salona girişin bedava olmasına anlam veremediğim karşılaşma. en azından sembolik bir rakam olarak 5 lira olmalıydı diye düşünüyorum.
rakip lafını yapacak memlekete döndüğünde. biletleri bedava yaparak öyle destek aldılar diye. elin hentbolcu gavuru nereden bilsin bizim taraftarımızın zaten ateşli olduğunu
genç semih'in üç gol attığı maç. yıldız triplerindedir şimdi.
ikinci kez sakatlanarak isabetli bir transfer olduğunu bize bir kez daha göstermiştir. tam bir beşiktaş oyuncusu.
(bkz: 5 ekim 2014 balıkesirspor beşiktaş maçı)'nda sakatlanan jose ernesto sosa'nın sahalardan kaç yüz gün uzak kalacağını açıklayacak fener fanı.
33-24 yenildiğimiz karşılaşma. sağlık olsun beşiktaşım.
5 ekim 2014 balıkesirspor beşiktaş maçı'nda beşiktaş'ın en çok koşan ismiydi.
artık her topu kankasına oynamaktan vazgeçmesi gereken oyuncu.
5 ekim 2014 balıkesirspor beşiktaş maçı'nda en arkada bomboş olan gökhan töre yerine veli kavlak'a pas atarak pozisyonu piç etti. bunlar fark edilmiyor sanıyorsa yanılıyor. 3-4 maçtır birbirimize pas atalım diye sıçıyorlar. bunu bir tek ben mi fark ediyorum abi?
5 ekim 2014 balıkesirspor beşiktaş maçı'nda en arkada bomboş olan gökhan töre yerine veli kavlak'a pas atarak pozisyonu piç etti. bunlar fark edilmiyor sanıyorsa yanılıyor. 3-4 maçtır birbirimize pas atalım diye sıçıyorlar. bunu bir tek ben mi fark ediyorum abi?
ahmet kaya versiyonu ile dinlenmesi elzem olan şarkı.
bu hafta 15 bilen 401 talihliye kişi başı 820 lira kazandırmış bahis oyunu.
ben 9'da kaldım amk [ybkz]swh[/ybkz]
ben 9'da kaldım amk [ybkz]swh[/ybkz]
türkiye'nin sempatik r&b/hiphop müzikçisi. bir türlü hak ettiği değeri bulamamıştır.
seviyoruz seni mahsun abi.
seviyoruz seni mahsun abi.
kobané, kobani, kobane diyip durulan bölgenin gerçek adı.
(bkz: sikeceğim böyle işi)
layığını bulmuştur. ailecek mutlu olduk.
aynı manşetlerin atıldığı ülkede anormal olmayan durum.
bir an önce iki yıllık tecilimi yaptırmam gerektiğini bana hatırlatan olay.
ne yani bir hırsız için mi savaşacağım? zorla mı götürecekler?
ne yani bir hırsız için mi savaşacağım? zorla mı götürecekler?
ışid adlı terör örgütünün ayn el-arab adlı bölgeyi de ele geçirmek istemesiyle vuku bulan, bölgede bağımsız bir kürt devleti hayali kuran kürtlerin türkiye cumhuriyeti'ni savaş alanına döndürme çabası sonucu ortaya çıkmıştır.
atatürk büstünü kırıp top oynayan bu şerefsizlere destek veren türkler ve sözde hümanistler ise insanı hayrete düşürür.
ve çok üzülüyorum ki 21 ölü olduğu söylenmektedir.
sonumuz hayrola.
atatürk büstünü kırıp top oynayan bu şerefsizlere destek veren türkler ve sözde hümanistler ise insanı hayrete düşürür.
ve çok üzülüyorum ki 21 ölü olduğu söylenmektedir.
sonumuz hayrola.
sansürcü bilet uygulaması ve sansürcü kanal eşliğinde kombo yapan, günümüzün başhırsız kupası.
hürriyet'in haberine göre 4'ü linç ve 3'ü yanarak olmak üzere 22 kişinin öldüğü iddia edilen, polisin değil hizbullahçıların ve belki de halkın cinayet işlediği ayaklanmamsı.
polisi sevmek bu ülkede mümkün değil. hele ki ali ismail'in davası bugün görülecekken, gerçekler gözümüzün önündeyken.
ayrıca pkk kürtlerinin devletten ne istediğini anlayan beri gelsin.
sen bu ülkenin binlerce askerini, sivilini, memurunu, öğretmenini, doktorunu öldür
kaçak kullandığın elektriğin faturasını biz ödeyelim
biz sigortasız işte çalışamazken sen yeşil kartınla en iyi imkanlardan faydalan
doğu'da okul yak fabrika yak
atatürk büstünü koparıp kafasıyla futbol oyna
sonra faşik töce holki böze ömpati!!!
he amk he.
kimse ışid'i desteklemiyor. ışid, esad rejimini karıştırmak için akape tarafından desteklenen, büyütülen, tır tır silah gönderilen bir örgüt. katliamlarıyla meşhur. hiçbir "insan" evladı onu desteklemez.
ama itin iti kırması da bizi bağlamaz.
bizi kardeşin kardeşi kırması bağlar. ben ona üzülüyorum.
polisi sevmek bu ülkede mümkün değil. hele ki ali ismail'in davası bugün görülecekken, gerçekler gözümüzün önündeyken.
ayrıca pkk kürtlerinin devletten ne istediğini anlayan beri gelsin.
sen bu ülkenin binlerce askerini, sivilini, memurunu, öğretmenini, doktorunu öldür
kaçak kullandığın elektriğin faturasını biz ödeyelim
biz sigortasız işte çalışamazken sen yeşil kartınla en iyi imkanlardan faydalan
doğu'da okul yak fabrika yak
atatürk büstünü koparıp kafasıyla futbol oyna
sonra faşik töce holki böze ömpati!!!
he amk he.
kimse ışid'i desteklemiyor. ışid, esad rejimini karıştırmak için akape tarafından desteklenen, büyütülen, tır tır silah gönderilen bir örgüt. katliamlarıyla meşhur. hiçbir "insan" evladı onu desteklemez.
ama itin iti kırması da bizi bağlamaz.
bizi kardeşin kardeşi kırması bağlar. ben ona üzülüyorum.
(bkz: gökhan süzen v2)
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?