türk spor medyası tarafından dilimize kazandırılan, yaratıcılık abidesi deyiş. fc barcelona'nın farklı yenilme ihtimaline karşı, her daim hazırda bekletilir ve yenilmesi durumunda, anında manşet olarak servis edilir. 8573459 haber sitesi/gazetenin aynı manşeti kullanması ise, onlar için sorun teşkil etmemektedir. son örneği için:
http://www.ntvspor.net/haber/dunyadan-futbol/86983/bayern-munih-barcaladi
avrupa kupalarında veya milli turnuvalarda eşleştiğimiz takımlarla ilgili yapılan, yılların eskitemediği yorum. yorumu yapan kişi, eğer taraftarı olduğu takımın rakibinden söz ediyorsa, o takımı rahat geçeceklerini düşünüyordur. bir de; bir türk takımı, favori gösterilen rakibini yenince, maçın ardından, o rakip için bu yorumu yapanlar var tabi. iki türlüsü de bolca mevcut bizde. başlığa ilham kaynağı olan maç ve takıma gelirsek;
(bkz: 23 nisan 2013 bayern münih barcelona maçı)
(bkz: fc barcelona) [ybkz]swh[/ybkz]
(bkz: 23 nisan 2013 bayern münih barcelona maçı)
(bkz: fc barcelona) [ybkz]swh[/ybkz]
(bkz: sözlükteki oy kıtlığı)
zeki olduğu için çalışmayan kişileri tanımlayan ifade. zeki oldukları için fazla kasmalarına gerek yoktur. isteseler de kasamazlar, düzene ayak uyduramazlar. ama bir şekilde başarılı olurlar. bana göre saygı duyulası kişilerdir.
gelmiş geçmiş en karakteriz futbolcular listesinde, üst sıralara oynayan barcelona topçusu. son icraati için:
http://www.ntvspor.net/video-galeri/topu-robbenin-yuzune-atti
http://www.ntvspor.net/video-galeri/topu-robbenin-yuzune-atti
barcelona'nın topla oynama oranının %66 olduğu karşılaşma. topla daha fazla oynamanın hiçbir anlam ifade etmediği, bir kez daha kanıtlanmış oldu. katalan dostlarımız hâlâ bununla övünmeye devam etsin. [ybkz]swh[/ybkz]
4-0 bayern üstünlüğüyle sonuçlanan maç. şu haliyle bayern'i kimse geçemez gibi ya, çok zor.
2012-2013 sezonunda şampiyonlar ligi şampiyonu olma ihtimali oldukça yüksek olan takım. an itibariyle [ybkz]swh[/ybkz] barcelona karşısında 4-0 öndeler ve barcelona, şampiyonlar ligi'nde en son, 1994 yılında milan'a 4-0 kaybetmiş.
4 olduuuuuuuu! durun, sakinim tamam. 82. dakikada yine müller attı ve bayern 4-0 öne geçti. [ybkz]swh[/ybkz]
73'te robben attı, 3-0 oldu!
(bkz: beşiktaş'ım sevmişiz seni)
49. dakikada yine bir korner ve mario gomez'in golü; bayern 2-0 öne geçti. hemen öncesinde yine bir elle oynama vardı, barcelona aleyhine.
eski takımı cleveland cavaliers ile anlaştığı söylenen coach.
ilk yarısı 1-0 bayern üstünlüğüyle tamamlanan maç. bayern ilk yarıda 8 adet korner kullandı, bunlardan bir tanesi golle sonuçlandı.
edit:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Zy-9UF8xM04
edit:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Zy-9UF8xM04
32 dakika içinde, barcelona'nın 3 adet elle oynama pozisyonunun es geçildiği maç. 2 tanesi penaltı.
25. dakikada müller'in golüyle, bayern münih 1-0 öne geçti.
lionel messi'nin ilk 11'de yer aldığı karşılaşma.
https://www.bjk.com.tr/tr/haber/55392/levent_erdogan_dan_aciklama.html bu açıklamasıyla ilgili olarak, ali ece bugün şu yorumu yaptı:
"samet aybaba başarılıymış. çıksın beşiktaş çarşı'da, eline megafon alıp söylesin bunları, bakalım neler oluyor. adamın kafasına huni takar, eline de direksiyon verirler."
keşke yapsa gerçekten. biz de bir köşeden seyretsek olacakları.
"samet aybaba başarılıymış. çıksın beşiktaş çarşı'da, eline megafon alıp söylesin bunları, bakalım neler oluyor. adamın kafasına huni takar, eline de direksiyon verirler."
keşke yapsa gerçekten. biz de bir köşeden seyretsek olacakları.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?