confessions

blackeagle1903

4. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 14964
  2. takipçi 0
  3. puan 235224

kartal yuvası

blackeagle1903
vasatın da altında yönetilen mağazalar. birçok ürün ya tükenmiş, ya da bedeni yok. ürün çeşitliliği desen yok, kalite ehh işte, mağaza sayısı çok az.

stok durumu tükendi;

http://imgim.com/6691incii2851541.png
http://imgim.com/6823incij5367223.png
http://imgim.com/1797incig5756925.png

birçok bedeni tükenenler;

http://imgim.com/8885incil8392522.png
http://imgim.com/7624inciv4344985.png
http://imgim.com/7892incic4974555.png
http://imgim.com/1645incir9599157.png
http://imgim.com/1591incii9943783.png
http://imgim.com/5321incig7448019.png


sadece birkaç örnek. ürünlerin 3/4'ünden fazlası böyle, örnek teşkil etsin diye attım birkaç tane.

beşiktaş futbol takımı

blackeagle1903
necip, atiba ve veli gibi 3 orta sahası bulunan takım. bu sezon önümüzde daha 45-50 maç var. bu 3 oyuncudan her maç 2 tanesi oynuyor. sakatlık ve cezalı olunması durumunda ciddi olarak eksiklik çekeceğimiz bir bölge. mutlaka transfer yapılması gerekiyor buraya. çok fazla para harcanamayacaksa, mevcut para ile 10 numara falan alınacaksa da en kötü ortalama, idare edecek bir topçu alınmalı buraya.

sol bekten sağ bek olur

blackeagle1903
mevcut sağ bek sakat veya cezalıyken neden olmasın diye cevaplanacak önerme. serdar ile necip ile geçiştirelemiyor o bölge. ismail'in de bence kendi bölgesi olan sol bekte oynaması gerekiyor. hem böylece motta da oynamamış olur. iyi bir takımımız var, şampiyonlar ligi'ne gitme ihtimalimiz hala var, gidemesek de uefa'da çok yukarılara oynayabiliriz, lig ve kupada iddialı olduğumuzu düşünüyorum. bu yüzden bir maç serdar, bir maç necip, arada atiba, yada bir çılgınlık yapıp ismail ile geçiştirmeyelim. sağ bek, sol bek gibi oyuncu kıtlığı olan bir bölge değil. 1-1.5 milyon euroya fazla isim yapmamış ama kaliteli, alman veya hollandalı bir sağ bek iyi olur.

pas alamayan demba ba çaresizliği

blackeagle1903
iyi bir 10 numara, formda bir gökhan töre ile olmayacak çaresizliktir. yeter ki doğru bir 10 numara alalım. tabi sağ ve sol bekler de önemli. sol bekte ismail'in oynaması lazım, motta'dan çok daha iyi, ortaları isabetli, demba ba'yı iyi besler. sağ beke de iyi bir topçu gerekiyor. aynı şekilde o da hilbert gibi süratli, atağa çok çıkan bir oyuncu olmalı ve forvet hattını ortalarıyla beslemeli.

slaven bilic

blackeagle1903
arsenal'in şampiyonlar ligi play-off'larında yendiği en güçlü takımın udinese ve fenerbahçe olduğundan haberi olmayanların övdüğü hoca. aynı arsenal pozisyon dahi üretemeden crsytal palace'i 2 duran topla son dakikada yenmiştir 3 gün önce. ayrıca anlamak bu kadar mı zor ? 80 dakika çatır çatır oynamışsın, rakibin tırsmış, 60 bin kartal bağırıyor, nasıl geri çekilirsin ? ulan adam zaten götü kurtarmak için geri çekilecek ortasahasının bel kemiği ramsey'i kaybetmiş. wenger maldı sanki de turu zora sokmak adına hurra saldıracaktı bomboş ortasahasıyla. ama bilic onlara bu fırsatı verdi. takımı geri çekti, ayrıca cenk'i oyuna sokarken mustafa'yı çıkarması tam bir korkaklık örneğidir.

tanım: 2013-2014 sezonundaki 1-1 biten fenerbahçe maçındaki korkaklığı devam eden hoca.

edit: takımımızın iyi defans yapmasında büyük rolü vardır, fakat benim bahsettiğim nokta farklı. ben niye vitesi düşürdük diyorum. bu bir korkaklıktır diyorum.

edit2: farklı görüş görünce küfür edenler rahatsız.
454 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol