beşiktaş'ın bok gibi oynadığı bir başka maç.
oyuna en ufak bir olumlu katkısı bulunmayan sözde yıldız. kimse bu adamdan büyük topçu olmasını, beşiktaş'ı gol ve asistleriyle uçurmasını beklemesin.
futbol cahili bir korkak. çift forvet oynarsa ölecek hastalığına yakalanmış olmalı. pektemek sakat, yedek kulübünde oyunu değiştirir diyeceğin oyuncun yok ve sen demba ba'yı çıkartıyorsun. sanki gol attıktan sonra takımına top çevirmeyi ve skoru korumayı öğretti de en önemli hücum silahını çıkartıyor. ulan 2 yıldır oyunun son periyotunda skoru koruyamayorsun oyunu lehine çevirecek oyuncu lazım, bu adamın yaptığına bak. sonuç ? kaybedilen 2 puan. gol yedikten sonra da kerim'den, cenk'ten birşeyler bekliyor zavallım. senin çapına tüküreyim be adam !
Beşiktaşımız'ın Eskişehirspor 11’i: Tolga, Serdar, Sivok, Pedro, İsmail, Veli, Atiba, Olcay, Oğuzhan, Gökhan, Demba Ba
79-75 kazandığımız maç.
27 eylül 2014 beşiktaş integral forex tsmoki minsk maçında gayet iyi bir görüntü çizen oyuncumuz.
children of bodom adlı grubun meşhur şarkısıdır.
https://www.youtube.com/watch?v=ATIVuynOPTM
https://www.youtube.com/watch?v=ATIVuynOPTM
ülkeye şikeyi getiren şeref yoksunlarının kazandığı çalıntı puanlardır. saymakla bitmeyecek kadar çoktur.
--alıntı--
Temeli 25 Aralık’ta atılan ve yapımı hızla devam eden Beşiktaş Vodafone Arena’nın mülkiyetiyle ilgili Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Başbakan’dan talepte bulunacağını söyledi. Önceki akşam sohbet ettiğimiz Fikret Orman, stadın yerini de satın almak istediklerini söylerken, sponsorluk gelirlerinden pay vermekten duyduğu rahatsızlığı dile getirdi. Orman “yapan biziz. Stada gelen seyirci bizim. Statta oynayan oyuncuların parasını da biz veriyoruz. Yani bütün giderler bize ait. Ama Gençlik ve Spor Müdürlüğü, sponsorluk gelirlerimizin yüzde 25’ini alıyor. Diğer kulüpler için de durum aynı. Stat tamamlansın, bu işler bitsin Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ı da yanıma alıp Başbakan Davutoğlu’na çıkacağız. Stadı bize satmalarını isteyeceğiz. Bedeli çok yüksekmiş, arazi pahalıymış her şeyi göze aldım. Kaç liraysa verelim, yeter ki stat da arazi de Beşiktaş’ın olsun” dedi. Beşiktaş Vodafone Arena Stadı’nın inşaatında “Yolun yarısından çok daha ilerideyiz” diyen Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, inşaatın çok hızlı ilerlediğini söyledi.
‘Kupayı yeni stadda kaldırırız’
Orman “Temeli 25 Aralık’ta atmıştık. Oradan 1 milyon metreküp hafriyat çıkardık. O hafriyatı sadece gece 22.00 ila 06.00 saatleri arasında boşaltabiliyorduk. Arazinin her bir metrekaresini değerlendirmek için çalıştık. Zorlandık haliyle” dedi. Stadın ne zaman açılacağını sorduğumuzda ise bir tarih vermek istemeyen Fikret Orman, daha erken bir tarihte, örneğin geçen ağustos ayında da bitebileceğini belirterek, “Biterdi bitmesine ama son tahlilde bu tamamen paraya bakıyor. Yani para varsa biter... Şimdi bir tarih vermeyeceğim. Ama bu yıl şampiyonluk kupasını yeni stadımızda kaldırmayı istiyoruz” diye konuştu.
Gelecekteki başkan portresi
Fikret Orman’a ‘sizden sonra kim başkan olsun’ diye sorduk, şöyle bir başkan portresi çizdi: “İsimler üzerine hiç düşünmedim. Ama bundan böyle Beşiktaş’ın başına nasıl para kazanıldığını ve o parayı nasıl harcayacağını bilen birisi gelmeli.”
Ünal Aysal’a kırgınım
İnönü Stadı’nın yenileme çalışmasına karar verildikten sonra Beşiktaş’ın hangi stadda oynacağı tartışma konusu olmuştu. Hatta o dönemde Fenerbahçe ve Galatasaray’ın stadlarında oynayacağı söylenmiş ancak bu hayata geçmemişti. Orman’a o dönemde ne olduğunu sorduk. Orman “Yılda 16 maç oynuyoruz İstanbul’da. Fenerbahçe’ye 8, Galatasaray’a da 8 maçı stadlarında oynamayı teklif ettik. Galatasaray kabul etti. Aziz Bey de tamam dedi. Ancak Ünal Aysal, sonradan verdiği sözden 180 derece döndü. Aziz Bey, eleştirilebilir ama bir söz verdimi arkasındadır. Galatasaray’a kırgınım. Beşiktaşlılar Galatasaray’a yakındır denilirdi ama şimdi Fenerbahçe’ye daha yakınız.”
OLMAYAN STATTAN 36 MİLYON $
Başkan Fikret Orman’ın paylaştığı rakamlara göre inşaatı süren Vodafone Arena’daki 147 locanın 111’i şimdiden satıldı. Bu satışlardan 29.4 milyon dolarlık geliri elde edildi. Geriye kalan 22 loca ise rezerv edilmiş durumda. Toplamda 2 bin adet olan VIP koltukların da 445’i satılmış durumda. Toplamda kombine satışı 7 bin adet... Buradan elde edilen gelir ise yaklaşık 7 milyon dolar. Yani, şimdiye kadar satılan loca ve VIP koltuklardan elde edilen toplam gelir 36 milyon dolara ulaştı.
120 bin forma satıldı
Vodafone’un sponsor olduğu yeni formalarda da geçen yılın üç katı satış yaptıklarını kaydeden Orman, temmuzdan bu yana forma satışında 120 bin adeta ulaştıklarını söyledi.
--alıntı--
Temeli 25 Aralık’ta atılan ve yapımı hızla devam eden Beşiktaş Vodafone Arena’nın mülkiyetiyle ilgili Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Başbakan’dan talepte bulunacağını söyledi. Önceki akşam sohbet ettiğimiz Fikret Orman, stadın yerini de satın almak istediklerini söylerken, sponsorluk gelirlerinden pay vermekten duyduğu rahatsızlığı dile getirdi. Orman “yapan biziz. Stada gelen seyirci bizim. Statta oynayan oyuncuların parasını da biz veriyoruz. Yani bütün giderler bize ait. Ama Gençlik ve Spor Müdürlüğü, sponsorluk gelirlerimizin yüzde 25’ini alıyor. Diğer kulüpler için de durum aynı. Stat tamamlansın, bu işler bitsin Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ı da yanıma alıp Başbakan Davutoğlu’na çıkacağız. Stadı bize satmalarını isteyeceğiz. Bedeli çok yüksekmiş, arazi pahalıymış her şeyi göze aldım. Kaç liraysa verelim, yeter ki stat da arazi de Beşiktaş’ın olsun” dedi. Beşiktaş Vodafone Arena Stadı’nın inşaatında “Yolun yarısından çok daha ilerideyiz” diyen Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, inşaatın çok hızlı ilerlediğini söyledi.
‘Kupayı yeni stadda kaldırırız’
Orman “Temeli 25 Aralık’ta atmıştık. Oradan 1 milyon metreküp hafriyat çıkardık. O hafriyatı sadece gece 22.00 ila 06.00 saatleri arasında boşaltabiliyorduk. Arazinin her bir metrekaresini değerlendirmek için çalıştık. Zorlandık haliyle” dedi. Stadın ne zaman açılacağını sorduğumuzda ise bir tarih vermek istemeyen Fikret Orman, daha erken bir tarihte, örneğin geçen ağustos ayında da bitebileceğini belirterek, “Biterdi bitmesine ama son tahlilde bu tamamen paraya bakıyor. Yani para varsa biter... Şimdi bir tarih vermeyeceğim. Ama bu yıl şampiyonluk kupasını yeni stadımızda kaldırmayı istiyoruz” diye konuştu.
Gelecekteki başkan portresi
Fikret Orman’a ‘sizden sonra kim başkan olsun’ diye sorduk, şöyle bir başkan portresi çizdi: “İsimler üzerine hiç düşünmedim. Ama bundan böyle Beşiktaş’ın başına nasıl para kazanıldığını ve o parayı nasıl harcayacağını bilen birisi gelmeli.”
Ünal Aysal’a kırgınım
İnönü Stadı’nın yenileme çalışmasına karar verildikten sonra Beşiktaş’ın hangi stadda oynacağı tartışma konusu olmuştu. Hatta o dönemde Fenerbahçe ve Galatasaray’ın stadlarında oynayacağı söylenmiş ancak bu hayata geçmemişti. Orman’a o dönemde ne olduğunu sorduk. Orman “Yılda 16 maç oynuyoruz İstanbul’da. Fenerbahçe’ye 8, Galatasaray’a da 8 maçı stadlarında oynamayı teklif ettik. Galatasaray kabul etti. Aziz Bey de tamam dedi. Ancak Ünal Aysal, sonradan verdiği sözden 180 derece döndü. Aziz Bey, eleştirilebilir ama bir söz verdimi arkasındadır. Galatasaray’a kırgınım. Beşiktaşlılar Galatasaray’a yakındır denilirdi ama şimdi Fenerbahçe’ye daha yakınız.”
OLMAYAN STATTAN 36 MİLYON $
Başkan Fikret Orman’ın paylaştığı rakamlara göre inşaatı süren Vodafone Arena’daki 147 locanın 111’i şimdiden satıldı. Bu satışlardan 29.4 milyon dolarlık geliri elde edildi. Geriye kalan 22 loca ise rezerv edilmiş durumda. Toplamda 2 bin adet olan VIP koltukların da 445’i satılmış durumda. Toplamda kombine satışı 7 bin adet... Buradan elde edilen gelir ise yaklaşık 7 milyon dolar. Yani, şimdiye kadar satılan loca ve VIP koltuklardan elde edilen toplam gelir 36 milyon dolara ulaştı.
120 bin forma satıldı
Vodafone’un sponsor olduğu yeni formalarda da geçen yılın üç katı satış yaptıklarını kaydeden Orman, temmuzdan bu yana forma satışında 120 bin adeta ulaştıklarını söyledi.
--alıntı--
beşiktaş'ın tek farkla kazanacağı maç.
tanım: galatasaray'ın 3 puan aldığı haftada daha da önemi artan maç.
tanım: galatasaray'ın 3 puan aldığı haftada daha da önemi artan maç.
emek hırsızı bir şeref yoksunudur. umarım ayağı kırılır. allah belanı versin senin ve senin gibilerin.
are you dead yet, downfall, hate me gibi meşhur şarkıları bulunan grup.
2.26'yı aşmış olan paradır.
pc versiyonu beklenen oyun.
129 lira veremeyecek olanlar için 77 liralık bir alternatifin olduğu formalar.
http://www.kartalyuvasi.com.tr/pinfo.asp?pid=42725
şahsen 130 lira verebilecek olsam da bu formayı alırım o ayrı.
http://www.kartalyuvasi.com.tr/pinfo.asp?pid=42725
şahsen 130 lira verebilecek olsam da bu formayı alırım o ayrı.
her ne kadar ulaşımı zor da olsa beşiktaş için en ideal staddır. 13 bin kombine sattık, başakşehir'de oynayacak olsa en fazla 5 bin bileti satışa çıkarabiliriz, bu 5 bin biletten aldığımız para ile de başakşehir stadı'nın kirasını ancak öderiz. fakat beşiktaş ligde iyi bir tempo tutturması halinde taraftarı da daha çok yanında olacaktır. örneğin liderlik koltuğuna oturup, emin adımlarla şampiyonluğa yürüdüğümüz takdirde çetin hava şartları bile olsa 25-30 bin kişiye oynamamız muhtemeldir, bu da daha çok gelir sağlar kulübe. bir de bu emin adımlarla şampiyonluğa yürümek ciddi anlamda olur ve devam ederse ligin 2. yarısındaki tırt maçlarda bile 40-45 bin barajını bulur ve geçebiliriz.
---banko kupon---
440 augsburg - hertha berlin / üst / 1.70
328 arsenal - tottenham / kg var / 1.50
212 padeborn - gladbach / alt / 1.70
214 stuttgart - hannover / alt / 1.80
571 antep - başakşehir / alt / 1.60
toplam oran: 12.48
----sürpriz kupon---
306 trabzonspor - kasımpaşa / h0 / 3.40
339 beşiktaş - eskişehir / h0 / 3.20
508 akhisar - fenerbahçe / 1-0 çifte şans / 1.96
toplam oran: 21.32
113 galatasaray - sivasspor / 0-2 çifte şans / 2.33
431 gençlerbirliği - balıkesirspor / h0 / 3.40
551 karabükspor - mersin / h0 / 3.60
toplam oran 28.52
440 augsburg - hertha berlin / üst / 1.70
328 arsenal - tottenham / kg var / 1.50
212 padeborn - gladbach / alt / 1.70
214 stuttgart - hannover / alt / 1.80
571 antep - başakşehir / alt / 1.60
toplam oran: 12.48
----sürpriz kupon---
306 trabzonspor - kasımpaşa / h0 / 3.40
339 beşiktaş - eskişehir / h0 / 3.20
508 akhisar - fenerbahçe / 1-0 çifte şans / 1.96
toplam oran: 21.32
113 galatasaray - sivasspor / 0-2 çifte şans / 2.33
431 gençlerbirliği - balıkesirspor / h0 / 3.40
551 karabükspor - mersin / h0 / 3.60
toplam oran 28.52
son zamanlarda epey meşhur olmuş cezayır asıllı fransız şarkıcı. derniere danse en popüler şarkısı kendisinin. s.o.s adlı parçasının da harika olduğunu belirtmek lazım.
http://www.youtube.com/watch?v=K5KAc5CoCuk
http://www.youtube.com/watch?v=m65jhGwtWrg
http://www.youtube.com/watch?v=K5KAc5CoCuk
http://www.youtube.com/watch?v=m65jhGwtWrg
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?