#260565 almeida'nın aksine, ne olursa olsun çalışmalarını ve antrenmanlarını aksatmayan ve kendine gayet iyi bakan futbolcu. bireysel olarak da çalışıyor. son 2 haftayı bunun dışında tutuyorum.
parası yatmadığı zaman kesinlikle idmana çıkmadığını öğrendiğim futbolcu.
sağlık ekibi ve kondisyoner ekipten bağımsız olarak değerlendirilemeyecek olan sorun. zira burada 1-2 tane sakatlıktan değil, takımın yarısından bahsediyoruz. tek bir sezon içinde üstelik. "futbolcular kendine bakmıyor" masallarını bir bırakalım artık. bu bir ezber cümlesidir ve en kolay kaçış yoludur. o disiplini sağlamaktan da teknik ekip ve yönetim olarak sorumlusun ayrıca, o da ayrı mesele. doğru antrenman tekniği, doğru kası çalıştırma ve doğru tedavi denen şeyler var. konunun uzmanı olmadığım için detayına giremem elbette ama bu noktalarda yanlışlar yapıldığını fark etmek için de profesör olmaya gerek yok. kaldı ki kondisyoner ekibin, işini yapmak yerine futbolcularla pes turnuvaları düzenlediğini duymayan kalmadı. yani hem disiplini sağlayamayanlarda hem de kondisyon ve sağlık ekibinde aranması gereken sorundur.
beşiktaş'ta oynadığı dönemde, bol bol gece kulüplerinde gezen, bu sebeple basına bolca malzeme veren reyiz. tıpkı manuel fernandes gibi. ancak ben bu durumun, performansına ciddi anlamda etki ettiğini hatırlamıyorum. medyanın dayattığı ezberlerden kurtulmak lazım artık.
beşiktaş'a gelirken beraberinde getirdiği kondisyoner ekiple ilgili detaylar, aşağıdaki yazıda mevcut:
http://eksibesiktas.blogspot.com/2013/02/kim-bu-kondisyonerler.html
http://eksibesiktas.blogspot.com/2013/02/kim-bu-kondisyonerler.html
#257253
http://www.ligtv.com.tr/lig/spor-toto-super-lig/ozet/2012-2013/30/akhisar-genclikspor-besiktas/?stage=18314&highlight=2907
3:48'de görülebilir.
3:48'de görülebilir.
2012-2013 sezonu başında, rayo vallecano'dan swansea'ye transfer olan, 1986 doğumlu futbolcu. bu sezon çıktığı 31 maçta 17 gol atmıştır. sezon başında ibrahim altınsay'ın transfer listesinde olan isimlerden biridir. aşağıdaki haberde, samet aybaba'nın onay verdiği söyleniyor ama "izlemediğim oyuncuyu almam" dediğini söyleyenler de var. hangisi doğrudur bilemem.
http://www.sporx.com/futbol/superlig/besiktas/besiktas-cok-pisman-cokSXHBQ308604SXQ?ncache=1
edit: bir de şöyle bir şey varmış:http://www.haber1903.com/Besiktas-7586-altinsaydan_michu_ve_aybaba_aciklamasi.html
ama haber1903 ve "özel haber"lerine şahsen pek itibar etmediğim için, fazla umurumda olmadı.
http://www.sporx.com/futbol/superlig/besiktas/besiktas-cok-pisman-cokSXHBQ308604SXQ?ncache=1
edit: bir de şöyle bir şey varmış:http://www.haber1903.com/Besiktas-7586-altinsaydan_michu_ve_aybaba_aciklamasi.html
ama haber1903 ve "özel haber"lerine şahsen pek itibar etmediğim için, fazla umurumda olmadı.
internet sitesi editörüyle tanışmak istediğim kuruluş.
http://l1304.hizliresim.com/18/q/mb44n.jpg
http://l1304.hizliresim.com/18/q/mb44n.jpg
adana demirspor taraftarının, takımına sesleniş biçimlerinden biri. "kafana göre adana demir..." derler genelde, maç öncesi. 21 nisan 2013 kartalspor adana demirspor maçında pankart olarak karşımıza çıktı.
http://k1304.hizliresim.com/18/q/mb415.jpg
http://k1304.hizliresim.com/18/q/mb415.jpg
beşiktaş'tan giderken, yanında getirdiği kondisyoner ekibini de götürmesi gereken hoca. kendisinin suçu değilmiş gibi anlatılan tüm sakatlık sorunlarının sebebi, bu ekibin yetersizliği. aynı sezonda bu kadar çok sakatlık, hatta aynı mevkide oynayan 2 oyuncunun aynı maçta sakatlanması, yere bir düşenin bir daha kalkamaması, bunların hiçbiri tesadüf değil. belli ki bir yerde bir yanlış yapılıyor, ki bu işi bilenler de aylardır söylüyor bunu. kadrolaşma mantığıyla ekip kurarsan, sonun bu olur.
