"samet aybaba sorunsalı"nın alt kümesidir.
bursaspor'un, lig'de bizimle aynı puana geldiğini müjdeleyen maç. bu şekilde devam ettiği takdirde, ikili averajda önde oldukları için, üçüncülük onların olur. ama panik yok, biz illaki puan kaybederiz daha. böyle kalmaz yani. bakarsın kasımpaşa da bizi geçer falan, dördüncü de olamayız. kim bilir.
4. nesil yazar. hoş geldi.
bu cümlenin yazarı, bir beşiktaş taraftarıdır. [ybkz]swh[/ybkz] tesadüf değil.
sözleri yusuf hayaloğlu'ya, bestesi ahmet kaya'ya ait olan, ahmet kaya şarkısı.
elinde bir buzbağ şişe
dolanıyor köşe köşe
şimdi karakola düşe
cop tirina nirinom da
hop tirina nirinom.
sivri burun, top yumurta
nara basar uluorta
bekçileri tarta tarta
tir tirina nirinom da
tara tirina nirinom.
gene bir gün böyle zirzop
gece bekçisi demiş "hop!"
belinin ortasına cop
cop tirina nirinom da
hop tirina nirinom.
geçirmiş bir siyah şalvar
poz kesiyor gaddar gaddar
tesbihi sarı kehribar
şık tirina nirinom da
tık tirina nirinom.
gene bir gün böyle yan yan
hava basarak bir yandan
karakolun sokağından
pat tirina nirinom da
pata küte de nirinom.
şapkası tam sekiz köşe
zevkten olmuş dokuz köşe
güveniyor on kardeşe
hot tirina nirinom da
zot tirina nirinom.
mahalleli bezmiş ama
çıkamıyor kimse cama
adam değil, sanki kazma
hoşt tirina nirinom da
foşt tirina nirinom.
gene bir gün böyle çalım
yürüyorken zalım zalım
demişler ki, "gel bakalım!"
şak tirina nirinom da
şaka şuka da nirinom.
fosso necdat demiş, "aman!"
anlamış vaziyet yaman
kafasından çıkmış duman
fos tirina nirinom da
fıs tirina nirinom
http://www.youtube.com/watch?v=uhtQJQJTBJU
elinde bir buzbağ şişe
dolanıyor köşe köşe
şimdi karakola düşe
cop tirina nirinom da
hop tirina nirinom.
sivri burun, top yumurta
nara basar uluorta
bekçileri tarta tarta
tir tirina nirinom da
tara tirina nirinom.
gene bir gün böyle zirzop
gece bekçisi demiş "hop!"
belinin ortasına cop
cop tirina nirinom da
hop tirina nirinom.
geçirmiş bir siyah şalvar
poz kesiyor gaddar gaddar
tesbihi sarı kehribar
şık tirina nirinom da
tık tirina nirinom.
gene bir gün böyle yan yan
hava basarak bir yandan
karakolun sokağından
pat tirina nirinom da
pata küte de nirinom.
şapkası tam sekiz köşe
zevkten olmuş dokuz köşe
güveniyor on kardeşe
hot tirina nirinom da
zot tirina nirinom.
mahalleli bezmiş ama
çıkamıyor kimse cama
adam değil, sanki kazma
hoşt tirina nirinom da
foşt tirina nirinom.
gene bir gün böyle çalım
yürüyorken zalım zalım
demişler ki, "gel bakalım!"
şak tirina nirinom da
şaka şuka da nirinom.
fosso necdat demiş, "aman!"
anlamış vaziyet yaman
kafasından çıkmış duman
fos tirina nirinom da
fıs tirina nirinom
http://www.youtube.com/watch?v=uhtQJQJTBJU
francesc fabregas'ın 84. dakikada attığı tek golle, barcelona'nın 1-0 kazandığı karşılaşma.
bir ekşi sözlük yazarı tarafından ayar manyağı edilen taraftar. yazanın ellerine sağlık, müthiş.
http://eksisozluk.com/entry/33248376
http://eksisozluk.com/entry/33248376
#260174
twitter hesaplarından, olayın bir komplo olduğunu ve grubun isminin kullanıldığını iddia etmişler. "casillas bizim bu olay hakkındaki düşüncemizi biliyor. kendisine sorabilirsiniz. terörist gazeteciler!" şeklinde tepki göstermişler olaya.
https://twitter.com/ULTRASRMADRID/status/325691055427182592
"tezahüratlarımızı casillas'a uyarlayıp söyleyen sahtekâra meydan okuyoruz. eğer stadyumun yarısı, bizim bestemiz olan tezahüratları söylüyorsa, bilin ki bu, olayları manipule etmeye çalışanların işidir. koyun olmayın, bu bir yalan!" demişler bir de, yanlış çevirmediysem.
twitter hesaplarından, olayın bir komplo olduğunu ve grubun isminin kullanıldığını iddia etmişler. "casillas bizim bu olay hakkındaki düşüncemizi biliyor. kendisine sorabilirsiniz. terörist gazeteciler!" şeklinde tepki göstermişler olaya.
https://twitter.com/ULTRASRMADRID/status/325691055427182592
"tezahüratlarımızı casillas'a uyarlayıp söyleyen sahtekâra meydan okuyoruz. eğer stadyumun yarısı, bizim bestemiz olan tezahüratları söylüyorsa, bilin ki bu, olayları manipule etmeye çalışanların işidir. koyun olmayın, bu bir yalan!" demişler bir de, yanlış çevirmediysem.
