borussia dortmund-bayern münih finali ile sona erecek olan sezon.
(bkz: 25 mayıs 2013 borussia dortmund bayern münih maçı)
bayern'in, "uzay takımı" barcelona'yı yarı finalde, toplamda 7-0'lık skorla hezimete uğratması ile hafızalara kazınacağı şüphesiz. dortmund'un real madrid'e yaptıklarını da unutmak mümkün olmayacak elbette. maalesef.
https://twitter.com/FourFourTwoTR/status/329732405336358912/photo/1
bayern münih futbolcularının, maç sonunda sahaya giren taraftarı aralarına alarak kutlama yaptığı maç. hatta ribery, formasını vermiş bu taraftara.
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/05/02/tek-yurek-olmak/
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/05/02/tek-yurek-olmak/
anlamının çoğu kişi tarafından tam olarak bilinmediği ortada olan kavram. bazıları sanıyor ki "faşizm işte hitler falan yea filimlerde falan izlediydik hep.." bu algının sebebi de asıl görevi insanları bilgilendirmek değil onların bakış açılarını yönlendirmek olan medya. faşizm, öyle hitler veya bir başka diktatörün yaptıkları ile sınırlanabilecek bir şey değil. yıllardan beri hayatımızın içinde olan bir şey aslında. böyle bir düzenin içinde dünyaya gelince size normal geliyor olabilir. ama;
-ne içeceğine,
-ne giyeceğine,
-ne konuşacağına,
-nasıl davranacağına,
-nasıl düşüneceğine,
-neyi izleyeceğine,
-nereye gideceğine,
-neye inanacağına,
-neyi kutlayacağına,
-yatak odanda ne yapacağına
ve daha bunun gibi pek çok şeyden en az birine senin yerine başkalarının karar verdiği bir düzen varsa, orada faşizm vardır. insanları eğitmek, bilgilendirmek yerine yasaklar ve baskı yoluyla onları yıldırma yöntemine başvurulan her yerde faşizm vardır. örnek: trafik cezaları. kamu spotu diye bir şeyin var olduğu ülkede faşizmin olmaması zaten söz konusu olamaz. kamu spotu ne lan? 3 yaşında çocuğa anlatır gibi, sigara şöyle, alkol böyle, çocuğunu şu saate yatır, onu öyle yap, bunu böyle yap... hangi demokrasi sana insanların hür iradesine karışma hakkını verir ki? "3 çocuk yap", "sevişmek kültürümüzde yok", bunlar var bir de. yatak odamıza kadar giriyorlar ama faşizm yok, "radikal grup" terörü var, değil mi? işte daha ilkokuldan itibaren insanlar biat etmeye yönlendirilince tüm bunları normal zanneden bir halk çıkıyor ortaya. devletin halka hizmet için değil halka hükmetmek için var olduğunu ve bunun adının da cumhuriyet olduğunu sanan bir halk. "polis terörü" deyince "sus, terbiyesiz! polise terörist denir mi hiç? terörist misin sen?" diyen bir yığın. televizyon izlemeyi şöyle en az 1 aylığına bıraksanıza, bir şey deneyeceğim.
-ne içeceğine,
-ne giyeceğine,
-ne konuşacağına,
-nasıl davranacağına,
-nasıl düşüneceğine,
-neyi izleyeceğine,
-nereye gideceğine,
-neye inanacağına,
-neyi kutlayacağına,
-yatak odanda ne yapacağına
ve daha bunun gibi pek çok şeyden en az birine senin yerine başkalarının karar verdiği bir düzen varsa, orada faşizm vardır. insanları eğitmek, bilgilendirmek yerine yasaklar ve baskı yoluyla onları yıldırma yöntemine başvurulan her yerde faşizm vardır. örnek: trafik cezaları. kamu spotu diye bir şeyin var olduğu ülkede faşizmin olmaması zaten söz konusu olamaz. kamu spotu ne lan? 3 yaşında çocuğa anlatır gibi, sigara şöyle, alkol böyle, çocuğunu şu saate yatır, onu öyle yap, bunu böyle yap... hangi demokrasi sana insanların hür iradesine karışma hakkını verir ki? "3 çocuk yap", "sevişmek kültürümüzde yok", bunlar var bir de. yatak odamıza kadar giriyorlar ama faşizm yok, "radikal grup" terörü var, değil mi? işte daha ilkokuldan itibaren insanlar biat etmeye yönlendirilince tüm bunları normal zanneden bir halk çıkıyor ortaya. devletin halka hizmet için değil halka hükmetmek için var olduğunu ve bunun adının da cumhuriyet olduğunu sanan bir halk. "polis terörü" deyince "sus, terbiyesiz! polise terörist denir mi hiç? terörist misin sen?" diyen bir yığın. televizyon izlemeyi şöyle en az 1 aylığına bıraksanıza, bir şey deneyeceğim.
