doğuş yayın grubu'na ait tv kanallarından biri. euroleague'de saat çakışması veya tamamen keyfi nedenlerle ntvspor'un yayınlamadığı maçları yayınlamasını bekliyoruz ama, nafile bir bekleyiş. sadece bir keresinde, top 16'da beşiktaş ile fenerbahçe ülker'in maç saatleri çakışmıştı da, o zaman mecburen devreye girmişti ntv. çeyrek final serisinde ise, sonucunun 3-0 olacağını sağır sultan'ın bile bildiği seriyi izletiyor bize ntvspor. bir de tabi efes'in maçlarını. aferin.
real madrid'in, maccabi'yi 26 sayı farkla yenerek, içimin yağlarını erittiği maç. 79-53 bitti. 30 küsur fark olsa daha çok sevinirdim tabi ama, bu da güzel. beter olsunlar.
aslında iplememe durumu yoktur. melo iti, o sırada vır vır vır ronaldo'yu lafa tutmaya devam ettiği için, ronaldo sabri'nin elini sıkıyor ama dönüp bakamıyor. bir yandan melo'yu dinliyor çünkü. sabri de beklemeyip gidiyor. ama işin içinde sabri olunca malzeme çıktı işte millete.
az önce, aldığı ribaundu elinde tutamayıp dışarı atan antic'e, shermadini öyle bir baktı ki, resmen suratına karşı "seni gerizekâlı" dese daha hafif olurdu. [ybkz]swh[/ybkz]
cska'nın 89-78 kazanarak seride 1-0 öne geçtiği karşılaşma.
ilk yarısı 50-35 cska üstünlüğüyle tamamlandı. skordan da anlaşılacağı üzere, caja laboral savunmada, özellikle de boyalı alanı savunmakta sıkıntı çekiyor. yoksa bir ara farkı 6 sayıya indirdiler ama, sonra yine açıldı.
2012-2013 sezonunda, şampiyonlar ligi'nde şu ana kadar attığı 11 gol ile, real madrid tarihinde şl'de bir sezonda en çok gol atan oyuncu olmuş ve 10 gol ile bu rekoru elinde bulunduran raul'ü geçmiştir. üstelik şampiyonlar ligi henüz bitmiş değil. cristiano ronaldo rekorlarını yayma, yaşatma ve sevme derneği başkanı avcarlıçürük, istanbul'dan bildirdi.
halikarnas
taa geçen yaz
rastladım sana
şeklinde nakaratı olan şarkısıyla hafızalarda yer eden şarkıcı. doğrusunun "halikarnas'ta" olduğunu ben de biliyorum. okunuşunu yazdım ben. [ybkz]swh[/ybkz]
http://www.youtube.com/watch?v=-xHP25-F8wA
taa geçen yaz
rastladım sana
şeklinde nakaratı olan şarkısıyla hafızalarda yer eden şarkıcı. doğrusunun "halikarnas'ta" olduğunu ben de biliyorum. okunuşunu yazdım ben. [ybkz]swh[/ybkz]
http://www.youtube.com/watch?v=-xHP25-F8wA
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=SkZ00P2trRw#t=2s
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/558926_10151403810789094_1059483249_n.jpg
gerek var mı bunlara? bence yok.
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/558926_10151403810789094_1059483249_n.jpg
gerek var mı bunlara? bence yok.
hayatımda gördüğüm en komik maç yorumlarından birine imza atan yazar: #257570
aynen şöyle güldüm: alsfkjssdşgkfsdşgldfşşşdlk
aynen şöyle güldüm: alsfkjssdşgkfsdşgldfşşşdlk
"fenerbahçe galibiyeti [ybkz]swh[/ybkz] bizi öne iteceğine, sanki çok önemli hedefe ulaşmışız durumuna getirdi."
http://www.ntvspor.net/haber/gunun-haberleri/86257/aybaba-dan-fenerbahce-itirafi
maçın öyle sihirli bir gücü varmış. birden gökten zembille indirmiş o havayı takımın üstüne. tüh ya.
http://www.ntvspor.net/haber/gunun-haberleri/86257/aybaba-dan-fenerbahce-itirafi
maçın öyle sihirli bir gücü varmış. birden gökten zembille indirmiş o havayı takımın üstüne. tüh ya.
--alıntı--
maç 2-1 olduktan sonra ortada hakem yoktu. uzun toplarla, faullerle ve dirseklerle savunmaya çekilmeye zorlandık. hakemin rakibe 2 kırmızı kart göstermesi gerekirdi ama tüm faullere ve topla elle oynanmasına seyirci kaldı. her ne kadar topu ileriye taşımaya çalışsak da bu şartlar altında direnmek zordu. zaten gelecek sezon avrupa'da yer alamayağız. uefa'nın bize verdiği cezanın bununla sınırlı kalacağını sanıyorduk. ama yanılmışız.
--alıntı-- [ybkz]swh[/ybkz]
maç 2-1 olduktan sonra ortada hakem yoktu. uzun toplarla, faullerle ve dirseklerle savunmaya çekilmeye zorlandık. hakemin rakibe 2 kırmızı kart göstermesi gerekirdi ama tüm faullere ve topla elle oynanmasına seyirci kaldı. her ne kadar topu ileriye taşımaya çalışsak da bu şartlar altında direnmek zordu. zaten gelecek sezon avrupa'da yer alamayağız. uefa'nın bize verdiği cezanın bununla sınırlı kalacağını sanıyorduk. ama yanılmışız.
--alıntı-- [ybkz]swh[/ybkz]
cristiano ronaldo benzerliği konusunda adanalı ronaldo'yu sollayan oyuncu. nasıl kimse fark etmez, anlamıyorum ya. [ybkz]swh[/ybkz]
#250083
#250083
bir dönem, ardına eklenen "gerisini merak etme" ile kullanımı çok moda olan teminat cümlesi. genelde tam tersini yapmak gerekir.
yaratıcılıktan ölme tehlikesi yaşattığı görülebilir kimi zaman:
https://pbs.twimg.com/media/BHfD2z7CEAAHVFU.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/BHfD2z7CEAAHVFU.jpg:large
24 ekim - 22 kasım tarihleri arasında doğan insanların taşıdığı burç. sabahtan beri sol yan'ı burçlara boğan hurremsoultan, bir tek bu yüce burcu yok saymasıyla üzmüştür. [ybkz]swh[/ybkz]
http://media1.ligtv.com.tr/img/gallery/201349_galatasaray__real_madrid/20130409.213518_ISTANBUL151_2104258.jpg
http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/c0.4.598.285/p843x403/545961_430907667001519_1730487437_n.jpg
http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/c0.4.598.285/p843x403/545961_430907667001519_1730487437_n.jpg
9 nisan 2013 galatasaray real madrid maçının başlangıcında duyulan "bizler inandık, siz de inanın, bizim için bu maçı alın" tezahüratıyla çelişen pankart. sen maçtan önce böyle bir pankart hazırladıysan, demek ki inanmamışsın.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?