28 nisan 2013 fenerbahçe kayserispor maçı sonrası basın toplantısından:
--alıntı--
Kocaman, ligde geçen hafta 2-0 yenildikleri Gençlerbirliği maçından sonra "Galatasaray içeride ve dışarıda bundan sonra puan kaybetmez" şeklindeki açıklamasının hatırlatılmasının ardından yöneltilen, "Bununla ilgili bir açıklama yapacak mısınız " şeklindeki soruya, "O gün de söylemiştim zamanı değil diye. Bugün de zamanı değil. Bir açıklama yapmayayım. İki senedir her şeyin aleni, açık bir şekilde ortada olduğunu söyledim. Fazla bir şey söylemedim" yanıtını verdi.
Aykut Kocaman, Galatasaray'ın Kayserispor ile oynadığı maçta Bobo'nun kırmızı kart görmesine Kayserisporlu futbolcular ve yöneticilerin büyük reaksiyon göstermediklerini ancak bugün Fenerbahçe'nin kazandığı penaltıya büyük tepki verdikleri ifade edilerek yöneltilen "Size karşı olaylar çok büyütülüyor mu Bu konuda bir şikayetiniz var mı " sorusunu da şöyle cevapladı:
"Toplumun hafızası aslında sizlersiniz. Biz ne kadar söylersek söyleyelim bir yere kadar geliyor. Çok net söyledim aslında, her şey çok net. Bir şey söylediğim zaman zaten etrafımdaki oklar bana karşı çevrilmiş duruyor. Bu nedenle fazla konuşmayayım. Toplumun hafızası sizsiniz. Sizlerin olayları daha iyi değerlendireceğinizi düşünüyorum" dedi.
--alıntı--
galatasaray ve fenerbahçe hep mağdur. hep onların üzerine oyunlar oynanıyor. daima şampiyonlukları çalınıyor. kim çalıyor? orasını karıştırmayın. mağdurlar onlar. hem mağdur, hem en büyük.
30 nisan 2013 real madrid borussia dortmund maçını yönetecek olan hakem.
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/29/yeniden-karsilastilar/
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/29/yeniden-karsilastilar/
kimse meydan okumasa bile, barney stinson'ın, ortada yapılması "imkânsız" bir şey olduğu takdirde kurduğu cümle. [ybkz]swh[/ybkz]
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/29/balotelliden-tehlikeli-hareketler/
(bkz: challenge accepted)
(bkz: challenge accepted)
maç telaşı falan derken, ikinci bölümü karambole gelen belgesel. tamamen unutmuşum, şimdi aklıma geldi. kaçırdık.
bir sekmede tribün videosunu açıp, durup durup tekrardan sesini dinleyebileceğiniz beste. ya da yapmayın, efkârlanmayın durduk yerde.
http://tinyurl.com/c86cgyo
http://tinyurl.com/c86cgyo
öncesinde olayların çıktığı karşılaşma. stat dışında, içeriye sahte biletle giriş yapmak isteyen taraftarlar güvenlik bariyerini aşmış. başka müdahale şekli bilmeyen polis de biber gazı sıkmış. rüzgârla stat içine de etki eden biber gazı, içerideki herkesi etkilemiş ve galatasaray taraftarı sahaya inmiş. bütün polisler biber gazında boğulsun.
(bkz: beşiktaş'ın kamburları)
yüzyılın ayarından ziyade, fellik fellik malzeme arayanlara kendi eliyle malzeme verip, kendi ayağına sıkmaktır. tetikte mi bekliyordunuz böyle bir şey olsun diye? demirören kulübün anasını ağlatırken "q7"li, bilmemneli intro'lardan başka bir şey görememiştik. bi' yürüyün gidin.
nereden çıktığını biri açıklarsa çok sevineceğim cümle. ben anlayamadım olayı, bir şey kaçırdım herhalde.
taraftarın oyuna etkisinin ne kadar büyük olduğunu kanıtlayan maç. bu maçı karşıyaka taraftarı kaybettirdi. kına yaksınlar şimdi. çok yazık oldu.
73-71, 2:07 kaldı. ribaund ve iyi savunma artık, hadi.
ümit sonkol'dan inanılmaz bir üçlük! hücum süresinin bitimine 1 saniye kala, tek elle, gelişine vurdu ve girdi top. inanılmaz.
üçüncü çeyrek 55-54 bitti. çeyrek skoru 9-20...
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?