confessions

blackeagle1903

4. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 14964
  2. takipçi 0
  3. puan 235224

vodafone park

blackeagle1903
deplasman taraftarına ayrılan bölümün neden yeni açık olduğunu sorgulatan stad. anıtlar kurulundan dolayı eski açık zaten diğer tribünlerden alçak olacak. yani oradaki koltuk sayısı 5 bin daha az olacak ve locada o bölümde. vesselam eski açık pek ateşli bir taraftar kitlesi barındırmayacak, diğer tribünlere göre en zayıfı olacak. hal böyleyken neden deplasman takımı koltukları eski açıkta değil, anlamak güç. locasız olacak olan yeni açıkta çarşı iyi bir kitle oluşturacak, yeni açık tribünün kalbi olacaktı. ama deplasman tribününü oraya koymuşlar, tam bir saçmalık.

19 ağustos 2014 beşiktaş arsenal maçı

blackeagle1903
sakatlığı sebebiyle walcott'un oynayamayacağı maç. çok güzel haber bizim için bu. dünya kupası'ndan dönen ve antrenmanlara yeni başlayan lukas podolski, per mertesacker ve mesut özil de oynamayacakmış. vermaelen de barcelona'ya satıldı. zor olsa da 2-0'lık bir galibiyetle çok şeyi değiştirebiliriz. burada alınacak bir galibiyet, londra'da ölümüne mücadele ettirir takımımızı.

younes belhanda

blackeagle1903
--alıntı--

Beşiktaş'ın 1 numaralı transfer gündeminde yer alan ancak siyah-beyazlı yönetimin yaşadığı peşinat sıkıntısından dolayı transferini bir türlü bitiremediği Belhanda flaş açıklamalarda bulundu. Beşiktaş'ın yanı sıra Roma'nın da kendisi ile ilgilendiğini ifade eden Belhanda, bir kulübe transfer olabilmesi için öncelikli olarak Dinamo Kiev ile anlaşılması gerektiğini ifade etti.
Transfer için şu anda somut bir durumun olmadığını ifade eden Belhanda, "Şu anda Dinamo Kiev'deyim ve buradaki yöneticilerim de benden oldukça memnun. Profesyonel bir futbolcuyum ve gelen transfer tekliflerini de değerlendiriyorum. Beşiktaş ve Roma'nın benimle ilgilendiğini biliyorum ve Roma ile de bir görüşme yaptım ancak istediğimiz sonucu alamadık." dedi.
Beşiktaş konsuunda da itiraflarda bulunan Belhanda, "Beşiktaş'ın Dinamo Kiev ile görüştüğünü biliyorum. Başkanlarlar nezlinde bir görüşme var ancak şu anda somut bir durum yok. Yeni sezonda Dinamo Kiev, Şampiyonlar Ligi'nde olmayacak ve ben de Şampiyonlar Ligi'nde mücadele eden bir takımda oynamak istiyorum. Bu isteğimi her zaman dile getirdim, kulübümle anlaşılması halinde ben de bir karar verebilirim ama şu anda Dinamo Kiev'deyim" şeklinde konuştu.

--alıntı--

10 ağustos 2014 cumhurbaşkanlığı seçimi

blackeagle1903
tatava yapmadan basıp geçtiğim seçim. fakat ben hiç ümitli değilim. insanlarda ekmelediin ihsanoğlu'nu sahiplenme gibi bir olay da göremiyorum. çoğu kişi oyunu verecek olsa da sandığı terkedip evine dönecektir. mansur yavaş'ta olduğu gibi bir sahiplenme, bir sabaha kadar sandıkta bekleme, oya sahip çıkma olacağını zannetmiyorum. bu yüzden rte ilk turda kazanacaktır maalesef.

firavunlar tam zafer benim dediklerinde yerle bir olurlarmış.[ybkz]swh[/ybkz]
458 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol