confessions

avcarlıçürük

2. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 13432
  2. takipçi 0
  3. puan 246903

mehmet demirkol

avcarlıçürük
fenerbahçe ve galatasaray için yaptığı şu yorumlarla, hayatının en haklı dakikalarını yaşayan adam:

--alıntı--

hem galatasaray hem de fenerbahçe'nin “bize karşı komplo var” söylemlerine mehmet demirkol’dan eleştiri geldi. "bizdeki hem en güçlü hem en mağdur olma hali dünyada tektir" diyen demirkol, iki kulübü de eleştirdi.

--alıntı--

aynı konuşmanın devamında, "fatih terim'in mersin idman yurdu maçında yaptıklarını lucescu yapsa, şu an romanya'daydı." diyor. biz de yıllardır söylüyoruz aynı şeyleri ama, dinleyen yok.

video:http://www.ntvspor.net/video-galeri/hem-en-guclu-hem-en-magdur-olunmaz

real madrid

avcarlıçürük
yarın [ybkz]swh[/ybkz] kendilerini ağırlayacak olan türk telekom arena'yı, facebook sayfasından yayınladığı bir fotoğraf albümü ile tanıtan kulüp. dostum, ali sami yen demişsiniz ama burası bildiğimiz türk telekom arena.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150394234534953.1073741890.19034719952&type=1

barcelona regal

avcarlıçürük
thy euroleague 2012-2013 sezonu şampiyonluğunun en güçlü adayı. büyük bir sürpriz olmazsa, şampiyon olacaklarını düşünüyorum. ha istiyor muyum? tabii ki hayır. [ybkz]swh[/ybkz]

yaklaşık 1 ay sonra gelen edit: (olamadılar)

beşiktaş taraftarı

avcarlıçürük
euroleague'in 2012-2013 sezonu final four organizasyonu tanıtım videosunda, 1 saniyeliğine de olsa görülen taraftar. üstelik de "devotion is on" kısmında. bazen küçük şeylerle mutlu olmayı bilmek gerekir. [ybkz]swh[/ybkz]

http://www.youtube.com/watch?v=j4CZHTsnhog (10. saniyede görülebilir)

edit:http://c1304.hizliresim.com/18/8/lw4yd.jpg
caps'i alan semt bizim aşk bizim'e teşekkürler. [ybkz]swh[/ybkz]

tutku açık

avcarlıçürük
kendisine olan sevgimin, gün geçtikçe "fan girl" mertebesine yaklaştığı oyuncumuz. [ybkz]swh[/ybkz] acayip bir oyun görüşü ve zekâsı var adamda; öyle ki çoğu zaman, kendisine bu konuda ayak uyduracak oyuncu bulamıyor sahada. son örneği 5 nisan 2013 beşiktaş fenerbahçe ülker maçında yaşandı. pas verecek arkadaşını aradı bir süre, en son pası verdi ama verdikten sonra da bir çıldırdı, "başlarım yapacağınız işe" der gibisinden. bir de aynı maçın bitiminde, soyunma odasına, tribünlere bakıp çocuk gibi gülümseyerek gidişi vardı ki, o anın fotoğrafını çekmediğim için pişmanım. bir insan bu kadar mı güzel sevinir? [ybkz]swh[/ybkz] güzel adamdır yani. yetmezmiş gibi bir de ısırmalık oğlu var üstelik:https://www.bjk.com.tr/media/photos/1200X900_498043769.jpg
277 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol