olabilirdi; mustafa önde 2 savunmacıyı bloklardı, arkada demba ba tek kalırdı ve golü yapardı. yani bunlar hep çift forvet. çift forvete döndün, buldun golü. akhisar gibi, arsenal gibi hücumu düşünen takımlara karşı tek fovet çıkmasını bile bir nebze anlarım ama gözünü seveyim 1 puan için 90 dakika kendi kalelerinin önüne dizilen anadolu takımlarına karşı tek forvet oynama. bak çift oynayınca görüyorsun sonucunu. akıl var mantık var. yapma gözünü seveyim.

pozisyonu da verelim gözünüzde daha iyi canlansın;

http://www.ligtv.com.tr/lig/spor-toto-super-lig/goller/2014-2015/5/besiktas/mustafa-pektemek-14492

olay budur abi.

edit: neyi eksiledin mübarek ? söyle yanlışımızı tartışalım.

gökhan töre

blackeagle1903
oyununu beğenmediğim topçu. hakan çalhanoğlu ve silahlı kavga meselesi sikimde değil. sahadaki oyununu etkisiz buluyorum ben. gol ve asisti yüksek değil kendisinin. neyse bu önemli değil, hızlı bir oyuncu ve topu rakip kaleye iyi taşıyor diyelim; ki öyle, fakat serseri mayın gibi. en olmadık yerde saçma pas hataları, en olmadık yerde savunmaya pas vererek hücumu bitirme, şut çekilecek yerde pas pas verilecek yerde şut çekme... bu olumsuzlukların hepsi var bu adamda. balıkesir maçında[ybkz]swh[/ybkz] kendisine çok dikkat ettim, maalesef olumlu pek bir numarasını göremedim. tek artısı taçı serdar'a bırakmayıp hızlı bir şekilde oğuzhan'a vermesi oldu. sonra da gol oldu zaten.

olcay şahan

blackeagle1903
girdiği gol pozisyonlarını kaçırmasını eleştirenler, gökhan töre veya kerim frei'ın neden gol pozisyonuna giremediğini sorgulaması gerekir.

tanım: kanat oyuncusu olmasına rağmen neredeyse bir forvet kadar gol pozisyonuna girebilen, oyunu iyi okuyan oyuncu.

olcay şahan

blackeagle1903
73 maçta 22 gol 17 asist yapmasına rağmen eleştirilen oyuncu. hem de bir kanat oyuncusu olarak yapmış bunları. her girdiği pozisyon gol olsa zaten ribery falan olurdu, o zaman da beşiktaş'ta işi olmazdı. ilk 11'deki yeri sorgulanmayacak 3 isimden biridir.
439 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol