cenk'in ilk yarıda yediği golü mcgregor yese, kıyamet kopmuştu. bu arada niang, atmaya devam ediyor. umarım bizimle kalır önümüzdeki sezonda da.
5 mayıs 2013 eskişehirspor beşiktaş maçında her zamanki gibi hatalı çıkmıştır. orada senin çıkmanı gerektiren bir durum yok, alamazsın o topu. öğren artık ya.
daha da kendisini övenle, değil futbol, hiçbir konuyu tartışmam. bir insan her seferinde aynı hatayı yapıp, aynı hatalı çıkışla gol yemez. yeter artık.
bir cenk gönen klasiği ile gol yediğimiz maç.
ilk 11: Cenk, Sivok, Hilbert, Escude, Fernandes, Veli, Olcay, Oğuzhan, Emre Özkan, Mustafa Pektemek, Niang
türkiye saatiyle 15.30'da başlayacak olan derbi karşılaşması. 5 mayıs 2013 adana demirspor göztepe maçı ve 5 mayıs 2013 eskişehirspor beşiktaş maçı ile çakışması hiç hoş olmadı.
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/05/05/hikayelerle-dolu-dostluk-derbisi-liverpool-v-everton/
http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/05/05/hikayelerle-dolu-dostluk-derbisi-liverpool-v-everton/
--aitor karanka--
taraftarlara saygımız var. her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. oyuncuların hepsine eşit oranda saygımız var, kimseye saygısızlık yapılmadı. mourinho, kendini her yerde kanıtlamış biri. ondan hoşlananlar da var, hoşlanmayanlar da.
--aitor karanka--
taraftarlara saygımız var. her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. oyuncuların hepsine eşit oranda saygımız var, kimseye saygısızlık yapılmadı. mourinho, kendini her yerde kanıtlamış biri. ondan hoşlananlar da var, hoşlanmayanlar da.
--aitor karanka--
jose mourinho'nun iker casillas'ı hedef alan sözleri için, şu yorumu yapan real madrid futbolcusu:
"mourinho'nun söylediklerini doğru bulmuyorum. iker, real madrid'de ve ispanya'da bir ekoldür."
"mourinho'nun söylediklerini doğru bulmuyorum. iker, real madrid'de ve ispanya'da bir ekoldür."
twitter'da "benim" diyen troll'lere nal toplatan muhteşem ikili. tatlı tatlı atışmalar, şakalar, sempatiklikler... ne ararsan var. tivitır'ın renkli simaları ahmet ve i. melih. işte taze bir örnek:
https://twitter.com/06melihgokcek/status/330403424422199296
https://twitter.com/06melihgokcek/status/330403424422199296
oynatan takımı şampiyonlar ligi'nde finale taşır belki; ama sıfır yabancıyla oynayan bir takımın yarı finale kadar gelmesi kadar değerli değildir o final ve alınabilecek kupa.
(bkz: 4 mayıs 2013 beşiktaş rmk marine galatasaray maçı)
(bkz: 4 mayıs 2013 beşiktaş rmk marine galatasaray maçı)
4-3 sona eren maç.
77-56 kaybettiğimiz maç. galatasaray finale yükseldi.
(bkz: engelli basketbol takımında yabancı oynatmak)
(bkz: engelli basketbol takımında yabancı oynatmak)
87. dakikada 4-3 yaptı valladolid. muhteşem bir gol.
higuain ya tepkilerden etkilendi ya da inadına oynamıyor. az önce zayıf bir vuruşla kalecinin kucağına attığı top, başka türlü açıklanamaz. büyük ihtimalle psikolojik olarak etkilendi.
1 gol daha atması halinde, real madrid formasıyla 200. golüne imza atacak olan oyuncu. 4 mayıs 2013 real madrid valladolid maçında attığı 2 golle, 199 oldu. maçın bitimine 12 dakika var.
takımın alkışlandığı, bireysel olarak bazı kişilerin tepki aldığı maç. tıpkı bizim maçlarda takımın alkışlanıp, samet aybaba'nın ıslıklanması gibi.
gonzalo higuain oyuna giriyor ve ıslık sesleri, alkış seslerini bastırıyor. 30 nisan 2013 real madrid borussia dortmund maçından sonra, taraftarın tavır aldığı isimlerden biri higuain.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?