--ünal aysal--
hakem hataları olmasaydı, şampiyonlar ligi'nde yarı finalist olabilirdik.
--ünal aysal--
eksik olmuş; "ama ligde lider olamazdık." şeklinde devam etmesi gerekirdi.
beşiktaş basketbol takımının halen bu salona sığıyor olması, basketbolun 5 kişi ile oynanan bir spor olduğunun bir göstergesidir. [ybkz]swh[/ybkz] taraftarın sığması konusuna gelince:
(bkz: beşiktaş taraftarının basketbola yabancılığı)
geçen sene sinan erdem'i doldurmamızı anlatacaksanız, o tarihlerde futbol ligi bitmişti ve maçların da hepsi derbiydi. deron williams'ın 50 sayı attığı maçta, salonda kaç kişi vardı diye sorarlar adama.
(bkz: beşiktaş taraftarının basketbola yabancılığı)
geçen sene sinan erdem'i doldurmamızı anlatacaksanız, o tarihlerde futbol ligi bitmişti ve maçların da hepsi derbiydi. deron williams'ın 50 sayı attığı maçta, salonda kaç kişi vardı diye sorarlar adama.
kendisini milli takım kadrosuna almama gerekçesi olarak, boyunu öne sürdüğü iddia edilen abdullah avcı'ya şu cevabı vermiş: "ben milli takım'da oynarken abdullah avcı belki daha antrenör değildi." toraman, seni sevmem ama şu cevabından sonra biraz sevmeye başladım sanırım. [ybkz]swh[/ybkz]
(bkz: yav he he)
çok özlediğim mekân. ulaşımının zorluğu nedeniyle çok sızlandım geçen sene; abdi ipekçi arena sayesinde ağzımın payını aldım. kıymetini bilememişim. 6 mayıs 2012 beşiktaş milangaz fenerbahçe ülker maçı'ndan beri orada maç yapmadı beşiktaş erkek basketbol takımı. akatlar'a dönüşümüz, o güzel günlerin dönüşüne de vesile olursa, tadından yenmez.
(bkz: 19 nisan 2013 beşiktaş olin edirne maçı)
(bkz: 19 nisan 2013 beşiktaş olin edirne maçı)
samet aybaba'nın, kendi elleriyle ortam hazırladığı olay. herkesin gözü önünde, alenen, bir oyuncunu [ybkz]swh[/ybkz] kayırıyorsun. şu an fenerbahçe'de oynasa, belki de tıpkı salih uçan gibi uefa'nın manşetlerini süsleyecek olan bir oyuncuna takıntılısın ve oyuna girdiği dakikadan itibaren, sahadaki adamların takım olmasını sağlayan bu çocuğu oynatmıyorsun. basın toplantısına, "beşiktaş'a zarar vermek istiyorlar. bunu başaramayacaklar." diye başlayıp; "ben istiyorum ki düzgün, karakterli, dürüst oyunculardan kurulu bir takımımız olsun. (vurgula: olcay gibi)." diye bitiriyorsun, aynı toplantıyı. sonra o olcay, hani hayatı boyunca beşiktaş forması giymek isteyip, inönü'ye ilk çıkacağı gün ağlayan olcay, şu hale geliyor:https://www.bjk.com.tr/media/photos/1200X900_1340223894.jpg
bunun sorumlusu samet aybaba'dır. "benim 2 evladım var, 25 tane de ümraniye'de var." diyen ama profesyonellikle baba-oğul ilişkisini birbirinden ayıramayan; insan ilişkilerinden zerre anlamayan; gencecik çocukların psikolojisini hiç düşünmeden, ağzına geleni söyleyen aybaba. bizim her şeye rağmen baş tacı ettiğimiz, en kritik maçlarda kaybedilen puanlara rağmen alkışladığımız o çocukların ruh halini alt üst etmesinin bedelidir, onun yerine şifo mehmet'in alkışlanması. belki doğru bir tepki değil, belki de kimseye yapılmaması gereken bir hareket ama işte insanız hepimiz. o çocuklar da insan. henüz 6. haftada kaybedilen 2 puan yüzünden, bitiş düdüğüyle yere yığılan bu çocukları sen küstürdün hocam. onları da üzdün, bizi de üzdün. o zaman, çok yerinde bir ahmet kaya alıntısıyla bitireyim: (vurgula: biraz da sen ağla).
bunun sorumlusu samet aybaba'dır. "benim 2 evladım var, 25 tane de ümraniye'de var." diyen ama profesyonellikle baba-oğul ilişkisini birbirinden ayıramayan; insan ilişkilerinden zerre anlamayan; gencecik çocukların psikolojisini hiç düşünmeden, ağzına geleni söyleyen aybaba. bizim her şeye rağmen baş tacı ettiğimiz, en kritik maçlarda kaybedilen puanlara rağmen alkışladığımız o çocukların ruh halini alt üst etmesinin bedelidir, onun yerine şifo mehmet'in alkışlanması. belki doğru bir tepki değil, belki de kimseye yapılmaması gereken bir hareket ama işte insanız hepimiz. o çocuklar da insan. henüz 6. haftada kaybedilen 2 puan yüzünden, bitiş düdüğüyle yere yığılan bu çocukları sen küstürdün hocam. onları da üzdün, bizi de üzdün. o zaman, çok yerinde bir ahmet kaya alıntısıyla bitireyim: (vurgula: biraz da sen ağla).
insanın, böyle ağzına ağzına sıçan malt şarkısı. nasıl da güzel yazmış allahsızlar.
#259112
öncelikle: adjlskjflsdjşflsdjg
bu akşamki pana-barça maçını yayınlamadıkları için bin pişman olmalarını dilediğim kanal. ki bence oldular zaten. [ybkz]swh[/ybkz]
öncelikle: adjlskjflsdjşflsdjg
bu akşamki pana-barça maçını yayınlamadıkları için bin pişman olmalarını dilediğim kanal. ki bence oldular zaten. [ybkz]swh[/ybkz]
muhteşem maç oldu, muhteşem! ntvspor, umarım şu maçı sadece internetten yayınladığı için pişman olmuştur. lan harika ya. şöyle bir atmosferde, şöyle bir maç izlemek için neler vermezdim. helal olsun her iki takıma da, ama tabii ki en çok pana'ya ve dimitris diamantidis'e. [ybkz]swh[/ybkz]
real madrid'in 57-69 kazanarak final four'a adını yazdırdığı karşılaşma. güzel süpürüş çocuklar, tebrikler. [ybkz]swh[/ybkz]
ilk yarısı 38-29 pana üstünlüğüyle tamamlanan karşılaşma.
türkiye saatiyle 21.00'de başlayan maç. [ybkz]swh[/ybkz]
ilk çeyreğin son saniyelerinde gelen ve farkı 10'a çıkaran sayının ardından, oaka'da [ybkz]swh[/ybkz] "oley! oley! puta barca puta barca!" seslerinin yankılandığı karşılaşma. [ybkz]swh[/ybkz] [ybkz]swh[/ybkz]
ntvspor.net'ten canlı yayınlanacak olan karşılaşma.
#258977
haberde, maç başlangıcında deniyor. ben o sırada içeride değildim, onu bilemem ama devre arasında ve devre arası bitiminde gerçekten baya sağlam tepki oldu. samet aybaba soyunma odasına inerken de, oradan tekrar çıkarken de, alkış kesilip bir anda yuhalamaya dönüştü.
haberde, maç başlangıcında deniyor. ben o sırada içeride değildim, onu bilemem ama devre arasında ve devre arası bitiminde gerçekten baya sağlam tepki oldu. samet aybaba soyunma odasına inerken de, oradan tekrar çıkarken de, alkış kesilip bir anda yuhalamaya dönüştü.
http://www.fotospor.com/haber_abdullah-avcidan-sok-sozler_123891
işte türkiye'ye, türk futboluna yakışan hoca profili. aynen devam; dibe vurana kadar durmak yok.
işte türkiye'ye, türk futboluna yakışan hoca profili. aynen devam; dibe vurana kadar durmak yok.
http://icube.milliyet.com.tr/Skorer600x298/2013/04/16/quaresma-saclarini-sariya-boyatti-3197686.Jpeg
maccabi'nin, seride durumu 2-1'e getirme olasılığının yüksek olduğunu düşündüğüm karşılaşma. real madrid'in, haftasonu ligde oynadığı ve uzun süre farklı bir şekilde önde olduğu maçı kaybettiğini de düşününce, her şey olabilir bu maçta.
15 nisan 2013 beşiktaş medical park antalyaspor maçında taraftara "sus" işareti yapması gereken biri varsa, o da kendisidir bence. nihayet, var olduğu bilinen potansiyelini göstermeye başladı. umarım böyle devam eder.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?