confessions

avcarlıçürük

2. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 13432
  2. takipçi 0
  3. puan 246901

battal ilgezdi

avcarlıçürük
2009 yerel seçimlerinde ilçe olan ataşehir'in, chp'li belediye başkanı. ataşehir'de güzel işlere imza atmaktadır. son olarak emre incemollaoğlu'nun adını bir parkta ölümsüzleştirerek, iyice gönülleri fethetmiştir. akp, ataşehir'i kadıköy'den ayırıp, tek başına bir ilçe yaparken bambaşka hesapları vardı tabi. kadıköy'ün "elit olmayan" bölgelerindeki oyları toplayacaklarını düşündüler ama işler bekledikleri gibi gitmedi. 3 senelik süreçte yapılan işlere bakıldığında, battal başkan bir süre daha kalıcı olacak gibi duruyor. umarım öyle olur.

sisman ve kezban

avcarlıçürük
bugün patlak veren sözlük içerisinde inatla büyük harf kullanmak polemiklerinin fitilini, istemeden de olsa ateşleyen yazarımız. kullandığı üslup nedeniyle şöyle bir açıklama yaptım o başlıkta: #261257

sonrasında özel mesaj yoluyla iletişime geçtik ve üslup nedeniyle gerekli açıklamaları yapıp, yukarıdaki entry'yi yazmama sebep olan entry'sini sildi. bunun için teşekkür ediyorum kendisine. olayı kişisel algılayan arkadaşlar olduğu için, bunu belirtme gereği duydum.

sözlük içerisinde inatla büyük harf kullanmak

avcarlıçürük
abartılmayandır. "sözlük" denen formatın atası ekşi sözlük'te 14 senedir geçerli olan kuraldır ve diğer tüm sözlüklerde de bu böyledir. önceki versiyonlarda otomatik olarak düzeltiliyordu, bu versiyonda şimdilik düzeltilemiyor. ilk entry'de de göreceğiniz üzere, sadece şu süreçte biraz anlayış ve dikkat istedik. bu kadar zor bir şey değil. kimsenin de eleştirilince çıldırdığı falan yok. eleştiri ile bok atmayı birbirinden ayırdığınız sürece, her türlü eleştiri dikkate alınır. bin defa söyledik bunu.

imza: admin geçinen bir arkadaş.

beğenmeyen stada gelmesin

avcarlıçürük
tribünler için doğruluğu tartışılır belki ama; yapıcı eleştiri yapmak yerine her fırsatta sözlüğe ve sözlük yönetimine saydıranları görünce hak verdiğim, schuster mantığı. sözlükteki bug'lar, sözlükteki hatalar gibi, arama kutucuğuna birkaç harf girerek ulaşabileceğiniz başlıklar mevcut. bir eleştiriniz ve çözüm öneriniz varsa, adam gibi bir üslupla oraya yazarsınız. her sözlük formatı uyarısında "sözlük de zaten çok rererö" demenin kimseye bir faydası yok.

sözlük içerisinde inatla büyük harf kullanmak

avcarlıçürük
abartılmayan hatadır. sadece yeri geldiğinde hatırlatılması gereken ve hatırlatılan hatadır. sözlük formatının boktanlığından şikayet ederken, boktan olmayan formatlı sözlüklerde, bu yazım hatalarıyla yazarlığınız onaylanır mıydı, bunu da düşünmek lazım. insanlar şu sözlük için ciddi anlamda zaman ve emek harcıyor, birazcık saygınız olsun buna. insanlar derken de kendimden ve diğer moderatör ekibinden değil, sözlüğün altyapısı için çalışan arkadaşlarımızdan bahsediyorum. virgülü, büyük harfi, her şeyi geçtim, cümlelerin arasına nokta bile koymayıp "format boktan" demek biraz komik. muhalefet etmenin bu kadar bokunu çıkarmaya gerek yok. yok ben illaki polemik istiyorum diyorsanız, alın o zaman.

sabah sabah sinirlenmek

avcarlıçürük
daha önce de belirtmiş olduğum gibi ( #110260 ), her sabah kahvaltıdan önce düzenli olarak yaptığım spordur. tavsiye etmiyorum ama. yıllar önce bir sabah, kardeşimin okul müdürü ile aramda çok fantastik diyaloglar geçmişti, sırf bu sebepten. evdeyim, uyuyorum, telefon çalıyor. okuldan arıyorlar, kardeşim okula gitmemiş. benim bir şeyden haberim yok, "yoo gelmiş olması lazım" falan diyorum. net olarak da hatırlamıyorum konuşmaları ama kardeşimin, sesime uyanıp bir anda karşımda belirdiğini ve benim "aa evdeymiş tamam ya" dediğimi çok net hatırlıyorum. [ybkz]swh[/ybkz] bunun üzerine karşımdaki kızdı tabi. ben de "napabilirim canım aaa uyuyorum ben, haberim yok bir şeyden" falan gibisinden çemkirmiştim. o "napabilirim" çok meşhur oldu sonra, annem ve kardeşim halen unutmamış. hatırlayıp gülüyorlar arada. ben de "demek ki beni uykumdan uyandırıp abuk subuk sorular sormayacakmışsınız. anlayın artık bunu." diyorum. uyandıktan sonra bir süre kendi haline bırakın bizim gibileri. biz kendimize gelince haber veririz zaten.

okuduğunu anlamak

avcarlıçürük
şöyle bir şey değildir:

https://twitter.com/ahmet763/status/327004495408136194
https://twitter.com/ahmet763/status/327004654162567168

gerçi bu arkadaş muhtemelen içeriği okumadan yorum yapmış ama, yine de öyle bir şey değil. [ybkz]swh[/ybkz]
256 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol