confessions

blackeagle1903

4. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 14964
  2. takipçi 0
  3. puan 235222

zeki önder özen

blackeagle1903
istifasını, beşiktaş'ın sonu olarak gören fanlara sahip adam. beşiktaş'ın 15 sene süren şamnpiyonluk hasretinde bile isminden birşey kaybetmediğini bilen adamlar açmış ağzını car car konuşuyor. sonumuz gelmişmiş... gerçi bu adamlar, önder özen'e efsane de dedi, futbol dehası da. evet; dany, yalçın, serdar ile futbol dehasıdır kendisi. evet; sergen, ilhan, metin-ali-feyyaz, ertuğrul, rıza, şifo değil, efsane olan kendisidir..! [ybkz]swh[/ybkz] güçlü ekonomi dany'i getirip, o dany'nin 6 puan çalıp şampiyonlar ligi'ne katılımını engellemesiyle olmaz. gerçek profesyonellik de saçma sapan transfer parametreleriyle olmaz.

ayrılışını bilic ile olan anlaşmazlığa ve yönetimin, kendisinin istediği transferleri iplememesine bağlıyorum şahsen. zira mitrouglu da direten bilic'in bu isteğini veto etmişti. kendisi de lanzini de diretirken, bilic o bölge için olma potansiyeli olan değil, olmuş oyuncu istedi. bunlar bildiğimiz anlaşmazlıklar, kim bilir ismini bilmediğimiz, medyaya yansıyan ne isimler, ne taktiksel dizilişler vardı da anlaşamadılar. bilic'i de kendisi getirdiği için gurur yaptı ve gitti. yönetim kısmına gelirsek de, malum transfer faciaları sebebiyle[ybkz]swh[/ybkz], taraftardan da korkan yönetim, istediği oyuncularla görüşmedi, görüştüklerinde de işi ağırdan aldı. bu da bir etken.

zeki önder özen

blackeagle1903
--alıntı--

ne halta yaradı cidden belirsiz şahıs.

yalçın ayhan'ın transferi kabul görmedi diye istifa edecekse hiç beklemesin. dany alınırken de bu arkadaşın isteğiyle alınmamış mıydı? ballandıra ballandıra oyuncunun artılarını anlatan da kendisi değil miydi? sonuç? başkan neden bir daha girsin bu riske?

dany'yi önder özen aldırdı ama küfrü başkan yedi.

gitmesi beşiktaş'ın hayrınadır. henüz bir halta yaradığını da gören olmamıştır. süslü, ikna edici ve kendi futbolcusundan tut yöneticilerine kadar herkese sallayan ama her nasılsa kendisi hep işin içinden sıyrılan bu şahsa futbol takımı falan emanet edilmez arkadaşım.

hayranları da aralarında takım kurup başına getirsinler bakalım kaç gün tutacaklar.

--alıntı--

kendisinin başkan karşı çıktı ama dany'de ısrarcı oldum dediğini unutmamak lazım.
469 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol