ilk yarısı 36-28 real madrid üstünlüğüyle sonuçlanan maç.
yaptığı her röportajda, beşiktaş milangaz'dan ayrılış şekli ile ilgili kendini temize çıkarmaya çalışmaktan vazgeçmeyen koç. kendini mi ikna etmeye çalışıyorsun, vicdanını mı rahatlatmaya çalışıyorsun hoca? boşuna uğraşma bence. "bu konu hakkında konuşmak istemiyorum" de, ne sen boşa zaman harca ne de biz okumak için vakit kaybedelim. kimse için değişen bir şey olmayacak çünkü. sen karaktersiz olduğunu, defalarca kez kanıtladın bu taraftara. son darbeyi de ölümcül bir şekilde vurdun, dönüşü yok. sus artık.
90-68 cksa üstünlüğüyle sonuçlanan maç. cska, seride durumu 2-0 yaptı.
ilk yarıda neredeyse tüm üçlükleri sokan caja laboral, ikinci yarıda, kelimenin tam anlamıyla sıçtı. şu an 18 sayı gerideler. döndürecek gibi de görünmüyorlar.
ilk yarısı 44-37 cska üstünlüğüyle sonuçlandı.
ilk çeyreği caja laboral'in 20-26 üstünlüğüyle tamamlanan karşılaşma.
finalde el clasico izleyeceğimizin habercisi olan kura çekimi.
başlama saati 20.00 olan, stsl 30. hafta maçı. akhisar deplasmanı için haber bekleyen arkadaşların gözü aydın. [ybkz]swh[/ybkz]
ilk maçlar 23-24 nisan tarihlerinde almanya'da, rövanşlar ise 30 nisan-1 mayıs tarihlerinde ispanya'da oynanacak. dortmund-real eşleşmesinin galibi, final maçına ev sahipliği yapacak.
fenerbahçe'nin benfica ile eşleştiği kura çekimi. ilk maç istanbul'da. diğer eşleşme: basel-chelsea. fenerbahçe-benfica eşleşmesinde ilk maç 25 nisan'da kadıköy'de. rövanş 2 mayıs'ta.
aşağıdaki link'te verdiği röportajın bazı bölümlerinin alt metninde, bir ara erman kunter ile yaşadığı problemin yankıları var gibi geldi bana. ince göndermeler var veya ben öyle yorumladım, bilemiyorum. ama güzel adam, samimi adam.
http://21numara.blogspot.com/2013/04/keyifli-roportajlar-serisi-2-serhat_9.html
http://21numara.blogspot.com/2013/04/keyifli-roportajlar-serisi-2-serhat_9.html
--alıntı--
deron lokavt zamanı kendini hazır tutmak, maç eksiği problemini engellemek için gelmiş, belli hedefleri olan bir adam. tamamıyle profesyonel biri. kaybetmeye tahammülü yok adamın. antrenmanda bile! inanılmaz bir winner... savunmayı da hücumu da müthiş bir hırsla oynuyor. ben çok nadiren görmüşümdür antrenmanda takım arkadaşını idman yapmıyor diye fırçalayan birini. deron böyleydi. antrenman yapmayana kızabilecek biriydi. takımı aşağıya çekene tahammmülü yoktu. bazen düşünürsün, neticede antrenmandır dersin, bazen bir kaytarma olur, ne bileyim bir screenden yavaş çıkarsın, öyle maç gibi hırs yapmazsın ya hani bazen... benim gördüğüm deron'da o screen'den çıkış hep hızlı... topu hep paylaşıyor, devamlı sert, hep hızlı... insanlık olarak da çok etkileyici bir karakterdi. sponsoruyla konuşur, farklı farklı numaralarda bir sürü ayakkabı getirtirdi. soyunma odasında numaraya göre dağıtırdı.
