olympiacos'un rezalet bir üçlük yüzdesiyle oynadığı maç. kazanamayacaklar gibi görünüyor. efes çok daha iyi, ilk yarı itibariyle.
ilk çeyrek itibariyle; "efes'in adım adın final four'a yürüdüğü maç" diyebiliriz. ayrıca maçı ismail şenol anlatıyor, ihsan bayülken yorumluyor. çok şükür.
66-62 bitti, karşıyaka finalde! helal olsun.
fenerbahçe'nin 55-52 kazanarak, seride durumu 1-1'e getirdiği maç.
içki içmeyi bilmeyenlerin, hakkında ahkâm kesemeyeceği, kesse bile görüşlerinin dikkate alınmayacağı mevzu. oturma uzvunuzla gülün geçin.
3. çeyreğin bitimine 24 saniye kala, aminu 5 faulle oyun dışı kaldı.
trt hd'den izlendiği takdirde senkron kayması sorunuyla karşılaşılmayan maç. [ybkz]swh[/ybkz]
karşıyaka taraftarının, şu seviyede bir maç için cidden hayal kırıklığı yarattığı maç. lig maçlarında daha iyi tribün oluyor.
ilk yarısı 30-28 karşıyaka üstünlüğüyle tamamlandı.
#262248https://twitter.com/Trend_Basket/status/327840303186853890/photo/1
ulan trt, biz de bir şey sandık. bunu mu yayınlayamayacaksın? bikinili kız? yobazlar sizi.
ulan trt, biz de bir şey sandık. bunu mu yayınlayamayacaksın? bikinili kız? yobazlar sizi.
rakip takım serbest atış kullanırken, karşıyaka taraftarının pota arkasında "miss it" (kaçır) yazılı küçük pankartlar açtığı maç. az önce de yine bir şeyler yapmışlar ama "yayınlayamayacağımız görüntüler" dedi spiker, gülerek. merak ettim şimdi. caps atsalar ya twitter'a falan. [ybkz]swh[/ybkz]
binali yıldırım'ın da olanca sempatikliğiyle tribünden takip ettiği karşılaşma. [ybkz]swh[/ybkz] bu arada cidden çok sıkıcı maç oluyor.
ilk çeyrek 17-17 eşitlikle tamamlandı.
günlerdir yazılı, görsel, sosyal, her türlü medya ortamında "tarihi gün!!!" diye bangır bangır reklamı yapılan maç. tamam, tabii ki tarihi ve tabii ki gönlümüz karşıyaka'nın kazanmasından ve kupanın bu sene de türkiye'ye gelmesinden yana. ama yanılıyorsam düzeltin; ben geçen sene bu kupada final four oynayacağımız zaman böyle çılgın bir destek falan olduğunu hatırlamıyorum. hatta kupayı kazandığımızda bile öyle büyük bir kıyamet kopmadı. biz deli gibi sevindik, geri kalanlar "üçüncü kupa yeğaaa..." muhabbeti yaptı. final four organizasyonu türkiye'de olmayınca tarihi olmuyor mu başarı, anlayamadım. neyse, belki de ben yanlış hatırlıyorumdur. başarılar karşıyaka.
78-81 krasnye krylia üstünlüğüyle sonuçlanan maç. böylelikle, adının nasıl okunduğunu bilmediğim o takım, eurochallenge cup'ta ilk finalist oldu. [ybkz]swh[/ybkz]
https://twitter.com/RmadridInfo/status/327809639225905154/photo/1
bu yazı kim tarafından hazırlanmış, onu anlayamadım ama görünen o ki hem camia hem de taraftar bazında, ciddi bir inanmışlık söz konusu. 24 nisan 2013 tarihindeki gibi değil de, pek çok as oyuncusundan yoksun çıktığı maçta barcelona'yı yenen real madrid olarak sahaya çıkacaksanız, neden olmasın. yeter ki kendinize gelin.
bu yazı kim tarafından hazırlanmış, onu anlayamadım ama görünen o ki hem camia hem de taraftar bazında, ciddi bir inanmışlık söz konusu. 24 nisan 2013 tarihindeki gibi değil de, pek çok as oyuncusundan yoksun çıktığı maçta barcelona'yı yenen real madrid olarak sahaya çıkacaksanız, neden olmasın. yeter ki kendinize gelin.
cristiano ronaldo'nun oynamayacağı açıklanan karşılaşma. ufak bir sakatlığı varmış anladığım kadarıyla.
edit: arda turan da sakatlığı nedeniyle oynamayacak.
edit: arda turan da sakatlığı nedeniyle oynamayacak.
atina:http://www.youtube.com/watch?v=8PFXF9Q8_vM&feature=share&list=PLXcjy-GNBj1xGCmy407ofx5mXkDrVZJKX
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?