beşiktaşımız'ın golcü hasretini dindirmiş topçudur. allah kaza bela vermesin.
hocanın ve oyuncuların büyük bir tebriği, alkışı hakettiği maç. bravo herkese.
demba ba'dan gol beklediğimiz maç. gol atıp secdeye yatmasını ve sırpları delirtmesini istiyorum.
nice mutlu seneler dilediğim yazar.
--alıntı--
"bu bilic'in beşiktaş'ı ligin sonunda, prandelli'nin galatasaray'ına da ismail kartal'ın fener'ine de 10 puan fark atar. f.bahçe ve g.saray aklını başına değiştirmez, doğru dürüst hocalar getirmezlerse lig nisan ayında biter, türkiye'de geleneksel olarak beşiktaş'ın fazla seyircisi olmadığı için de lig tv iflas eder. bu lafımın ne manaya geldiğini de herkes anlasın. "
--alıntı--
gerçekleri dile getirmiş olan yazar. batsın, yerle bir olsun, o şeref bizim olsun.
"bu bilic'in beşiktaş'ı ligin sonunda, prandelli'nin galatasaray'ına da ismail kartal'ın fener'ine de 10 puan fark atar. f.bahçe ve g.saray aklını başına değiştirmez, doğru dürüst hocalar getirmezlerse lig nisan ayında biter, türkiye'de geleneksel olarak beşiktaş'ın fazla seyircisi olmadığı için de lig tv iflas eder. bu lafımın ne manaya geldiğini de herkes anlasın. "
--alıntı--
gerçekleri dile getirmiş olan yazar. batsın, yerle bir olsun, o şeref bizim olsun.
karşılıklı gol olması muhtemel maç. anderlecht'e puan veya puanlar almasını diliyoruz.
iddaa'nın beşiktaş galibiyetine 2.10 oran verip tek maç olarak sunduğu maç.
tartışmasız sözlüğe en çok renk katan yazardır. dobra yazılar yazan, güzel tespitlerde bulunan bir beşiktaş aşığı kendisi. küfürbaz bir moderatör yüzünden gitmesi çok anlamsız bana göre. 30'lu yaşlarda olduğunu biliyorum kendisinin, bunca yıl çok şey yaşamıştır, bu yüzden kendisini vazgeçirmek için şöyle bir örnekle seslenmek istiyorum: elmalarla dolu bir ağaç var, bu ağaçtaki elmaların birkaçı kurtlu veya tam olmamış henüz. bu yüzden oradan uzaklaşıp orayı terketmek olur mu ? tabiki de olmaz onlarca sulu sulu elma duruyor orada. kendisini birkaç kişi haricinde herkes sayıyor, çoğunluk ise sevgi duyuyor.giderse çok şeyin eksileceğinden eminim, umarım kalır.
(bkz: tecavüz)
anlamlı sözlere sahip zakkum şarkısı.
akhisar onun golleriyle kümede kalsın yerine akhisar onun golleriyle avrupa'ya uçsun olarak söylenmesi gereken beste.
556 dnipro - qarabaqh / alt / 1.70
588 partizan - beşiktaş / 2 / 2.10
595 villeral - zürih / 1/1 / 1.70
-----------------------------------
513 galatasaray - dortmund / 2 / 1.55
551 young boys - napoli / üst / 1.55
593 tottenham - asteras tripolis / 1 / 1.15
588 partizan - beşiktaş / 2 / 2.10
595 villeral - zürih / 1/1 / 1.70
-----------------------------------
513 galatasaray - dortmund / 2 / 1.55
551 young boys - napoli / üst / 1.55
593 tottenham - asteras tripolis / 1 / 1.15
beşiktaş futbol takımınınen büyük sıkıntılarındandır. serdar'ın sakatlanmasından sonra büyük bir endişe var herkeste. atiba, necip ve ismail'den birinin bu bölgede oynaması muhtemel. benim gönlüm sol bekte ismail'den yana olacağından sağda necip'i kullanmalıyız diyorum, atiba'nın asla yeri değişmemeli.
bruno alves'in cezalı olduğu için oynamayacağı maç. kasap oynamıyor, eğer ki yağmur çamur olmazsa sakatsız belasız atlatılabilir bu maç. bir de 3 puan aldık mı, tadından yenmez.
2 kasım 2014 beşiktaş fenerbahçe maçında kasaplık yapamayacak olan haysiyetsiz. iyi ki direkt kırmızı gördü de kurtulduk şundan.
beşiktaş'ın 2-0 öndeyken bile puan kaybettiğini, taraftarına hiçbir zaman rahat maç izletemediğini göremeyenlerin yanılgısı. 19 ekim 2014 beşiktaş sivasspor maçında ilk 75 dakika atak bile olmayan 2 pozisyondan rakip şanslı 2 gol buluyor. ama son 10 dakikada her nedense 2-3 net gol pozisyonuna giriyor. ve biz buna masal diyoruz. bal gibi gerçektir. bilic takımı aynı tempoda oynatmalıdır, takımın fizik gücü azaldıysa da takıma pas yaptırıp oyunu rölantide tutturmalı, rakibe top vermemeyi öğretmelidir. elazığspor gibi takımların ''öne geçtim hemen kendi yarı sahama gömüleyim'' mantalitesi beşiktaş'a yakışmamaktadır. yakışmamanın da ötesinde beşiktaş'a ciddi kayıplar verdirmektedir.
6 hafta sahalardan uzak kalacağı söylenen oyuncu.
recep tayyip erdoğan'ın ''çok meraklıysan git parti kur'' söylemine benzer bir söylemle eleştirilen taraftardır.
son çıkan olaylar sonucu; taraftarın, kulübün, camianın yedirmemesi gereken topçudur.
olumlu bir hareketi neredeyse olmayan bek. yaptığı pozisyon hatasından dolayı golü yedik. elbette golün öncesinde serdar'ın topu kaptırmaması gerekiyordu ama bu onun hatasız olduğu anlamına gelmez. bilic'in sol beki ismail'e emanet etmesi şart.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?