confessions

avcarlıçürük

2. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 13432
  2. takipçi 0
  3. puan 246902

galatasaray medical park

avcarlıçürük
30 mart 2013 galatasaray mp pınar karşıyaka maçındaki rezalet nedeniyle, tbf disiplin kurulu tarafından 2 maç seyircisiz oynama cezası verilen takım. bu hafta oynayacakları fenerbahçe ülker maçı seyircisiz oynanacak bu durumda.

edit: para cezası da var.

http://www.tbf.org.tr/tbfweb/tbfweb2.nsf/bddbb8b0f5e6486fc2257206004154f8/d1f6547e13f1f56cc2257b48004895c1/$FILE/KARAR%20161%20GALATASARAY%20MED%C4%B0CAL%20PARK%20%E2%80%93%20PINAR%20KAR%C5%9EIYAKA%20BEKO%20BASKETBOL%20L%C4%B0G%C4%B0%20M%C3%9CSABAKASI%20HAKKINDA.pdf

samet aybaba

avcarlıçürük
"futbolcuların gece hayatı" vurgusunu, daha önce basın önünde de yapmışlığı bulunan hoca. bu konuda takıntılı olduğunu bilmeyen yok. tamam, "ifade edildi" tarzı haberciliğe itibar etmeyelim ama gözümüzün önündeki gerçekleri de görmezden gelecek değiliz.

beşiktaş futbol takımı

avcarlıçürük
şu sıralar içinde olup bitenler hakkında, ciddi iddialar ortaya atılmış; duyum olarak.

http://mustafayhan1903.blogspot.com/2013/04/besiktasta-neler-oluyor-birde-benden.html

bunlar doğruysa, durum sandığımızdan da vahim demektir. ki ben çoğunun doğru olduğunu düşünüyorum; özellikle de sezonun ilk yarısında takımda oluşan arkadaşlık ortamının bir anda tersine dönmesini çok güzel açıklıyor bu duyumlar. samet aybaba ile ilgili olan kısımlara zaten bizzat tanık oluyoruz çünkü kendisi bu ayrımcı ve kompleksli tavrını saklama gereği duymuyor. anlam veremediğimiz fantastik ilk 11 tercihleri, olcay'a "messi" yakıştırması yapıp, oğuzhan'ı yerden yere vurmalar, 35. dakikada oyundan adam çıkarmalar... yazıdakilerin doğru olma ihtimalini düşününce, bu ve benzeri saçmalıklar bir anda anlam kazanıyor. koskoca beşiktaş'ın düştüğü durumlara, hakkında konuşulanlara bak. bir kişi de utanmıyor şu durumdan. çok yazık.

antu.com

avcarlıçürük
şöyle bir görsel yayınlamışlar:

http://www.antu.com/AntuGorsel.aspx?ID=833

yalnız ben bu görselde "ya bunun gibi olsaydın?" şeklinde ifade edilen karakterden bir tane de sizde var diye biliyorum. tek farkı, teknik direktör değil de kulüp başkanı olması. [ybkz]swh[/ybkz] o yüzden çok da bel bağlamayın bence bu mantığa. siz üzülürsünüz sonra.

büyük maç kazanamamak

avcarlıçürük
beşiktaş futbol takımı ve beşiktaş erkek basketbol takımının 2012-2013 sezonundaki ortak sorunu. futbolda bu sezon yalnızca fenerbahçe'yi yendik. [ybkz]swh[/ybkz] basketbolda da, yine sadece fenerbahçe ülker'i yendik; o da yalnızca euroleague'de son 2 sırayı belirleme amacını taşıyan maçta. [ybkz]swh[/ybkz]

http://www.ntvspor.net/haber/futbol/86186/besiktas-buyuk-mac-kazanamiyor

gerçi futbol takımının "küçük" maç kazandığı da pek söylenemez ya, neyse.

yılmaz vural

avcarlıçürük
türk futbolunu çok güzel özetlemiş:

--alıntı--

“adalet herkes için varsa…” söylemi son dönemde yeniden moda oldu. maalesef türkiye’de böyle yapılmıyor. türkiye’deki futbol yönetimi maalesef hep güçten yana olmuştur. kararlar renklere göre verilir hep kurallara değil. futbolda ne medya ne teknik direktör ne de futbolcu birbirine güveniyor. yöneticiler de dahil. sahte bir gülümseme, yalandan bir samimiyetle herkes bir tiyatro ortaya koyuyor. yalancılık tiyatrosu ortaya koyuyor.

--alıntı--

9 nisan 2013 galatasaray real madrid maçı

avcarlıçürük
real madrid resmi facebook sayfası, istanbul'a gelen real madrid taraftarlarının yer aldığı bir fotoğraf albümü yapmış:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150394668599953.1073741895.19034719952&type=1

şu kareyi yakalamaları çok hoş olmuş yalnız:https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/17913_10150394668604953_418259712_n.jpg
dışarıdan nasıl göründüğümüz konusunda, adeta ders niteliğinde. müthiş.
274 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol