stüdyo kaydında, kemençe olduğunu düşündüğüm [ybkz]swh[/ybkz] enstrümanın sesinin fazla baskın olduğu beste. kulak tırmalayacak kadar baskın. olmamış gibi olmasının sebebinin bu olduğunu düşünüyorum.
başına gaz bombası isabet eden 17 yaşında bir kızın, hayati tehlike ile yoğun bakımda olmasına sebep olan faşizm.
http://www.odatv.com/n.php?n=basbakan-erdogan-bu-goruntulerle-gurur-duyuyor-mu-0105131200
utanmaz, rezil medyanın, "aslında polis hiçbir şey yapmıyordu ama bir anda taş atanlar olunca işte..." diye yansıtmaya çalıştığı faşizm. faşizm işte. hem de öyle bir faşizm ki, şuraya yazarken bile kelimelerini dikkatle seçmek zorundasın. işin acı yanı bu değil ama. en acısı, bu duruma alışan, bu durumu kanıksayan bir neslin yetişmiş olması. olması gerekenin bu olduğunu sanan insanların varlığı. ne kendine ne de bir başkasına, birey olarak değer veren, kişiliksiz, amaçsız, ruhsuz insanlar topluluğu.
http://www.odatv.com/n.php?n=basbakan-erdogan-bu-goruntulerle-gurur-duyuyor-mu-0105131200
utanmaz, rezil medyanın, "aslında polis hiçbir şey yapmıyordu ama bir anda taş atanlar olunca işte..." diye yansıtmaya çalıştığı faşizm. faşizm işte. hem de öyle bir faşizm ki, şuraya yazarken bile kelimelerini dikkatle seçmek zorundasın. işin acı yanı bu değil ama. en acısı, bu duruma alışan, bu durumu kanıksayan bir neslin yetişmiş olması. olması gerekenin bu olduğunu sanan insanların varlığı. ne kendine ne de bir başkasına, birey olarak değer veren, kişiliksiz, amaçsız, ruhsuz insanlar topluluğu.
30 nisan 2013 real madrid borussia dortmund maçı için, resmî sitesinden taraftara teşekkür eden kulüp.
http://p1305.hizliresim.com/19/1/mn0rs.jpg
http://p1305.hizliresim.com/19/1/mn0rs.jpg
https://twitter.com/LadyRMadrid/status/329358395125661696/photo/1
https://twitter.com/real_pasion/status/329353853130649601/photo/1
https://twitter.com/InvictoPrimero/status/329351687775072257/photo/1
https://twitter.com/iHeartRonaldo/status/329351038295502849/photo/1
https://twitter.com/4mosqueterosFC/status/329350468260216832/photo/1
gece gece duygulandıran adam.
(bkz: 30 nisan 2013 real madrid borussia dortmund maçı)
https://twitter.com/real_pasion/status/329353853130649601/photo/1
https://twitter.com/InvictoPrimero/status/329351687775072257/photo/1
https://twitter.com/iHeartRonaldo/status/329351038295502849/photo/1
https://twitter.com/4mosqueterosFC/status/329350468260216832/photo/1
gece gece duygulandıran adam.
(bkz: 30 nisan 2013 real madrid borussia dortmund maçı)
evin içinde halay çekerek kutlamak istediğim sıralama. emeği geçen herkesin ellerine sağlık ve bundan sonrası için de kuvvet.
--sergio ramos--
real madrid taraftarı bizim için her şeyi yaptı ve bu kadar yaklaşmışken başaramamamız çok yazık oldu.
--sergio ramos--
real madrid taraftarı bizim için her şeyi yaptı ve bu kadar yaklaşmışken başaramamamız çok yazık oldu.
--sergio ramos--
"ardı ardına goller bulmayı galatasaray'dan; ardı ardına seri entry'ler yazıp nisan ayı hedefine ulaşmayı kartal sözlük'ten öğrendik."
jose mourinho
jose mourinho
30 nisan 2013 real madrid borussia dortmund maçı sonrası, veda konuşmasından hallice bir basın açıklaması yapmıştır.