susmuyor. yok, susmuyor.
http://www.ntvspor.net/haber/gunun-haberleri/87386/erdogandan-ormana-sert-yanit
http://www.ntvspor.net/haber/gunun-haberleri/87386/erdogandan-ormana-sert-yanit
http://o1305.hizliresim.com/19/2/mnzp7.jpg
bir ezme türü olarak, 1-0 yenmek. o zaman demek bayern münih'in, 2012-2013 sezonu şampiyonlar ligi yarı finalinde barcelona'ya yaptığı... üzerinden silindirle birkaç defa geçmek falan olsa gerek.
bir ezme türü olarak, 1-0 yenmek. o zaman demek bayern münih'in, 2012-2013 sezonu şampiyonlar ligi yarı finalinde barcelona'ya yaptığı... üzerinden silindirle birkaç defa geçmek falan olsa gerek.
bir yıldırım demirören patronluğundaki milliyet gazetesi haberi.
--spoiler--
Beşiktaş’ta (vurgula: idari anlamda ortaya çıkan kriz) her geçen gün derinleşirken, Başkan Fikret Orman ve yönetimine karşı (vurgula: son darbe de Denetleme Kurulu’ndan geldi).
--spoiler--
--spoiler--
Beşiktaş’ta (vurgula: idari anlamda ortaya çıkan kriz) her geçen gün derinleşirken, Başkan Fikret Orman ve yönetimine karşı (vurgula: son darbe de Denetleme Kurulu’ndan geldi).
--spoiler--
hentbol süper ligi play-off yarı final serisi ilk maçı. thf spor salonu'nda oynanacak olan karşılaşmanın saati, henüz açıklanmamış sanırım.
1 mayıs 2013 barcelona bayern münih maçı sonrası:
--alıntı--
Tito: "Pep gittikten sonra Barcelona küme düşer dediler. Hata yaptım. Şampiyonlar Liginde yarı final oynattım."
--alıntı--
https://twitter.com/omerulvi/status/329699598203502592
--alıntı--
Tito: "Pep gittikten sonra Barcelona küme düşer dediler. Hata yaptım. Şampiyonlar Liginde yarı final oynattım."
--alıntı--
https://twitter.com/omerulvi/status/329699598203502592
gece gece güldürmüştür:
https://twitter.com/FourFourTwoTR/status/329708078582882306 [ybkz]swh[/ybkz]
https://twitter.com/FourFourTwoTR/status/329708078582882306 [ybkz]swh[/ybkz]
#263253 [ybkz]swh[/ybkz]
wembley stadyumu'nda oynanacak olan, uefa şampiyonlar ligi 2012-2013 sezonu final karşılaşması. futbol ziyafeti de diyebiliriz.
uzunca bir süre hegemonyasını sürdüren bir sistemin, düzenin, vb gücünü kaybetmesini anlatan klişe söz.
(bkz: 23 nisan 2013 bayern münih barcelona maçı)
(bkz: 1 mayıs 2013 barcelona bayern münih maçı)
(bkz: fc barcelona)
(bkz: 23 nisan 2013 bayern münih barcelona maçı)
(bkz: 1 mayıs 2013 barcelona bayern münih maçı)
(bkz: fc barcelona)
bayern'in 0-3 kazanarak finale çıktığı karşılaşma. bundan önce barcelona'yı camp nou'da en son 3-0 yenen takım, 2002 yılında sevilla'ymış.
google translate'in hışmına uğrayan futbolcu.
https://twitter.com/NounkeuD/status/329691753382825984
https://twitter.com/NounkeuD/status/329691753382825984
galatasaray'a transfer haberi doğru değildir. twitter hesabı hack'lenmiş.
barcelona'nın yemeden atacağı 8 golsçdfjksldfjsşdf futbolda barcelona hegemonyasının son bulduğunun resmi olan maç.
hesap gerçekse, twitter hesabından galatasaray'a transfer olduğunu açıklayan futbolcu.
https://twitter.com/ErkanZ10/status/329686849956241408
edit: hesap hack'lenmiş. haber doğru değil.
https://twitter.com/ErkanZ10/status/329686849956241408
edit: hesap hack'lenmiş. haber doğru değil.
--alıntı--
Camp Nou'da bir şampiyonlar ligi Yarı Finali, konuk takım taraftarı 60. dakikada her pasta "Oleyy" cekiyor: Sürklase!
--alıntı--
Camp Nou'da bir şampiyonlar ligi Yarı Finali, konuk takım taraftarı 60. dakikada her pasta "Oleyy" cekiyor: Sürklase!
--alıntı--
49. dakika itibariyle bitti diyebileceğimiz maç.
hakem, bayern'in 1 adet de penaltısını yedi.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?