--spoiler--
samet aybaba bir kere daha oğuzhan özyakup'un, o pırıl pırıl çocuğun yaşam tarzına laf ederse, yemin ederim çıkarım kimin neler yaptığını açıklarım. samet aybaba başarısızdır, gitmelidir ve tazminat da istememelidir. çünkü çok zarar verdi. beşiktaş çok rahat şampiyonlar ligi'ne gidebilirdi.
oyuncuları kampa almak ne demek? hangi devirde yaşıyoruz?
--spoiler--
an itibariyle trt spor'da yine yardırıyor. izleyin.
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/23/gole-degil-hayallere-ulastiran-pas/
ezberci olmayın diye boşuna demiyoruz işte. apaçiymiş, bilmemneymiş... adam gibi adam.
ezberci olmayın diye boşuna demiyoruz işte. apaçiymiş, bilmemneymiş... adam gibi adam.
27 nisan cumartesi günü saat 15.00'te, bjk akatlar arena'da oynanacak olan karşılaşma. oh be.
http://www.odatv.com/n.php?n=emek-sinemasini-yaktilar-2304131200
yakarak yok etmeyi yaşam felsefesi haline getirenler, acı çekmeden ölmemeli.
yakarak yok etmeyi yaşam felsefesi haline getirenler, acı çekmeden ölmemeli.
bugüne kadar güldürmeyenine rastlamadığım "caps" başlığı. "bu bile twilight'tan daha iyi bir aşk hikâyesi" şeklinde çevirebiliriz. taze örnek:
http://m1304.hizliresim.com/18/q/mbgrv.jpg
http://m1304.hizliresim.com/18/q/mbgrv.jpg
(bkz: sahalarda görmek istemediğimiz hareketler)
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/22/adami-operler-zlatan/
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/22/adami-operler-zlatan/
derli toplu durumda olan bir yeri/bir şeyleri darmadağın etmek, bir yerin altını üstüne getirmek anlamına gelen deyim. 2012-2013 sezonunda beşiktaş futbol takımı defansının, çoğu maçta düşürüldüğü durumu ifade etmek için kullanılabilir.
kadro dışı bırakıldığı söylenen anadolu efes oyuncusu.
http://www.trendbasket.net/tr/2013/04/22/avrupa-kupalari/euroleague/vujacic-kadro-disi/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
http://www.trendbasket.net/tr/2013/04/22/avrupa-kupalari/euroleague/vujacic-kadro-disi/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
bir gerçek bir de mecaz anlamı olan deyim. türk dil kurumu tanımları:
1. çalıştırıcının, sporcusunun karşılaşmayı terk ettiğini bildirmek için ringe havlu atması.
2. başarısızlığını kabul edip mücadeleyi bırakmak, pes etmek.
1. çalıştırıcının, sporcusunun karşılaşmayı terk ettiğini bildirmek için ringe havlu atması.
2. başarısızlığını kabul edip mücadeleyi bırakmak, pes etmek.
#260663 çağrışım zincirini görüyor ve bir halka daha ekliyorum: kişinin biraz daha sinirlenmesi halinde; "gülle atma oç".
bir kuruma personel alımı yapılırken, kişinin meslekî yeterliliklerine değil, belirli kişi veya kişilere olan yakınlığına bakılması durumunda ortaya çıkan süreç. ülkemizde oldukça yaygındır. nerede iş bilmez yöneticileri, çalışanları olan bir kurum varsa, bilin ki orada eş-dost-akraba kontenjanı vardır. adalet ve kalkınma partisi döneminde özelleştirilen tüm kurumlar da bu kategoridedir.
http://www.fotomac.com.tr/Fenerbahce/2011/02/09/ascisi_super
bilimum yakın ve uzak akrabanın ardından, son olarak, kuzenimin kayınpederinden ekleme talebi aldığım sosyal mecra. iş iyice çığrından çıkmaya başladı artık. hayır niye? ne alâkası var ya, neden ya? kabul etsen olmaz, etmesen olmaz. öylece duruyor.
ingilizce "centre" (amerikan ingilizcesi ile "center") kelimesinden dilimize devşirilen ve futbol sahasında orta yuvarlağı, aynı zamanda da başlama vuruşunu ifade eden kelime. bu noktadan gol atan çılgınlar da olabiliyor, misal:
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/21/santralarin-usta-ismi/
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/04/21/santralarin-usta-ismi/
dün akşam sporting'i 2-0 yendikleri maçta attıkları ikinci gol, inanılmaz. hazırlanışı, paslar, vuruş, her şeyiyle mi mükemmel olur? insan izlemeye doyamıyor resmen.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w7jeB94ksXM
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w7jeB94ksXM
http://www.birgun.net/actuels_index.php?news_code=1366618253&year=2013&month=04&day=22#.UXUMtiHsayI.twitter
bu ayın başında, otizm farkındalık gününde, işin dalgasında olan insanlar görmüştüm. "hayır noluyo yani nasıl bir farkındalık yaratıyoruz? ehe ehe" gibisinden. bu haberi onlara armağan ediyorum. "adana otistik çocuklar sağlık ve eğitim derneği başkanı sosyolog" sıfatına sahip olan kişinin zihniyeti bu. biz daha hâlâ "ay hıyıır otistik diğil otizmliiii" ile uğraşmaya devam edelim.
bu ayın başında, otizm farkındalık gününde, işin dalgasında olan insanlar görmüştüm. "hayır noluyo yani nasıl bir farkındalık yaratıyoruz? ehe ehe" gibisinden. bu haberi onlara armağan ediyorum. "adana otistik çocuklar sağlık ve eğitim derneği başkanı sosyolog" sıfatına sahip olan kişinin zihniyeti bu. biz daha hâlâ "ay hıyıır otistik diğil otizmliiii" ile uğraşmaya devam edelim.
"en çok entry silen yöneticiler" bölümünde, sadece yöneticileri değil, kendi entry'sini silen yazarları da gösteriyor. bu da bir bug olarak kayıtlara geçsin.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?