babalıktan nasibini almamış bir şerefsiz. kendi kızına yıllarca tecavüz etmiş, 3 çocuk olmuş, 1'i ölü doğmuş, diğer ikisini gömmüşler.
http://www.gazetevatan.com/engelli-kizina-yillarca-tecavuz-etmisti-korkunc-detay-ortaya-ortaya-cikti-679013-yasam/
her ihtiyaç duyduğumda yardımıma koşan, sözlüğümüzün dinamosu. entrylerinin devamını diliyorum.
saçma bir bilic kadrosuyla çıkmazsak kazanacağımız maç. ben şahsen artık galibiyet bekliyorum. hücumda demba ve doğru bir 11 ile rahat galip geliriz diye düşünüyorum, inşallah öyle olur.
(bkz: Ronaldo Luís Nazário de Lima)
(bkz: pavel nedved)
(bkz: alessandro del piero)
(bkz: andrea pirlo)
(bkz: arturo vidal)
(bkz: michael ballack)
(bkz: claude makelele)
(bkz: luis figo)
(bkz: zlatan ibrahimoviç)
(bkz: thierry henry)
uzar gider.
(bkz: pavel nedved)
(bkz: alessandro del piero)
(bkz: andrea pirlo)
(bkz: arturo vidal)
(bkz: michael ballack)
(bkz: claude makelele)
(bkz: luis figo)
(bkz: zlatan ibrahimoviç)
(bkz: thierry henry)
uzar gider.
tanım: cennet mahallesi dizisinde sultan karakterini canlandırmış oyuncu, sunucu.
verdiği frikikle gündeme gelmiştir;
http://www.59saniye.com/cagla-sikelin-canli-yayinda-verdigi-frikik/
verdiği frikikle gündeme gelmiştir;
http://www.59saniye.com/cagla-sikelin-canli-yayinda-verdigi-frikik/
ışid terör örgütüne hava saldırısı düzenleyen ülke.
http://www.zaman.com.tr/dunya_fransa-iside-karsi-ilk-hava-saldirisini-duzenledi_2245298.html
http://www.zaman.com.tr/dunya_fransa-iside-karsi-ilk-hava-saldirisini-duzenledi_2245298.html
urfa sınırında bekleyen 3 bin suriyeli'nin türkiye'ye akın akın girmesi olayı.
http://www.zaman.com.tr/gundem_suriyelilerin-gecisine-izin-verildi_2245311.html
cami, trafik ışıkları ve kaldırımlardaki dilenci sayısı artacak anlayacağınız. bu insanlara sınırdaki kamp sayılarını arttırarak orada yardım etmek daha mantıklı değil mi yahu ? verirsin sıcak yemeğini bu kimsesiz insanlara, anlarım, doğrusu da budur. sahipsiz kimsesiz insanlara siktiri çekecek değiliz elbette. fakat bu adamların ne işi var istanbul'da, ankara'da, bursa'da vs ?
http://www.zaman.com.tr/gundem_suriyelilerin-gecisine-izin-verildi_2245311.html
cami, trafik ışıkları ve kaldırımlardaki dilenci sayısı artacak anlayacağınız. bu insanlara sınırdaki kamp sayılarını arttırarak orada yardım etmek daha mantıklı değil mi yahu ? verirsin sıcak yemeğini bu kimsesiz insanlara, anlarım, doğrusu da budur. sahipsiz kimsesiz insanlara siktiri çekecek değiliz elbette. fakat bu adamların ne işi var istanbul'da, ankara'da, bursa'da vs ?
%55 ile hayır çıkmıştır.
http://www.zaman.com.tr/dunya_iskocya-birlesik-krallikta-kalmayi-secti-yuzde-55-hayir_2245223.html
http://www.zaman.com.tr/dunya_iskocya-birlesik-krallikta-kalmayi-secti-yuzde-55-hayir_2245223.html
kolu hacimli gösteren, t-shirt'ünüzü dolduran kastır.
beşiktaş'ın 2014-2015 sezonunda iç saha maçlarını yapması gereken stad.
mevcut hocayla 2014-2015 sezonunda bolca çekilecek kanserdir.
takıma son 10-15 dakika gol yememeyi öğretememiş sözde teknik direktör. demba ba sakatsa neden kadroya aldın ? sakat değilse neden oynatmadın ? neden basın toplantısında çok iyi görünüyor dedin ? her yerinden tutarsızlık akıyor. gerçi motta ve necip'e hayranım diye açıklamalar yapan bu çapsızın futbol ufkunu sorgulamak da çok saçma bence. geldiği günden bugüne oynadığımız 45-50 resmi maçta tek bir maçı kurtaramamıştır. tek bir maçta ''hoca çok iyi değişiklik yaptı yoksa puan alamazdık bu maçtan'' dedirtmemiştir. her zaman korkaklığıyla öne çıkmıştır. her zaman için son 10-15 dakika top yapamayan, korkak, eli ayağına dolaşan bir takım yaratmıştır. sarışın oğlan terzic'i ve bunak jurgevic'ini de alıp memleketinin barlarında gitarıyla rock şarkılar söylemesi en makbul olanıdır. teknik direktör olarak devam edecekse de beşiktaş'tan 2-3 gömlek aşağıda sıradan avrupa kulüplerinde 500-600 bin euroya hocalık yapabilir.
tolga zengin'in iyi bir formu olmadığı bu dönemde şans verilmesi gereken beşiktaşlı.
yaptığı yanlışların faturası yavaş yavaş gelmeye başlayan yönetim. bu takıma bir sağ bek, bir orta saha ve bir stoper almadınız ya yazıklar olsun be. öyle mevkilerinin en iyileri değil, işini layıkıyla yapan çok koşan veli tarzı oyuncular olsa da yeterdi. gerçi bu takımın en iyilerinden veli o ayrı mesele de vermek istediğim mesaj alınmıştır heralde. galatasaray ve fenerbahçe'nin boktan olduğu bu senede kolay bir şampiyonluk kazanabilirdik. ama şimdi herşey çok zor. zira biz de boktanız.
dünya markası, deha bir hoca olmasa da, türkiye ligi'ni ve türk futbolunu çok iyi bilen, iyi bir teknik direktördür. beşiktaş'ın başında görmek isteriz kendisini.
fenerbahçe'nin 4. yıldızı almasıyla sonuçlanacak sezondur. çapsız bilic ve yetersiz kadro ile maalesef şampiyon olamayız. inşallah fazla saçmalamayız da 2. olup şampiyonlar ligi ön elemerinde şansımızı deneriz.
beşiktaş'tan bu sene de bir bok olmayacağının mesajlarını veren maç.
beşiktaş'tan defolup gitmesi gereken vasıfsız. derhal kovulmalı, yerine ligi bilen kaliteli bir yerli hoca getirilmelidir. misal mehmet özdilek, şenol güneş.
beşiktaş taraftarından duyulması muhtemel isyan cümlesi.
spor sayfası ya bilgisiz, yada dikkatsiz kişilerden oluşan gazete. 18 eylül 2014 beşiktaş asteras tripolis maçının muhtemel 11'ine sağ beke gökhan töre'yi koymuşlar. aslında sadece bu maç için değil, neredeyse her maçta böyle saçma dizilişler koyuyorlar.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?