--alıntı-- [ybkz]swh[/ybkz]
deron lokavt zamanı kendini hazır tutmak, maç eksiği problemini engellemek için gelmiş, belli hedefleri olan bir adam. tamamıyle profesyonel biri. kaybetmeye tahammülü yok adamın. antrenmanda bile! inanılmaz bir winner... savunmayı da hücumu da müthiş bir hırsla oynuyor. ben çok nadiren görmüşümdür antrenmanda takım arkadaşını idman yapmıyor diye fırçalayan birini. deron böyleydi. antrenman yapmayana kızabilecek biriydi. takımı aşağıya çekene tahammmülü yoktu. bazen düşünürsün, neticede antrenmandır dersin, bazen bir kaytarma olur, ne bileyim bir screenden yavaş çıkarsın, öyle maç gibi hırs yapmazsın ya hani bazen... benim gördüğüm deron'da o screen'den çıkış hep hızlı... topu hep paylaşıyor, devamlı sert, hep hızlı... insanlık olarak da çok etkileyici bir karakterdi. sponsoruyla konuşur, farklı farklı numaralarda bir sürü ayakkabı getirtirdi. soyunma odasında numaraya göre dağıtırdı.
--alıntı-- [ybkz]swh[/ybkz]
11 nisan 2013 lazio fenerbahçe maçı sonrası açıklamalarından: "bizi geçen sene şampiyonlar ligi'ne göndermeyenlere, yarı finalden selam olsun."
bu gece saat 02.00'de, ntvspor'da tekrarı yayınlanacak olan maç. kaçıranlar ve sabah erken kalkma derdi olmayanlar mutlaka izlesin bence.
yari finale çıkan takımlar şu şekilde: fenerbahçe, chelsea, benfica, basel. bu kura şansı ile, fenerbahçe'nin yarın basel'i çekmesi bekleniyor.
her ne kadar kura şansının payı büyük de olsa, 2012-2013 sezonunda uefa avrupa ligi'nde gösterdiği başarıyı takdir etmek gerek. tarihlerinde ilk kez yarı finale çıktılar, üstelik de padişah platini'nin tüm saçmalıklarına rağmen. tabi bizim gibi, son 16 turunda atletico madrid falan gelse böyle olur muydu, bilmiyorum. saygı duyuyorum ama sonuç olarak.
1-1 bitti. fenerbahçe yarı finalde.
ntvspor'da basketbol maçı izlemeyi katlanılır kılan tek spikerdir benim gözümde. maç ayırt etmeksizin, maçtan hiç kopmadan ve heyecanından bir şey kaybetmeden anlatıyor genelde. murat kosova gibi 35 saat, sıkıcı bir ses tonuyla hikâye anlatmaya dalmıyor. hele bir de yanında ihsan bayülken varsa, al sana muhteşem ikili. 11 nisan 2013 barcelona regal panathinaikos maçında, panathinaikos'a teknik faul çalınan pozisyondaki diyalogları:
ihsan bayülken: bence ağır bir karar.
ismail şenol: ama sonuçta orada seyirciyi tahrik etme riski var.
i.b.: yine de maç şu noktadayken gerek yoktu bence.
i.ş.: o da alkışlamasaymış canım n'apalım.
ahahah çok tatlısınız. saygılarımı sunuyorum.
ihsan bayülken: bence ağır bir karar.
ismail şenol: ama sonuçta orada seyirciyi tahrik etme riski var.
i.b.: yine de maç şu noktadayken gerek yoktu bence.
i.ş.: o da alkışlamasaymış canım n'apalım.
ahahah çok tatlısınız. saygılarımı sunuyorum.
salih uçan'ın, 10 nisan 2013 barcelona paris saint germain maçındaki messi misali, oyuna girer girmez işlerin seyrini değiştirip, golü attırdığı maç. golü atan isim, caner erkin.
11 nisan 2013 barcelona regal panathinaikos maçını izlerken "allah mısın be adam?" derken buldum kendimi. müthiş adam.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?