confessions

gidiyorum bu

3. nesil Moderatör - - Moderatör -

  1. toplam entry 42272
  2. takipçi 3
  3. puan 813082

4 mayıs 2025 fenerbahçe beşiktaş maçı

gidiyorum bu
"Bugün iyi bir takıma karşı oynayacağız. Bu yüzden her oyuncuyu kadroya almak istedik. Emrecan Terzi geçen hafta fırsatını iyi değerlendirdi. Masuaku'nun gücünden ve temposundan faydalanacağız. Atmosfer yoğun olacak. Deplasmandaki ilk derbim olacak. Bu yüzden heyecanlıyım, sabırsızlıkla bekliyorum.

Motivasyonumuz çok yüksek bugün. Çok büyük bir maça çıkacağız. Hedefimiz 3. olmak ve bunun için puanları almak zorundayız. 3. olmak isteyen diğer takımlar da var. En iyi şekilde 3. olmak için kendimizi göstermeliyiz. Oyuncularıma güveniyorum, onlara güvenim sonsuz. Yeteneklerini göstereceklerine dair güvencim tam."

josef de souza

gidiyorum bu
"Fenerbahçe'ye çok saygı duyuyorum, çünkü Türkiye'de bana kapıyı onlar açtı ama Beşiktaş taraftarının bana davranış şekli nedeniyle hayatım boyunca Beşiktaş için oynamak isterdim. Onların yeri bende çok farklı. Unutulmaz anılarım var."
245 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol