(bkz: börülce)
--alıntı--
dortmund hakkında henüz hiçbir söz sarf etmedim. kura çekildiğinden beri klopp her gün konuşuyor.
bense maç günü konuşacağım.
--alıntı--
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/19/dostum-biraz-fazla-konusmadin-mi/
yok yok, bu adamı sevmemek imkânsız galiba benim için.
dortmund hakkında henüz hiçbir söz sarf etmedim. kura çekildiğinden beri klopp her gün konuşuyor.
bense maç günü konuşacağım.
--alıntı--
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/19/dostum-biraz-fazla-konusmadin-mi/
yok yok, bu adamı sevmemek imkânsız galiba benim için.
nenad krstic, sonny weems ve victor khryapa'nın 19'ar sayı ile oynadığı maç. böyle bir takımı nasıl yenersin ki? caja laboral'in 85 sayı atabilmiş olması bile önemli bir başarı olmuş bence. caja laboral'de ise fabian causeur 19, thomas heurtel 17, fernando san emeterio lara 15 sayı atmış.
85-94 cska üstünlüğüyle sonuçlanan maç. cska final four'da.
maçta son 2 dakika. cska 82-88 önde.
--sasha vujacic--
biz onlardan daha iyi takımız. eğer koç oynamama izin verirse olympiacos'u farklı yeneriz.
--sasha vujacic-- [ybkz]swh[/ybkz]
biz onlardan daha iyi takımız. eğer koç oynamama izin verirse olympiacos'u farklı yeneriz.
--sasha vujacic-- [ybkz]swh[/ybkz]
maç öncesinde değil ama fark iyice açılıp, sonlara doğru yaklaşılırken, salako'nun seslendirildiği ve deli murat'ın (başta biraz nazlansa da) uçtuğu karşılaşma. [ybkz]swh[/ybkz] çok özlemişiz akatlar'ı yahu. sahayla dip dibe, biz bize. şahane ortam. eve de 2 değil 1 saatte döndüm ayrıca. insanlık için önemsiz ama benim için oldukça önemli bir detay bu. olin edirne'ye de üzüldüm resmen. farkı açınca rakip takım oyuncusuna "böyle olmaz bu iş" diyen baba hakkı gibi hissettim kendimi. [ybkz]swh[/ybkz] ama güzel oldu tabi. hasret kalmıştık böyle maçlara, alley-oop'lara falan. böyle de devam edeceğiz bence. umarım.
19 nisan 2013 anadolu efes olympiacos maçının son saniyelerine yetiştim ve sağolsun 5 dakika içinde beni hayattan soğutmayı başardı kendisi. o çığlık ne be adam, kız gibi? sırf sana inat, inşallah 20 sayı falan fark atar yunanistan'da oly ya. bu kadar abartılmaz.
http://www.trendbasket.tv/?p=699 [ybkz]swh[/ybkz]
#259707
gerçi geçen hafta ligde saçma sapan bir mağlubiyet aldılar. ertelenseymiş iyiymiş ama herkes tbf değil, yapacak bir şey yok. [ybkz]swh[/ybkz]
gerçi geçen hafta ligde saçma sapan bir mağlubiyet aldılar. ertelenseymiş iyiymiş ama herkes tbf değil, yapacak bir şey yok. [ybkz]swh[/ybkz]
euroleague 2012-2013 sezonu çeyrek final serisi döneminde, lig maçları ertelenmeyen takımlardan biri. diğeri de real madrid baloncesto zaten.
dinlemek isteyen olur belki [ybkz]swh[/ybkz] :http://www.youtube.com/watch?v=77VyCkh4siI
30.000 kişi ile, oaka'da seyirci rekorunun da kırıldığı maç olmuş.
http://www.trendbasket.tv/?p=678
http://www.trendbasket.tv/?p=678
istanbul (fragman):http://www.youtube.com/watch?v=OdCdhvuZJRc&feature=share&list=PLXcjy-GNBj1xGCmy407ofx5mXkDrVZJKX
yeni teknik direktörü, özcan bizati olmuştur.
dün akşam galası yapılan belgesel.
http://www.ntvspor.net/haber/besiktas/86722/besiktasin-dervisi-suleyman-seba
https://www.bjk.com.tr/tr/haber/55408/
http://www.ntvspor.net/haber/besiktas/86722/besiktasin-dervisi-suleyman-seba
https://www.bjk.com.tr/tr/haber/55408/
11 nisan 2013 tarihli pfdk kararları sonucu verilen 1 maç seyircisiz oynama cezası, tahkim kurulu tarafından 100.000 tl para cezası olarak değiştirilen kulüp. e tabi, sahada teknik ekip ve taraftar olarak, toplu terör estiren galatasaray'a sadece para cezası verip, "saha olayları" yüzünden orduspor'un sahasını kapatmak infial yaratmıştı. ya galatasaray'ın da sahası kapanacaktı, ya da hiçbir saha kapanmayacaktı. adaletini sevdiklerim.