#263660
#263660
--jose mourinho--
önümüzdeki sezon real madrid'de olur muyum? belki de olmam. sevildiğim, insanların beni istediği yerde olmak isterim. real madrid, eninde sonunda şampiyonlar ligi'ni kazanacaktır. real madrid müthiş bir kulüp; önemli olan başarılar kazanmaya devam etmek. ilk yarıda çok önemli pozisyonları değerlendiremedik ve bu nedenle ikinci yarıda çok daha fazla risk almak zorunda kaldık. daha erken gol bulmamış olmamız çok yazık. kulübe ve başkana saygım var. kral kupası'nı kazanmaya ve ligi ikinci sırada bitirmeye çalışacağım.
--jose mourinho--
önümüzdeki sezon real madrid'de olur muyum? belki de olmam. sevildiğim, insanların beni istediği yerde olmak isterim. real madrid, eninde sonunda şampiyonlar ligi'ni kazanacaktır. real madrid müthiş bir kulüp; önemli olan başarılar kazanmaya devam etmek. ilk yarıda çok önemli pozisyonları değerlendiremedik ve bu nedenle ikinci yarıda çok daha fazla risk almak zorunda kaldık. daha erken gol bulmamış olmamız çok yazık. kulübe ve başkana saygım var. kral kupası'nı kazanmaya ve ligi ikinci sırada bitirmeye çalışacağım.
--jose mourinho--
https://twitter.com/FourFourTwoTR/status/329341843466764288/photo/1 [ybkz]swh[/ybkz]
senin ruhun yeter be kaptan.
senin ruhun yeter be kaptan.
beşiktaş jimnastik kulübü'nün de resmî siteden yayımladığı mesajla kutladığı gün.
http://www.bjk.com.tr/tr/haber/55519
http://www.bjk.com.tr/tr/haber/55519
30 nisan 2013 real madrid borussia dortmund maçı için uygun gördüğü manşet:
http://www.ntvspor.net/haber/dunyadan-futbol/87352/wembleye-ilk-vize-almanlarin--- ("wembley'e ilk vize almanların...")
sanki son 5 dakikada 2 gol olmadı, o heyecan yaşanmadı anasını satayım. her şey çok normal gelişti. galatasaray 3-0'ın rövanşında 2 gol attı diye ortalığı yıktınız lan. onu da geçtim, bu gece real madrid'in yerinde barcelona olsa, o manşet "barcelona her şeyi yaptı ama olmadı!!!" benzeri bir şey olurdu, adım gibi eminim. yarın görürüz zaten. alenen barcelona diloluğu yapan bir yayın kuruluşunda, murat kosova real madrid taraftarı olduğunu gizleyemeden maç anlatmış, çok mu? bence değil. zira aksi takdirde adam maç anlatırken uyuyakalmanın eşiğine geliyor. neyse. yarın bu saatlerde atılacak manşeti merakla bekliyorum.
http://www.ntvspor.net/haber/dunyadan-futbol/87352/wembleye-ilk-vize-almanlarin--- ("wembley'e ilk vize almanların...")
sanki son 5 dakikada 2 gol olmadı, o heyecan yaşanmadı anasını satayım. her şey çok normal gelişti. galatasaray 3-0'ın rövanşında 2 gol attı diye ortalığı yıktınız lan. onu da geçtim, bu gece real madrid'in yerinde barcelona olsa, o manşet "barcelona her şeyi yaptı ama olmadı!!!" benzeri bir şey olurdu, adım gibi eminim. yarın görürüz zaten. alenen barcelona diloluğu yapan bir yayın kuruluşunda, murat kosova real madrid taraftarı olduğunu gizleyemeden maç anlatmış, çok mu? bence değil. zira aksi takdirde adam maç anlatırken uyuyakalmanın eşiğine geliyor. neyse. yarın bu saatlerde atılacak manşeti merakla bekliyorum.
şampiyonlar ligi'nde 7. yarı finalini oynayarak, sir alex ferguson'la sayıyı eşitlemiştir.
30 nisan 2013 real madrid borussia dortmund maçında saç baş yolduran futbolcu. ilk maça da onunla başlamıştı mourinho, yine olmamıştı. yine olmadı. çok da pahalıya mal oldu üstelik.
sık sık, dayanamayıp rengini belli etmesiyle ünlüdür.
https://twitter.com/tribundergi/status/329336049740427267
https://twitter.com/tribundergi/status/329336049740427267
heyecandan havalarda zıplarken duymadığım murat kosova repliği. sakin kalıp duyabilenlere de hayret ettim. ben ruhumu teslim etmek üzereydim o esnada.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?