4 milyon euro karşılığında fulham kulübüyle anlaştığına dair söylentilerin olduğu topçu. belhanda ısrarı biterse bugün açıklanacakmış.
kolpa gazetenin, kolpa muhabirinin yalan iddiasına konu olan oyuncu.
beşiktaş'ın talip olduğu söylenen topçu. 30 yaşındadır kendisi.
beşiktaş'a uzun yıllar hizmet vermiş sempatik topçu. ama son birkaç yıldır takımda yeri yok ve gitmesi hem bizim, hem onun için en doğrusudur.
deplasman taraftarına ayrılan bölümün neden yeni açık olduğunu sorgulatan stad. anıtlar kurulundan dolayı eski açık zaten diğer tribünlerden alçak olacak. yani oradaki koltuk sayısı 5 bin daha az olacak ve locada o bölümde. vesselam eski açık pek ateşli bir taraftar kitlesi barındırmayacak, diğer tribünlere göre en zayıfı olacak. hal böyleyken neden deplasman takımı koltukları eski açıkta değil, anlamak güç. locasız olacak olan yeni açıkta çarşı iyi bir kitle oluşturacak, yeni açık tribünün kalbi olacaktı. ama deplasman tribününü oraya koymuşlar, tam bir saçmalık.
uzun zamandır ortalıkta görülmeyen yazar.
son günlerde inşaatı epey hızlanmış olan stad.
katil bir orospu çocuğunun masum bir kediyi hırpalayıp, yavrusunu da canlı canlı öldürmesi olayıdır.
http://video.uludagsozluk.com/v/istanbul-da-kedi-katliam%C4%B1-122417/
http://video.uludagsozluk.com/v/istanbul-da-kedi-katliam%C4%B1-122417/
#362906
kulübümüze yapılan haksızlığa şimdiden tepki göstermemiz gereken maçtır. son 1-2 gün kala konuşmakla bir bok değişmez. başkan ve yöneticiler ağırlığını koymalı, bu kepazeliği düzeltmelidir.
kulübümüze yapılan haksızlığa şimdiden tepki göstermemiz gereken maçtır. son 1-2 gün kala konuşmakla bir bok değişmez. başkan ve yöneticiler ağırlığını koymalı, bu kepazeliği düzeltmelidir.
sıkıcı yaz günlerinde derde devadır.
(bkz: allah belanı versin)
zaferi coşkuyla kutlanmıştır.
http://imggaleri.hurriyet.com.tr/LiveImages/Foto%20Haber/811/Erdo%c4%9fan'%c4%b1n%20zaferi%20co%c5%9fkuyla%20kutland%c4%b1/D102338230.jpg
şortlu bacılarımızın elinde erdoğan bayrakları.
http://imggaleri.hurriyet.com.tr/LiveImages/Foto%20Haber/811/Erdo%c4%9fan'%c4%b1n%20zaferi%20co%c5%9fkuyla%20kutland%c4%b1/D102338230.jpg
şortlu bacılarımızın elinde erdoğan bayrakları.
sakatlığı sebebiyle walcott'un oynayamayacağı maç. çok güzel haber bizim için bu. dünya kupası'ndan dönen ve antrenmanlara yeni başlayan lukas podolski, per mertesacker ve mesut özil de oynamayacakmış. vermaelen de barcelona'ya satıldı. zor olsa da 2-0'lık bir galibiyetle çok şeyi değiştirebiliriz. burada alınacak bir galibiyet, londra'da ölümüne mücadele ettirir takımımızı.
cumhurbaşkanı olsa da geçmişinde işlediği suçlardan dolayı yargılanacaktır.
katılım oranı konusunda yanılmadığım seçimdir. %73'te kalmış. çoğu anket şirketi %78-80 arası katılım olacağını söylüyordu.
