entry'lerimde fırtınalar estirip gitmiş ben yokken. sağolsun. [ybkz]swh[/ybkz]
"tek pişmanlığım diego lopez'i daha önce almamaktı." diyerek, pamuk ipliğini koparmıştır. kal gittiğin yerde, mutlu ol jose. casillas > sen ve gelebilecek her türlü hoca.
(bkz: etti)
yıldız tilbe'nin çabuk olalım aşkım adlı şarkısının melodisinden uyarlanmıştır.
2013-2014 sezonu yapılanmasıyla ilgili olasılıklar:
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/05/03/operasyon-13-14/
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/05/03/operasyon-13-14/
taraftar ve medya mensuplarının oylarıyla belirlenen ve sezonun mvp'si ile en iyi 2 takımının belirleneceği oylama sonucunda, 10 aday oyuncu belirlendi ve açıklandı. sezonun mvp'si, 9 mayıs günü efes pilsen euroleague ödül töreni'nde açıklanacak. en iyi 2 takım ise henüz açıklanmadı. aday oyuncular:
- dimitris diamantidis [ybkz]swh[/ybkz]
- rudy fernandes [ybkz]swh[/ybkz]
- shawn james [ybkz]swh[/ybkz]
- victor khryapa [ybkz]swh[/ybkz]
- nenad krstic [ybkz]swh[/ybkz]
- nikola mirotic [ybkz]swh[/ybkz]
- juan carlos navarro [ybkz]swh[/ybkz]
- vassilis spanoulis [ybkz]swh[/ybkz]
- milos teodosic [ybkz]swh[/ybkz]
- ante tomic [ybkz]swh[/ybkz]
yanlış hatırlamıyorsam, 4 tanesine oy vermiştim bu listedekilerin.
http://www.euroleague.net/news/i/112969/180
http://www.euroleague.tv/video/id/2200900
- dimitris diamantidis [ybkz]swh[/ybkz]
- rudy fernandes [ybkz]swh[/ybkz]
- shawn james [ybkz]swh[/ybkz]
- victor khryapa [ybkz]swh[/ybkz]
- nenad krstic [ybkz]swh[/ybkz]
- nikola mirotic [ybkz]swh[/ybkz]
- juan carlos navarro [ybkz]swh[/ybkz]
- vassilis spanoulis [ybkz]swh[/ybkz]
- milos teodosic [ybkz]swh[/ybkz]
- ante tomic [ybkz]swh[/ybkz]
yanlış hatırlamıyorsam, 4 tanesine oy vermiştim bu listedekilerin.
http://www.euroleague.net/news/i/112969/180
http://www.euroleague.tv/video/id/2200900
tivitır'da kadınlara "yürümesi" ile meşhur olan hoca. dm'den [ybkz]swh[/ybkz] [ybkz]swh[/ybkz] yürür kendisi genelde. [ybkz]swh[/ybkz]
büyük ihtimalle sezon sonu real madrid'den ayrılacak olan futbolcu. juventus'a gitme olasılığı yüksek.
http://www.ntvspor.net/haber/dunyadan-futbol/87456/higuain-le-yollar-ayriliyor-
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/05/03/juve-imparatorluguna-yeni-kral/
http://www.ntvspor.net/haber/dunyadan-futbol/87456/higuain-le-yollar-ayriliyor-
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/05/03/juve-imparatorluguna-yeni-kral/
"ligi ikinci bitirmek, istediğimiz bir şey değildi. ama üçüncü bitirmekten iyidir." (an itibariyle düzenlemekte olduğu basın toplantısından.) ben lafı ortaya koyarım, beğenen alır. [ybkz]swh[/ybkz]
insanların gerçek yüzünü gösterme konusunda twitter'ı bile geride bırakan uygulama. meğer ne megalomanlar, ne teşhirciler varmış etrafımızda da haberimiz yokmuş. twitter'da olduğu gibi, burada da bir "aktivite" sekmesi var. orada kim hangi fotoğrafları beğenmiş, kimleri takip etmiş, hepsi görünüyor. futbolcuların beğendiği hatun fotoları mı istersin, arkadaşlarının takip edip beğendiği teşhirci hatunlar mı istersin, ne ararsan var. hadi onlara "erkek işte" deyip geçersin de, mütemadiyen kendi fotoğrafını kendisi çekip paylaşanları ne yapacağız, onu hiç bilemiyorum. bu aşırı sosyalleşme hiç iyi olmadı. insanlarla aradaki mesafeleri korumalıydık, bu kadar fazlasını bilmemeliydik. bence.
geçtiğimiz günlerde izlediğim bir person of interest bölümü sayesinde, hayatımda ilk kez mantığını ve ne işe yaradığını anladığım sayı.
http://www.youtube.com/watch?v=MHCqIslEYuY
ne kadar boktan bir eğitim sistemimiz olduğunu bir kez daha anladım, izleyince. bize ne pi sayısını ne de başka bir matematik konusunu, böyle açıklamalı, örnekli ve anlaşılır şekilde anlattılar. anlatsalardı, belki severdim matematiği. ama hiçbir şeyin mantığını anlamadığım için, hiçbir zaman sevemedim.
http://www.youtube.com/watch?v=MHCqIslEYuY
ne kadar boktan bir eğitim sistemimiz olduğunu bir kez daha anladım, izleyince. bize ne pi sayısını ne de başka bir matematik konusunu, böyle açıklamalı, örnekli ve anlaşılır şekilde anlattılar. anlatsalardı, belki severdim matematiği. ama hiçbir şeyin mantığını anlamadığım için, hiçbir zaman sevemedim.
mayıs ayı [ybkz]swh[/ybkz] entry sayısı, 3 gün bitmeden 1000'i aşmış. bu hızla gidersek ay sonunda 10.000'i buluruz. tahtaya vuruyorum.
transfer haberleri doğruysa, boz baykuşlar'ı çok üzecek olan oyuncu.
http://www.ligtv.com.tr/haber/holmene-ilginc-destek [ybkz]swh[/ybkz]
http://www.ligtv.com.tr/haber/holmene-ilginc-destek [ybkz]swh[/ybkz]
incicilerin şakasından bağımsız olarak konuşursak; ne yazık ki doğru olan nadir genellemelerden biridir.
anneler günü'nden 1 hafta önceye denk gelen müsabaka.
herhangi bir alanda uzun yıllar hizmet vermiş olan, yaşı ilerlemiş kişilerin, artık kendini geri çekerek gençlere fırsat vermesi olarak tanımlayabileceğimiz eylem.
2014 dünya kupası maçlarının ardından, milli takımı bırakacağını açıklayan oyuncu.
http://www.ntvspor.net/haber/dunyadan-futbol/87450/pirlo-milli-takimi-birakiyor
(bkz: gençlerin önünü açmak)
http://www.ntvspor.net/haber/dunyadan-futbol/87450/pirlo-milli-takimi-birakiyor
(bkz: gençlerin önünü açmak)
şaşkınlık, "bir bu eksikti" gibi anlamlar içeren ünlem. son dönemde rasim ozan kütahyalı ile özdeşleşmiş olup, sondaki a harfini uzatarak söylemesi makbuldür.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?