confessions

avcarlıçürük

2. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 13432
  2. takipçi 0
  3. puan 246902

beşiktaş futbol takımının sakatlık sorunu

avcarlıçürük
sağlık ekibi ve kondisyoner ekipten bağımsız olarak değerlendirilemeyecek olan sorun. zira burada 1-2 tane sakatlıktan değil, takımın yarısından bahsediyoruz. tek bir sezon içinde üstelik. "futbolcular kendine bakmıyor" masallarını bir bırakalım artık. bu bir ezber cümlesidir ve en kolay kaçış yoludur. o disiplini sağlamaktan da teknik ekip ve yönetim olarak sorumlusun ayrıca, o da ayrı mesele. doğru antrenman tekniği, doğru kası çalıştırma ve doğru tedavi denen şeyler var. konunun uzmanı olmadığım için detayına giremem elbette ama bu noktalarda yanlışlar yapıldığını fark etmek için de profesör olmaya gerek yok. kaldı ki kondisyoner ekibin, işini yapmak yerine futbolcularla pes turnuvaları düzenlediğini duymayan kalmadı. yani hem disiplini sağlayamayanlarda hem de kondisyon ve sağlık ekibinde aranması gereken sorundur.

miguel michu

avcarlıçürük
2012-2013 sezonu başında, rayo vallecano'dan swansea'ye transfer olan, 1986 doğumlu futbolcu. bu sezon çıktığı 31 maçta 17 gol atmıştır. sezon başında ibrahim altınsay'ın transfer listesinde olan isimlerden biridir. aşağıdaki haberde, samet aybaba'nın onay verdiği söyleniyor ama "izlemediğim oyuncuyu almam" dediğini söyleyenler de var. hangisi doğrudur bilemem.

http://www.sporx.com/futbol/superlig/besiktas/besiktas-cok-pisman-cokSXHBQ308604SXQ?ncache=1

edit: bir de şöyle bir şey varmış:http://www.haber1903.com/Besiktas-7586-altinsaydan_michu_ve_aybaba_aciklamasi.html

ama haber1903 ve "özel haber"lerine şahsen pek itibar etmediğim için, fazla umurumda olmadı.

samet aybaba

avcarlıçürük
beşiktaş'tan giderken, yanında getirdiği kondisyoner ekibini de götürmesi gereken hoca. kendisinin suçu değilmiş gibi anlatılan tüm sakatlık sorunlarının sebebi, bu ekibin yetersizliği. aynı sezonda bu kadar çok sakatlık, hatta aynı mevkide oynayan 2 oyuncunun aynı maçta sakatlanması, yere bir düşenin bir daha kalkamaması, bunların hiçbiri tesadüf değil. belli ki bir yerde bir yanlış yapılıyor, ki bu işi bilenler de aylardır söylüyor bunu. kadrolaşma mantığıyla ekip kurarsan, sonun bu olur.

21 nisan 2013 kartalspor adana demirspor maçı

avcarlıçürük
demirspor'un 3-1 kaybettiği maç. 20 nisan 2013 akhisar belediyespor beşiktaş maçındaki penaltı pozisyonunun aynısı (bu kez ceza sahasının içinde üstelik) ve gole çevirilen bir penaltı; takımın [ybkz]swh[/ybkz] 10 kişi kalması; haftalardır alarm veren, 5 attığı maçta 5 yiyen bir savunma ve küme düşmeme mücadelesi veren bir takım [ybkz]swh[/ybkz]. ikinci yarı, 10 kişi olmasına rağmen her şeyi yaptı demirspor, ama sadece 1 gol bulabildi. o da üzdü, beşiktaş gibi. yetmezmiş gibi kartalspor tribününde izledik bu maçı. kapalı tribününde hem de. keşke sabahtan gişede sıraya girip, demirspor tarafına girseymişiz. ben böyle eziyet görmedim. kartalsporlu arkadaşlar alınmasın lütfen ama taraftarı olduğun takım yenilirken ve aralarında bulunman gereken tribün, karşında coşarken, o çılgın kalabalığın arasında olmak zulümdü. tek güzel yanı, herhangi bir küfür veya sataşma olmaması, bilakis demirspor tribünlerinin alkışlanması, "hoşgeldiniz" diye karşılanması ve "ali utku ölmedi, kalbimizde yaşıyor" tezahüratının yapılmasıydı. gerisi, burnumdan gelmiş bir haftasonundan ibaret. olsun adana demir, sen o ligde kalıcı ol da, süper lig için daha zaman var. şimdi değil. kafana göre...

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/603815_10151435929563740_1253259032_n.jpg

27 nisan 2013 beşiktaş ted ankara kolejliler maçı

avcarlıçürük
akatlar'da oynanması gereken maç. normal sezonun son maçı zaten, bırakın da evimizde oynayalım işte ya. tabi cuma günü [ybkz]swh[/ybkz] murat murathanoğlu ve yanındaki yorumcu, yaklaşık 350 defa "bence beşiktaş, kalan maçlarını akatlar'da oynamalı. oyuncular da bunu istiyordur. tanıdıkları salon olunca, her şutları giriyor." gibi yorumlar yapınca, akatlar'a alacakları varsa da almazlar.

aykut kocaman

avcarlıçürük
21 nisan 2013 gençlerbirliği fenerbahçe maçı sonrası yaptığı "rakibimiz saha içiyle ve saha dışıyla 7 puanlık farkı kapattırmaz." açıklamasını doğru bulduğum teknik adam.

galatasaray'ın, puan kaybedeceğini anladığı anda ortalığı nasıl yangın yerine çevirdiğini hepimiz biliyoruz. ama tabii söz konusu, "güç dengeleri" değişmeden önce galatasaray'ın şu anki konumunda olan takım olunca, insan gülüyor. bir de şu var; o açıklama da başlı başına bir manipülasyon örneği. "bizi şampiyon yapmayacaklar" diyorsun resmen, taraftarı kışkırtıyorsun. fatih terim ne kadar çirkefse, bu adam da o kadar sinsi. efendi görünümlü ama sinsi işte.
261 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol