confessions

avcarlıçürük

2. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 13432
  2. takipçi 0
  3. puan 246902

beşiktaş akatlar spor kompleksi

avcarlıçürük
beşiktaş basketbol takımının halen bu salona sığıyor olması, basketbolun 5 kişi ile oynanan bir spor olduğunun bir göstergesidir. [ybkz]swh[/ybkz] taraftarın sığması konusuna gelince:

(bkz: beşiktaş taraftarının basketbola yabancılığı)

geçen sene sinan erdem'i doldurmamızı anlatacaksanız, o tarihlerde futbol ligi bitmişti ve maçların da hepsi derbiydi. deron williams'ın 50 sayı attığı maçta, salonda kaç kişi vardı diye sorarlar adama.

ibrahim toraman

avcarlıçürük
kendisini milli takım kadrosuna almama gerekçesi olarak, boyunu öne sürdüğü iddia edilen abdullah avcı'ya şu cevabı vermiş: "ben milli takım'da oynarken abdullah avcı belki daha antrenör değildi." toraman, seni sevmem ama şu cevabından sonra biraz sevmeye başladım sanırım. [ybkz]swh[/ybkz]

beşiktaş akatlar spor kompleksi

avcarlıçürük
çok özlediğim mekân. ulaşımının zorluğu nedeniyle çok sızlandım geçen sene; abdi ipekçi arena sayesinde ağzımın payını aldım. kıymetini bilememişim. 6 mayıs 2012 beşiktaş milangaz fenerbahçe ülker maçı'ndan beri orada maç yapmadı beşiktaş erkek basketbol takımı. akatlar'a dönüşümüz, o güzel günlerin dönüşüne de vesile olursa, tadından yenmez.

(bkz: 19 nisan 2013 beşiktaş olin edirne maçı)

tribünlerin samet aybaba'yı alkışlamayıp mehmet özdilek'i alkışlaması

avcarlıçürük
samet aybaba'nın, kendi elleriyle ortam hazırladığı olay. herkesin gözü önünde, alenen, bir oyuncunu [ybkz]swh[/ybkz] kayırıyorsun. şu an fenerbahçe'de oynasa, belki de tıpkı salih uçan gibi uefa'nın manşetlerini süsleyecek olan bir oyuncuna takıntılısın ve oyuna girdiği dakikadan itibaren, sahadaki adamların takım olmasını sağlayan bu çocuğu oynatmıyorsun. basın toplantısına, "beşiktaş'a zarar vermek istiyorlar. bunu başaramayacaklar." diye başlayıp; "ben istiyorum ki düzgün, karakterli, dürüst oyunculardan kurulu bir takımımız olsun. (vurgula: olcay gibi)." diye bitiriyorsun, aynı toplantıyı. sonra o olcay, hani hayatı boyunca beşiktaş forması giymek isteyip, inönü'ye ilk çıkacağı gün ağlayan olcay, şu hale geliyor:https://www.bjk.com.tr/media/photos/1200X900_1340223894.jpg

bunun sorumlusu samet aybaba'dır. "benim 2 evladım var, 25 tane de ümraniye'de var." diyen ama profesyonellikle baba-oğul ilişkisini birbirinden ayıramayan; insan ilişkilerinden zerre anlamayan; gencecik çocukların psikolojisini hiç düşünmeden, ağzına geleni söyleyen aybaba. bizim her şeye rağmen baş tacı ettiğimiz, en kritik maçlarda kaybedilen puanlara rağmen alkışladığımız o çocukların ruh halini alt üst etmesinin bedelidir, onun yerine şifo mehmet'in alkışlanması. belki doğru bir tepki değil, belki de kimseye yapılmaması gereken bir hareket ama işte insanız hepimiz. o çocuklar da insan. henüz 6. haftada kaybedilen 2 puan yüzünden, bitiş düdüğüyle yere yığılan bu çocukları sen küstürdün hocam. onları da üzdün, bizi de üzdün. o zaman, çok yerinde bir ahmet kaya alıntısıyla bitireyim: (vurgula: biraz da sen ağla).

ntv spor

avcarlıçürük
#258977

haberde, maç başlangıcında deniyor. ben o sırada içeride değildim, onu bilemem ama devre arasında ve devre arası bitiminde gerçekten baya sağlam tepki oldu. samet aybaba soyunma odasına inerken de, oradan tekrar çıkarken de, alkış kesilip bir anda yuhalamaya dönüştü.
267 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol