takımı arkaya yaslayıp gol yemekten bıkmamış olan hoca. öne geçince anadolu takımıymışız gibi geri çekildiğimize mi yanayım, öne geçtikten hemen sonra gol yememize mi anlamadım. yatıp kalkıp olcay ve demba ba'ya şükretsin.
hayal kırıklığına uğratan topçu. hayal kırıklığı, zira kendisinin arkasında duran ve iyi işler yapabileceğini düşünenlerdenim fakat şu anki durumu maalesef çok kötü. çok top eziyor, gereksiz çalım yapıyor, oyuna pozitif bir katkısı neredeyse yok. maalesef yanlış bir transfer olmuş kendisi.
19 ekim 2014 beşiktaş sivasspor maçında yediğimiz 1. goldeki hatayı yapan topçu. eğer orada topu kaptırmasa o atak korner olmayacak gol de gelmeyecekti. ama o pozisyonda kendisi kadar en az motta'nın da suçu var. onun dışında evet hatasızdı, evet iyi oynadı, evet iyi ortalar açtı. ama şu anki hızıyla asla adam eksiltebilecek, sıfıra inebilecek bir bek değildir. doğal olarak uygun şartlarda olacaksa iyi bir sağ bek alınması gerekir. gökhan töre'nin arkasına hızlı, adam eksiltebilen, sıfıra inip orta açabilen, ceza sahasına top sürebilen bek lazım.
güntekin onay ve ali ece'nin bugünkü söylemlerine bakarsak, devre arasında beşiktaş ile sözleşme imzalayacaktır. ali ece bu adamı öve öve bitiremiyor.
beşiktaş düşmanı bir okul çocuğudur.
19 ekim 2014 beşiktaş sivasspor maçının yıldızıdır.
tolga, serdar, sivok, ersan, motta, veli, atiba, olcay, kerim, gökhan, demba ba 11'i ile çıkacağımız maç.
olcay forvet arkası oynayacak.
olcay forvet arkası oynayacak.
izlemeyenlerin çok şey kaçırdığı maç. 2-3 liverpool kazandı. 84'e kadar liverpool 1-0 öndeydi. 85'te 1-1 oldu. 90'da liverpool 2-1 yaptı. 90+2'de qpr 2-2 yaptı. 90+4'te liverpool 3-2 öne geçti ve maç bitti. bu arada qpr'li defans oyuncusu 2 tane kendi kalesine gol attı.
4.5 saat kalan maç.
http://www.youtube.com/watch?v=TwrYPSzZN6c
bu ne lan ?[ybkz]swh[/ybkz] spiker de secdeye yattı.[ybkz]swh[/ybkz]
(bkz: sandalyeden düştüm)
bu ne lan ?[ybkz]swh[/ybkz] spiker de secdeye yattı.[ybkz]swh[/ybkz]
(bkz: sandalyeden düştüm)
beşiktaş futbol takımının yaşam biçimidir. deplasman zaten deplasman, ev de ev sayılmaz.
19.99 tl'dir. internet sitesinde çocuklar için olanını henüz göremedik. bayanlar için ise yalnızca tek renk ve 1 çeşit var.
http://www.kartalyuvasi.com.tr/pinfo.asp?pid=44017
edit: reyize rica.[ybkz]swh[/ybkz][ybkz]swh[/ybkz]
http://www.kartalyuvasi.com.tr/pinfo.asp?pid=44017
edit: reyize rica.[ybkz]swh[/ybkz][ybkz]swh[/ybkz]
özlenendir. izlemesi çok büyük bir keyif verir. 2014-2015 sezonunda bolca görmemiz dileğiyle.
(bkz: vah vah)
demba ba'nın süper lig'deki gol orucunu açacağı maç.
beraberlikle bitmesi halinde beşiktaş'a yarayacak maçtır. ayrıca maçta oynaması halinde emre, melo, burak, volkan ve alves gibi emek hırsızı ve kasapların ağır sakatlıklar geçirmesini, saha olaylarından dolayı yüksek cezalar alınmasını, kırmızı kartların havada uçuşmasını diliyorum.
henüz çocuklar için olanını internet sitesinde göremediğimiz t-shirt.
100 galatasaray - fenerbahçe / alt / 1.70
ben bu maça bir banko daha ekleyip yüklü basıcam. yada oranı yüksek bir maç ekleyip daha az basıcam. ama bu haftalık kuponum 2 maçtan oluşacak. 1. maçım, derbi.
2. maç yüksek oran için;
575 rizespor - balıkesirspor / h0 / 3.30[ybkz]swh[/ybkz]
2. maç düşük oran için;
419 bursaspor - eskişehirspor / alt / 1.60
ben bu maça bir banko daha ekleyip yüklü basıcam. yada oranı yüksek bir maç ekleyip daha az basıcam. ama bu haftalık kuponum 2 maçtan oluşacak. 1. maçım, derbi.
2. maç yüksek oran için;
575 rizespor - balıkesirspor / h0 / 3.30[ybkz]swh[/ybkz]
2. maç düşük oran için;
419 bursaspor - eskişehirspor / alt / 1.60
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?