emrah serbes'in, aralık 2012'de iletiişm yayınları'ndan çıkan, kısa öykülerden oluşan kitabı.
http://www.iletisim.com.tr/kitap/hik%C3%A2yem-parampar%C3%A7a-1921.aspx
http://www.iletisim.com.tr/kitap/hik%C3%A2yem-parampar%C3%A7a-1921.aspx
emrah serbes'in, zaman zaman behzat ç. repliklerinde karşımıza çıkan cümlelerinin yer aldığı yazılarının okunabileceği site. son kitabı hikayem paramparça da, buradaki yazıları artı yeni yazdığı kısa hikayelerden oluşuyor.
demirspor'un 3-1 kaybettiği maç. 20 nisan 2013 akhisar belediyespor beşiktaş maçındaki penaltı pozisyonunun aynısı (bu kez ceza sahasının içinde üstelik) ve gole çevirilen bir penaltı; takımın [ybkz]swh[/ybkz] 10 kişi kalması; haftalardır alarm veren, 5 attığı maçta 5 yiyen bir savunma ve küme düşmeme mücadelesi veren bir takım [ybkz]swh[/ybkz]. ikinci yarı, 10 kişi olmasına rağmen her şeyi yaptı demirspor, ama sadece 1 gol bulabildi. o da üzdü, beşiktaş gibi. yetmezmiş gibi kartalspor tribününde izledik bu maçı. kapalı tribününde hem de. keşke sabahtan gişede sıraya girip, demirspor tarafına girseymişiz. ben böyle eziyet görmedim. kartalsporlu arkadaşlar alınmasın lütfen ama taraftarı olduğun takım yenilirken ve aralarında bulunman gereken tribün, karşında coşarken, o çılgın kalabalığın arasında olmak zulümdü. tek güzel yanı, herhangi bir küfür veya sataşma olmaması, bilakis demirspor tribünlerinin alkışlanması, "hoşgeldiniz" diye karşılanması ve "ali utku ölmedi, kalbimizde yaşıyor" tezahüratının yapılmasıydı. gerisi, burnumdan gelmiş bir haftasonundan ibaret. olsun adana demir, sen o ligde kalıcı ol da, süper lig için daha zaman var. şimdi değil. kafana göre...
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/603815_10151435929563740_1253259032_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/603815_10151435929563740_1253259032_n.jpg
emrah serbes tarafından yazılan sözdür.
http://www.afilifilintalar.com/filintanin-not-defteri-madde-50-58
http://www.afilifilintalar.com/filintanin-not-defteri-madde-50-58
#260194
akatlar'da oynanması gereken maç. normal sezonun son maçı zaten, bırakın da evimizde oynayalım işte ya. tabi cuma günü [ybkz]swh[/ybkz] murat murathanoğlu ve yanındaki yorumcu, yaklaşık 350 defa "bence beşiktaş, kalan maçlarını akatlar'da oynamalı. oyuncular da bunu istiyordur. tanıdıkları salon olunca, her şutları giriyor." gibi yorumlar yapınca, akatlar'a alacakları varsa da almazlar.
her zaman olduğu gibi bu sene de, beşiktaş matematiksel olarak havlu attığı anda haftasonuna konulan maçlardan biri. bir önceki hafta kazanmış olsaydık, pazartesi olurdu bu maç. lütfetmişler.
(bkz: geleneksel beşiktaş havlu atma şenlikleri)
(bkz: geleneksel beşiktaş havlu atma şenlikleri)
21 nisan 2013 gençlerbirliği fenerbahçe maçı sonrası yaptığı "rakibimiz saha içiyle ve saha dışıyla 7 puanlık farkı kapattırmaz." açıklamasını doğru bulduğum teknik adam.
galatasaray'ın, puan kaybedeceğini anladığı anda ortalığı nasıl yangın yerine çevirdiğini hepimiz biliyoruz. ama tabii söz konusu, "güç dengeleri" değişmeden önce galatasaray'ın şu anki konumunda olan takım olunca, insan gülüyor. bir de şu var; o açıklama da başlı başına bir manipülasyon örneği. "bizi şampiyon yapmayacaklar" diyorsun resmen, taraftarı kışkırtıyorsun. fatih terim ne kadar çirkefse, bu adam da o kadar sinsi. efendi görünümlü ama sinsi işte.
galatasaray'ın, puan kaybedeceğini anladığı anda ortalığı nasıl yangın yerine çevirdiğini hepimiz biliyoruz. ama tabii söz konusu, "güç dengeleri" değişmeden önce galatasaray'ın şu anki konumunda olan takım olunca, insan gülüyor. bir de şu var; o açıklama da başlı başına bir manipülasyon örneği. "bizi şampiyon yapmayacaklar" diyorsun resmen, taraftarı kışkırtıyorsun. fatih terim ne kadar çirkefse, bu adam da o kadar sinsi. efendi görünümlü ama sinsi işte.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?