confessions

avcarlıçürük

2. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 13432
  2. takipçi 0
  3. puan 246900

1 mayıs 2013 polis faşizmi

avcarlıçürük
başına gaz bombası isabet eden 17 yaşında bir kızın, hayati tehlike ile yoğun bakımda olmasına sebep olan faşizm.

http://www.odatv.com/n.php?n=basbakan-erdogan-bu-goruntulerle-gurur-duyuyor-mu-0105131200

utanmaz, rezil medyanın, "aslında polis hiçbir şey yapmıyordu ama bir anda taş atanlar olunca işte..." diye yansıtmaya çalıştığı faşizm. faşizm işte. hem de öyle bir faşizm ki, şuraya yazarken bile kelimelerini dikkatle seçmek zorundasın. işin acı yanı bu değil ama. en acısı, bu duruma alışan, bu durumu kanıksayan bir neslin yetişmiş olması. olması gerekenin bu olduğunu sanan insanların varlığı. ne kendine ne de bir başkasına, birey olarak değer veren, kişiliksiz, amaçsız, ruhsuz insanlar topluluğu.

sergio ramos

avcarlıçürük
https://twitter.com/LadyRMadrid/status/329358395125661696/photo/1
https://twitter.com/real_pasion/status/329353853130649601/photo/1
https://twitter.com/InvictoPrimero/status/329351687775072257/photo/1
https://twitter.com/iHeartRonaldo/status/329351038295502849/photo/1
https://twitter.com/4mosqueterosFC/status/329350468260216832/photo/1

gece gece duygulandıran adam.

(bkz: 30 nisan 2013 real madrid borussia dortmund maçı)


30 nisan 2013 real madrid borussia dortmund maçı

avcarlıçürük
--jose mourinho--

önümüzdeki sezon real madrid'de olur muyum? belki de olmam. sevildiğim, insanların beni istediği yerde olmak isterim. real madrid, eninde sonunda şampiyonlar ligi'ni kazanacaktır. real madrid müthiş bir kulüp; önemli olan başarılar kazanmaya devam etmek. ilk yarıda çok önemli pozisyonları değerlendiremedik ve bu nedenle ikinci yarıda çok daha fazla risk almak zorunda kaldık. daha erken gol bulmamış olmamız çok yazık. kulübe ve başkana saygım var. kral kupası'nı kazanmaya ve ligi ikinci sırada bitirmeye çalışacağım.

--jose mourinho--

ntv spor

avcarlıçürük
30 nisan 2013 real madrid borussia dortmund maçı için uygun gördüğü manşet:

http://www.ntvspor.net/haber/dunyadan-futbol/87352/wembleye-ilk-vize-almanlarin--- ("wembley'e ilk vize almanların...")

sanki son 5 dakikada 2 gol olmadı, o heyecan yaşanmadı anasını satayım. her şey çok normal gelişti. galatasaray 3-0'ın rövanşında 2 gol attı diye ortalığı yıktınız lan. onu da geçtim, bu gece real madrid'in yerinde barcelona olsa, o manşet "barcelona her şeyi yaptı ama olmadı!!!" benzeri bir şey olurdu, adım gibi eminim. yarın görürüz zaten. alenen barcelona diloluğu yapan bir yayın kuruluşunda, murat kosova real madrid taraftarı olduğunu gizleyemeden maç anlatmış, çok mu? bence değil. zira aksi takdirde adam maç anlatırken uyuyakalmanın eşiğine geliyor. neyse. yarın bu saatlerde atılacak manşeti merakla bekliyorum.
243 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol