ciddi iddiaların olduğu yönetim. söylenene göre, fikret orman en başından beri yalçın ayhan'a karşı çıkmış, erdal torunoğulları ve önder özen ise buna rağmen yalçın ayhan ile imzalamış. allah sonumuzu hayretsin.
daha düzgün ve profesyonel çekimli halleri;
https://pbs.twimg.com/media/BsiGOmRIgAAZdz4.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/BsiGLlECYAAhAv2.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/BsiGJDBIMAEA8U9.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/BsiGOmRIgAAZdz4.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/BsiGLlECYAAhAv2.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/BsiGJDBIMAEA8U9.jpg:large
gecemize mutluluk katan bir haberin öznesi olan sportif traktör. umarım istifa haberi doğrudur.
edit: şimdi spora gidiyorum, umarım geldiğimde herşey netleşmiş olur.
edit2: fırat günayer büyük ihtimal istifa edeceğini belirtiyor.
edit: şimdi spora gidiyorum, umarım geldiğimde herşey netleşmiş olur.
edit2: fırat günayer büyük ihtimal istifa edeceğini belirtiyor.
tek forvet oynamasın da ne yaparsa yapsın dediğim.
tanım: gol sıkıntısını çözmek için tek forvetli sistemi bırakması elzem olan takımım.
tanım: gol sıkıntısını çözmek için tek forvetli sistemi bırakması elzem olan takımım.
beşiktaş'ın gönderdiği değil, kendisinin gitmek istediği söylenen topçu. iddialara göre taraftar baskısından dolayı oynayamayacağını söylemiş. bunun üzerine beşiktaş da yollamış kendisini.
taraftar tepkisinden korkulduğu için istanbul'a geri yollandığı iddiaları dönen topçu.
hiçbirini beğenmediğim formalar. vodafone kırmızısı sıçmış sıvamış.
şöyle tasarımlar görünce çok umutlanmıştık oysaki;
https://pbs.twimg.com/media/BsMx4ieCQAET-l7.jpg
edit: bari şöyle olsaydı;
http://www.goal.com/tr/slideshow/7647/2/title/i%C5%9Fte-be%C5%9Fikta%C5%9F%C4%B1n-2014-15-sezonu-formalar%C4%B1?ICID=OP
http://www.goal.com/tr/slideshow/7647/3/title/i%C5%9Fte-be%C5%9Fikta%C5%9F%C4%B1n-2014-15-sezonu-formalar%C4%B1?ICID=OP
şöyle tasarımlar görünce çok umutlanmıştık oysaki;
https://pbs.twimg.com/media/BsMx4ieCQAET-l7.jpg
edit: bari şöyle olsaydı;
http://www.goal.com/tr/slideshow/7647/2/title/i%C5%9Fte-be%C5%9Fikta%C5%9F%C4%B1n-2014-15-sezonu-formalar%C4%B1?ICID=OP
http://www.goal.com/tr/slideshow/7647/3/title/i%C5%9Fte-be%C5%9Fikta%C5%9F%C4%B1n-2014-15-sezonu-formalar%C4%B1?ICID=OP
[ybkz]swh[/ybkz]
--alıntı--
Kulüp, ingiltere kampına getirilen Yalçın Ayhan'ı açıklayamıyor...Demba Ba haberini yalanlamışlar çok mu? Bekleyip, görelim bakalım...
--alıntı--
--alıntı--
Kulüp, ingiltere kampına getirilen Yalçın Ayhan'ı açıklayamıyor...Demba Ba haberini yalanlamışlar çok mu? Bekleyip, görelim bakalım...
--alıntı--
beşiktaş kulübünün transferinin gerçekleştiğine dair haberleri yalanladığı topçu. bu yalanlamayı ne ntvspor, ne ligtv, ne fanatik, ne de bir başkası verdi. acaba bu malum medyanın algı operasyonu mu, dün gece hepsi aynı anda transferi verdi, şimdi hepsi aynı anda yalanlamayı vermiyor. garip şeyler oluyor.
slaven bilic'in çok istediği oyuncu idi bir zamanlar. şimdi hangi anadolu kulübüne kakalasam diye düşünüyor garibim...
--alıntı--
Chelsea kulübü futbolcularından Demba Ba ve Marko Marin’in 1 yıllığına kiralandığına yönelik haberler doğru değildir.
Kulübümüz tarafından KAP bildirimiyle birlikte, resmi açıklamalar yapılmadan bu tarz transfer haberlerine itibar edilmemesini önemle rica ederiz.
Taraftarlarımızın ve kamuoyunun transferlerle ilgili resmi yayın organlarımızda yer alacak bilgileri ve Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş. tarafından KAP'a yapılacak duyuruları esas almaları gerektiğini hatırlatırız.
--alıntı--
Chelsea kulübü futbolcularından Demba Ba ve Marko Marin’in 1 yıllığına kiralandığına yönelik haberler doğru değildir.
Kulübümüz tarafından KAP bildirimiyle birlikte, resmi açıklamalar yapılmadan bu tarz transfer haberlerine itibar edilmemesini önemle rica ederiz.
Taraftarlarımızın ve kamuoyunun transferlerle ilgili resmi yayın organlarımızda yer alacak bilgileri ve Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş. tarafından KAP'a yapılacak duyuruları esas almaları gerektiğini hatırlatırız.
--alıntı--
bonservis bedeli olmasa da imza parası almış oyuncudur. şöyle ki; kendisi normalde 1.7 milyon euroya imza attırılacak topçu değildi. alacağı 1.4-1.5 milyon euro falandı. ama bu rakam 1.7 milyon yapıldı ve 5 yıllık kontrat imzalandı kendisiyle. bu da 1-1.5 milyon euro imza parası yapar. yine de kötü değildir, ligin en kaliteli 3 yerli forvetindendir, sağlam beşiktaşlı'dır. benim ümidim var, neden bir ilhan mansız olmasın ?
zeki önder özen'in derhal kulüpten derhal defolması gerektiğinin canlı kanıtı. galatasaray maçı öncesi galatasaray'dan 500 bin euro olan alacağını tahsil etmiş bir truva atıdır. beşiktaş'ın şampiyonlar ligi'ndeki yoluna taş koymuş, olası 20-25 milyon eurosunu kaybettirmiştir.
haftaya değil 10 yıl sonrasına bile netleşir diyemeyecek çapsız yönetimleri görmüş olan kulübümüzün üniversitesi. bir zamanlar hepsi hayaldi, şimdi ise gerçek. önce dev sponsorluklar, ardından stad, şimdi de üniversite konuşuluyor. gerekli çalışmalar olur, haftaya değil, 1-2 yıl sonra olur hiç problem değil. fakat ne yapayım da eleştireyim mantığıyla yönetime saldıranları görmek çok üzücü.
tt arena'nın devlet eliyle 3 yıl 1 ayda yapıldığını bilse de, yönetimi boklayayım bahanesiyle üzerinden şuursuzca eleştiri yapılan stad. bursa'daki timsah arena'nın yine devlet eliyle 3 yıl 3 aydır devam ettiğini belirtelim.
tanım: 7 buçuk ayda kabasının yarıya yakını bitmiş olan stad.
edit: ekleme.
evet hayal. gerçekten de fotoğrafa baktığımda boş bir arazi, kuru dalları olan ağaçlar ve yazın vermiş olduğu etkiyle yanıp kavrulan sarı, tozlu toprakları görmekteyim.
https://pbs.twimg.com/media/BsV7qHaCUAAlgSP.jpg:large
edit2: gel gelelim ütopik açılış tarihleri verip beklenti yaratmak da elbette doğru değil.
tanım: 7 buçuk ayda kabasının yarıya yakını bitmiş olan stad.
edit: ekleme.
evet hayal. gerçekten de fotoğrafa baktığımda boş bir arazi, kuru dalları olan ağaçlar ve yazın vermiş olduğu etkiyle yanıp kavrulan sarı, tozlu toprakları görmekteyim.
https://pbs.twimg.com/media/BsV7qHaCUAAlgSP.jpg:large
edit2: gel gelelim ütopik açılış tarihleri verip beklenti yaratmak da elbette doğru değil.
fikret orman transferi değildir, zeki önder özen transferidir. fikret orman sezer öztürk transferinden 6-7 ay sonra anadolu'da bir beşiktaş derneğini ziyaretinde açıklamıştı. ''önder özen geldiği gibi büyük baskılara ve eleştirilere maruz bırakılmıştı, daha da bunalmasın diye transferi ben üzerime aldım'' gibi bir açıklaması vardır. vizyonu dany, yalçın olan çapsızın başlığında sövünüz bir zahmet.
gerçek hesabı ise, twitter'da vodafone arena ve beşiktaş'ı takip etmektedir.
https://twitter.com/LanziniOK/following
https://twitter.com/LanziniOK/following
büyük bir aksilik olmazsa beşiktaş'a hayırlı olsundur. sonunda gerçek bir golcüye kavuştuk. koca kıçlı almeida yerine bu adamı görecek olmak anlatılamayacak kadar güzel bir duygu.
edit: #359728
edit: #359728
transferindeki hatanın %90 özen, %5 bilic, %5 yönetim olduğu transferimizdir. neden mi ? önder efendi 1 ay önce trt spor'da ''transferde son kararı ben veririm, onay vermediğim topçu transfer edilemez'' demişti de ondan. fazla söze gerek yok, isteyen hala önder özen'i savunmaya devam edebilir.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?