başlama saati 20.00 olan, stsl 30. hafta maçı. 9 maçlık cezası, tahkim kurulu tarafından onanan fatih terim, kulübede olamayacak.
beşiktaş'ın, sosyal medya tabir edilen sanal platformlardaki resmî hesaplarını ve aktivitelerini takip etmeye yarayan sınıflandırma türü.
facebook:https://www.facebook.com/Besiktas
twitter: kulüp:https://twitter.com/Besiktas basketbol:https://twitter.com/BJK_Basketbol hentbol:https://twitter.com/BJKHentbol voleybol:https://twitter.com/Voleybol_Bjk
youtube:http://www.youtube.com/user/BesiktasKulup
bir de sporcuların twitter hesapları var tabi ama şimdi yaz yaz bitmez onlar; kendi başlıkları altına yazmak daha mantıklı. [ybkz]swh[/ybkz] ben kulübün sosyal medyada halen çok yetersiz olduğunu düşünüyorum. özellikle twitter'da. günün belli saatlerinde girip, görev gibi, siteye girilen haberleri yazıp çıkıyorlar. hele o 3 mart 2013 beşiktaş fenerbahçe maçındaki son saniye golünü duyurma şeklini hiç unutamıyorum:https://twitter.com/Besiktas/status/308291839218294784 bu ney la? insan biraz heyecanlanır, "gooooool" falan yazar. her şeyi geçtim, o takipçi sayısı ne zaten? saçma sapan, sırf rt alıp takipçi toplamak için, beşiktaş adına açılan sayfaların takipçi sayısı, resmî hesaptan daha fazla. böyle saçmalık olmaz. tamam, kulüp hesabını ve futbolcu hesaplarını "verified account" yaptınız ama biraz daha aktif olun, basın bülteni gibi kullanmayın şurayı. azıcık real madrid'i, manchester city'yi falan örnek almamız lazım bu konuda, bence. ama işte medyanın başında tuğrul yenidoğan olunca tabi... neyse, oraya hiç girmeyeyim şimdi.
facebook:https://www.facebook.com/Besiktas
twitter: kulüp:https://twitter.com/Besiktas basketbol:https://twitter.com/BJK_Basketbol hentbol:https://twitter.com/BJKHentbol voleybol:https://twitter.com/Voleybol_Bjk
youtube:http://www.youtube.com/user/BesiktasKulup
bir de sporcuların twitter hesapları var tabi ama şimdi yaz yaz bitmez onlar; kendi başlıkları altına yazmak daha mantıklı. [ybkz]swh[/ybkz] ben kulübün sosyal medyada halen çok yetersiz olduğunu düşünüyorum. özellikle twitter'da. günün belli saatlerinde girip, görev gibi, siteye girilen haberleri yazıp çıkıyorlar. hele o 3 mart 2013 beşiktaş fenerbahçe maçındaki son saniye golünü duyurma şeklini hiç unutamıyorum:https://twitter.com/Besiktas/status/308291839218294784 bu ney la? insan biraz heyecanlanır, "gooooool" falan yazar. her şeyi geçtim, o takipçi sayısı ne zaten? saçma sapan, sırf rt alıp takipçi toplamak için, beşiktaş adına açılan sayfaların takipçi sayısı, resmî hesaptan daha fazla. böyle saçmalık olmaz. tamam, kulüp hesabını ve futbolcu hesaplarını "verified account" yaptınız ama biraz daha aktif olun, basın bülteni gibi kullanmayın şurayı. azıcık real madrid'i, manchester city'yi falan örnek almamız lazım bu konuda, bence. ama işte medyanın başında tuğrul yenidoğan olunca tabi... neyse, oraya hiç girmeyeyim şimdi.
ayrılan bilet sayısına bakılırsa, burnumuzun dibine kadar gelen adana demirspor'u, trt web tv'den izlemek zorunda kalacağımız maç olacak. 350 ne arkadaş? sadece adana'dan gelecek tayfa o kadardır zaten. gitmeyi düşünen arkadaşlarla bir irtibata geçsek diyorum; hiç olmazsa kartalspor tarafında izleyebilelim bari. gitmemek olmaz, aylardır bekliyoruz.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?