beşiktaş'ın stoper sorununu uzun süre ile çözeceğini düşündüğüm, türk statüsü ile elimizi oldukça kuvvetlendiren genç savunmacı. beyanat kısmından ziyade göstereceği performansla hafızamızda ki yerini alacaktır
izmir in en büyük proje olan cumhureyet i asla değişmeyeceği projelerdir.
iş hayatından, mesai koşturmasından, müdür zırvasından bunalan mesai kartallarının şu saatteki ortak durumu
şu anda müşterilerin suratına bakarak haykırmak istediğim cümle.
(bkz: gitse de yesek)
gruptan çıkmak için son şans niteliğindeki maç. bir gıdım bile heyecan yaratmıyor bende o ayrı
200.000 euro gibi bir maliyeti olan defans oyuncusu
kör ölür badem gözlü olur un başka bir kanıtı olan tarih. gazetelerde manşetten komünist, vatan haini gibi suçlamalara muhattap olan büyük şairin ölüm yıl dönümü.
not:bu entryde yazanların yapay gündem insanı olarak nitelendirilmesi de muhtemeldir, bilginize
not:bu entryde yazanların yapay gündem insanı olarak nitelendirilmesi de muhtemeldir, bilginize
anlamadığım şekilde bir çeşit hakaret aracı olarak kullanılan kelime. oysa bilmek öğünülecek bir durumdur ve bildiği içinde farklı davranmak, alışılagelmişten değişik olmak bence son derece doğaldır.
şahsım olarak; yapamadığımı yaparak kendi ömründen beşiktaşa verenlerdir. öncelik vermek, ilk yapmak değil onların ki, bir ömrü o aşka adamaktır.
çiftini kaybetmiş olan hüzün çorabıdır. tek başına çamaşırlıkta öylece durur. diğerleri çiftini bulup sarmaş dolaş olurken o kendisini bekleyen hazin sona doğru üstelik tek başına yol alır.
çevre tinerciyi, baliciyi eksiksiz sayabilecek insanlardı. şairlere de pek sık gittiklerini bilirim.
heyecan dolu bir final serisine işaret eden maç. ayrıca süpürür diyen beni de madara etmiştir.
size haber vermeden faturanızı kabartacak değişiklikleri yapma cesaretini kendinde bulan şebeke.
(bkz: rakı)
kulübe yüklediği borçları da beraber alsa, tadından yenmez olacak durum.
ne yazık ki daha önce bir çok kez yaşadığımız kötü durum.
kişisel ilişkilerden, davalardan arınmış bir sözlükte olması çok zor olan durum. eğer herkese eşit olan moderasyon( ki şuanda öyle olduğunu düşünüyorum)var ise ve tüm yazarlara bu açıkça hissettirilirse sorun kalmaz.
bir diğer hususta yazar kısmında bulunmakta. buraya yazarken her şeyden önce beşiktaş derse kişi, gelen uyarıyı, düzeltmeyi hatta yeri ayarı bile faydalı sayabilir. mesele beşiktaşı yazmaksa hemen kırılmak, küsmek, gitmek bana biraz lüks geliyor. sanki gitmek kolay olan gibi. kalıp yazmak daha zor ve güzel olanı
kişisel ilişkilerden, davalardan arınmış bir sözlükte olması çok zor olan durum. eğer herkese eşit olan moderasyon( ki şuanda öyle olduğunu düşünüyorum)var ise ve tüm yazarlara bu açıkça hissettirilirse sorun kalmaz.
bir diğer hususta yazar kısmında bulunmakta. buraya yazarken her şeyden önce beşiktaş derse kişi, gelen uyarıyı, düzeltmeyi hatta yeri ayarı bile faydalı sayabilir. mesele beşiktaşı yazmaksa hemen kırılmak, küsmek, gitmek bana biraz lüks geliyor. sanki gitmek kolay olan gibi. kalıp yazmak daha zor ve güzel olanı
(bkz: at yalanı sikeyim inananı)
her şeye karşı olma durumu kuralsızlık olsaydı, 30 senedir bir tribün grubu nasıl hayatta kalırdı diye sorduran cümle. her şeyin ne yazık ki bir kuralı var ey dostlar.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?