--alıntı--
Beşiktaş'ın 1 numaralı transfer gündeminde yer alan ancak siyah-beyazlı yönetimin yaşadığı peşinat sıkıntısından dolayı transferini bir türlü bitiremediği Belhanda flaş açıklamalarda bulundu. Beşiktaş'ın yanı sıra Roma'nın da kendisi ile ilgilendiğini ifade eden Belhanda, bir kulübe transfer olabilmesi için öncelikli olarak Dinamo Kiev ile anlaşılması gerektiğini ifade etti.
Transfer için şu anda somut bir durumun olmadığını ifade eden Belhanda, "Şu anda Dinamo Kiev'deyim ve buradaki yöneticilerim de benden oldukça memnun. Profesyonel bir futbolcuyum ve gelen transfer tekliflerini de değerlendiriyorum. Beşiktaş ve Roma'nın benimle ilgilendiğini biliyorum ve Roma ile de bir görüşme yaptım ancak istediğimiz sonucu alamadık." dedi.
Beşiktaş konsuunda da itiraflarda bulunan Belhanda, "Beşiktaş'ın Dinamo Kiev ile görüştüğünü biliyorum. Başkanlarlar nezlinde bir görüşme var ancak şu anda somut bir durum yok. Yeni sezonda Dinamo Kiev, Şampiyonlar Ligi'nde olmayacak ve ben de Şampiyonlar Ligi'nde mücadele eden bir takımda oynamak istiyorum. Bu isteğimi her zaman dile getirdim, kulübümle anlaşılması halinde ben de bir karar verebilirim ama şu anda Dinamo Kiev'deyim" şeklinde konuştu.
--alıntı--
Beşiktaş'ın 1 numaralı transfer gündeminde yer alan ancak siyah-beyazlı yönetimin yaşadığı peşinat sıkıntısından dolayı transferini bir türlü bitiremediği Belhanda flaş açıklamalarda bulundu. Beşiktaş'ın yanı sıra Roma'nın da kendisi ile ilgilendiğini ifade eden Belhanda, bir kulübe transfer olabilmesi için öncelikli olarak Dinamo Kiev ile anlaşılması gerektiğini ifade etti.
Transfer için şu anda somut bir durumun olmadığını ifade eden Belhanda, "Şu anda Dinamo Kiev'deyim ve buradaki yöneticilerim de benden oldukça memnun. Profesyonel bir futbolcuyum ve gelen transfer tekliflerini de değerlendiriyorum. Beşiktaş ve Roma'nın benimle ilgilendiğini biliyorum ve Roma ile de bir görüşme yaptım ancak istediğimiz sonucu alamadık." dedi.
Beşiktaş konsuunda da itiraflarda bulunan Belhanda, "Beşiktaş'ın Dinamo Kiev ile görüştüğünü biliyorum. Başkanlarlar nezlinde bir görüşme var ancak şu anda somut bir durum yok. Yeni sezonda Dinamo Kiev, Şampiyonlar Ligi'nde olmayacak ve ben de Şampiyonlar Ligi'nde mücadele eden bir takımda oynamak istiyorum. Bu isteğimi her zaman dile getirdim, kulübümle anlaşılması halinde ben de bir karar verebilirim ama şu anda Dinamo Kiev'deyim" şeklinde konuştu.
--alıntı--
%99'un üstündedir.
tatava yapmadan basıp geçtiğim seçim. fakat ben hiç ümitli değilim. insanlarda ekmelediin ihsanoğlu'nu sahiplenme gibi bir olay da göremiyorum. çoğu kişi oyunu verecek olsa da sandığı terkedip evine dönecektir. mansur yavaş'ta olduğu gibi bir sahiplenme, bir sabaha kadar sandıkta bekleme, oya sahip çıkma olacağını zannetmiyorum. bu yüzden rte ilk turda kazanacaktır maalesef.
firavunlar tam zafer benim dediklerinde yerle bir olurlarmış.[ybkz]swh[/ybkz]
firavunlar tam zafer benim dediklerinde yerle bir olurlarmış.[ybkz]swh[/ybkz]
beşiktaş'ın kurtulamadığı topçu.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?