''demba ba demba ba, ı love you demba ba'' ve ''tekbir allahuekber'' sözleri ile karşılanmış olan topçu. çok saçma lan.[ybkz]swh[/ybkz]
https://twitter.com/_FikretBasgan/status/489340115756793857
--alıntı--
Arkadaşlar Ba oruçludur, umarım havaalanına baklava ile falan giden yoktur ?
--alıntı--
--alıntı--
Arkadaşlar Ba oruçludur, umarım havaalanına baklava ile falan giden yoktur ?
--alıntı--
vasıfsız, çapsız, beceriksiz yönetici parçası.
istifasını, beşiktaş'ın sonu olarak gören fanlara sahip adam. beşiktaş'ın 15 sene süren şamnpiyonluk hasretinde bile isminden birşey kaybetmediğini bilen adamlar açmış ağzını car car konuşuyor. sonumuz gelmişmiş... gerçi bu adamlar, önder özen'e efsane de dedi, futbol dehası da. evet; dany, yalçın, serdar ile futbol dehasıdır kendisi. evet; sergen, ilhan, metin-ali-feyyaz, ertuğrul, rıza, şifo değil, efsane olan kendisidir..! [ybkz]swh[/ybkz] güçlü ekonomi dany'i getirip, o dany'nin 6 puan çalıp şampiyonlar ligi'ne katılımını engellemesiyle olmaz. gerçek profesyonellik de saçma sapan transfer parametreleriyle olmaz.
ayrılışını bilic ile olan anlaşmazlığa ve yönetimin, kendisinin istediği transferleri iplememesine bağlıyorum şahsen. zira mitrouglu da direten bilic'in bu isteğini veto etmişti. kendisi de lanzini de diretirken, bilic o bölge için olma potansiyeli olan değil, olmuş oyuncu istedi. bunlar bildiğimiz anlaşmazlıklar, kim bilir ismini bilmediğimiz, medyaya yansıyan ne isimler, ne taktiksel dizilişler vardı da anlaşamadılar. bilic'i de kendisi getirdiği için gurur yaptı ve gitti. yönetim kısmına gelirsek de, malum transfer faciaları sebebiyle[ybkz]swh[/ybkz], taraftardan da korkan yönetim, istediği oyuncularla görüşmedi, görüştüklerinde de işi ağırdan aldı. bu da bir etken.
ayrılışını bilic ile olan anlaşmazlığa ve yönetimin, kendisinin istediği transferleri iplememesine bağlıyorum şahsen. zira mitrouglu da direten bilic'in bu isteğini veto etmişti. kendisi de lanzini de diretirken, bilic o bölge için olma potansiyeli olan değil, olmuş oyuncu istedi. bunlar bildiğimiz anlaşmazlıklar, kim bilir ismini bilmediğimiz, medyaya yansıyan ne isimler, ne taktiksel dizilişler vardı da anlaşamadılar. bilic'i de kendisi getirdiği için gurur yaptı ve gitti. yönetim kısmına gelirsek de, malum transfer faciaları sebebiyle[ybkz]swh[/ybkz], taraftardan da korkan yönetim, istediği oyuncularla görüşmedi, görüştüklerinde de işi ağırdan aldı. bu da bir etken.
yeni açık ve numaralı kısmında çalışmaların hız kazandığı stad.
https://pbs.twimg.com/media/BsmjhYwCMAMH8c9.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/BsmjhYwCMAMH8c9.jpg:large
dany, yalçın, sezer, serdar gibi dünya'da isim yapmış önemli oyuncuları beşiktaş'a kazandırmış olan futbol dehası. gidişine epey üzüldük...!
olası bir futbol direktörlüğü görevinde, ağırlığını da koyması durumunda epey başarılı olacağına inandığım insan.
önder özen'in istifasının ardından futbol direktörlüğünün devam edeceğini açıklamış olan başkan. umarım bizi mutlu edecek, kulübün içinden yetişmiş birisi olur.[ybkz]swh[/ybkz]
beşiktaş yine en kötü 3. olacaktır. ama şampiyon olma şansı, şampiyonluğu sonuna kadar kovalama şansı artacaktır. dany gibi birisi sezon ortasında gelip 6 puan çalmayacaktır. 2 futbolcu 1 yıl kulübede oturup, boş yere çuvalla para kazanmayacaktır vs vs, uzar gider.
istifa ederek, beşiktaş'ı sırtındaki kamburdan kurtarmış olan kişi. keşke varlığıyla yokluğu arasında bir fark olmayan bilic de gitseydi.
şüphesiz ki önder özen ve bilic'tir. ve tabii yöneticilerin büyük bir kısmı.
https://www.youtube.com/watch?v=4XZfGsJp8NY
http://imgim.com/asdas3432424324.png
yavaş yavaş ısındığım formalar.
http://imgim.com/asdas3432424324.png
yavaş yavaş ısındığım formalar.
istifa edeceğine yönelik resmi siteden yalanlanmamıştır. güvenilir muhabirler, kendisinin bugün istifasını sunacağını söylemektedir.
--alıntı--
ne halta yaradı cidden belirsiz şahıs.
yalçın ayhan'ın transferi kabul görmedi diye istifa edecekse hiç beklemesin. dany alınırken de bu arkadaşın isteğiyle alınmamış mıydı? ballandıra ballandıra oyuncunun artılarını anlatan da kendisi değil miydi? sonuç? başkan neden bir daha girsin bu riske?
dany'yi önder özen aldırdı ama küfrü başkan yedi.
gitmesi beşiktaş'ın hayrınadır. henüz bir halta yaradığını da gören olmamıştır. süslü, ikna edici ve kendi futbolcusundan tut yöneticilerine kadar herkese sallayan ama her nasılsa kendisi hep işin içinden sıyrılan bu şahsa futbol takımı falan emanet edilmez arkadaşım.
hayranları da aralarında takım kurup başına getirsinler bakalım kaç gün tutacaklar.
--alıntı--
kendisinin başkan karşı çıktı ama dany'de ısrarcı oldum dediğini unutmamak lazım.
ne halta yaradı cidden belirsiz şahıs.
yalçın ayhan'ın transferi kabul görmedi diye istifa edecekse hiç beklemesin. dany alınırken de bu arkadaşın isteğiyle alınmamış mıydı? ballandıra ballandıra oyuncunun artılarını anlatan da kendisi değil miydi? sonuç? başkan neden bir daha girsin bu riske?
dany'yi önder özen aldırdı ama küfrü başkan yedi.
gitmesi beşiktaş'ın hayrınadır. henüz bir halta yaradığını da gören olmamıştır. süslü, ikna edici ve kendi futbolcusundan tut yöneticilerine kadar herkese sallayan ama her nasılsa kendisi hep işin içinden sıyrılan bu şahsa futbol takımı falan emanet edilmez arkadaşım.
hayranları da aralarında takım kurup başına getirsinler bakalım kaç gün tutacaklar.
--alıntı--
kendisinin başkan karşı çıktı ama dany'de ısrarcı oldum dediğini unutmamak lazım.
15 temmuz 2014 01:20 itibariyle çalışmaların olmadığı stad. bir kamyon veya iş arabası bile yok.
sakatlıklarla ilgili caps;
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/936078_958486034180649_3008583405887986290_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/936078_958486034180649_3008583405887986290_n.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=MVHX-id0vr0
sözleşme yenileyerek bir nebze de olsun sevindirmiş olan basketçidir.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?