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/20/bernabeuda-sok-tezahuratlar/
hay ben sizin kalıbınıza tüküreyim ya. giderse çok ararsınız bu adamı. işte bu medya denen şey, her yerde aynı bok. böyle güzelce parmağında oynatıyor insanları. istediği gibi yönetiyor, yönlendiriyor. yalnız o bir anda bağrınıza bastığınız jose mourinho, %99 ihtimalle sezon sonu gidecek ve çok sevdiği ingiltere'sine geri dönecek. casillas ise bu camianın sembol isimlerinden biri; "herkes gider, o kalır" adamlarından biri. inanılır gibi değil şu yapılanlar.
hay ben sizin kalıbınıza tüküreyim ya. giderse çok ararsınız bu adamı. işte bu medya denen şey, her yerde aynı bok. böyle güzelce parmağında oynatıyor insanları. istediği gibi yönetiyor, yönlendiriyor. yalnız o bir anda bağrınıza bastığınız jose mourinho, %99 ihtimalle sezon sonu gidecek ve çok sevdiği ingiltere'sine geri dönecek. casillas ise bu camianın sembol isimlerinden biri; "herkes gider, o kalır" adamlarından biri. inanılır gibi değil şu yapılanlar.
23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı'nı, türkiye'deki iletişim sponsoru olan avea'nın katkılarıyla çektikleri reklam filmi ile kutlayan kulüp.
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/20/barcelonadan-23-nisan-kutlamasi/
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/20/barcelonadan-23-nisan-kutlamasi/
--alıntı--
akhisar, beşiktaş maçından önce en son 1 kasım 2009'da, bir tff 2. lig maçında 4 gol atabilmişti...
--alıntı-- [ybkz]swh[/ybkz]
akhisar, beşiktaş maçından önce en son 1 kasım 2009'da, bir tff 2. lig maçında 4 gol atabilmişti...
--alıntı-- [ybkz]swh[/ybkz]
"herkes isteksiz, sanki lig bitmiş gibi. (vurgula: haftalardır ikaz ediyorum ama maalesef camia olarak hiçbirine önlem alamadık)." [ybkz]swh[/ybkz]
yemin ediyorum kafayı yiyeceğim şimdi. haftalardır ikaz ediyormuş ama camia önlem almamış. bir de sonra özür dilemiş ama, kendi kabahatli olduğu için değil. "ay işte çocuklar, diyorum diyorum dinletemiyorum. onların adına ben özür diliyorum, bakın o kadar da yüce gönüllüyüm." özrü o. az önce beşiktaş'ın dervişi süleyman seba belgeselinde gördüm kendisini. vaktiyle, kadroya giremedi diye rest çekmesini ve seba'nın ona engel olmasını anlatmış yine. düşünüyorum da, karakteri hakkında sağlam bir ipucu vermiş aslında o davranışıyla.
yemin ediyorum kafayı yiyeceğim şimdi. haftalardır ikaz ediyormuş ama camia önlem almamış. bir de sonra özür dilemiş ama, kendi kabahatli olduğu için değil. "ay işte çocuklar, diyorum diyorum dinletemiyorum. onların adına ben özür diliyorum, bakın o kadar da yüce gönüllüyüm." özrü o. az önce beşiktaş'ın dervişi süleyman seba belgeselinde gördüm kendisini. vaktiyle, kadroya giremedi diye rest çekmesini ve seba'nın ona engel olmasını anlatmış yine. düşünüyorum da, karakteri hakkında sağlam bir ipucu vermiş aslında o davranışıyla.
seslendirme için çok kötü bir tercihin yapıldığı belgesel. ayrıca bazı kısımları, sanki herkes biliyormuş gibi, bilgi vermeden es geçmişler. örneğin, amerika'dan gelen turne daveti üzerine: "turne tarihi seba'nın canını sıkmıştı. ama beşiktaş, diplomadan önemliydi." devamı yok. sınav mı kaçırdı, mezun mu olamadı, ne vardı o tarihte? bilmiyoruz onu. neyse. ikinci bölümü merakla bekliyoruz.
en iyi oynadığı maçı 1-0 kazandık. [ybkz]swh[/ybkz] 4 yediğimiz maçta, ondan çok daha büyük sorunlarımız vardı. baş harfi samet aybaba.
real madrid formasıyla çıktığı 150. resmi maçta [ybkz]swh[/ybkz] 2 gol atmıştır. 2012-2013 sezonunda, 32 haftada 9 gole ulaştı bu gollerle.
spor toto süper lig 30. hafta maçı. başlama saati 20.00. bu başlığı neden şu anda açtığım anlaşılmıştır mutlaka. yazmak istemiyorum.
kendisine atılan güzel pasları alıp gol vuruşu yapmaktan başka bir işe yaramayan oyuncu. 20 nisan 2013 akhisar belediyespor beşiktaş maçı ile net bir şekilde görüldü. günah keçisi falan değildir. bilakis, 3 mart 2013 beşiktaş fenerbahçe maçı ve samet aybaba torpili sayesinde, bugüne kadar yaptığı hatalara göz yumulmuştur. ama "gerçeklerin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır". [ybkz]swh[/ybkz]
edit: o gol vuruşlarını yapamadığı günleri de unutmadık.
edit: o gol vuruşlarını yapamadığı günleri de unutmadık.
--alıntı--
bu da oldu: bernabeu'da kale arkası tribünde ultras sur grubu, iker casillas'a "köstebek sensin. defol git" tezahüratı yapıyor.
--alıntı--
ayıp lan. yazıklar olsun.
bu da oldu: bernabeu'da kale arkası tribünde ultras sur grubu, iker casillas'a "köstebek sensin. defol git" tezahüratı yapıyor.
--alıntı--
ayıp lan. yazıklar olsun.
3. golü yediğimiz an, izlemeyi bıraktığım maç.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?