confessions

avcarlıçürük

2. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 13432
  2. takipçi 0
  3. puan 246902

19 nisan 2013 beşiktaş olin edirne maçı

avcarlıçürük
maç öncesinde değil ama fark iyice açılıp, sonlara doğru yaklaşılırken, salako'nun seslendirildiği ve deli murat'ın (başta biraz nazlansa da) uçtuğu karşılaşma. [ybkz]swh[/ybkz] çok özlemişiz akatlar'ı yahu. sahayla dip dibe, biz bize. şahane ortam. eve de 2 değil 1 saatte döndüm ayrıca. insanlık için önemsiz ama benim için oldukça önemli bir detay bu. olin edirne'ye de üzüldüm resmen. farkı açınca rakip takım oyuncusuna "böyle olmaz bu iş" diyen baba hakkı gibi hissettim kendimi. [ybkz]swh[/ybkz] ama güzel oldu tabi. hasret kalmıştık böyle maçlara, alley-oop'lara falan. böyle de devam edeceğiz bence. umarım.

orduspor

avcarlıçürük
11 nisan 2013 tarihli pfdk kararları sonucu verilen 1 maç seyircisiz oynama cezası, tahkim kurulu tarafından 100.000 tl para cezası olarak değiştirilen kulüp. e tabi, sahada teknik ekip ve taraftar olarak, toplu terör estiren galatasaray'a sadece para cezası verip, "saha olayları" yüzünden orduspor'un sahasını kapatmak infial yaratmıştı. ya galatasaray'ın da sahası kapanacaktı, ya da hiçbir saha kapanmayacaktı. adaletini sevdiklerim.

sosyal medyada beşiktaş

avcarlıçürük
beşiktaş'ın, sosyal medya tabir edilen sanal platformlardaki resmî hesaplarını ve aktivitelerini takip etmeye yarayan sınıflandırma türü.

facebook:https://www.facebook.com/Besiktas

twitter: kulüp:https://twitter.com/Besiktas basketbol:https://twitter.com/BJK_Basketbol hentbol:https://twitter.com/BJKHentbol voleybol:https://twitter.com/Voleybol_Bjk

youtube:http://www.youtube.com/user/BesiktasKulup

bir de sporcuların twitter hesapları var tabi ama şimdi yaz yaz bitmez onlar; kendi başlıkları altına yazmak daha mantıklı. [ybkz]swh[/ybkz] ben kulübün sosyal medyada halen çok yetersiz olduğunu düşünüyorum. özellikle twitter'da. günün belli saatlerinde girip, görev gibi, siteye girilen haberleri yazıp çıkıyorlar. hele o 3 mart 2013 beşiktaş fenerbahçe maçındaki son saniye golünü duyurma şeklini hiç unutamıyorum:https://twitter.com/Besiktas/status/308291839218294784 bu ney la? insan biraz heyecanlanır, "gooooool" falan yazar. her şeyi geçtim, o takipçi sayısı ne zaten? saçma sapan, sırf rt alıp takipçi toplamak için, beşiktaş adına açılan sayfaların takipçi sayısı, resmî hesaptan daha fazla. böyle saçmalık olmaz. tamam, kulüp hesabını ve futbolcu hesaplarını "verified account" yaptınız ama biraz daha aktif olun, basın bülteni gibi kullanmayın şurayı. azıcık real madrid'i, manchester city'yi falan örnek almamız lazım bu konuda, bence. ama işte medyanın başında tuğrul yenidoğan olunca tabi... neyse, oraya hiç girmeyeyim şimdi.

21 nisan 2013 kartalspor adana demirspor maçı

avcarlıçürük
ayrılan bilet sayısına bakılırsa, burnumuzun dibine kadar gelen adana demirspor'u, trt web tv'den izlemek zorunda kalacağımız maç olacak. 350 ne arkadaş? sadece adana'dan gelecek tayfa o kadardır zaten. gitmeyi düşünen arkadaşlarla bir irtibata geçsek diyorum; hiç olmazsa kartalspor tarafında izleyebilelim bari. gitmemek olmaz, aylardır bekliyoruz.
264 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol