confessions

blackeagle1903

4. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 14964
  2. takipçi 0
  3. puan 235222

zeki önder özen

blackeagle1903
gecemize mutluluk katan bir haberin öznesi olan sportif traktör. umarım istifa haberi doğrudur.

edit: şimdi spora gidiyorum, umarım geldiğimde herşey netleşmiş olur.

edit2: fırat günayer büyük ihtimal istifa edeceğini belirtiyor.

2014-2015 sezonu beşiktaş futbol takımı formaları

blackeagle1903
hiçbirini beğenmediğim formalar. vodafone kırmızısı sıçmış sıvamış.

şöyle tasarımlar görünce çok umutlanmıştık oysaki;

https://pbs.twimg.com/media/BsMx4ieCQAET-l7.jpg

edit: bari şöyle olsaydı;

http://www.goal.com/tr/slideshow/7647/2/title/i%C5%9Fte-be%C5%9Fikta%C5%9F%C4%B1n-2014-15-sezonu-formalar%C4%B1?ICID=OP

http://www.goal.com/tr/slideshow/7647/3/title/i%C5%9Fte-be%C5%9Fikta%C5%9F%C4%B1n-2014-15-sezonu-formalar%C4%B1?ICID=OP

demba ba

blackeagle1903
beşiktaş kulübünün transferinin gerçekleştiğine dair haberleri yalanladığı topçu. bu yalanlamayı ne ntvspor, ne ligtv, ne fanatik, ne de bir başkası verdi. acaba bu malum medyanın algı operasyonu mu, dün gece hepsi aynı anda transferi verdi, şimdi hepsi aynı anda yalanlamayı vermiyor. garip şeyler oluyor.

beşiktaş

blackeagle1903
--alıntı--

Chelsea kulübü futbolcularından Demba Ba ve Marko Marin’in 1 yıllığına kiralandığına yönelik haberler doğru değildir.

Kulübümüz tarafından KAP bildirimiyle birlikte, resmi açıklamalar yapılmadan bu tarz transfer haberlerine itibar edilmemesini önemle rica ederiz.

Taraftarlarımızın ve kamuoyunun transferlerle ilgili resmi yayın organlarımızda yer alacak bilgileri ve Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş. tarafından KAP'a yapılacak duyuruları esas almaları gerektiğini hatırlatırız.

--alıntı--

cenk tosun

blackeagle1903
bonservis bedeli olmasa da imza parası almış oyuncudur. şöyle ki; kendisi normalde 1.7 milyon euroya imza attırılacak topçu değildi. alacağı 1.4-1.5 milyon euro falandı. ama bu rakam 1.7 milyon yapıldı ve 5 yıllık kontrat imzalandı kendisiyle. bu da 1-1.5 milyon euro imza parası yapar. yine de kötü değildir, ligin en kaliteli 3 yerli forvetindendir, sağlam beşiktaşlı'dır. benim ümidim var, neden bir ilhan mansız olmasın ?

dany nounkeu

blackeagle1903
zeki önder özen'in derhal kulüpten derhal defolması gerektiğinin canlı kanıtı. galatasaray maçı öncesi galatasaray'dan 500 bin euro olan alacağını tahsil etmiş bir truva atıdır. beşiktaş'ın şampiyonlar ligi'ndeki yoluna taş koymuş, olası 20-25 milyon eurosunu kaybettirmiştir.

beşiktaş üniversitesi

blackeagle1903
haftaya değil 10 yıl sonrasına bile netleşir diyemeyecek çapsız yönetimleri görmüş olan kulübümüzün üniversitesi. bir zamanlar hepsi hayaldi, şimdi ise gerçek. önce dev sponsorluklar, ardından stad, şimdi de üniversite konuşuluyor. gerekli çalışmalar olur, haftaya değil, 1-2 yıl sonra olur hiç problem değil. fakat ne yapayım da eleştireyim mantığıyla yönetime saldıranları görmek çok üzücü.

vodafone park

blackeagle1903
tt arena'nın devlet eliyle 3 yıl 1 ayda yapıldığını bilse de, yönetimi boklayayım bahanesiyle üzerinden şuursuzca eleştiri yapılan stad. bursa'daki timsah arena'nın yine devlet eliyle 3 yıl 3 aydır devam ettiğini belirtelim.

tanım: 7 buçuk ayda kabasının yarıya yakını bitmiş olan stad.

edit: ekleme.

evet hayal. gerçekten de fotoğrafa baktığımda boş bir arazi, kuru dalları olan ağaçlar ve yazın vermiş olduğu etkiyle yanıp kavrulan sarı, tozlu toprakları görmekteyim.

https://pbs.twimg.com/media/BsV7qHaCUAAlgSP.jpg:large

edit2: gel gelelim ütopik açılış tarihleri verip beklenti yaratmak da elbette doğru değil.

sezer öztürk

blackeagle1903
fikret orman transferi değildir, zeki önder özen transferidir. fikret orman sezer öztürk transferinden 6-7 ay sonra anadolu'da bir beşiktaş derneğini ziyaretinde açıklamıştı. ''önder özen geldiği gibi büyük baskılara ve eleştirilere maruz bırakılmıştı, daha da bunalmasın diye transferi ben üzerime aldım'' gibi bir açıklaması vardır. vizyonu dany, yalçın olan çapsızın başlığında sövünüz bir zahmet.

demba ba

blackeagle1903
büyük bir aksilik olmazsa beşiktaş'a hayırlı olsundur. sonunda gerçek bir golcüye kavuştuk. koca kıçlı almeida yerine bu adamı görecek olmak anlatılamayacak kadar güzel bir duygu.

edit: #359728

yalçın ayhan

blackeagle1903
transferindeki hatanın %90 özen, %5 bilic, %5 yönetim olduğu transferimizdir. neden mi ? önder efendi 1 ay önce trt spor'da ''transferde son kararı ben veririm, onay vermediğim topçu transfer edilemez'' demişti de ondan. fazla söze gerek yok, isteyen hala önder özen'i savunmaya devam edebilir.
470 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol